Fysieke kledingwinkels zijn wat dat betreft al stervende, sommige zaken doen er echter alles aan om die lijdensweg zo veel mogelijk te verkorten.
Ik presenteer u de kledingzaaktechno DJ's.
Van die vaak in de 40jarige leeftijd midlifecrisis mannen die doordeweeks muurtjes smeren of een of ander verkoopbaantje voor autobanden heeft. Daar staan ze dan in de glittershirtje en zonnebankkleurtje, te draaien voor een handjevol publiek wat nog niet het besef heeft dat je diezelfde kleren online goedkoper kan halen. Spinnt die wheels alsof hij de nieuwe Adam Beyer is of een Pan Pot.
De medewerkers van die stervende tenten vinden het maar best, een soort van positief vooruitzicht om de dag door te komen en die kleertjes toch met wat meer passie te vouwen voor een mager hongerloontje en als de tijd er dan is, staan ze op straat en kennen ze nergens aan de bak. Ja wellicht postkaarten sorteren bij een Bruna.
Dit mede te danken ook deels aan desbetreffende ramdebielen die het nodig vinden een soort muziek te gaan draaien voor een lege zielloze ruimte. Dat doet de muziek geen eer aan ook.