abonnement Unibet Coolblue
pi_189278992
Hallo allemaal, ik ben een tijdje terug naar het buitenland geweest met school en heb daar een leuk meisje leren kennen. We hebben wat gepraat en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik verliefd op haar ben. Ik krijg steeds een soort buikpijn als ik aan haar denk

Ik merk dat ze de hele tijd naar me kijkt en als ik terugkijk kijkt zij weer weg. We hebben vaak oogcontact en dan lach ik ook wel. Op het vliegveld stond ze de hele tijd naast me en we hebben veel gepraat ze moest vaak giechelen. Kan dit iets betekenen? Daarna hebben we nog wat op whatsapp gepraat

Wat kunnen jullie hier uit concluderen? Vind ze me leuk?
pi_189279043
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 10:12 schreef kleur64 het volgende:
Hallo allemaal, ik ben een tijdje terug naar het buitenland geweest met school en heb daar een leuk meisje leren kennen. We hebben wat gepraat en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik verliefd op haar ben. Ik krijg steeds een soort buikpijn als ik aan haar denk

Ik merk dat ze de hele tijd naar me kijkt en als ik terugkijk kijkt zij weer weg. We hebben vaak oogcontact en dan lach ik ook wel. Op het vliegveld stond ze de hele tijd naast me en we hebben veel gepraat ze moest vaak giechelen. Kan dit iets betekenen? Daarna hebben we nog wat op whatsapp gepraat

Wat kunnen jullie hier uit concluderen? Vind ze me leuk?
Misschien laten weten dat je haar leuk vind en kijken hoe ze reageert. Succes!
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 10:29:15 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189279573
Ik hoop dat ik een keer zulke signalen krijg... Dan durf ik wel een stap te zetten. Hier blijven de leuke dames vrij oppervlakkig en afstandelijk :D
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:19:31 #5
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_189279856
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 10:29 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Hij is uit ‘64 :+
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_189281218
Wat een leuk topic O+

Het komt op mij wel over alsof ze je leuk vindt, probeer eens met haar af te spreken ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2019 13:11:18 ]
pi_189281269
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 10:29 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Ik ben 16 (bijna 17) en zij ook
pi_189281305
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:11 schreef Granqvist het volgende:
Wat een leuk topic O+

Het komt op mij wel over alsof ze je leuk vindt, probeer eens met haar af te spreken ^O^
Ik ken haar nog niet heel lang. Hoe kan ik meer contact krijgen met haar? Moet ik eens een praatje op school maken of meer whatsappen / snapchatten
pi_189281341
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 10:18 schreef Leonos het volgende:

[..]

Misschien laten weten dat je haar leuk vind en kijken hoe ze reageert. Succes!
Ik vind het zelf nog een beetje snel om meteen te zeggen dat ik haar leuk vind. Hoe kan ik haar beter leren kennen? En hoe moet ik dat zeggen?

(Eerste ervaring met de liefde)
pi_189281360
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:16 schreef kleur64 het volgende:

[..]

Ik ken haar nog niet heel lang. Hoe kan ik meer contact krijgen met haar? Moet ik eens een praatje op school maken of meer whatsappen / snapchatten
Probeer eens een praatje op school te maken :)
pi_189282113
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:16 schreef kleur64 het volgende:

[..]

Ik ken haar nog niet heel lang. Hoe kan ik meer contact krijgen met haar? Moet ik eens een praatje op school maken of meer whatsappen / snapchatten
Allebei :Y Praatje op school maken inderdaad maar ook kijken hoe ze reageert als je wat meer gaat snappen of appen. Dan leer je haar vanzelf beter kennen :)
pi_189289783
Schattig.

Je bent nog jong, en vooral deze "signalen" die ze geeft wijzen erop dat ze je tenminste niet haat.

Stuur snaps ( geen nutteloze maar met inhoud ), kijk of je reactie krijgt of zelfs er 1 terug :)

Indien je toch al appt? Blijf appen, hou het contact warm en probeer misschien zelfs iets te ondernemen.

Toon wel initiatief anders loopt het stroef af, en geloof mij: Durf te falen, ik heb spijt van in het verleden dat ik te verlegen was om een blauwtje te lopen zelfs bij nog meer signalen dan dit.

Dus toon initiatief en gooi er energie in.
pi_189293628
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:25 schreef Student42.2 het volgende:
Schattig.

Je bent nog jong, en vooral deze "signalen" die ze geeft wijzen erop dat ze je tenminste niet haat.

Stuur snaps ( geen nutteloze maar met inhoud ), kijk of je reactie krijgt of zelfs er 1 terug :)

Indien je toch al appt? Blijf appen, hou het contact warm en probeer misschien zelfs iets te ondernemen.

Toon wel initiatief anders loopt het stroef af, en geloof mij: Durf te falen, ik heb spijt van in het verleden dat ik te verlegen was om een blauwtje te lopen zelfs bij nog meer signalen dan dit.

Dus toon initiatief en gooi er energie in.
ik ben ook zeker van plan contact te houden, maar met welke onderwerpen moet ik dat doen. Moet ik zomaar beginnen met ‘hey hoe gaat het’ ofzo. Want dat lijkt mij niks.

De snaps komt in orde :)
pi_189298024
Je hebt al met haar gepraat dus dan weet je denk ik al een beetje wat ze leuk vind? Je kan altijd wel over muziek beginnen, of sport als ze die beoefent. En je zit bij haar op school, dat levert ook wel gespreksstof op lijkt me ^O^
pi_189473198
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:25 schreef Student42.2 het volgende:
Schattig.

Je bent nog jong, en vooral deze "signalen" die ze geeft wijzen erop dat ze je tenminste niet haat.

Stuur snaps ( geen nutteloze maar met inhoud ), kijk of je reactie krijgt of zelfs er 1 terug :)

Indien je toch al appt? Blijf appen, hou het contact warm en probeer misschien zelfs iets te ondernemen.

Toon wel initiatief anders loopt het stroef af, en geloof mij: Durf te falen, ik heb spijt van in het verleden dat ik te verlegen was om een blauwtje te lopen zelfs bij nog meer signalen dan dit.

Dus toon initiatief en gooi er energie in.
Sorry voor de late reactie maar wat bedoel
je met initiatief. Is het niet wat snel om meteen af te spreken?
  donderdag 17 oktober 2019 @ 02:33:10 #16
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_189476462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:12 schreef kleur64 het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie maar wat bedoel
je met initiatief. Is het niet wat snel om meteen af te spreken?
Je kunt noot te snel afspreken, als ik jouw was zou ik meteen in het eerste bericht vragen om te trouwen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 02:54:28 #17
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189476516
Ze zit bij jou op school, zelfde gebouw?
Kun je niet afspreken samen te gaan lunchen in de kantine? Of ga daar bij de ingang zitten en nodig haar uit erbij te komen zitten zodra ze binnenkomt :Y)

Succes!
pi_189476871
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:12 schreef kleur64 het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie maar wat bedoel
je met initiatief. Is het niet wat snel om meteen af te spreken?
Nee, hoezo? Hoe sneller hoe beter juist, voordat je in de friendszone beland :P
pi_189477063
als je elkaar leuk vind wil je bij elkaar zijn. dus hup, niet nadenken, en praatjes maken met haar. dan ontstaat er vanzelf iets. je hoeft niet gelijk te zeggen dat je haar leuk vind, maar laat het maar merken door naar haar toe te gaan.
pi_189506679
@kleur64 wat is de stand van zaken omtrent je vlinders jegens dat meisje?
pi_189507658
Wat een leuk topic inderdaad O+
pi_189640180
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:03 schreef stokj het volgende:
@:kleur64 wat is de stand van zaken omtrent je vlinders jegens dat meisje?
We appen en snappen veel. Op school wil ik een praatje maken met r maar ze loopt steeds met 2 vriendinnen rond. Dus dat is lastig als ik haar zelf wil spreken. En die vriendinnen weten ook dat ik haar leuk vind denk ik. Elke keer haar naam hard op zeggen als ik in de buurt ben. Dus ja... lastig
pi_189642692
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:46 schreef kleur64 het volgende:

[..]

We appen en snappen veel. Op school wil ik een praatje maken met r maar ze loopt steeds met 2 vriendinnen rond. Dus dat is lastig als ik haar zelf wil spreken. En die vriendinnen weten ook dat ik haar leuk vind denk ik. Elke keer haar naam hard op zeggen als ik in de buurt ben. Dus ja... lastig
Je kan haar appen en zeggen om een keer apart in de bistro een drankje te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')