Nog ff en je moet een kurk in hun poeperd duwen. Wij als mensen mogen ook wel minder ademhalen, want dat is ook héééél slecht voor het milieu. En laat die professor het goede voorbeeld geven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 13:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja echt wel, we betalen al hondenbelasting lopen met zakjes om de shit op te ruimen, en dan nog meer willen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff en je moet een kurk in hun poeperd duwen. Wij als mensen mogen ook wel minder ademhalen, want dat is ook héééél slecht voor het milieu. En laat die professor het goede voorbeeld geven.
dan waren ze in Utopia iig al helemaal faillietquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 16:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nog even en dan moeten we knaltax gaan betalen.![]()
Iedere scheet die we laten kost een euro. Hoppa. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan waren ze in Utopia iig al helemaal failliet
quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 22:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan waren ze in Utopia iig al helemaal failliet
Goedenacht terug van Zuluquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 00:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
Nelis zegt goedenacht
Wat een lief, pienter koppiequote:Op zondag 13 oktober 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goedenacht terug van Zulu![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wat een leukerd.quote:Op zondag 13 oktober 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
awww wat een schatje ookquote:Op zondag 13 oktober 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ze moeten je of ze moeten je niet. Dat laten ze ook heel duidelijk merken. Bij mij gaat het kopje naar beneden en dan moet ik in zijn nekje kriebelen, maar als iemand die hij niet moet dat probeert dan kun je de pleisters pakkenquote:Op maandag 14 oktober 2019 06:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zijn ze ook, en je kan ook heel veel aflezen van hun ogen
Is bij Beo's ook zo.quote:Op maandag 14 oktober 2019 10:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze moeten je of ze moeten je niet. Dat laten ze ook heel duidelijk merken. Bij mij gaat het kopje naar beneden en dan moet ik in zijn nekje kriebelen, maar als iemand die hij niet moet dat probeert dan kun je de pleisters pakken
ze zijn slimmer dan honden bv, heb zelf ook een hond waar ik gek op ben, maar je ziet echt wel verschil in itelligentiequote:Op maandag 14 oktober 2019 11:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is bij Beo's ook zo.
Wij hadden ooit een Beo die geen goeie ervaringen met mannen had, Punk moest altijd wegduiken als hij los was. Totdat hij een keer hopeloos vastzat met zijn pootjes tussen de tralies en een speeltje en Punk hem redde toen was Punk save en kon hij lezen en schrijven met die vogel.
Best apart om te zien hoe een vogel dingen onthoud en hoe ze dingen toch anders in kunnen zien door verdere ervaringen nog.
Vogels zijn ook intelligenter dan honden, dat is gewoon een feit!quote:Op maandag 14 oktober 2019 17:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze zijn slimmer dan honden bv, heb zelf ook een hond waar ik gek op ben, maar je ziet echt wel verschil in itelligentie
Jij bent een talent! Jij zorgt er zelfs voor dat het op de SC weer on topic isquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:08 schreef BloesBloes het volgende:
Honden zijn weer intelligenter dan hagedissen en een hagedis is weer intelligenter dan Shelly of Lexie ......
Ja joh, van mijn part plaats je het in de Feedback, het zal me worst wezen de cos is ook zo druk daar moet je nu geen zijwegen bewandelen ......quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent een talent! Jij zorgt er zelfs voor dat het op de SC weer on topic is![]()
![]()
kleine kanttekening, het copygedrag van een papegaai kan je op een dwaalspoor brengen, denken dat hij net zo menselijk is, want hij praat, en sommige betekenissen weten ze ook hoor, zeker, maar soms om ook lokroepen, kom terug!quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vogels zijn ook intelligenter dan honden, dat is gewoon een feit!
True!quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja joh, van mijn part plaats je het in de Feedback, het zal me worst wezen de cos is ook zo druk daar moet je nu geen zijwegen bewandelen ......
Ze zijn echt intelligent. Het is gewoon eng als ze menselijke taal gebruiken. Kippenvel.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kleine kanttekening, het copygedrag van een papegaai kan je op een dwaalspoor brengen, denken dat hij net zo menselijk is, want hij praat, en sommige betekenissen weten ze ook hoor, zeker, maar soms om ook lokroepen, kom terug!
Nelis neemt echt stemmen over, soms schrik je je dood, of een lekkende kraan, iemand die aan het afwassen is in de keukenquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn echt intelligent. Het is gewoon eng als ze menselijke taal gebruiken. Kippenvel.
Ik zit niet op een dwaalspoor ik heb daarover wel eens gelezen. Vogels hebben kleinere hersens dan een hond, maar ze zijn veel compacter en bevatten meer neuronen (zeg maar processors) als bijvoorbeeld bij een hond! Is dus gewoon een wetenschappelijk feit.quote:Op maandag 14 oktober 2019 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kleine kanttekening, het copygedrag van een papegaai kan je op een dwaalspoor brengen, denken dat hij net zo menselijk is, want hij praat, en sommige betekenissen weten ze ook hoor, zeker, aar soms om ook lokroepen, kom terug!
nee, zeg ook vaak weet hij wel wat het betekent, maar is ook vaak een lokroep, als ik buiten aankom op de fiets, hij staat voor het raam, ziet hij me al, en hoor hem alquote:Op maandag 14 oktober 2019 18:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zit niet op een dwaalspoor ik heb daarover wel eens gelezen. Vogels hebben kleinere hersens dan een hond, maar ze zijn veel compacter en bevatten meer neuronen (zeg maar processors) als bijvoorbeeld bij een hond! Is dus gewoon een wetenschappelijk feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |