Keuzes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:56 schreef Bramenstruik het volgende:
ik wil wachten op fitties, maar ben zo moe, wil slapen
En terecht eigenlijk ... hij feliciteerde Shelley op het podium met haar 15 maanden waarna er commentaar van Shelley kwam dat hij het nauwelijks uit zijn strot kreeg ... het is nooit goed bij die ondankbare meid ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:55 schreef JijWel het volgende:
[..]
Geloof het wel, jessie staat nu te roken en af te geven op shelley tegen die remco
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:56 schreef Bramenstruik het volgende:
ik wil wachten op fitties, maar ben zo moe, wil slapen
dus dat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:58 schreef snetje het volgende:
[..]
En terecht eigenlijk ... hij feliciteerde Shelley op het podium met haar 15 maanden waarna er commentaar van Shelley kwam dat hij het nauwelijks uit zijn strot kreeg ... het is nooit goed bij die ondankbare meid ...
Ja shelley is me er 1tje. Ondankbare meid is een goede omschrijving.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:58 schreef snetje het volgende:
[..]
En terecht eigenlijk ... hij feliciteerde Shelley op het podium met haar 15 maanden waarna er commentaar van Shelley kwam dat hij het nauwelijks uit zijn strot kreeg ... het is nooit goed bij die ondankbare meid ...
lexquote:
Ow....ik heb haar amper op de streams gezien of gehoord.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
drank?? ze was al vroeg bezig hoor...met een kwaaie kop..
Die Remco kan er ook wat van. Voelt zich al helemaal thuis daar. Misbaksel is het. Bah.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:55 schreef JijWel het volgende:
[..]
Geloof het wel, jessie staat nu te roken en af te geven op shelley tegen die remco
Maar als je haar ziet, één en al geklaag en gemopper...ze heeft echt een kwade dronkquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow....ik heb haar amper op de streams gezien of gehoord.
Ja en die andere gast, die naam ben ik weer ff kwijt, vind het overigens erg vervelend dat ik de naam remco nu dus onthouden heb, afijn is ook een rare, aandachtshoeren zijn het.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Remco kan er ook wat van. Voelt zich al helemaal thuis daar. Misbaksel is het. Bah.
Ik hoorde Jessie naar haar roepen zei ook dat ze niet meer op haar benen kon staan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maris is dronken als ik het goed heb gehoord.
aaname 60% ze heb gekotst
Ik hoop haar nog ff te zien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 23:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar als je haar ziet, één en al geklaag en gemopper...ze heeft echt een kwade dronk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |