En wie ben jij om dit te bepalen?quote:Op zondag 5 januari 2020 02:03 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Jij gaat branden in de hell @:Fushia
Deelt lucifers uitquote:Op zondag 5 januari 2020 02:03 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Jij gaat branden in de hell @:Fushia
Gelukkig nieuwjaar ja!quote:
Neuh.quote:Op woensdag 29 januari 2020 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou. Dit is ook een stampende tent, zeg.
Tof! Sowieso een fijne week want zondag mocht ik @Jerruh neerzetten in Paradiso <3quote:
Jerre. Zou zomaar de Mol kunnen zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tof! Sowieso een fijne week want zondag mocht ik @:jerruh neerzetten in Paradiso <3
EGNIEJquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jerre. Zou zomaar de Mol kunnen zijn
Ik verdacht hem. Daarom moest ie eruit!quote:
Respect dat je hier gewoon reageert terwijl sommige enkel komen stieren.quote:
Ja. Nouja. Ik schaam me er niet voor of zoquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Respect dat je hier gewoon reageert terwijl sommige enkel komen stieren.
Ik ga er even van uit dat je er eentje bent omdat je icoontje beetje zoet overkomt.
Het is jammer dat men er nog eigenlijk grappen om maakt of de draak ermee steekt. Roepend dat het niet natuurlijk is. Ga dan de draak met tv's steken, geen enkel dier dat tv kijkt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja. Nouja. Ik schaam me er niet voor of zo
Leuk dat je me zoet noemt
Dat doen we toch al jaren?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Respect dat je hier gewoon reageert terwijl sommige enkel komen stieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |