Ah dat is het iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:10 schreef Juud79 het volgende:
Het is al lang 23.00 uur geweest, wieberen iedereen daar....
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:11 schreef magnaal het volgende:
Ik ben blij dat ik de look a like van Merel ook nog even heb gezien
Shelley is geen slachtoffer. Het is uitschot, een asociale Haagse tokkie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik ook hoor . ze is genoeg getreiterd
Als ze nu ook eens een ander wat zou gunnen dan misschien wel ... maar het is ik ik ik ik ik bij Shelley op het onbeschofte af haast dus nee ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:08 schreef Lelie68 het volgende:
Ben waarschijnlijk een van de weinige.. maar vind het wel leuk dat Shelly lekker doet wat zij wult..
mwahquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Shelley is geen slachtoffer. Het is uitschot, een asociale Haagse tokkie.
dat vind ik iets te, maar pfff wat een wijfquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Shelley is geen slachtoffer. Het is uitschot, een asociale Haagse tokkie.
Dit feest pakken ze niet meer af van Gerrit en Jessiequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ook straalbezopen. Maar ze doet ook haar best om het feest van Jessie en Gerrit af te pakken dus zal ze ook wel geweldig zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gemist, maar aan de reacties van de mensen te horen was het superleuk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit feest pakken ze niet meer af van Gerrit en JessieDie hebben geweldig genoten en zullen nog lang nagenieten ...
''met een ander wijf''quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Man: Gerrit, lekker neuken, he? Ik wil jou nog wel een keer zien neuken.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |