abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:35:09 #1
480763 Braille
Hatsiekiedee.
pi_189313814
Volgende maand ga ik samen met mijn vriendin een aantal dagen naar Manchester. Heeft iemand tips voor leuke hotspots of gezellige pubs?
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 14:49:42 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_189314903
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:35 schreef Braille het volgende:
Volgende maand ga ik samen met mijn vriendin een aantal dagen naar Manchester. Heeft iemand tips voor leuke hotspots of gezellige pubs?
Ik wou je waarschuwen voor The King, een oude pub in Oldham Street waar je genoeg vrouwen met dubbele rijen voortanden kon aantreffen en waar drie generaties van één familie (dochter, moeder en oma) met elkaar op de vuist gingen op de avond dat wij ons daar vol gooiden, maar die bestaat gelukkig niet meer. Tenzij dat natuurlijk jouw ding is. In dat geval zonde!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_189314925
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik wou je waarschuwen voor The King, een oude pub in Oldham Street waar je genoeg vrouwen met dubbele rijen voortanden kon aantreffen en waar drie generaties van één familie (dochter, moeder en oma) met elkaar op de vuist gingen op de avond dat wij ons daar vol gooiden, maar die bestaat gelukkig niet meer. Tenzij dat natuurlijk jouw ding is. In dat geval zonde!
Mijn ervaring met Manchester is dat dat soort pubs nooit ver weg zijn! :7

Je moet naar een voetbalwedstrijd natuurlijk! In November moet City tegen Liverpool, ik had het wel geweten. :P
-nee-
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 14:55:41 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_189314992
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:51 schreef Marsenal het volgende:
Mijn ervaring met Manchester is dat dat soort pubs nooit ver weg zijn! :7

Je moet naar een voetbalwedstrijd natuurlijk!
Deze kroeg was zelfs in Manchester berucht. Wij liepen er nietsvermoedend naar binnen omdat onze hostel om de hoek lag. Gelukkig waren wij ongeveer 20 man sterk. :'). Mooiste foto van daar is van mijn beste vriend die op het karaoke-podium staat te zingen terwijl hij 2 moddervette en helaas schaars geklede vrouwen met dubbele rijen voortanden van zich af probeert te slaan. Pas later hoorden we van lokale mensen dat je die pub altijd moet proberen te mijden. :').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_189316388
Slapen in the Lowry _O_
pi_189323996
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 14:55 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Deze kroeg was zelfs in Manchester berucht. Wij liepen er nietsvermoedend naar binnen omdat onze hostel om de hoek lag. Gelukkig waren wij ongeveer 20 man sterk. :'). Mooiste foto van daar is van mijn beste vriend die op het karaoke-podium staat te zingen terwijl hij 2 moddervette en helaas schaars geklede vrouwen met dubbele rijen voortanden van zich af probeert te slaan. Pas later hoorden we van lokale mensen dat je die pub altijd moet proberen te mijden. :').
:')
pi_189326803
Volgende maand ook met mijn vriendin een weekendje naar Manchester dus dit topic heeft een perfecte timing.

Voor goede pubs houden we ons ook graag aanbevolen. Daarnaast hoorden we dat de Northern Quarter een leuke buurt is.
^ To je nesmysl ^
pi_189326888
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:24 schreef TyVole het volgende:
Volgende maand ook met mijn vriendin een weekendje naar Manchester dus dit topic heeft een perfecte timing.

Voor goede pubs houden we ons ook graag aanbevolen. Daarnaast hoorden we dat de Northern Quarter een leuke buurt is.
Als je van speciaalbier houdt moet je eens kijken bij cloudwater
pi_189332217
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 09:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Als je van speciaalbier houdt moet je eens kijken bij cloudwater
Dat lusten we wel, thanks! Hier ook vrouwen met twee rijen voortanden? ;)
^ To je nesmysl ^
pi_189332942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 16:31 schreef TyVole het volgende:

[..]

Dat lusten we wel, thanks! Hier ook vrouwen met twee rijen voortanden? ;)
:')
pi_190206854
Zitten nu in Manchester en het valt niet tegen! Wel enorm druk vanwege de kerstmarkten en black friday. Musea zijn gratis, er zitten veel leuke pubs en we hebben regelmatig een praatje gemaakt met de locals. Had het grijzer verwacht maar het heeft een beetje de sfeer van New York.

Het is hier nu een graadje of 3 boven nul en toch lopen er hier van die dames rond die denken dat ze zich met 30 graden aan de Franse Riviera bevinden. :D
^ To je nesmysl ^
pi_190233466
Manchester met New York vergelijken gaat wel enigszins ver imo - beide leuke steden overigens ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')