[Pot <-> ketel] situatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:06 schreef Moofasah het volgende:
Ah kijk wie we daar hebben. Dacht dat je uitgefokt was
Het is een wonder dat hier überhaupt nog wordt gepostquote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
I mis @:wonderer . De laatste keer dat hij hier online was, was in januari.
Je bedoelt users die het niet met jouw mening eens zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:50 schreef Moofasah het volgende:
Er wordt hier mn niet gepost omdat er geen ruimte is voor andere meningen. Daarvan bloeit elk topic bij voorbaat al dood.
Precies. Het geven van commentaar en kritiek wil niet zeggen dat de ander z'n mening niet mag geven. Maar t is een openbaar forum. Als iemand die mening dom vindt, mag ie dat zeggen he. Dat mag andersom ook.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Je bedoelt users die het niet met jouw mening eens zijn?
Voor mij wel ja. Zit al jaaaaaaren meer in R&P dan hier. En ook al tijden veel minder op Fok. People move on. It happens.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:45 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik weet het vooral aan mensen die druk zijn en zich nu met andere dingen bezighouden eigenlijk, ik heb niet echt gemerkt dat er vervelende discussies zijn geweest. Of heb ik nu iets gemist?
Scripties? Meerdere nog wel?quote:In ieder geval, laten we dan op een positieve noot verdergaan. Het is warm en de scripties komen mij m'n oren uit maar ik heb vanaf morgenmiddag weekend
Ja, daar heb je ook gelijk in, haha. Is bij mezelf ook gebeurd moet ik toegevenquote:Op donderdag 25 juni 2020 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Zit al jaaaaaaren meer in R&P dan hier. En ook al tijden veel minder op Fok. People move on. It happens.Alleen is er ook geen tot weinig nieuwe aanwas meer. Volgens mij ook wel omdat een forum a la fok gewoon niete cht nog heel erg van deze tijd is.
Ik ben sinds een klein jaartje werkzaam als universitair docent, en dat houdt in dat ik me sinds een paar maanden onder andere bezig hou met het begeleiden van zo'n 16 laatstejaarsstudenten die bezig zijn met hun scriptie. Dat loopt nu langzaam op zijn eind dus ik ben vooral door scripties van zo'n 20-25 pagina's aan het gaan om de laatste feedback te geven en alvast de beoordeling voor te bereiden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scripties? Meerdere nog wel?Wat doe je dan?
Aaah vandaar. Ik dacht je eigen scriptie.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in, haha. Is bij mezelf ook gebeurd moet ik toegeven
[..]
Ik ben sinds een klein jaartje werkzaam als universitair docent, en dat houdt in dat ik me sinds een paar maanden onder andere bezig hou met het begeleiden van zo'n 16 laatstejaarsstudenten die bezig zijn met hun scriptie. Dat loopt nu langzaam op zijn eind dus ik ben vooral door scripties van zo'n 20-25 pagina's aan het gaan om de laatste feedback te geven en alvast de beoordeling voor te bereiden.
Het is best pittig werk als pas afgestudeerd groentje; ik probeer vooral mijn vrije tijd te bewaken want het is wel een beetje een structureel probleem dat er in het onderwijs veel onbetaalde overuren worden gemaakt
Klopt wel een beetje. Outdated.quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Zit al jaaaaaaren meer in R&P dan hier. En ook al tijden veel minder op Fok. People move on. It happens.Alleen is er ook geen tot weinig nieuwe aanwas meer. Volgens mij ook wel omdat een forum a la fok gewoon niete cht nog heel erg van deze tijd is.
[..]
Scripties? Meerdere nog wel?Wat doe je dan?
Net afgestudeerd en dan al universitair docent, ik heb duidelijk het verkeerde vakgebied gekozenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in, haha. Is bij mezelf ook gebeurd moet ik toegeven
[..]
Ik ben sinds een klein jaartje werkzaam als universitair docent, en dat houdt in dat ik me sinds een paar maanden onder andere bezig hou met het begeleiden van zo'n 16 laatstejaarsstudenten die bezig zijn met hun scriptie. Dat loopt nu langzaam op zijn eind dus ik ben vooral door scripties van zo'n 20-25 pagina's aan het gaan om de laatste feedback te geven en alvast de beoordeling voor te bereiden.
Het is best pittig werk als pas afgestudeerd groentje; ik probeer vooral mijn vrije tijd te bewaken want het is wel een beetje een structureel probleem dat er in het onderwijs veel onbetaalde overuren worden gemaakt
Over openstaan voor andere meningen gesproken... had jij mijn comments niet geblokt..?quote:Op donderdag 25 juni 2020 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Het geven van commentaar en kritiek wil niet zeggen dat de ander z'n mening niet mag geven. Maar t is een openbaar forum. Als iemand die mening dom vindt, mag ie dat zeggen he. Dat mag andersom ook.
En als je mening afwijkt van de gemiddelde mening ergens, zul je gemiddeld ook mee commentaar krijgen. Zo werkt dan nou eenmaal
Sowieso, waarom zou een topic doodbloeden als er geen ruimte is voor een andere mening? Dan zouden de mensen die t met elkaar eens zijn toch nog steeds kei gezellig hebben?
Ja, zeg dat wel... als studenten weer eens bitchen over hun begeleider sta ik daar nu ook wel een tikkeltje anders in; niet dat ik meteen denk "stel je niet aan" want het is natuurlijk niet de bedoeling dat die begeleider niet te bereiken is of zo, maar ik weet nu dat onderwijzers echt genoeg aan hun hoofd hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaah vandaar. Ik dacht je eigen scriptie.
Wel leuk werk denk ik, maar gaat stiekem echt een hoop tijd in zitten (is met begeleiden van stagaires ook altijd meer dan je denkt).
En die studenten maar klagen als je niet opschiet"Ik doe dit gvd in m'n over uren ja! Voor jou en 15 andere!"
Haha, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:09 schreef futiledevices het volgende:
[..]
Net afgestudeerd en dan al universitair docent, ik heb duidelijk het verkeerde vakgebied gekozen
(ud <> d aan een u)
Ik heb geen abo. Hoe had ik dat moeten doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Over openstaan voor andere meningen gesproken... had jij mijn comments niet geblokt..?
Je kunt iemand ook gewoon negeren he, hoef je geen comments voor te blokkenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Over openstaan voor andere meningen gesproken... had jij mijn comments niet geblokt..?
Er worden wat activiteiten georganiseerd voor de Amsterdam Pride, maar niets waar ik Heel Warm van word.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Iemand nog iets online-priderigs gedaan of zo?
Zag dat er wat dingen waren.
Ja ik zag t op FB ook voorbij vliegen, online gay pride.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:39 schreef futiledevices het volgende:
[..]
Er worden wat activiteiten georganiseerd voor de Amsterdam Pride, maar niets waar ik Heel Warm van word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |