jessei zei 40 , gerrit 20. lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Er zijn niet veel usb doosjes verkocht.
die 50 verkopen ze nog wel, maar dit was voor de rest geen succesquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jessei zei 40 , gerrit 20. lekker
Nee, die producer heeft het ook fout. Jessie zegt nu ook 20.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jessei zei 40 , gerrit 20. lekker
ik kan die gast zo slecht hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:26 schreef sjampoeh het volgende:
jordie de relnicht: myl maakte stennis
Tja, er zit weer drank in. Dan krijgt ze weer praatjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:26 schreef sjampoeh het volgende:
jordie de relnicht: myl maakte stennis
Yo ho ho and a bottle of rumquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gratis download van youtube 0.0 euro
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gratis download van youtube 0.0 euro
Bedankt, ze staat te dansen achter Brandon!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dezelfde hoek. Misschien staat ze hier ook wel op
[ afbeelding ]
Oh jeequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, er zit weer drank in. Dan krijgt ze weer praatjes
Ze heeft in ieder geval smaakquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Bedankt, ze staat te dansen achter Brandon!
En @:Utopia2 had gelijk, ze is op de foto gegaan met Jessie
[ afbeelding ]
Ze was ook gelijk achter de snacks weg na die "zingende klant" die heeft ze vast laten verwijderen ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, er zit weer drank in. Dan krijgt ze weer praatjes
Ojee een Jessie fan dus ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het arme, onzekere dingquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze was ook gelijk achter de snacks weg na die "zingende klant" die heeft ze vast laten verwijderen ...
Wat een eenheid is het ook he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:28 schreef sjampoeh het volgende:
jess: je hebt zeker weinig foto's van andrea moeten maken zeker
ja nul en myl ook niet
zo flauw
Naar mannetjequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daarom man, hij best draaien, maar het is echt een lamlul
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
wie gooit even die vlammetjes erin?
vlammetjes kan je me voor wakker makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
wie gooit even die vlammetjes erin?
water looopt me in mijn mond nuquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vlammetjes kan je me voor wakker maken
ik ook en niemand uitgezonderd he? een samengeraapt zootje gekkies ....quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:30 schreef sjampoeh het volgende:
genoeg gepoch gezien
vervelende mensen bah
Ik had het goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met mensenkennis blijkbaar. Daar kun je wat van opstekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En toch is ze hier kind aan huis ❤️
Lekker hoor, ff opbakken, hmmmm smullen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Er ligt nog een hoop shoarma in de silo.
Jean Malefijt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:33 schreef MacDeMarco het volgende:
dj jean heeft ooit in de jungle met 80 naakte vrouwen opgetreden voor de neef van een drugsbaron
bron: dj jean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |