Ja straks als alle optredens geweest zijn ..quote:
Sorry ik was niet thuis! Hoewel ze OT kennende nog wel bezig zullen zijnquote:Op zondag 9 februari 2020 22:29 schreef grazz het volgende:
Misschien kan @:strani voor het commentaar zorgen
Ja, het is een talentenjacht maar wel iets meer dan dat alleen. Ze zitten gedurende hun verblijf in het programma in een huis/academie waar ze ook de hele dag door les krijgen om betere zangers te kunnen worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens googel is dit een talentenjacht. Ik weet niet wat hun talent was, maar het klonk alsof ze er complimenten voor kregen.
Mag ik je telefoonnummer? Da's wel handig voor een volgende keer.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry ik was niet thuis! Hoewel ze OT kennende nog wel bezig zullen zijn
Dat ik live als een soort Europarlementvertaler de tekst kan overzetten?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Mag ik je telefoonnummer? Da's wel handig voor een volgende keer.
Smooth.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Mag ik je telefoonnummer? Da's wel handig voor een volgende keer.
Leek me wel handig ja, zie het als een hulplijn die ik dan achter de hand heb. Niet voor mezelf he, ho, ho! Maar zo kan ik de rest hier weer helpen als jij niet aanwezig bent. DM staat open.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ik live als een soort Europarlementvertaler de tekst kan overzetten?
quote:
Thanks.quote:
Ik vind dat al die mensen en jullie sowieso in Spanje zouden moeten zijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef grazz het volgende:
@:Aoibhin @:Fred_B @:Hawaii_Tim @:Em31 @:murp @:Greys @:Cee Hier moeten jullie nu zijn!
Ik haak even aan. Waar in de show zitten we?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef grazz het volgende:
@:Aoibhin @:Fred_B @:Hawaii_Tim @:Em31 @:murp @:Greys @:Cee Hier moeten jullie nu zijn!
Slaapfeestje bij Strani jongonsquote:Op zondag 9 februari 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat al die mensen en jullie sowieso in Spanje zouden moeten zijn.
Iedereen heeft gezongen .. Nu wordt er straks 1 naar huis gestuurd, maar denk dat Blas nu gaat zingen ...quote:Op zondag 9 februari 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik haak even aan. Waar in de show zitten we?
quote:
Doet het strand het alweerquote:Op zondag 9 februari 2020 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Kussengevecht gegarandeerd, kleding optioneel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |