Dat doet hij netjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit baas, bedankt alle groupies
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]oooh helemaal vergeten lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat doet hij netjes.![]()
Jammer dat hij de enige is.
De bomen zijn al meerdere keren in beeld geweest na het ootreden van Jes en Gerquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, dan was ze al heel lang geleden dronken. Ik hoorde Jessie tijdje na hun optreden.
ik hoorde, hij gaf alle lof aan Shelly, dat die zijn optreden redde en toen zei ze ditquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
dj jean vol lof over shel![]()
merel: dat wij allemaal t podium opgingen, bedoel je
Merelquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:16 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik hoorde, hij gaf alle lof aan Shelly, dat die zijn optreden redde en toen zei ze dit
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:18 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Onderonsje met Jean ...Jean over Barbie , Jos , erotische feesten bla bla
snap m ook nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Dj Jean: Ik ben zo blij dat hij van die barbie af is.
Merel: Miskraam, ben jij gedumpt via insta?
ik volg het maar half
is dat dj jean die praat ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:18 schreef schizolientje het volgende:
En over de miskraam van Barbie blijf Merel doorvragen en hij reageert er ook nog op, niet netjes
Ze zouden samen een kindje krijgen, maar het werd een miskraam. Heftig. En hij is gedumpt via Insta.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:18 schreef MacDeMarco het volgende:
ik volg het maar half
Heeft die Jean wat met Barbie gehad?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:18 schreef schizolientje het volgende:
En over de miskraam van Barbie blijf Merel doorvragen en hij reageert er ook nog op, niet netjes
Jean zijn echte naam.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]Dezelfde hoek. Misschien staat ze hier ook wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
dat lijkt me heel sterkquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft die Jean wat met Barbie gehad?
Ging geloof ik over deze gast ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:18 schreef MacDeMarco het volgende:
ik volg het maar half
inbuselenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft die Jean wat met Barbie gehad?
Zou me niet eens verbazen ...hoe kom je anders aan 1300 vrouw dingenquote:
oh, ze hebben een beetje dezelfde stemquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nou ja, als hij er 1300 gehad heeft....
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
oh, ze hebben een beetje dezelfde stem
Er is wel iets gebeurd lijkt het wel ... ging net een beetje raar allemaalquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:21 schreef sjampoeh het volgende:
snap niet waarom gerrit er niet even bij staat
Hij gaf wel aan dat het hielp dat Shelley op het podium ging dansen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |