abonnement Unibet Coolblue
pi_189282068
Wegens de aanschaf van een nieuwe, kleinere laptop bied ik bij dezen mijn Twelve South BookBook (15-inch) te koop aan. Dit is een laptophoes waar de laptop in kan worden vervoerd én gebruikt voor maximale bescherming.

De laptophoes ziet er uit als een klassiek boek, is gemaakt van echt leder en aan de binnenkant met suède bekleed.

Ik heb de hoes zelf gebruikt in combinatie met een 15-inch MacBook Pro, maar andere laptops met een vergelijkbaar of kleiner formaat (36,4 cm breed x 24,9 cm diep x 2,41 cm hoog) passen natuurlijk ook.

De laptophoes kan voor de vraagprijs van ¤40 worden opgehaald in Overijssel (omgeving Enschede) of Limburg (omgeving Sittard / Maastricht) maar verzenden is ook mogelijk met kosten en risico voor de koper. De hoes wordt dan uiteraard zorgvuldig verpakt.

SPOILER: Foto's van de 15-inch variant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UPDATE: Helaas blijkt dat de 13-inch variant die ik nog had liggen van een oude laptop iets te groot is voor mijn nieuwe laptop; het scherm is niet hoog genoeg om de elastiekjes om het beeldscherm mee vast te houden. Ondanks dat de hoes natuurlijk wel bruikbaar is heb ik hem het liefst goed passend. Daarom bied ik ook deze hoes te koop aan voor dezelfde vraagprijs van ¤40. Specificaties zijn hetzelfde, alleen dan kleiner want geschikt voor laptops met een afmeting van 32,5 cm breed x 22,7 cm diep x 2,41 cm hoog of kleiner.

SPOILER: Foto's van de 13-inch variant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door J.Appleseed op 06-10-2019 08:24:22 ]
pi_189312141
Up! :)
pi_189351039
Up! De 13-inch BookBook is ook uitstekend geschikt voor een MacBook Air of MacBook Pro met Retina display, overigens, en de 15-inch BookBook is eveneens geschikt voor een MacBook Pro met Retina display.

pi_189549163
Kick! De 15-inch BookBook is al weg, de 13-inch variant is nog steeds beschikbaar :)
pi_189685902
En ook de 13-inch variant is nu verkocht. Topic kan dicht!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 14:41:50 #6
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_189698806
Bedankt voor de TR! :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')