Misschien dat het door het stieren komt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen we toch al jaren?
Al is t de laatste tijd heel stil, ooit was het een booming topic.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is jammer dat men er nog eigenlijk grappen om maakt of de draak ermee steekt. Roepend dat het niet natuurlijk is. Ga dan de draak met tv's steken, geen enkel dier dat tv kijkt.
Alsjeblieft na al die lolbroeken hier, kan je ook wel eens een compliment gebruiken.
Geen dank.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Al is t de laatste tijd heel stil, ooit was het een booming topic.
Ik zag je kop van de week nog op de PREP posterquote:
Echt?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag je kop van de week nog op de PREP poster
Sorry, je hoofd. Je mooie roze hoofd!
Nou, je hing er nog niet heel verlept bijquote:Op maandag 9 maart 2020 19:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Echt?. Er is al lang een nieuwe campagne. Hashtag oud nieuws.
Ja, moest van de regering.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:48 schreef Aiciu het volgende:
maar die knippen alleen vrouwenweet niet of dat verstandig is om door hun geknipt te worden
Nog niet, maar binnenkort even doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Goedzo. Haartjes weer fijn in model?
Ik knip al bijna 5 jaar m'n eigen haar. Dus achquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:48 schreef Aiciu het volgende:
Oké, nog een maand niet naar de kapper trek ik niet hoor.
Gelukkig ken ik een paar kappers privé, maar die knippen alleen vrouwenweet niet of dat verstandig is om door hun geknipt te worden
Oh vandaarquote:Op woensdag 1 april 2020 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik knip al bijna 5 jaar m'n eigen haar. Dus ach
Haaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo goed helaas..
Wist je nog dat ik sinds mei vorig naar een dedicated agent ben geworden voor een bepaalde airline uit Rusland?
Die bleef gewoon volgens het normale schema (3x per dag) vliegen toen KLM en co de stekker uit alle lijndiensten trok. Ik mocht opeens geen vluchten meer doen van de oranje prijsvechter omdat de stagiaires al die vluchten zouden opvangen.
Mijn Russische diensten werden nadien opeens geannuleerd wat ik niet snapte omdat zij nog steeds 3x per dag zouden vliegen. Later bleek dat ze de dedicated agents (met vast urencontract) van andere airline hebben omgeschoold op de mijne zodat ik (met nuluren) buitenspel gezet zou worden. Maar sinds enkele dagen ligt Rusland op slot dus vliegen er haast geen lijndiensten meer van al onze klanten. Iedereen zit thuis.
Ik draaide een avondshift en toen ik die ochtend daarop wakker werd kreeg ik een mail dat ik tot nader order non-actief ben.
Dus nu zit ik met een WW thuis in afwachting van een gunstigere NOW-uitkering.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |