Loop jij nog in her Haagse rond trouwens?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:05 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij zag ik onze schrijver uit dit topic (weet je naam helaas niet meer) laatst in Amsterdam lopen, maar stond in de tram en kon geen gedag zeggen.

Let's go.quote:

Trots.quote:

Regelmatig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Loop jij nog in her Haagse rond trouwens?

Zondag nog op staan dansenquote:Op donderdag 21 november 2019 17:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo trots als een Pauw in een gaybar![]()

Mwoa zelden, maar toevallig was ik er net ineens drie weekenden op rij. Hoeist met jou dan?quote:

Ja. Je hebt een nieuwe functiequote:Op woensdag 27 november 2019 10:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa zelden, maar toevallig was ik er net ineens drie weekenden op rij. Hoeist met jou dan?
Btje stiekem m’n LinkedIn checken vandaag zag ik.![]()

Ja, dat gaat niet zomaar! Wanneer had je dat aangevraagd??quote:Op woensdag 27 november 2019 16:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Je hebt een nieuwe functie!
Ja hier goed! Wel enorm toe aan twee weken vakantie!!!!

eerlijk? In echte leef: In februari al ingevoerd. Heb een vrij solistische functiequote:Op woensdag 27 november 2019 19:14 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet zomaar! Wanneer had je dat aangevraagd??

Fok leef leeft toch heul niet?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
eerlijk? In echte leef: In februari al ingevoerd. Heb een vrij solistische functie! FOK! Leef? Niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |