Is het soms zelf niet zo'n spraakzaam type
Dan heeft ie dit als advies gekregen denk
Een dure papegaai_met_kooi_en_al is misschien leuk, maar een leuk kettinkje van 15 euro kan misschien veel fijner zijn...
Ik snap best dat je blij bent, maar met 'hoe ver ga jij voor je vriend' vind ik het onzin om m'n halve salaris aan een duur kado te spenderen...
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 10-01-2003 20:49]
quote:jij hebt dus duidelijk geen vriendin
Op vrijdag 10 januari 2003 20:43 schreef The_Wanderer het volgende:
Papegaaien, waar gaat het over. Nee ik zou de kogel niet opvangen voor mn vriendin, er zijn genoeg wijven op de wereld, niet?
quote:oh gaaaaaaaaf!!!
Op vrijdag 10 januari 2003 19:31 schreef individu-tje het volgende:
Ik heb nu bijna 4 maanden een vriend en het klikt allemaal perfect. Hij woont op zichzelf en toen hij hoorde dat ik van papegaaien hield, heeft hij er eentje voor me gekocht met kooi en al. *zucht*wat een moordvent haha.
Ik heb nog nooit echt een vriend gehad die zulke grote cadeau's gaf dus ik stond wel even raar te kijken.
Ben benieuwd of anderen ook wel eens zo verrast zijn......
Ik ga mijn vogeltje even wat lieve dibgen lereniemand nog een tip?
Een heeeeel belangrijke tip: geef hem véél aandacht, liefde en goede zorg, ik hoop dat je evenveel plezier van jou nieuwe gevederde vriendje zult hebben als ik van mijn Rocky heb!
quote:playa 4 life he
Op vrijdag 10 januari 2003 20:51 schreef SomeDude het volgende:[..]
jij hebt dus duidelijk geen vriendin
quote:sommige mensen maken andere keuzes
Op vrijdag 10 januari 2003 20:51 schreef SomeDude het volgende:
jij hebt dus duidelijk geen vriendin
misschien niet in de vorm van grote cadeaus ofsow, maar eerder in verdediging of wat dan ook....
Dus meer in natura, in daden, in liefde en in vertrouwen
quote:je hebt geen vriendin of je kent geen liefde.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:43 schreef The_Wanderer het volgende:
Papegaaien, waar gaat het over. Nee ik zou de kogel niet opvangen voor mn vriendin, er zijn genoeg wijven op de wereld, niet?
het is vermoedelijk een van beide.
als het eenmaal zover is dat je vriendin aan zelfmoordpogingen kan doen praat je echt wel anders.
[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 10-01-2003 22:40]
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:00 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
als het eenmaal zover is dat je vriendin aan zichzelf kan slaan praat je echt wel anders.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:01 schreef Nijntjuh het volgende:Een heeeeel belangrijke tip: geef hem véél aandacht, liefde en goede zorg
quote:Dat hangt er maar net af met wie je het langste wilt doen
Op vrijdag 10 januari 2003 22:06 schreef Barb het volgende:[..]
Het vriendje of de papegaai?
quote:ik ken alleen lust, geen liefde... zielig he
Op vrijdag 10 januari 2003 22:00 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
je hebt geen vriendin of je kent geen liefde.
het is vermoedelijk een van beide.
als het eenmaal zover is dat je vriendin aan zelfmoordpogingen kan doen praat je echt wel anders.
quote:echt, wat is echt, die reeks korte relaties vanwege the need for variatie?, perhaps. Mijn keuze.
Op vrijdag 10 januari 2003 22:57 schreef speedfreakssj het volgende:
ik denk dat je nog geen echte vriendin hebt gehad.heb nu geen zin in een discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |