abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 11:19:22 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189295403
Toch knap hoe Klaver zijn partij weet te slopen, veel kiezers laten hem vallen, hadden ze al veel eerder moeten doen. Hopelijk is dmv het boerenprotest de afbraak van GL in gang gezet, des te eerder die partij naar de 0 zetels daalt des te beter.

quote:
Peiling: GroenLinks-stemmers lopen massaal weg




AMSTERDAM - Nog maar de helft van de mensen die tijdens de verkiezingen in 2017 op GroenLinks stemden, zou dat nu weer doen. Dat blijkt uit de wekelijkse peiling van Maurice de Hond.

Bij de andere partijen zijn de kiezers trouwer, daar geven grote percentages aan weer voor dezelfde partij als twee jaar geleden te stemmen. Van de GroenLinks-stemmers tijdens de Provinciale Statenverkiezingen geeft tweederde aan weer voor de partij van Jesse Klaver te kiezen. Vooral de nieuwe koers van Klaver, die aangaf te zullen instemmen met de begrotingen van de verschillende ministeries, zorgt voor verdeeldheid. 38 procent vindt dit een goed plan, 32 procent niet, de rest heeft geen mening.

28 procent denkt dat Klaver met de nieuwe koers meer gedaan krijgt van het kabinet, 22 procent denkt juist dat het ongunstiger uitpakt voor de linkse partij.

De huidige coalitie is afhankelijk van GroenLinks voor een meerderheid in de Eerste Kamer. Normaal gesproken vragen oppositiepartijen in zo’n geval om toezeggingen in ruil voor steun. Maar omdat het kabinet wel extra geld bijlegt voor onderwerpen die GroenLinks belangrijk vindt, wil de partij geen ‘politieke spelletjes’ spelen: ook als ze niets extra’s krijgt, zou de partij de begroting uiteindelijk steunen. Daarom kondigde Klaver die steun nu al van te voren aan.

Bij lokale politici van de partij lijken hier nogal wat vragen over te zijn. Op sociale media uiten actieve GroenLinksers hun onbegrip.

Ook over de stakingen van de boeren zijn de GroenLinks-kiezers niet eensgezind. 65 procent geeft aan niet achter de eisen van de boeren te staan, 49 procent denkt niet dat de acties van de boeren iets hebben opgeleverd. GroenLinks-voorman Klaver kreeg het er deze week nog flink van langs op het Malieveld.

Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, zou GroenLinks volgens Maurice de Hond uitkomen op twaalf zetels, een verlies van twee. De partij zou dan de zesde grootste van het land zijn.

https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
[/quote]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:22:03 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189295431
Als je denkt dat dat door het boerenprotest komt heb je maar weinig verstand van politiek
pi_189295450
quote:
AMSTERDAM - Nog maar de helft van de mensen die tijdens de verkiezingen in 2017 op GroenLinks stemden, zou dat nu weer doen.
quote:
Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, zou GroenLinks volgens Maurice de Hond uitkomen op twaalf zetels, een verlies van twee.
:?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:24:27 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189295464
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

[..]

:?
Ze krijgen ook weer stemmen die bij anderen weggeaan
pi_189295489
Klaver heeft gewoon geen langere armen en dan lukt er heel veel niet, dat verlies is hem dus niet te verwijten.
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:30:07 #6
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189295546
Op naar de 0 zetels!!

Hopelijk valt d66 net zo hard met die robot
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:30:11 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189295548
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ze krijgen ook weer stemmen die bij anderen weggeaan
Als je van je 14 zetels 7 verliest maar ook weer 5 terugkrijgt van stemmers die bij andere partijen weglopen naar jou toe dan is je beleid niet echt het probleem lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189295553
Koppen met "lopen massaal weg" en aan het eind van het stuk blijkt GL maar op een verlies van 2 zetels te staan.

Dat vind ik een stuk minder massaal dan die 7 zetels verlies waar FvD op staat.
Dat is echt significant en lastig terug te halen, maar een verlies van 2 zetels is best te overzien.

Overigens is het denk ik ook wel logisch dat de populariteit wat is gezakt. GL zat destijds bij de TK-verkiezingen in een goede flow en presenteerde zich als de frisse partij op links.

Inmiddels is het 'frisse' er wel vanaf en gaat het ook met de PvdA weer beter.
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:33:14 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189295601
Ik denk dat een hoop oud-PvdA stemmers in 2017 op GL gestemd hebben, en een (groot) deel daarvan zou nu wel eens terug kunnen gaan naar de PvdA.
Aan de andere kant verwacht ik dat de aanwas vooral van de SP komt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:35:09 #10
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189295636
Klaver is een hypocriet en GroenLinks is gewoon een enge, extreem-linkse partij die alle Nederlanders wil dwingen om geen vlees meer te eten en in bittere armoede te leven om de gevolgen van de klimaatverandering tegen te gaan terwijl China van plan is om de komende jaren honderden bruinkoolcentrales te openen.

Het is een partij van idioten, extremisten en andere gekken en dus ben ik blij dat deze partij aan het verschrompelen is.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:35:34 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189295640
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:30 schreef FYazz het volgende:
Koppen met "lopen massaal weg" en aan het eind van het stuk blijkt GL maar op een verlies van 2 zetels te staan.

Dat vind ik een stuk minder massaal dan die 7 zetels verlies waar FvD op staat.
Dat is echt significant en lastig terug te halen, maar een verlies van 2 zetels is best te overzien.

Overigens is het denk ik ook wel logisch dat de populariteit wat is gezakt. GL zat destijds bij de TK-verkiezingen in een goede flow en presenteerde zich als de frisse partij op links.

Inmiddels is het 'frisse' er wel vanaf en gaat het ook met de PvdA weer beter.
Het verlies van FvD is met 7 iig niet ten opzichte van de verkiezingen van 2017 :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:41:57 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189295735
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:30 schreef Nicksanders het volgende:
Op naar de 0 zetels!!

Hopelijk valt d66 net zo hard met die robot
Nee die krijgen deze week er een zetel bij in de polls. Goed signaal om de boeren eens knetterhard aan de pakken met hun grote gesubsidieerde mond.
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:42:53 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189295748
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:30 schreef FYazz het volgende:
Koppen met "lopen massaal weg" en aan het eind van het stuk blijkt GL maar op een verlies van 2 zetels te staan.

Dat vind ik een stuk minder massaal dan die 7 zetels verlies waar FvD op staat.
Dat is echt significant en lastig terug te halen, maar een verlies van 2 zetels is best te overzien.

Overigens is het denk ik ook wel logisch dat de populariteit wat is gezakt. GL zat destijds bij de TK-verkiezingen in een goede flow en presenteerde zich als de frisse partij op links.

Inmiddels is het 'frisse' er wel vanaf en gaat het ook met de PvdA weer beter.
Groenlinks is de laatste tijd ook niet zo heel best in het nieuws.
pi_189295762
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het verlies van FvD is met 7 iig niet ten opzichte van de verkiezingen van 2017 :+
Nee uiteraard niet, wel een soortgelijke peiling van Maurice de Hond. "Wat als er nu verkiezingen zijn dan ..."

Wat mij betreft hebben die tussentijdse peilingen voor mij als kiezer weinig toegevoegde waarde.
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:45:02 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189295782
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:43 schreef FYazz het volgende:

[..]

Nee uiteraard niet, wel een soortgelijke peiling van Maurice de Hond. "Wat als er nu verkiezingen zijn dan ..."

Wat mij betreft hebben die tussentijdse peilingen voor mij als kiezer weinig toegevoegde waarde.
Ja idd, en dan blijkt hij er met peilingen tijdens de verkiezingen ook vaak naast te zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189295834
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Groenlinks is de laatste tijd ook niet zo heel best in het nieuws.
Dat ook ja, maar ook zonder slecht nieuws waren de resultaten wel iets gezakt denk ik.

Ook al draait GL al enige tijd mee in DH toch is het voor veel kiezers een 'nieuwe' partij met minder bestuurlijke ervaring dan de PvdA. Het is niet makkelijk om al die nieuwe stemmers vast te houden.

Overigens valt het verlies trouwens nog mee gelet op het nieuws de afgelopen periode.

SP en FvD verloren door perikelen rondom hun partij meer potentiële stemmers.
  zondag 6 oktober 2019 @ 11:50:57 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189295847
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja idd, en dan blijkt hij er met peilingen tijdens de verkiezingen ook vaak naast te zitten.
Net voor de verkiezingen zit hij meestal wel in de buurt. Maar die positie misbruikt hij om tussentijds onrust te zaaien met onzinpeilingen.
pi_189295866
Nou ja, lopen massaal weg, de helft geeft aan zeker GL te stemmen en een belangrijk deel van de rest twijfelt. Dat lijkt me per definitie niet zo'n bijzonder hoog percentage voor een partij als GL, helemaal als dat gemeten wordt op een extreem goede verkiezingsuitslag. Stickiness van de kiezers zal niet geweldig zijn, allemaal vrij inwisselbaar met een D66.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_189296026
Misschien ook iets te maken met de Groenlinks burgemeester in Amsterdam die er een zooitje van maakt.
pi_189296138
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:33 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat een hoop oud-PvdA stemmers in 2017 op GL gestemd hebben, en een (groot) deel daarvan zou nu wel eens terug kunnen gaan naar de PvdA.
Aan de andere kant verwacht ik dat de aanwas vooral van de SP komt.
Yup, ik vraag me af wanneer Aboutaleb zijn ambsketting neer gaat leggen om de PvdA kar te trekken.
  zondag 6 oktober 2019 @ 12:14:37 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189296145
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Yup, ik vraag me af wanneer Aboutaleb zijn ambsketting neer gaat leggen om de PvdA kar te trekken.
Die heeft zn momentum wel gehad denk ik
  zondag 6 oktober 2019 @ 12:22:27 #22
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189296210
https://www.nu.nl/politie(...)kabinetsplannen.html

Zou dit er niet iets mee te maken hebben? In zekere zin is het een te prijzen oprechtheid, maar politiek is ook een spel van belangenuitruil en door je zo meegaand op te stellen laat je je teveel in de kaarten kijken en kun je minder bewerkstelligen dan wanneer je dat spel meespeelt.

Bovendien is het ook niet heel handig gecommuniceerd. Het idee bestaat nu een beetje dat Klaver bij Rutte in de kont is gekropen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189296214
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die heeft zn momentum wel gehad denk ik
Nou weet ik niet hoor.
In Rotterdam is hij nog altijd populair.

https://www.google.com/am(...)-meerderheid-dit-wil

Aboutaleb doet het daarnaast ook goed onder kiezers van andere partijen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 12:24:18 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189296231
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:22 schreef FYazz het volgende:

[..]

Nou weet ik niet hoor.
In Rotterdam is hij nog altijd populair.

https://www.google.com/am(...)-meerderheid-dit-wil

Aboutaleb doet het daarnaast ook goed onder kiezers van andere partijen.
Bovendien heeft hij zich kunnen onttrekken aan de landelijke malaise van de PvdA en is een beetje uit het zicht verdwenen. Men zou hem best wel opnieuw landelijk kunnnen lanceren. Nederlanders stemmen graag op capabele pragmatische bestuurders (of mensen die de schijn wekken dat te zijn), liever dan op ideologisch gedreven bijtertjes.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189296271
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Yup, ik vraag me af wanneer Aboutaleb zijn ambsketting neer gaat leggen om de PvdA kar te trekken.
Hij gaat binnenkort bekend maken of hij nog eens 6 jaar burgemeester van Rotterdam zal zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 oktober 2019 @ 12:27:50 #26
426493 crew  PippenScottie
pi_189296276
PvdA met 20 zetels achter de VVD de tweede partij in de peiling.
Het kan verkeren.
pi_189296350
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Bovendien heeft hij zich kunnen onttrekken aan de landelijke malaise van de PvdA en is een beetje uit het zicht verdwenen. Men zou hem best wel opnieuw landelijk kunnnen lanceren. Nederlanders stemmen graag op capabele pragmatische bestuurders (of mensen die de schijn wekken dat te zijn), liever dan op ideologisch gedreven bijtertjes.
Dat ook ja.

Ik las op de site van Maurice de Hond trouwens dat de peiling aangeeft dat de 3 traditionele bestuurspartijen CDA, PvdA en VVD nu weer de grootste zouden zijn bij verkiezingen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 12:35:16 #28
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189296361
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:27 schreef PippenScottie het volgende:
PvdA met 20 zetels achter de VVD de tweede partij in de peiling.
Het kan verkeren.
Ik lees het nu ook op nota bene TPO. Zonder de Asscher bonus van -9 zetels zou de PvdA dus de grootste zijn :o . De PvdA lijkt een beetje de beproefde Arrigo Sacchi-taktiek te hanteren: gewoon rustig afwachten tot je tegenstander een fout maakt.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 6 oktober 2019 @ 12:38:22 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189296395
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:22 schreef -XOR- het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)kabinetsplannen.html

Zou dit er niet iets mee te maken hebben? In zekere zin is het een te prijzen oprechtheid, maar politiek is ook een spel van belangenuitruil en door je zo meegaand op te stellen laat je je teveel in de kaarten kijken en kun je minder bewerkstelligen dan wanneer je dat spel meespeelt.

Bovendien is het ook niet heel handig gecommuniceerd. Het idee bestaat nu een beetje dat Klaver bij Rutte in de kont is gekropen.
Ik had idd meer waardering voor groen links toen ze meer vasthielden aan hun normen en waarden.
Nu zetten ze in op willen perse mee regeren en daarvoor is teveel water bij de wijn nodig op dit moment.
Ik had liever gezien dat ze voor nu nog voor een sterke oppositie zouden gaan.
Daarmee bedoel ik niet dwars doen om het dwars doen, maar dicht genoeg bij de eigen normen en waarden blijven.

Gl zou moeten weten dat de vvd gevaarlijk is (politiek gezien dan). Dat al vele jaren geld dat de partijen die denken redelijk te zijn er bekaait vanaf komen. De vvd dat heel handig gebruikt om zelf uit de wind te blijven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189296425
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik lees het nu ook op nota bene TPO. Zonder de Asscher bonus van -9 zetels zou de PvdA dus de grootste zijn :o . De PvdA lijkt een beetje de beproefde Arrigo Sacchi-taktiek te hanteren: gewoon rustig afwachten tot je tegenstander een fout maakt.
En redelijk blijven.

PvdA gooit niet met modder (zoals de SP) en is niet te ideologisch (zoals GL).

Wellicht dat na al dat 'geschreeuw' van alle kanten (D66, GL, FvD en PVV) mensen weer toe zijn aan wat rust en redelijkheid.
pi_189296440
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee die krijgen deze week er een zetel bij in de polls. Goed signaal om de boeren eens knetterhard aan de pakken met hun grote gesubsidieerde mond.
Ja.

Laat D66 daar nu eens het voortouw in nemen; het ''knetterhard aanpakken van de boeren met hun grote mond''.

Laat D66 nu eens dát gaan doen.

Alsjeblieft.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189296519
GL heeft prima standpunten. Het probleem waarom ik er de volgende keer niet op ga stemmen is dat doorgeschoten klimaatbeleid. Alle andere prima punten van deze partij komen niet aan bod. En juist die punten zoals ouderenbeleid, kinderopvang, euthanasie, onderwijs, arbeidsmarkt heeft Klaver het nooit over.

Maar ik moet mij nog goed bedenken of de PvdA wel de volgende partij word om op te stemmen. Vooralsnog gaat mijn stem nergens meer heen. Het vertrouwen in de politiek is tot het nulpunt gedaald.
pi_189296540
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:48 schreef Cherni het volgende:
GL heeft prima standpunten. Het probleem waarom ik er de volgende keer niet op ga stemmen is dat doorgeschoten klimaatbeleid. Alle andere prima punten van deze partij komen niet aan bod. En juist die punten zoals ouderenbeleid, kinderopvang, euthanasie, onderwijs, arbeidsmarkt heeft Klaver het nooit over.

Maar ik moet mij nog goed bedenken of de PvdA wel de volgende partij word om op te stemmen. Vooralsnog gaat mijn stem nergens meer heen. Het vertrouwen in de politiek is tot het nulpunt gedaald.
Herkenbaar ja, niet per se bij GL maar bij d66.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:06:59 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189296771
Twee virtuele zetels verloren. :')
Ja dat is echt massaal weglopen.

De verkiezingen zijn nog een heel eind weg, er kan nog van alles gebeuren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189296777
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:48 schreef Cherni het volgende:
GL heeft prima standpunten. Het probleem waarom ik er de volgende keer niet op ga stemmen is dat doorgeschoten klimaatbeleid. Alle andere prima punten van deze partij komen niet aan bod. En juist die punten zoals ouderenbeleid, kinderopvang, euthanasie, onderwijs, arbeidsmarkt heeft Klaver het nooit over.

Maar ik moet mij nog goed bedenken of de PvdA wel de volgende partij word om op te stemmen. Vooralsnog gaat mijn stem nergens meer heen. Het vertrouwen in de politiek is tot het nulpunt gedaald.
GroenLinks heeft wel een bijtertje op onderwijs zitten trouwens, Lisa Westerveld. Komt op het eerste gezicht en qua achtergrond over als een typische GL'ser, maar in de praktijk is het wel een pittige allround-dame die goed luistert naar haar omgeving en met goede initiatieven komt.

Persoonlijk vind ik partij-politiek verlammend werken.

Ik zou liever op individuen binnen een partij stemmen en daarmee een kabinet vormen. Dus bijvoorbeeld Sharon Gesthuizen (ex-SP), Pieter Omtzigt (CDA), Bram Ojik (GL), Ahmed Aboutaleb (PvdA) en eventueel Klaas Dijkhoff (VVD en niet in rol als fractievoorzitter).

Edit: van FvD zou ik niemand weten.

Van PVV is Agema natuurlijk wel een loyale kracht en bijtertje op zorgthema's. Weet alleen niet of zij echt een teamplayer is (en Wilders blijft achter de schermen altijd aan de touwtjes trekken).

[ Bericht 4% gewijzigd door FYazz op 06-10-2019 13:13:49 ]
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:11:53 #36
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189296841
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:07 schreef FYazz het volgende:

[..]

GroenLinks heeft wel een bijtertje op onderwijs zitten trouwens, Lisa Westerveld. Komt op het eerste gezicht en qua achtergrond over als een typische GL'ser, maar in de praktijk is het wel een pittige allround-dame die goed luistert naar haar omgeving en met goede initiatieven komt.

Persoonlijk vind ik partij-politiek verlammend werken.

Ik zou liever op individuen binnen een partij stemmen en daarmee een kabinet vormen. Dus bijvoorbeeld Sharon Gesthuizen (ex-SP), Pieter Omtzigt (CDA), Bram Ojik (GL), Ahmed Aboutaleb (PvdA) en eventueel Klaas Dijkhoff (VVD en niet in rol als fractievoorzitter).
Hier geheel mee eens.

Of op ideeen stemmen ipv op een partij met een heel pakket waarbij het altijd zo is dat je niet achter alles staat, maar daar wel mandaat voor moet geven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:13:45 #37
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189297788
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:19 schreef Nikonlover het volgende:
De huidige coalitie is afhankelijk van GroenLinks voor een meerderheid in de Eerste Kamer. Normaal gesproken vragen oppositiepartijen in zo’n geval om toezeggingen in ruil voor steun. Maar omdat het kabinet wel extra geld bijlegt voor onderwerpen die GroenLinks belangrijk vindt, wil de partij geen ‘politieke spelletjes’ spelen: ook als ze niets extra’s krijgt, zou de partij de begroting uiteindelijk steunen. Daarom kondigde Klaver die steun nu al van te voren aan.
Klaver en Rutte schijnen nu goed door één deur te kunnen maar ik denk dat vroeg of laat iemand verschrikkelijk genaaid wordt... En dat is niet Rutte!

Heb ook het idee dat wat er allemaal in A'dam aan de hand is, zijn terugslag zal hebben op de landelijke GroenLinks partij!
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:17:30 #38
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189297862
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:35 schreef NoPicNic het volgende:
Klaver is een hypocriet en GroenLinks is gewoon een enge, extreem-linkse partij die alle Nederlanders wil dwingen om geen vlees meer te eten en in bittere armoede te leven om de gevolgen van de klimaatverandering tegen te gaan terwijl China van plan is om de komende jaren honderden bruinkoolcentrales te openen.

Het is een partij van idioten, extremisten en andere gekken en dus ben ik blij dat deze partij aan het verschrompelen is.
Is ook logisch als je kijkt waar ze vandaan komen en waar ze uit bestaan...

quote:
GroenLinks is in 1990 opgericht na een fusie van vier kleine linkse partijen: de PPR, de PSP, de CPN en de EVP.
https://nl.wikipedia.org/wiki/GroenLinks
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:18:31 #39
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_189297881
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Misschien ook iets te maken met de Groenlinks burgemeester in Amsterdam die er een zooitje van maakt.
Inderdaad ook mijn gedachte! :Y
pi_189298003
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee die krijgen deze week er een zetel bij in de polls. Goed signaal om de boeren eens knetterhard aan de pakken met hun grote gesubsidieerde mond.
Waarom zou je boeren knetterhard aan willen pakken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:28:13 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189298052
quote:
16s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waarom zou je boeren knetterhard aan willen pakken?
Omdat ze teveel produceren en dat onze natuur verneukt
pi_189298211
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat ze teveel produceren en dat onze natuur verneukt
Inderdaad, het mooiste zal zijn als er geen boeren meer zijn in Nederland, ze kunnen vast wel worden opgeleid tot het bouwen van windmolenparken en zonne energie parken.
De grond wordt dan opgekocht door de staat en zullen alles volbouwen met dit soort parken, ik irriteer me ook als ik eens buiten de stad kom en er staan allemaal koeien te loeien. Schapen te blaten en kippen te tokken.

Al die ruimte voor het vee, weet je hoeveel windmolens daar kunnen staan op al die hectare grond.

Als groenlinksstemmer ben je het ook vast wel met me eens dat vlees eten slecht is, daarom stel ik voor dat Nederlanders niet meer dan 50gram vlees per maand kunnen kopen, dit wordt allemaal geregistreerd, als je dan meer koopt krijg je naheffing voor klimaat vervuiling.

Het mooiste zal wezen als we iedereen aan laboratoria gekweekt vlees. Tevens is fysiek werk op de akkers iets wat ik associeer met het oude slaven tijdperk. Ik neem aan dat sylvana deze gedachte met mij deelt. Dit soort banen mogen gewoon niet meer bestaan.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:41:14 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189298330
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Inderdaad, het mooiste zal zijn als er geen boeren meer zijn in Nederland, ze kunnen vast wel worden opgeleid tot het bouwen van windmolenparken en zonne energie parken.
De grond wordt dan opgekocht door de staat en zullen alles volbouwen met dit soort parken, ik irriteer me ook als ik eens buiten de stad kom en er staan allemaal koeien te loeien. Schapen te blaten en kippen te tokken.

Al die ruimte voor het vee, weet je hoeveel windmolens daar kunnen staan op al die hectare grond.

Als groenlinksstemmer ben je het ook vast wel met me eens dat vlees eten slecht is, daarom stel ik voor dat Nederlanders niet meer dan 50gram vlees per maand kunnen kopen, dit wordt allemaal geregistreerd, als je dan meer koopt krijg je naheffing voor klimaat vervuiling.

Het mooiste zal wezen als we iedereen aan laboratoria gekweekt vlees. Tevens is fysiek werk op de akkers iets wat ik associeer met het oude slaven tijdperk. Ik neem aan dat sylvana deze gedachte met mij deelt. Dit soort banen mogen gewoon niet meer bestaan.
Ah weer een hoop leugens. Zeker betaald door VION?
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:55:33 #44
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189298592
En dan die haat van GroenLinksers tegen alles wat te maken heeft met boeren, bedrijfsleven en ondernemers. Het is te walgelijk voor woorden.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:58:40 #45
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189298633
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Inderdaad, het mooiste zal zijn als er geen boeren meer zijn in Nederland, ze kunnen vast wel worden opgeleid tot het bouwen van windmolenparken en zonne energie parken.
De grond wordt dan opgekocht door de staat en zullen alles volbouwen met dit soort parken, ik irriteer me ook als ik eens buiten de stad kom en er staan allemaal koeien te loeien. Schapen te blaten en kippen te tokken.

Al die ruimte voor het vee, weet je hoeveel windmolens daar kunnen staan op al die hectare grond.

Als groenlinksstemmer ben je het ook vast wel met me eens dat vlees eten slecht is, daarom stel ik voor dat Nederlanders niet meer dan 50gram vlees per maand kunnen kopen, dit wordt allemaal geregistreerd, als je dan meer koopt krijg je naheffing voor klimaat vervuiling.

Het mooiste zal wezen als we iedereen aan laboratoria gekweekt vlees. Tevens is fysiek werk op de akkers iets wat ik associeer met het oude slaven tijdperk. Ik neem aan dat sylvana deze gedachte met mij deelt. Dit soort banen mogen gewoon niet meer bestaan.
Klopt, dit is de heilstaat van zeer veel Groenlinksers: Nederlanders die in een armoedig hutje zitten te sappelen om de aarde te redden en 'zielige immigranten' uit Afrika en Azië toelaten omdat de boreale mens zijn laatste tijd heeft gehad.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189298644
De partijtop van Groen-Links behartigt de belangen van de witte elitaire elite. Kijk maar hoe wit die partij is. Die kotsen op boeren, want dan 'maar domme provincialen'. Dat is de praat van de import-Amsterdammer (vaak ironisch geboren en getogen in de provincie), die bij hun verhuizing naar Amsterdam meteen de identiteit 'echte Amsterdammer' aanmeten en als een bekeerling overdreven gedrag vertonen. Onderdeel daarvan is kotsen op je oude nest, het afzetten tegen je historische identiteit. De rest van Nederland is stom, New York City is geweldig als lichtende voorbeeld voor de 'echte Amsterdammers'. Ik lees wel het Parool, daar lees je niets anders dan anti-provincie artikelen en ophemelende artikelen over lokale issues in NYC.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 oktober 2019 @ 15:04:47 #47
426493 crew  PippenScottie
pi_189298745
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Inderdaad, het mooiste zal zijn als er geen boeren meer zijn in Nederland, ze kunnen vast wel worden opgeleid tot het bouwen van windmolenparken en zonne energie parken.
De grond wordt dan opgekocht door de staat en zullen alles volbouwen met dit soort parken, ik irriteer me ook als ik eens buiten de stad kom en er staan allemaal koeien te loeien. Schapen te blaten en kippen te tokken.

Al die ruimte voor het vee, weet je hoeveel windmolens daar kunnen staan op al die hectare grond.

Als groenlinksstemmer ben je het ook vast wel met me eens dat vlees eten slecht is, daarom stel ik voor dat Nederlanders niet meer dan 50gram vlees per maand kunnen kopen, dit wordt allemaal geregistreerd, als je dan meer koopt krijg je naheffing voor klimaat vervuiling.

Het mooiste zal wezen als we iedereen aan laboratoria gekweekt vlees. Tevens is fysiek werk op de akkers iets wat ik associeer met het oude slaven tijdperk. Ik neem aan dat sylvana deze gedachte met mij deelt. Dit soort banen mogen gewoon niet meer bestaan.
Ironisch genoeg heb je op een paar punten best wel gelijk.
Met name over de toekomst van synthetisch gekweekt vlees, de zware belasting die onze vleesconsumptie op onze planeet heeft (zeker als straks een miljard Chinezen en Afrikanen ook elke dag vlees willen eten), de noodzaak voor duurzame energie en het feit dat we ons vee meer de ruimte moeten geven in weilanden in plaats van weg te laten kwijnen in megastallen.
pi_189298911
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:04 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ironisch genoeg heb je op een paar punten best wel gelijk.
Met name over de toekomst van synthetisch gekweekt vlees, de zware belasting die onze vleesconsumptie op onze planeet heeft (zeker als straks een miljard Chinezen en Afrikanen ook elke dag vlees willen eten), de noodzaak voor duurzame energie en het feit dat we ons vee meer de ruimte moeten geven in weilanden in plaats van weg te laten kwijnen in megastallen.
In recente studies komt kweekvlees er ook niet best vanaf wat duurzaamheid betreft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 oktober 2019 @ 15:16:57 #49
426493 crew  PippenScottie
pi_189299008
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

In recente studies komt kweekvlees er ook niet best vanaf wat duurzaamheid betreft.
Interessant. Heb je een bron? Wil er graag meer over lezen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:20:18 #50
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_189299074
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:12 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed altijd die juichende alt-right figuren als er een linkse partij stemmen kwijtraakt

Het is niet dat die stemmers dan ineens achter jullie verrotte ideeen aan gaan lopen
De gvutmensch is zo verdraagzaam naar andersdenkenden. Daarom bewonder ik ze zo.
pi_189299110
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:16 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Interessant. Heb je een bron? Wil er graag meer over lezen.
https://www.frontiersin.o(...)sufs.2019.00005/full bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:30:47 #52
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_189299266
Moet je voor de gein eens in Google eens zoeken op "Bijeenkomst Groen Links" en dan zoeken naar afbeeldingen.

Rara wat valt je op?

Hint: het lijkt erop dat ze allemaal dezelfde kleur hebben als de kinderen op de school waar Halsema haar kinderen op heeft gezet.
pi_189299276
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:30 schreef Orion_in_space het volgende:
Moet je voor de gein eens in Google eens zoeken op "Bijeenkomst Groen Links" en dan zoeken naar afbeeldingen.

Rara wat valt je op?

Hint: het lijkt erop dat ze allemaal dezelfde kleur hebben als de kinderen op de school waar Halsema haar kinderen op heeft gezet.
En nu?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:32:37 #54
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_189299286
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En nu?
Vertel maar wat je opvalt. Of komt de waarheid erg hard aan?
pi_189299300
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:32 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Vertel maar wat je opvalt. Of komt de waarheid erg hard aan?
Maar wat is precies het probleem?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:35:28 #56
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_189299354
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar wat is precies het probleem?
Geen probleem. Waarom wil je niet vertellen wat je opvalt aan de bijeenkomsten van Groen Links?
pi_189299468
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:35 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Geen probleem. Waarom wil je niet vertellen wat je opvalt aan de bijeenkomsten van Groen Links?
Louter blanken.

Maar wat is daar precies mis mee?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:41:10 #58
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189299525
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:35 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Geen probleem. Waarom wil je niet vertellen wat je opvalt aan de bijeenkomsten van Groen Links?
Het zijn allemaal genderneutrale, wortelknagende schepseltjes.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:41:51 #59
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189299533
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Louter blanken.

Maar wat is daar precies mis mee?
GroenLinks is dus geen inclusieve politieke partij.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189299548
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:35 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Geen probleem. Waarom wil je niet vertellen wat je opvalt aan de bijeenkomsten van Groen Links?
Blanke hoogopgeleiden?
pi_189299574
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:41 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

GroenLinks is dus geen inclusieve politieke partij.
Dit, levenservaring zero. En anderen maar vertellen wat ze verkeerd doen.
pi_189299596
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:41 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

GroenLinks is dus geen inclusieve politieke partij.
Volgens mij kunnen ook mensen met een kleurtje gewoon lid worden van GL. Dat slechts een beperkt aantal dat doet, kan de partij natuurlijk ook niks aan doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189299608
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen ook mensen met een kleurtje gewoon lid worden van GL. Dat slechts een beperkt aantal dat doet, kan de partij natuurlijk ook niks aan doen.
Joh.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:45:30 #64
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189299615
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:41 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

GroenLinks is dus geen inclusieve politieke partij.
3 van de 14 Tweede Kamerleden na de TK-verkiezingen 2017 waren Niet-Westers allochtoon dat is meer dan 20%. Van de huidige eerste kamerleden is 25% Niet-Westers allochtoon.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189299698
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij gaat binnenkort bekend maken of hij nog eens 6 jaar burgemeester van Rotterdam zal zijn.
Ja, hij is de laatste weken weer veelvuldig zichtbaar in de landelijke media.

Is een goeie hoor, die kan echt verbinden en handhaven.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:49:33 #66
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189299712
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, levenservaring zero. En anderen maar vertellen wat ze verkeerd doen.
Want je kan alleen levenservaring hebben op je schiedamse flatje met een spiegeltje op het raamkozijn zodat je beter rond kan gluren toch?

Maar wat is het nu? Langharig werkschuw tuig of elite in hun ivoren toren?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:49:37 #67
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_189299716
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Louter blanken.

Maar wat is daar precies mis mee?
Halsema doet kinderen op witte school.....andere Groen Links elites doen hun kinderen op een witte school, op bijeenkomsten houden louter blanken.

Houden zij misschien niet van gekleurde mensen?
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:49:38 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189299718
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:20 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

De gvutmensch is zo verdraagzaam naar andersdenkenden. Daarom bewonder ik ze zo.
Nee hoor. Naar mensen met een alt-right gedachtegoed zijn ze altijd negatief gelukkig
pi_189299745
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Halsema doet kinderen op witte school.....andere Groen Links elites doen hun kinderen op een witte school, op bijeenkomsten houden louter blanken.
Nou en?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:50:49 #70
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_189299749
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor. Naar mensen met een alt-right gedachtegoed zijn ze altijd negatief gelukkig
Maar kinderverkrachters moeten wel goed behandeld worden toch? Humaan en beschaafd toch?
pi_189299763
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Halsema doet kinderen op witte school.....andere Groen Links elites doen hun kinderen op een witte school, op bijeenkomsten houden louter blanken.

Houden zij misschien niet van gekleurde mensen?
Inderdaad, hartstikke racistisch. Opheffen die handel.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:51:38 #72
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_189299766
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou en?
Vinden zij gekleurde mensen misschien vies? Het lijkt erop alsof ze gekleurde mensen ontwijken.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:52:28 #73
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189299786
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:51 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Vinden zij gekleurde mensen misschien vies? Het lijkt erop alsof ze gekleurde mensen ontwijken.
:')

Haar kinderen zaten op een zwarte school totdat ze ze eraf haalde.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:53:12 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189299802
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Maar kinderverkrachters moeten wel goed behandeld worden toch? Humaan en beschaafd toch?
Nee
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:53:34 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189299815
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:50 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Maar kinderverkrachters moeten wel goed behandeld worden toch? Humaan en beschaafd toch?
Wtf is dit?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:53:58 #76
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189299827
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wtf is dit?
een meltdown
We have always been at war with Eastasia.
pi_189299831
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:07 schreef FYazz het volgende:

[..]

GroenLinks heeft wel een bijtertje op onderwijs zitten trouwens, Lisa Westerveld. Komt op het eerste gezicht en qua achtergrond over als een typische GL'ser, maar in de praktijk is het wel een pittige allround-dame die goed luistert naar haar omgeving en met goede initiatieven komt.
Beetje lullig voor dat bijtertje dan dat de fractieleider zijn gebit heeft uitgedaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189299870
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor. Naar mensen met een alt-right gedachtegoed zijn ze altijd negatief gelukkig
Is dat een soort Gilles de la Tourette tik?
In elke post anderen betichten van Alt right, wat is daar je definitie van?

Ik vind het vooral heel triest staan, maar leg het even uit zodat we kunnen oordelen of je zit te schelden of andere te berichten van extreem rechts gedachte goed.
pi_189299922
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:51 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Vinden zij gekleurde mensen misschien vies? Het lijkt erop alsof ze gekleurde mensen ontwijken.
Vraag het ze.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:57:38 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189299924
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is dat een soort Gilles de la Tourette tik?
In elke post anderen betichten van Alt right, wat is daar je definitie van?

Ik vind het vooral heel triest staan, maar leg het even uit zodat we kunnen oordelen of je zit te schelden of andere te berichten van extreem rechts gedachte goed.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Alt-right

Er zitten hier nu eenmaal een hoop users die uit de alt-right krochten komen en hier ieder topic aangrijpen om hun vaste elpee met haatstront af te draaien. Dus dat woordje moet ik nu eenmaal vaak gebruiken.
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:58:07 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189299936
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wtf is dit?
Een alt-right troll
  zondag 6 oktober 2019 @ 15:59:57 #82
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189299977
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een alt-right troll
in ieder geval een feitenvrije troll aangezien groenlinks voor een politieke partij behoorlijk gekleurd is.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189300022
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Alt-right

Er zitten hier nu eenmaal een hoop users die uit de alt-right krochten komen en hier ieder topic aangrijpen om hun vaste elpee met haatstront af te draaien. Dus dat woordje moet ik nu eenmaal vaak gebruiken.
Nou ik vind het nogal wat om users zo massaal zo neer te zetten. Ik denk dat je er ook vaak naast zit.

Niet iedereen staat achter de ideologie van Groen Links, en zelfs die is mij anno 2019 compleet vreemd. Maar dat maakt ze niet per definitie alt right.
pi_189300056
Allochtonen willen zelf ook geen nieuwe Nederlanders. Waarom dan op een partij stemmen die de deuren openzet?
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:05:59 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189300101
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou ik vind het nogal wat om users zo massaal zo neer te zetten. Ik denk dat je er ook vaak naast zit.

Niet iedereen staat achter de ideologie van Groen Links, en zelfs die is mij anno 2019 compleet vreemd. Maar dat maakt ze niet per definitie alt right.
Weer een logica van likmevestje

Ik ben overigens niet eens een Groenlinkser.
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:08:29 #86
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189300158
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou ik vind het nogal wat om users zo massaal zo neer te zetten. Ik denk dat je er ook vaak naast zit.

Niet iedereen staat achter de ideologie van Groen Links, en zelfs die is mij anno 2019 compleet vreemd. Maar dat maakt ze niet per definitie alt right.
Henk Otten staat ook niet achter de ideologie van Groen Links en dat maakt hem ook niet alt-right. Je moet echt wel flink van het padje af zijn om als alt-right gezien te worden.
We have always been at war with Eastasia.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 oktober 2019 @ 16:12:48 #87
426493 crew  PippenScottie
pi_189300246
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:41 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

GroenLinks is dus geen inclusieve politieke partij.
Mohammed Rabbae is een tijd fractieleider van GL geweest.
Maar verder moet ik ook niet op trollen reageren.
pi_189300265
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Henk Otten staat ook niet achter de ideologie van Groen Links en dat maakt hem ook niet alt-right. Je moet echt wel flink van het padje af zijn om als alt-right gezien te worden.
Die term vliegt hier anders regelmatig door het forum.
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:15:17 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189300298
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die term vliegt hier anders regelmatig door het forum.
Dat is omdat een groepje van een stuk of 10 alt-right lieden hier zijn hangplek heeft gevonden en ons dagelijks komt confronteren met allerlei verbale vuilnis
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:15:29 #90
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_189300301
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou ik vind het nogal wat om users zo massaal zo neer te zetten. Ik denk dat je er ook vaak naast zit.

Niet iedereen staat achter de ideologie van Groen Links, en zelfs die is mij anno 2019 compleet vreemd. Maar dat maakt ze niet per definitie alt right.
Ook voor mezelf (qua visie op de wereld best 'gematigd') zijn sommige verzinsels al wat gortig.

Het kan wat wereldvreemd aandoen, terwijl die mensen volgens mij als het tegenovergestelde gezien willen worden.

Ja, ze kunnen je vast leuke verhalen vertellen over 1001 uithoeken over de gehele wereld, maar in hoeverre ze 'in touch' zijn met mensen die wijken als (pak 'm beet) Rotterdam-Zuid of Wielenpôlle bevolken? Dat is de vraag.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eightyone op 06-10-2019 16:52:00 ]
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:15:46 #91
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189300310
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die term vliegt hier anders regelmatig door het forum.
Er zijn dan ook een hoop users die op basis van hun forumoeuvre dat predikaat meer dan verdienen.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:35:21 #92
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:40:07 #93
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_189300799
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat ze teveel produceren en dat onze natuur verneukt
Was ergens goed voor onze export. Het is toch niet zo dat het overtollige vlees achter een kliko ligt te rotten. Straks wel met dit nep-deug-beleid.
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:40:41 #94
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189300807
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is omdat een groepje van een stuk of 10 alt-right lieden hier zijn hangplek heeft gevonden en ons dagelijks komt confronteren met allerlei verbale vuilnis
Ik lees liever iets van alt-right aanhangers dan van dat ongelofelijke GroenLinks-gelul.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 6 oktober 2019 @ 16:44:06 #95
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189300860
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, levenservaring zero. En anderen maar vertellen wat ze verkeerd doen.
Het blijven hypocriete sukkels.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:03:50 #96
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189301238
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Allochtonen willen zelf ook geen nieuwe Nederlanders. Waarom dan op een partij stemmen die de deuren openzet?
Vraag het ze.
pi_189301240
Het kan niet anders of het heeft te maken met het feit dat hij Rutte aan een meerderheid helpt terwijl hij er biomassa centrales voor terug krijgt die extra vervuilend blijken te zijn.
pi_189301387
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Allochtonen willen zelf ook geen nieuwe Nederlanders. Waarom dan op een partij stemmen die de deuren openzet?
Waar haal jij je info over GroenLinks vandaan? Als je kijkt naar het programma alsmede het daadwerkelijke stemgedrag ligt het anders dan jij stelt.

GroenLinks is tegen de opvang van economische vluchtelingen (zoals Ojik het zei "Senegalezen horen in Senegal te blijven en Nigerianen in Nigeria).

GroenLinks is voor meer opvang in de regio en vindt dat asielbeleid niet zonder terugkeerbeleid kan.

Kortom, plannen van GL wijken niet veel af van de plannen van andere politieke partijen.

Enige waarin GL in afwijkt is dat het sceptisch is over deals met landen als Turkije en Libië, graag een Europese herverdeling ziet van de vluchtelingen en het wil dat vluchtelingen bij asielverlening in NL direct toegang hebben tot onderwijs.
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:19:27 #99
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189301547
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:41 schreef Hexagon het volgende:

Nee die krijgen deze week er een zetel bij in de polls. Goed signaal om de boeren eens knetterhard aan de pakken met hun grote gesubsidieerde mond.
Mad!

Die boeren zitten je wel hoog he? In post #2 van dit topic begin je al... :') _!

Nog een topic of tien over boeren en je hebt een hartkwaal...
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:20:15 #100
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189301570
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:18 schreef Xa1pt het volgende:

Wel opvallend dat het standaard repertoire van de alt-right-kliek hier bestaat uit schelden en slachtoffer spelen. Je zou bijna denken dat het gros bestaat uit onvolwassen kneusjes.
Wat is alt-right en wie zijn dat zoal? :?
pi_189301624
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat is alt-right en wie zijn dat zoal? :?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Alt-right
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:24:17 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189301644
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mad!

Die boeren zitten je wel hoog he? In post #2 van dit topic begin je al... :') _!

Nog een topic of tien over boeren en je hebt een hartkwaal...
Ik houd inderdaad van de natuur en niet van degenen die die verwoesten.
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:28:20 #103
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189301719
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik houd inderdaad van de natuur en niet van degenen die die verwoesten.
Mwa, Nederlandse boeren verwoesten niet per definitie natuur.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:30:08 #104
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:30:53 #105
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189301762
quote:
Ja, maar wie zijn dat hier @ Fok!?

Edit:

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:15 schreef Hexagon het volgende:
Dat is omdat een groepje van een stuk of 10 alt-right lieden hier zijn hangplek heeft gevonden en ons dagelijks komt confronteren met allerlei verbale vuilnis
Doe eens wat namen...
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:39:13 #106
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189301929
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, maar wie zijn dat hier @ Fok!?

Edit:
[..]

Doe eens wat namen...
10 zijn er best veel, bijna genoeg voor een eigen partij :+
We komen ook een eind met een bingo kaart.
Gewoon user afstrepen als het verwijt weer benoemd wordt.
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:41:23 #107
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189301967
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:39 schreef ootjekatootje het volgende:

10 zijn er best veel, bijna genoeg voor een eigen partij :+
We komen ook een eind met een bingo kaart.
Gewoon user afstrepen als het verwijt weer benoemd wordt.
Het blijft wel ijzig stil ondertussen dus het zal allemaal wel een beetje meevallen. :P
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:43:35 #108
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189302012
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het blijft wel ijzig stil ondertussen dus het zal allemaal wel een beetje meevallen. :P
17:45, moeders zal het eten wel klaar hebben.
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:45:12 #109
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 6 oktober 2019 @ 17:55:59 #110
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189302229
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is omdat een groepje van een stuk of 10 alt-right lieden hier zijn hangplek heeft gevonden en ons dagelijks komt confronteren met allerlei verbale vuilnis
Alle stront die jij typt is ook vuilnis
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:03:16 #111
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189302337
Misschien moet Klaver zich eens druk gaan maken om de achterban die hij behoort te dienen en te vertegenwoordigen: de Nederlandse kiezer. In plaats van onderhandelingen stuk te laten lopen op asielzoekers en andere mensen die niet eens de Nederlandse nationaliteit hebben of hier überhaupt wonen.
pi_189302616
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien moet Klaver zich eens druk gaan maken om de achterban die hij behoort te dienen en te vertegenwoordigen: de Nederlandse kiezer. In plaats van onderhandelingen stuk te laten lopen op asielzoekers en andere mensen die niet eens de Nederlandse nationaliteit hebben of hier überhaupt wonen.
Een politicus hoeft zich maar om één achterban druk te maken, zijn eigen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:22:33 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189302642
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien moet Klaver zich eens druk gaan maken om de achterban die hij behoort te dienen en te vertegenwoordigen: de Nederlandse kiezer. In plaats van onderhandelingen stuk te laten lopen op asielzoekers en andere mensen die niet eens de Nederlandse nationaliteit hebben of hier überhaupt wonen.
Stel je nou dat hij ook degenen dient te vertegenwoordigen die nooit op hem of zijn partij zouden stemmen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:24:17 #115
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189302665
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een politicus hoeft zich maar om één achterban druk te maken, zijn eigen.
Heel typerend inderdaad voor Klaver.
pi_189302688
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heel typerend inderdaad voor Klaver.
Volgens mij wijkt hij niet radicaal af van zijn verkiezingsprogramma.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:27:50 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189302710
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, maar wie zijn dat hier @ Fok!?

Edit:
[..]

Doe eens wat namen...
Dat mag niet. Maar iemand die erg van een fototoestelmerk houdt bijvoorbeeld. Of een vader van een stukje fruit
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:29:03 #118
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189302735
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat mag niet. Maar iemand die erg van een fototoestelmerk houdt bijvoorbeeld. Of een vader van een stukje fruit
Dat zijn er twee. Die heb ik op de bingokaart staan, nu die andere acht nog.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:31:12 #119
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189302776
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij wijkt hij niet radicaal af van zijn verkiezingsprogramma.
Dat maakt toch geen verschil? De enige die hij dient was zijn achterban toch?
De rest kan in de stront zakken.

Dus daarom zijn betoog bij de boeren, om de zakken van zijn achterban te vullen, nogmaals typerende uitspraak.
  Beste debater 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 18:35:15 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189302841
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 17:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat is alt-right en wie zijn dat zoal? :?
Een stroming die o.a. de volgende stokpaardjes hanteert, geloof ik:

- Een cultuur-marxistische aanval op traditionele 'rolpatronen'.
De Linkse Kerk, de Deugers, de Gutmenschen, vormen een kongsi van gelijkgestemden die onder het vaandel van progressivisme en een geperverteerde vorm van marxistische klassenstrijd de autochtone, voornamelijk mannelijke burger wegzet als grote vijand van een hele kudde onderdrukten: vrouwen, allochtonen, homo- en transseksuelen, moslims, gehandicapten etcetera. In hun strijd worden zij gesteund door de media en in grote mate door een meehelpende overheid, en in steeds ruimere mate ook het bedrijfsleven.

- Omvolking
Deze zelfde groep is in sommige lezingen onderdeel van, in andere slechts een meute 'useful idiots' voor een elitaire groep of persoon die de werkelijke touwtjes in handen heeft en, om natiestaten te vernietigen, en vooral de blanke, autochtone, heteroseksuele man, dermate machtig is dat het/hij overheden stimuleert dan wel dwingt tot massa-immigratie uit niet-Westerse landen om de Europese, voorheen homogene samenlevingen te ontwrichten. Gekoppeld aan een bewuste campagne om het geboortecijfer onder autochtonen terug te dringen (verspreiden van feminisme, verbrijzelen van conservatieve man/vrouw rolverdelingen, propageren van niet-heteroseksuele relationele verbanden) moet dit uiteindelijk leiden tot de vernietiging van de autochtone Europese bevolking.

- White Genocide
Aangezien dit einddoel niet in een keer bereikt kan worden, wordt er eerst een proces van 'diversiteit' en 'multiculturalisme' verspreid, waarbij anti-racisme groeperingen en politici fungeren als waakhonden tegen eenieder die kritiek uit op zowel diversiteit als multiculturalisme. Primair doel hiervan is vermenging en verzwakking van de homogene natiestaat. Gepaard gaande met het hierboven benoemde doel is de uiteindelijke wens uiteraard om via vermenging en criminalisering van kritiek tot een 'gemengde' bevolking te komen. Eindresultaat is hoe dan ook de vernietiging van de autochtone bevolking. Dit wordt in die kringen ook wel White Genocide genoemd, vaak gekoppeld aan de slogan dat Afrika voor Afrikanen, Azië voor Aziaten en Europa/de V.S. voor iedereen is. "Diversity is codeword for anti-white" is een veel gebezigde term in die hoek.

- New World Order
Wie er precies achter deze plannen zit, verschilt van groep tot groep. Desalniettemin zijn er de standaard zondebokken die verantwoordelijk gehouden worden voor deze cultuur-marxistische, omvolkende, genocidale trend: zionisten (soms ook gewoon de joden als geheel, want waarom niet); Illuminatie, Grootkapitaal, Jezuïeten/Vaticaan, Skulls & Bones, Soros, communisten, de Vrijmetselaars... de lijst is schier eindeloos. Wat deze groepen verbindt is echter een kennelijk oppermachtige greep op de wereld en diens geschiedenis. Hun einddoel is dan ook niets minder dan totale werelddominantie, en conform de ideologie van alt-right is de autochtone, Westerse bevolking daarin de grootste bedreiging voor deze 'elite'.

Dat is het wel een beetje in een notendop. Als ik er naast zit hoor ik het graag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:36:16 #121
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189302855
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:27 schreef Hexagon het volgende:
Dat mag niet. Maar iemand die erg van een fototoestelmerk houdt bijvoorbeeld. Of een vader van een stukje fruit
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat zijn er twee. Die heb ik op de bingokaart staan, nu die andere acht nog.
Maar zijn ze "alt-right"?
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:36:29 #122
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189302860
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Een stroming die o.a. de volgende stokpaardjes hanteert, geloof ik:

- Een cultuur-marxistische aanval op traditionele 'rolpatronen'.
De Linkse Kerk, de Deugers, de Gutmenschen, vormen een kongsi van gelijkgestemden die onder het vaandel van progressivisme en een geperverteerde vorm van marxistische klassenstrijd de autochtone, voornamelijk mannelijke burger wegzet als grote vijand van een hele kudde onderdrukten: vrouwen, allochtonen, homo- en transseksuelen, moslims, gehandicapten etcetera. In hun strijd worden zij gesteund door de media en in grote mate door een meehelpende overheid, en in steeds ruimere mate ook het bedrijfsleven.

- Omvolking
Deze zelfde groep is in sommige lezingen onderdeel van, in andere slechts een meute 'useful idiots' voor een elitaire groep of persoon die de werkelijke touwtjes in handen heeft en, om natiestaten te vernietigen, en vooral de blanke, autochtone, heteroseksuele man, dermate machtig is dat het/hij overheden stimuleert dan wel dwingt tot massa-immigratie uit niet-Westerse landen om de Europese, voorheen homogene samenlevingen te ontwrichten. Gekoppeld aan een bewuste campagne om het geboortecijfer onder autochtonen terug te dringen (verspreiden van feminisme, verbrijzelen van conservatieve man/vrouw rolverdelingen, propageren van niet-heteroseksuele relationele verbanden) moet dit uiteindelijk leiden tot de vernietiging van de autochtone Europese bevolking.

- White Genocide
Aangezien dit einddoel niet in een keer bereikt kan worden, wordt er eerst een proces van 'diversiteit' en 'multiculturalisme' verspreid, waarbij anti-racisme groeperingen en politici fungeren als waakhonden tegen eenieder die kritiek uit op zowel diversiteit als multiculturalisme. Primair doel hiervan is vermenging en verzwakking van de homogene natiestaat. Gepaard gaande met het hierboven benoemde doel is de uiteindelijke wens uiteraard om via vermenging en criminalisering van kritiek tot een 'gemengde' bevolking te komen. Eindresultaat is hoe dan ook de vernietiging van de autochtone bevolking. Dit wordt in die kringen ook wel White Genocide genoemd, vaak gekoppeld aan de slogan dat Afrika voor Afrikanen, Azië voor Aziaten en Europa/de V.S. voor iedereen is. "Diversity is codeword for anti-white" is een veel gebezigde term in die hoek.

- New World Order
Wie er precies achter deze plannen zit, verschilt van groep tot groep. Desalniettemin zijn er de standaard zondebokken die verantwoordelijk gehouden worden voor deze cultuur-marxistische, omvolkende, genocidale trend: zionisten (soms ook gewoon de joden als geheel, want waarom niet); Illuminatie, Grootkapitaal, Jezuïeten/Vaticaan, Skulls & Bones, Soros, communisten, de Vrijmetselaars... de lijst is schier eindeloos. Wat deze groepen verbindt is echter een kennelijk oppermachtige greep op de wereld en diens geschiedenis. Hun einddoel is dan ook niets minder dan totale werelddominantie, en conform de ideologie van alt-right is de autochtone, Westerse bevolking daarin de grootste bedreiging voor deze 'elite'.

Dat is het wel een beetje in een notendop. Als ik er naast zit hoor ik het graag.
Vreemd
  Beste debater 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 18:37:34 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189302872
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vreemd
Ja, zeg dat... In wezen is het een reverse-SJW movement...

Hoefijzermodel zullen we maar zeggen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189302874
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat maakt toch geen verschil? De enige die hij dient was zijn achterban toch?
De rest kan in de stront zakken.

Dus daarom zijn betoog bij de boeren, om de zakken van zijn achterban te vullen, nogmaals typerende uitspraak.
Ik weet niet wat je allemaal probeert te zeggen, maar achterban betekent hier "de mensen die omwille van het partijprogramma op de partij hebben gestemd". Dat jij je niet vertegenwoordigd voelt door GL lijkt me niet zo relevant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:39:00 #125
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189302898
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:36 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]

Maar zijn ze "alt-right"?
We missen er nog acht, die zijn nog aan het afwassen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:40:04 #126
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189302914
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Een stroming die o.a. de volgende stokpaardjes hanteert, geloof ik:

- Een cultuur-marxistische aanval op traditionele 'rolpatronen'.
De Linkse Kerk, de Deugers, de Gutmenschen, vormen een kongsi van gelijkgestemden die onder het vaandel van progressivisme en een geperverteerde vorm van marxistische klassenstrijd de autochtone, voornamelijk mannelijke burger wegzet als grote vijand van een hele kudde onderdrukten: vrouwen, allochtonen, homo- en transseksuelen, moslims, gehandicapten etcetera. In hun strijd worden zij gesteund door de media en in grote mate door een meehelpende overheid, en in steeds ruimere mate ook het bedrijfsleven.

- Omvolking
Deze zelfde groep is in sommige lezingen onderdeel van, in andere slechts een meute 'useful idiots' voor een elitaire groep of persoon die de werkelijke touwtjes in handen heeft en, om natiestaten te vernietigen, en vooral de blanke, autochtone, heteroseksuele man, dermate machtig is dat het/hij overheden stimuleert dan wel dwingt tot massa-immigratie uit niet-Westerse landen om de Europese, voorheen homogene samenlevingen te ontwrichten. Gekoppeld aan een bewuste campagne om het geboortecijfer onder autochtonen terug te dringen (verspreiden van feminisme, verbrijzelen van conservatieve man/vrouw rolverdelingen, propageren van niet-heteroseksuele relationele verbanden) moet dit uiteindelijk leiden tot de vernietiging van de autochtone Europese bevolking.

- White Genocide
Aangezien dit einddoel niet in een keer bereikt kan worden, wordt er eerst een proces van 'diversiteit' en 'multiculturalisme' verspreid, waarbij anti-racisme groeperingen en politici fungeren als waakhonden tegen eenieder die kritiek uit op zowel diversiteit als multiculturalisme. Primair doel hiervan is vermenging en verzwakking van de homogene natiestaat. Gepaard gaande met het hierboven benoemde doel is de uiteindelijke wens uiteraard om via vermenging en criminalisering van kritiek tot een 'gemengde' bevolking te komen. Eindresultaat is hoe dan ook de vernietiging van de autochtone bevolking. Dit wordt in die kringen ook wel White Genocide genoemd, vaak gekoppeld aan de slogan dat Afrika voor Afrikanen, Azië voor Aziaten en Europa/de V.S. voor iedereen is. "Diversity is codeword for anti-white" is een veel gebezigde term in die hoek.

- New World Order
Wie er precies achter deze plannen zit, verschilt van groep tot groep. Desalniettemin zijn er de standaard zondebokken die verantwoordelijk gehouden worden voor deze cultuur-marxistische, omvolkende, genocidale trend: zionisten (soms ook gewoon de joden als geheel, want waarom niet); Illuminatie, Grootkapitaal, Jezuïeten/Vaticaan, Skulls & Bones, Soros, communisten, de Vrijmetselaars... de lijst is schier eindeloos. Wat deze groepen verbindt is echter een kennelijk oppermachtige greep op de wereld en diens geschiedenis. Hun einddoel is dan ook niets minder dan totale werelddominantie, en conform de ideologie van alt-right is de autochtone, Westerse bevolking daarin de grootste bedreiging voor deze 'elite'.

Dat is het wel een beetje in een notendop. Als ik er naast zit hoor ik het graag.
Ik waardeer je effort in deze maar ik heb niet het idee dat ik dit etiket op een aantal Fokkers kan plakken. Maar goed, dat kan mijn blinde vlek zijn natuurlijk, mischien ben ik zelf wel een onbewust bekwaam "alt-righter"...
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:41:02 #127
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189302924
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je allemaal probeert te zeggen, maar achterban betekent hier "de mensen die omwille van het partijprogramma op de partij hebben gestemd". Dat jij je niet vertegenwoordigd voelt door GL lijkt me niet zo relevant.
Grappige visie, ik ga er namelijk vanuit dat alle kamerleden het beste voor hebben met alle Nederlandse burgers. Allemaal volgens eigen inzicht en kunde.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:41:24 #128
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:41:58 #129
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189302941
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik waardeer je effort in deze maar ik heb niet het idee dat ik dit etiket op een aantal Fokkers kan plakken. Maar goed, dat kan mijn blinde vlek zijn natuurlijk, mischien ben ik zelf wel een onbewust bekwaam "alt-righter"...
Zelfs in het AH-reclametopic krijgen sommigen het nog voor elkaar om het richting omvolking te buigen dus er lopen er hier zat rond.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:42:11 #130
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189302944
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik waardeer je effort in deze maar ik heb niet het idee dat ik dit etiket op een aantal Fokkers kan plakken. Maar goed, dat kan mijn blinde vlek zijn natuurlijk, mischien ben ik zelf wel een onbewust bekwaam "alt-righter"...
Da's nu dus 3 en laat ik me ook aangesproken volgen dan zitten we op 4.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:43:01 #131
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189302957
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:41 schreef -XOR- het volgende:

Zelfs in het AH-reclametopic krijgen sommigen het nog voor elkaar om het richting omvolking te buigen dus er lopen er hier zat rond.
Vooralsnog komen we vwb aantallen nog niet heel ver. Maak het eens concreet.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:43:08 #132
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189302959
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat sowieso. Maar ik vraag me af of je uberhaupt die twee onder "alt-right" kunt scharen.
Een mening over omvorming is dus al voldoende begrijp ik het.
  Beste debater 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 18:43:50 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189302966
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik waardeer je effort in deze maar ik heb niet het idee dat ik dit etiket op een aantal Fokkers kan plakken. Maar goed, dat kan mijn blinde vlek zijn natuurlijk, mischien ben ik zelf wel een onbewust bekwaam "alt-righter"...
Eerlijk gezegd schrik ik er wel van hoe vaak dit soort retoriek in dit soort discussies terugkomt.
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een mening over omvorming is dus al voldoende begrijp ik het.
Omvolking. Niet omvorming. En geen mening erover, maar het onderschrijven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189302968
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Grappige visie, ik ga er namelijk vanuit dat alle kamerleden het beste voor hebben met alle Nederlandse burgers. Allemaal volgens eigen inzicht en kunde.
Dat is inderdaad een veel voorkomende misvatting, het idee dat er zoiets bestaat als "het belang van de Nederlander". De SP zit er niet voor mensen die 10x modaal verdienen en de PVV niet voor Marokkaanse Nederlanders. Als dat een schok voor je is, dan heb je weinig van politiek begrepen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:45:03 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189302982
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een veel voorkomende misvatting, het idee dat er zoiets bestaat als "het belang van de Nederlander". De SP zit er niet voor mensen die 10x modaal verdienen en de PVV niet voor Marokkaanse Nederlanders. Als dat een schok voor je is, dan heb je weinig van politiek begrepen.
de volonte generale nastreven, Baudet draait zich om in zijn graf over zulks een Rousseauiaanse dwaalleer.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:50:50 #136
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189303049
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een veel voorkomende misvatting, het idee dat er zoiets bestaat als "het belang van de Nederlander". De SP zit er niet voor mensen die 10x modaal verdienen en de PVV niet voor Marokkaanse Nederlanders. Als dat een schok voor je is, dan heb je weinig van politiek begrepen.
Grappig, want niet iedereen past in 1 hokje, en de meesten hebben oudere ouders waarvoor goed gezorgd dient te worden, zieke broers of zussen. Arme stadsgenoten of gewoon kinderen.

Maar jij denkt dat men alleen kiest voor het eigen hachje. Bijzonder
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:51:58 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189303061
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Stel je nou dat hij ook degenen dient te vertegenwoordigen die nooit op hem of zijn partij zouden stemmen?
Wat ik bedoel is dat hij zich eerst eens druk moet maken om problemen in Nederland (en die zijn er genoeg), voordat hij zo'n bottleneck maakt van asielzoekers/migranten/vluchtelingen helpen. Want daar heeft hij destijds de onderhandelingen op laten klappen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:53:27 #138
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189303077
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat hij zich eerst eens druk moet maken om problemen in Nederland (en die zijn er genoeg), voordat hij zo'n bottleneck maakt van asielzoekers/migranten/vluchtelingen helpen. Want daar heeft hij destijds de onderhandelingen op laten klappen.
Ze leggen hier net uit dat ze dat niet doen, dat ze alleen maar aan hun eigen achterban denken...
  Beste debater 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 18:55:04 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189303101
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Grappig, want niet iedereen past in 1 hokje, en de meesten hebben oudere ouders waarvoor goed gezorgd dient te worden, zieke broers of zussen. Arme stadsgenoten of gewoon kinderen.

Maar jij denkt dat men alleen kiest voor het eigen hachje. Bijzonder
Aangezien de VVD al jaren de grootste partij is zou ik zeggen: ja, men denkt alleen aan zijn eigen hachje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:58:20 #140
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_189303140
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Aangezien de VVD al jaren de grootste partij is zou ik zeggen: ja, men denkt alleen aan zijn eigen hachje.
Het gaat ook helemaal niet zo slecht met Nederland.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:58:45 #141
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189303143
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat hij zich eerst eens druk moet maken om problemen in Nederland (en die zijn er genoeg), voordat hij zo'n bottleneck maakt van asielzoekers/migranten/vluchtelingen helpen. Want daar heeft hij destijds de onderhandelingen op laten klappen.
Groenlinksstemmers vinden een goede vluchtelingenopvang belangrijk, daarom stemmen ze op groenlinks. Als Klaver vvd-vluchtelingenbeleid gaat bekrachtigen voelen zijn kiezers zich door hem in de steek gelaten en zullen ze niet meer op hem stemmen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189303144
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Grappig, want niet iedereen past in 1 hokje, en de meesten hebben oudere ouders waarvoor goed gezorgd dient te worden, zieke broers of zussen. Arme stadsgenoten of gewoon kinderen.

Maar jij denkt dat men alleen kiest voor het eigen hachje. Bijzonder
Het idee dat een achterban per definitie 'voor het eigen hachje' zou moeten stemmen is wederom een misvatting. Een achterban staat echter wel achter bepaalde ideeën. Er zijn mensen die vinden dat de grenzen potdicht moeten en er zijn mensen die vinden dat er sprake moet zijn van een ruimhartig asielbeleid. Er zijn mensen die vinden dat de overheid zich niet moet bemoeien met zorg en onderwijs en er zijn mensen die vinden dat dergelijke zaken volledig verzorgd moeten worden door de overheid. Er zijn mensen die vinden dat je criminaliteit aanpakt met snoeiharde repressie en er zijn mensen die liever preventieve maatregelen zien. Zo geldt voor vrijwel elk thema dat er opvattingen zijn die diametraal tegenover elkaar staan en dus niet kunnen worden vervat in 'het belang van de Nederlander'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:59:40 #143
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189303151
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze leggen hier net uit dat ze dat niet doen, dat ze alleen maar aan hun eigen achterban denken...
Ja, ik zag het. Maar dan nog zijn er volgens mij meer dan genoeg belangen te behartigen voor je achterban die wat nijpender zijn dan allerlei mensen uit verre landen helpen.
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:59:49 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189303155
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:45 schreef -XOR- het volgende:

de volonte generale nastreven, Baudet draait zich om in zijn graf over zulks een Rousseauiaanse dwaalleer.
Zulks een moeilijke taal maar wel een zin beginnen zonder hoofdletter... Is Baudet al dood?
  zondag 6 oktober 2019 @ 19:08:47 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189303264
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zulks een moeilijke taal maar wel een zin beginnen zonder hoofdletter... Is Baudet al dood?
Ja en volonte generale interpunctieloos en ook nog een nodeloze i in Rousseauaanse, kun je nagaan.

Baudet zal naar mijn stellige verwachting na de volgende TK-verkiezingen politiek ter aarde worden besteld, onder een stemmig stuk Schubert naar keuze.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:30:30 #146
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189304828
..

[ Bericht 99% gewijzigd door NoPicNic op 06-10-2019 20:34:58 ]
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:34:24 #147
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189304924
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Grappige visie, ik ga er namelijk vanuit dat alle kamerleden het beste voor hebben met alle Nederlandse burgers. Allemaal volgens eigen inzicht en kunde.
Mwah, GroenLinks ziet de blanke witte man juist als te verdelgen ras. Ze hebben hun hoop gevestigd op Afrikanen en moslims om Nederland zuiver te maken. Erg Alt-Left allemaal.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:49:31 #148
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189305246
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:34 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Mwah, GroenLinks ziet de blanke witte man juist als te verdelgen ras. Ze hebben hun hoop gevestigd op Afrikanen en moslims om Nederland zuiver te maken. Erg Alt-Left allemaal.
Alt-Left bestaat niet.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189305444
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:22 schreef FYazz het volgende:

[..]

Nou weet ik niet hoor.
In Rotterdam is hij nog altijd populair.

https://www.google.com/am(...)-meerderheid-dit-wil

Aboutaleb doet het daarnaast ook goed onder kiezers van andere partijen.
Van mij mag hij blijven als bm van mijn stad.

Het is niet zo'n wegkijker maar iemand die erkend dat er problemen zijn en die aan wil pakken.
  Beste debater 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 21:08:06 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189305712
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:34 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Mwah, GroenLinks ziet de blanke witte man juist als te verdelgen ras. Ze hebben hun hoop gevestigd op Afrikanen en moslims om Nederland zuiver te maken. Erg Alt-Left allemaal.
Alt-right gespot.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189306381
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Allochtonen willen zelf ook geen nieuwe Nederlanders. Waarom dan op een partij stemmen die de deuren openzet?
Zijn er dan veel allochtonen die op de VVD stemmen?
ROBODEMONS..................|:(
pi_189306805
zucht, ze verliezen twee zetels en telegraaf vind dat de groenlinks kiezers massaal weglopen...
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:36:33 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189307377
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:36 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Maar zijn ze "alt-right"?
Ze doen in ieder geval geen moeite om het te ontkennen. En ze zetten steeds dezelfde elpee op.

En dit is ook typisch alt-right

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:34 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Mwah, GroenLinks ziet de blanke witte man juist als te verdelgen ras. Ze hebben hun hoop gevestigd op Afrikanen en moslims om Nederland zuiver te maken. Erg Alt-Left allemaal.


[ Bericht 37% gewijzigd door Hexagon op 06-10-2019 22:51:08 ]
  maandag 7 oktober 2019 @ 06:00:07 #154
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189309593
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Alt-Left bestaat niet.
Meen je dat nou?
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  maandag 7 oktober 2019 @ 06:07:52 #155
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189309604
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 06:00 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
ja
We have always been at war with Eastasia.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 oktober 2019 @ 06:45:31 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189309640
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 18:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat mag niet. Maar iemand die erg van een fototoestelmerk houdt bijvoorbeeld. Of een vader van een stukje fruit
Ik ben niet alt-right hoor ;) ik weet niet waar je deze leugen nou weer vandaan hebt?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 7 oktober 2019 @ 08:33:20 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189310058
quote:
6s.gif Op maandag 7 oktober 2019 06:45 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik ben niet alt-right hoor ;) ik weet niet waar je deze leugen nou weer vandaan hebt?
Jouw enorme oeuvre aan topics/posts in die richting.
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:25:04 #158
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189313646
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 15:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor. Naar mensen met een alt-right gedachtegoed zijn ze altijd negatief gelukkig
Dat is heel leuk en aardig, maar dat is maar net wat je perceptie van alt-right is. En jou en jouw reacties op andere onderwerpen kennende is iemand al heel snel alt-right bij jou. Dan verliest jouw oordeel dus heel snel waarde.

Edit: Ik ben sterk tegen het huidige immigratiebeleid (ik heb liever een superstreng immigratiebeleid en meer hulp in de regio bijvorbeeld) en tevens heb ik mijn twijfels bij bepaalde Europese beslissingen. Maar ik heb wel SP gestemd bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen. Zou je mij onder alt-right scharen? Ik ben wel benieuwd.

[ Bericht 18% gewijzigd door RealistAtheist op 07-10-2019 13:34:34 ]
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:30:49 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189313738
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:25 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Dat is heel leuk en aardig, maar dat is maar net wat je perceptie van alt-right is. En jou en jouw reacties op andere onderwerpen kennende is iemand al heel snel alt-right bij jou. Dan verliest jouw oordeel dus heel snel waarde.
Er wordt hier gewoon heel veel van hetzelfde gepost. Dus dan komt dat oordeel ook vaak.
pi_189313834
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 11:30 schreef FYazz het volgende:
Koppen met "lopen massaal weg" en aan het eind van het stuk blijkt GL maar op een verlies van 2 zetels te staan.
Tja, Telegraaf, hè.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:37:19 #161
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189313850
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er wordt hier gewoon heel veel van hetzelfde gepost. Dus dan komt dat oordeel ook vaak.
Tja, zou kan je het uitleggen en er zijn hier best mensen die je best onder alt-right kunt scharen. Maar als ik me niet vergis heb jij mij ook regelmatig met het schuim op de lippen als rechtse idioot bestempeld. En aangezien ik net zoveel links als rechtse standpunten heb (wat dat tegenwoordig ook nog mag betekenen) vraag ik mij af wat dat oordeel van jou nog voor waarde heeft.
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:49:53 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189314028
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:37 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Tja, zou kan je het uitleggen en er zijn hier best mensen die je best onder alt-right kunt scharen. Maar als ik me niet vergis heb jij mij ook regelmatig met het schuim op de lippen als rechtse idioot bestempeld. En aangezien ik net zoveel links als rechtse standpunten heb (wat dat tegenwoordig ook nog mag betekenen) vraag ik mij af wat dat oordeel van jou nog voor waarde heeft.
Ik benoem het wanneer hier bijvoorbeeld allerlei anti-vreemdelingen topics geopend worden met allerlei generieke verdachtmakingen en beschuldigingen. Dus wie er aan mee doet zal er inderdaad onder vallen.

Verder boeit het me niet zo wat mijn oordeel waard is. Ik ben maar een willekeurige internetter. Maakt het lijkt eerder dat mensen die getriggered raken door de benoeming van alt-right zich er toch wel wat van aantrekken.
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:51:11 #163
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189314050
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik benoem het wanneer hier bijvoorbeeld allerlei anti-vreemdelingen topics geopend worden met allerlei generieke verdachtmakingen en beschuldigingen. Dus wie er aan mee doet zal er inderdaad onder vallen.

Verder boeit het me niet zo wat mijn oordeel waard is. Ik ben maar een willekeurige internetter. Maakt het lijkt eerder dat mensen die getriggered raken door de benoeming van alt-right zich er toch wel wat van aantrekken.
Fair enough
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')