Alleen zei je hij met bril en toen dacht ik dus dat ik het fout had maar hij heeft dus schijnbaar zijn bril niet op vanavond.quote:
wat een vervelende gastquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Jordy: Waarom? Omdat gasten asociaal deden tegen haar. (Mylene)
Knettergek dat wijfquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:37 schreef snetje het volgende:
Jordie: Mylene was bijna van plan om de stekkers van de frituren eruit te rekken omdat gasten asociaal tegen haar deden ...
dat geloof ik echt, dat dat gebeurt met die gasten daar, maar Mylene had haar hoofd koel moeten houdenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
Jordy: Waarom? Omdat gasten asociaal deden tegen haar. (Mylene)
Het was en is nog steeds een naar mannetje....ook al is hij nu een stuk ouder.....quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:33 schreef MacDeMarco het volgende:
dj jean heeft ooit in de jungle met 80 naakte vrouwen opgetreden voor de neef van een drugsbaron
bron: dj jean
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hoor mylene wou de stekkers eruit trekken van de frituur pannen
ze gaan op gas. lamlul.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:38 schreef Bramenstruik het volgende:
zitten gewoon heel vervelende mensen tussen, dat ziet iedereen toch?
Klopt, die heeft hij niet altijd op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:37 schreef JijWel het volgende:
[..]
Alleen zei je hij met bril en toen dacht ik dus dat ik het fout had maar hij heeft dus schijnbaar zijn bril niet op vanavond.
Kan je nagaan wat een gelul.....die gozer.... het is echt een sensatiebak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hoor mylene wou de stekkers eruit trekken van de frituur pannen
ze gaan op gas. lamlul.
Dat geloof ik ook wel , plus dat bezoekers volgens mij ook denken dat je sommigen daar als voetveeg mag gebruiken omdat Merel en Jessie dat ook doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat geloof ik echt, dat dat gebeurt met die gasten daar, maar Mylene had haar hoofd koel moeten houden
en heeft de hele avond hard gewerktquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Mylene staat gewoon buiten
[ afbeelding ]
Die asociale schuimpjes kunnen er ook wat van. Mylene heeft de hele avond voor dat volk zitten frituren en dan wordt je nog negatief bejegend door ze ook.quote:
Zo is het.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:40 schreef Bramenstruik het volgende:
iig heeft Mylene ze niet het tereein afgezet, zoals Merel wel doet
Leuk stel iig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:40 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Klopt, die heeft hij niet altijd op.
Heb nog even terug geluisterd en die klant/mevrouw had het alleen tegen Dylan en dat ze helemaal niet stond te zeiken ... Mylene had het in dit geval weer eens compleet verkeerd opgevat ...quote:
weet je ook van tevoren, ga voordat je daar naar toe gaat ff nar de plaatselijke snackbar, zo te zien weten ze de weg welquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Mensen moesten ook heel lang wachten op hun patat of snackies.
Eensquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die asociale schuimpjes kunnen er ook wat van. Mylene heeft de hele avond voor dat volk zitten frituren en dan wordt je nog negatief bejegend door ze ook.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Heb nog even terug geluisterd en die klant/mevrouw had het alleen tegen Dylan en dat ze helemaal niet stond te zeiken ... Mylene had het in dit geval weer eens compleet verkeerd opgevat ...
precies wat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel , plus dat bezoekers volgens mij ook denken dat je sommigen daar als voetveeg mag gebruiken omdat Merel en Jessie dat ook doen
Maar Mylene moet zich eens een beetje leren inhouden : normaliter ligt ze non stop op de bank te kniezen en nu een vette bek tegen klanten
Strookt niet met elkaar en dat is haar probleem ook
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet je ook van tevoren, ga voordat je daar naar toe gaat ff nar de plaatselijke snackbar, zo te zien weten ze de weg wel
dit was op het einde dacht ikquote:
Ik heb ook gezellig film zitten kijken vanavond en ben pas later ingeschakeldquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook gezellig film zitten kijken vanavond en ben pas later ingeschakeld
Ja zeg! Ik voel al een vreetkick aankomen en heb net een bak Ben en Jerry's weg zitten werkenquote:
Cookie Dough?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja zeg! Ik voel al een vreetkick aankomen en heb net een bak Ben en Jerry's weg zitten werken
vet lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja zeg! Ik voel al een vreetkick aankomen en heb net een bak Ben en Jerry's weg zitten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |