abonnement Unibet Coolblue
pi_189294463
Hi all,

Mijn vriendin hebben nu sinds jaar en maand een prachtige dochter en er komt er nog een aan. Nu willen wij een fotoboek maken vanaf de geboorte tot nu, maar hebben wij allerlei verschillende apparaten waarmee foto's gemaakt worden en we zouden die graag samen op één plek hebben waar we op elk toestel toegang tot hebben. Toen stuitte we op de Cloud, maar we weten niet zo goed voor welke optie we zouden moeten gaan: zouden jullie me kunnen helpen?

Wij maken gebruik van de volgende toestellen:
- Galaxy S9+
- Apple iPhone 6
- Apple MacBook
- Windows Desktop computer
- Canon camera, die we wel ergens via een computer zouden moeten uploaden met een SD-kaart.

We willen graag:
Een app/systeem waarbij we foto's kunnen uploaden en die altijd kunnen afnemen (mits we internet hebben uiteraard). Daarnaast zijn we benieuwd of er bij een bep. Cloud het mogelijk is om automatisch de kinderfoto's die zijn geüpload te synchroniseren met ofwel de MacBook of de Windows laptop.

Misschien een lang verhaal met een relatief 'simpele' vraag, maar ik ben gewoon benieuwd of wat wij willen ook daadwerkelijk kan, of dat er bijv. haken en ogen aan zitten.

Bij voorbaat dank!
  zondag 6 oktober 2019 @ 09:55:24 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189294488
Dropbox?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 11:45:53 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_189295794
Flickr? De albums en foto's daarin kun je via de app of website vanaf elk device bekijken en/of downloaden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_189295953
Flickr is leuk maar Box bevalt me wel voor foto opslag in bulk, wat je met veel smartphones al snel hebt. De cloud voor publieke services is natuurlijk nooit gegarandeerd veilig maar in tegenstelling tot Dropbox linken er nauwelijks 3rd party apps naartoe en daarom heeft het mn voorkeur.
  Donald Duck held zondag 6 oktober 2019 @ 13:03:37 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_189296731
Ik vind Google Photo's handig. Automatisch uploaden. Onbeperkte opslag als je kiest voor enige compressie. Geavanceerde herkenning van gezichten, voorwerpen en situaties. Leuke automatische compilaties, zeker met kinderen erg gaaf.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_189296737
Volgens mij moet Google photos dit allemaal kunnen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')