abonnement Unibet Coolblue
pi_189316361
Wanneer wordt dit nou eindelijk in Nederland toegelaten? Ik wou er een kopen, maar ik las net dat men ze zelfs in beslag neemt als oom agent beetje humeurig is....

Zo'n elektrisch stepje gaat niet veel sneller dan een fiets. Ik zie het probleem echt niet.

8)7
pi_189316408
Ga in België wonen of daar steppen.

25 km/uur lijkt me trouwens best hard op die kleine wieltjes zonder lucht.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_189316447
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:32 schreef marzman het volgende:
Ga in België wonen of daar steppen.

25 km/uur lijkt me trouwens best hard op die kleine wieltjes zonder lucht.
Ik kom zeer regelmatig in Brussel en gebruik daar vaak een step. Is best handig en leuker dan OV/taxi.

Waarom kan ik niet cruisen in Rotterdam met zo'n stepje :'(
pi_189316621
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:34 schreef Fushia2 het volgende:

Waarom kan ik niet cruisen in Rotterdam met zo'n stepje :'(
Dat kan prima. Moet je alleen geen kutwout tegen komen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189316643
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:29 schreef Fushia2 het volgende:
Wanneer wordt dit nou eindelijk in Nederland toegelaten? Ik wou er een kopen, maar ik las net dat men ze zelfs in beslag neemt als oom agent beetje humeurig is....

Zo'n elektrisch stepje gaat niet veel sneller dan een fiets. Ik zie het probleem echt niet.
Het zijn gemotoriseerde voertuigen die niet door de keuring van de RDW komen, dat is in een notendop het probleem.

Elektrische steps worden in Nederland als bijzondere bromfietsen gekeurd. Daarvoor moeten ze wel aan bepaalde eisen voldoen, zoals bijvoorbeeld in staat zijn om in een redelijke afstand tot stilstand te komen, zonder dat je daarbij als bestuurder op je bek gekatapulteerd wordt. De modellen die zijn goedgekeurd, zijn vaak driewielers, of tweewielers met grotere wielen dan die skateboardwieltjes.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_189316851
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:32 schreef marzman het volgende:
Ga in België wonen of daar steppen.

25 km/uur lijkt me trouwens best hard op die kleine wieltjes zonder lucht.
op een goed fietspad (asfalt) gaat het wel, zodra je over de klinkers moet is het bagger
pi_189316856
Met wat moeite kun je legaal steppen.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 7 oktober 2019 @ 17:29:52 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189317314
Geinige dingen maar vrij link. Gebeuren de nodige ongelukken mee, laatst in België nog een dodelijk ongeval.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189317361
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2019 16:43 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat kan prima. Moet je alleen geen kutwout tegen komen.
Die schiet he toch gewoon kapot met je ak47 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')