abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:44:09 #1
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_189297267
Ik heb ooit voor mijn zoontje op zijn telefoon een aanschaf gedaan via de Google Play-store. Geen probleem en klanten daarover.

Nu zat ik laatst mijn creditcard afschriften te bekijken en viel mij op dat er steeds kleine bedragen die Google Play en YouTube worden afgeschreven. Steeds iets van ¤4,99 tot ¤19,99. Alles bij elkaar wel over de ¤300 in totaal. Zonde geld...

Nu kwam ik er achter dat dit YouTube of Google activiteiten van mijn zoontje zijn. Schijnbaar heeft zijn telefoon mijn creditcard gegevens opgeslagen en kan hij onbeperkt subscriptions tegen betaling doen.

Nu wil ik dus de creditcard verwijderen van zijn Google play account, maar dat lukt dus niet. Als ik hem wil verwijderen eist Google dat er een andere creditcard wordt toegevoegd, en die heb ik niet.
Ik heb vervolgens geprobeerd de gegevens aan te passen zodat hij in het checkout proces vastloopt, maar ook dat lukt niet.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Naast de obvious zoontje aanspreken etc natuurlijk. Is gedaan maar hij heeft het niet bewust gedaan.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_189297486
is er geen slot of pincode op te zetten dat je niet zomaar betalingen kan verrichten?

Zit zelf ook even te denken hoe dat ook alweer in elkaar steekt.


edit : staat hier ook niets nuttigs tussen? Hier lijkt nergens te spreken over perse moeten vervangen van andere betalingsmogelijkheid.. misschien komt het omdat je zoon nog abo's heeft lopen en die eerst moeten worden stopgezet?

https://support.google.co(...)form%3DAndroid&hl=nl
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:06:11 #3
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_189297615
Tijdelijke tussenoplossing zou zijn om jouw account van zijn mobiel te verwijderen. Of als het zijn account is, een nieuw account aanmaken en van het oude account wachtwoord veranderen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Donald Duck held zondag 6 oktober 2019 @ 14:49:45 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_189298505
Misschien moet je eerst alle abonnementen stopzetten voordat je je laatste of in dit geval enige betaalmethode mag verwijderen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:20:08 #5
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_189302611
Bel Google play helpdesk! Zij kunnen al je abonnementen stopzetten en vervolgens de CC verwijderen. Geef meteen aan dat je een nieuw wachtwoord wilt.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_189303038
Je zult eerst alle abonnementen stop moeten zetten die via die creditcard betaald worden voor je ‘m kunt verwijderen denk ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')