abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:10:04 #226
194233 Friday12
Originele kloon
pi_189314348
al die " we blijven met het groepje bij elkaar" shit elk jaar weer :r
  maandag 7 oktober 2019 @ 15:10:30 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189315181
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 7 oktober 2019 @ 15:57:59 #228
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_189315887
Ik zie niet in waarom Yvette niet is ingegaan op het counter-aanbod van Marianne. Als Yvette was overgelopen naar kamp Kalvijn, maar dit verder had verzwegen voor beide partijen, had ze Fien weg kunnen stemmen en de onschuld kunnen spelen richting Akwasi en co.

Aan de andere kant levert dit wel een risico op, zodra kamp Kalvijn haar niet meer nodig zou hebben, hadden ze haar kunnen wegstemmen. Tegen die tijd was er waarschijnlijk al wel een samensmelting, maar toch. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 7 oktober 2019 @ 16:01:32 #229
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189315958
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zie niet in waarom Yvette niet is ingegaan op het counter-aanbod van Marianne. Als Yvette was overgelopen naar kamp Kalvijn, maar dit verder had verzwegen voor beide partijen, had ze Fien weg kunnen stemmen en de onschuld kunnen spelen richting Akwasi en co.

Aan de andere kant levert dit wel een risico op, zodra kamp Kalvijn haar niet meer nodig zou hebben, hadden ze haar kunnen wegstemmen. Tegen die tijd was er waarschijnlijk al wel een samensmelting, maar toch. :P
Nou, dat snapte ik van Mariana sowieso al niet. Als ik volgende week Mariana zie ('ik zei nooit dat ik nu bij jullie bondje hoorde,' tegen Yvette volgens mij), gaat die haar eigen glazen flink ingooien. Maar sowieso; als je bij het bondje van Kalvijn, Kim en Tim aansluit ben je bijna verzekerd van een plek in de samensmelting.. Tegen de tijd dat je écht met z'n vieren over bent, gaat het (vaak) toch niet meer om stemmen om je hachje te redden :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 7 oktober 2019 @ 16:08:52 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189316071
Fien doet alles om haar eigen hachje te redden. En Akwasi en Yvette doen braaf wat ze zegt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 7 oktober 2019 @ 16:13:50 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189316139
Die Akwasi lijkt me geen verkeerde kerel, maar wel een beetje een slappe zak.
Maar dat soort mensen glippen vaak wel door naar de samensmelting.
Lay low!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_189323021
Als Royke nu gewoon naar duvelseiland gegaan was had ie een reünie met Kim. _O- Kim ftw. Slim 2 extra stemmen op zak sparen, vervolgens tegen Rijk wss een proef moeten doen of dat de nieuwkomers een van hun twee moet uitdagen zoals toen met Carlos enzo.

Fien speelt het slim. Yvette wist Mariana genoeg op in te praten om Fien veilig te stellen. Akwasi kijkt al quasi loom uit zijn ogen. Heeft wel een paar mooie meme gezichten getrokken :+

Eva, Tim/Tom Coronel en Fien gun ik de eindstrijd. Heb niks met Hugo, de koning te rijk, Mariana, Thomas. Frank mag van mij een tweede Royke doen. Lamme zak met zijn Pipi Langkous kapsel :')
mag het weten
pi_189327525
Frank gaat er sowieso wel snel uit nu denk ik, nu hij aan het janken is.

Wat ik er verder van vind tot nu toe:
Kamp Zuid: denk ook dat Tim ver gaat komen. Hopelijk Fien ook, zij is tactisch sterk. Normaal trek ik vloggers slecht, maar Kalvijn vind ik ook reuze meevallen in dit programma tot nu toe. Yvette mag ook ver komen van mij.
Kamp Noord: Frank er dus snel uit, en zijn maatje Hugo is tot nu toe vrij dominant aanwezig, dat zou uiteindelijk ook in zijn nadeel kunnen werken. "De Eva's" hebben van mij de gunfactor.

Rijk mag voor mij Duivelseiland winnen. Houdt het al die hele Expeditie goed vol daar.
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:27:43 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189328233
Kalvijn valt me idd echt REUZE mee.

Ik heb normaal ook weinig met vloggers en vind t vaak veel geschreeuw en weinig wol. Maar hij presteert in de proeven en is volgens mij ook niet irritant in de omgang. Wel heb ik t idee dat we daar nog erg weinig van hebben gezien. Heb niet t idee dat ik 'm nu "ken".
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:40:29 #235
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_189329158
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:22 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik gun het ze allebei wel. Dit zou omzeild kunnen worden door de 2-1 tactiek :7 (Hoewel dat trouwens op een winnaarseiland was, als ik het me goed herinner? Tijdens het seizoen van Kaj, samen met die gast uit Penoza?)

Vond het gisteren ook een stomme stemming met Akwasi en Kim, die had ik allebei wel willen houden :D Zitten er zoveel die wel weg mogen :+
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O ja, dat was WINNAARS eiland idd! :D
Beide is het geval geweest. Bovenstaande was idd winnaarseiland en de verliezer moest 'gewoon' terug de expeditie in.

Maar in het seizoen van Bertie en Jayjay was het wel degelijk dat zij samen op een eiland zaten en mochten kiezen wie er ging duelleren tegen de nieuwste afvaller. Degene die niet hoefde te duelleren was verzekerd een ronde verder te komen. toen heeft Jayjay alle duels op zich genomen, uit respect voor Bertie die toen al een tijdlang alleen zat voordat Jayjay kwam.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_189330186
Ik hoop dat er deze keer geen finalisteneiland is. De afgelopen twee jaar waren het steeds dezelfde mensen die op dat eiland zaten en het levert ook een te groot voordeel op omdat ze heel veel stemmen overhouden.
pi_189330218
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:50 schreef YT123 het volgende:
Ik hoop dat er deze keer geen finalisteneiland is. De afgelopen twee jaar waren het steeds dezelfde mensen die op dat eiland zaten en het levert ook een te groot voordeel op omdat ze heel veel stemmen overhouden.
Dat is helemaal bout, dan kan je beter nog dat winnaarseiland hebben dat iedereen wel aanwezig is bij de stemming.
SOONY
pi_189331458
Winnaarseiland is voor ná de samensmelting...
pi_189331532
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Winnaarseiland is voor ná de samensmelting...
2 jaar geleden niet.

Kaj en Carlos zaten regelmatig op dat eiland.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:54:45 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189331642
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:47 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

2 jaar geleden niet.

Kaj en Carlos zaten regelmatig op dat eiland.
na de samensmelting
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189331705
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

na de samensmelting
Ah sorry ik las 'van voor' ipv 'voor ná' de samensmelting. :@
pi_189332336
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Kalvijn valt me idd echt REUZE mee.

Ik heb normaal ook weinig met vloggers en vind t vaak veel geschreeuw en weinig wol. Maar hij presteert in de proeven en is volgens mij ook niet irritant in de omgang. Wel heb ik t idee dat we daar nog erg weinig van hebben gezien. Heb niet t idee dat ik 'm nu "ken".
Hij viel bij dat spelprogramma the big escape op npo 3 ook reuze mee :)
pi_189341862
Ik kan er niet over uit hoe slecht Kay de presentatie doet.
Het lijkt net of hij zijn tekst van een autocue staat af te lezen, emotieloos, interesseloos, intonatieloos als een echte amateur. WTF die Eiland praat deed hij ooit goed en met humor ook nog, straks krijgen we alsnog Art dat kan niet uitblijven.

Hopelijk blijft Kim nog even, prettig zo'n geen gezeik vrouw.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 09:09:05 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189342143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 08:33 schreef Za het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe slecht Kay de presentatie doet.
Het lijkt net of hij zijn tekst van een autocue staat af te lezen, emotieloos, interesseloos, intonatieloos als een echte amateur. WTF die Eiland praat deed hij ooit goed en met humor ook nog, straks krijgen we alsnog Art dat kan niet uitblijven.

Hopelijk blijft Kim nog even, prettig zo'n geen gezeik vrouw.
Maar ik vind dan weer dat hij tijdens de proeven wel heerlijk enthousiast staat mee te schreeuwen. Hij is denk ik gewoon niet zo goed in gescripte presentatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 09-10-2019 09:27:34 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 09:21:57 #245
382129 crew  Donna
pi_189342264
Ik vind het hoofd van Nicolette nog het ergst als de andere presentator praat. Nu bij Kai, maar bij Dennis ook al. Ze probeert denk ik neutraal ofzo, maar ze heeft een heel streng raar gezicht. Vind haar helemaal niet leuk in ER.

Ik zag vorige week een item over haar kinderboek en daar was ze helemaal zichzelf. Echt leuk en spontaan en lachen enzo.

Kai doet heerlijk enthousiast mee tijdens proeven, maar de tekst lijkt idd erg opgelezen te worden. Tot er een grapje valt ofzo, dan laat hij dat vallen.
pi_189342751
Dus volgend jaar Geraldine en Art het presentatieduo? :P
pi_189343043
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 09:09 schreef Ang3l het volgende:

Maar ik vind dan weer dat hij tijdens de proeven wel heerlijk enthousiast staat mee te schreeuwen. Hij is denk ik gewoon niet zo goed in gescripte presentatie.
OK dat heb ik gemist dan, ik herinner me alleen Nicolette tijdens de proeven.

Niks hebben met dat gescript gedoe begrijp ik wel, maar hij kan er een beetje tussendoor improviseren of iig zijn stem enige intonatie geven.

Misschien is hij gewoon niet zo enthousiast over deze job omdat volgend jaar Eddy Zoey het overneemt oid en wist hij dat al tijdens de opnames.
pi_189343081
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 09:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dus volgend jaar Geraldine en Art het presentatieduo? :P
SVP niet.

Ik herinner me net dat Eddy Zoey terug aangekocht is door RTL, hij heeft ooit EPH opgevolgd, dus stapte toen in een hele moeilijke situatie, maar deed dat waardig en verrassend goed.
pi_189345955
Kan iemand mij uitleggen waarom steeds de imo nodeloze opmerking "je mag zoveel extra stemmen inzetten als je wilt, maar je kan deze alleen inzetten op 1 persoon" wordt gemaakt?

Waarom zou iemand zijn extra, stemmen willen spreiden over meerdere personen? BVD
pi_189351766
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 09:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dus volgend jaar Geraldine en Art het presentatieduo? :P
Geraldine doet de presentatie van het seizoen met onbekende mensen dat later dit jaar op videoland komt.. Ben benieuwd of dat wat gaat worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')