quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:07 schreef MacDeMarco het volgende:
producer: De clip staat op de youtubepagina van Utopia.
Jessie: Oh, lekker!
producer: Ja, dan heb je gelijk al veel abonnees.
Jessie: Ik hoop dat het wordt opgepakt.
hoe is dat een dikke vette ruzie dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:07 schreef MacDeMarco het volgende:
producer: De clip staat op de youtubepagina van Utopia.
Jessie: Oh, lekker!
producer: Ja, dan heb je gelijk al veel abonnees.
Jessie: Ik hoop dat het wordt opgepakt.
Dat hoorde ik Jessie ook zeggen vlgs mij al 3 SL geleden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoorde Jessie naar haar roepen zei ook dat ze niet meer op haar benen kon staan.
Ach, zo kennen we Jessie wel. Gunt een ander niets, dus zijn verontwaardiging mag hij ergens stoppen waar de zon niet schijnt. Ik dacht overigens dat het Gerrit was die Jessie dat aangaf, om te benoemen. Jessie moet niet vergeten dat hij er alles aan gedaan heeft om haar niet te laten dansen. Nu schijnheilig gaan doen, alsof hij zo'n goedheilig man is, is ook misplaatst.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:59 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ja shelley is me er 1tje. Ondankbare meid is een goede omschrijving.
Andrea is ook al ver heen dus ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:06 schreef mazaru het volgende:
Andrea vind het zo tof dat Shelley het evenement gewoon afpakt en het om haar laat draaien zegt ze. Shelley: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
[ afbeelding ]
Ik vind de meeste gewoon naar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ach, zo kennen we Jessie wel. Gunt een ander niets, dus zijn verontwaardiging mag hij ergens stoppen waar de zon niet schijnt. Ik dacht overigens dat het Gerrit was die Jessie dat aangaf, om te benoemen. Jessie moet niet vergeten dat hij er alles aan gedaan heeft om haar niet te laten dansen. Nu schijnheilig gaan doen, alsof hij zo'n goedheilig man is, is ook misplaatst.
Ik vond het ook lachen ...ze heeft skijtquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:08 schreef Lelie68 het volgende:
Ben waarschijnlijk een van de weinige.. maar vind het wel leuk dat Shelly lekker doet wat zij wult..
er werd flink geschreeuwd, hij kwam net uit het toiletgebouw lopen richting????quote:
ik ook hoor . ze is genoeg getreiterdquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:08 schreef Lelie68 het volgende:
Ben waarschijnlijk een van de weinige.. maar vind het wel leuk dat Shelly lekker doet wat zij wult..
Misschien was het vlak erna?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
hoe is dat een dikke vette ruzie dan?
totop en bepaalde hoogte, vind het een naar mens, leuk dat ze het opneemt, tegen nog dommere mensenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:08 schreef Lelie68 het volgende:
Huh, dan was ze al heel lang geleden dronken. Ik hoorde Jessie tijdje na hun optreden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Jessie ook zeggen vlgs mij al 3 SL geleden.
Ja ook straalbezopen. Maar ze doet ook haar best om het feest van Jessie en Gerrit af te pakken dus zal ze ook wel geweldig zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |