abonnement Unibet Coolblue
pi_189363653
The Strain is ook zo'n serie die uit Netflix werd gehaald zonder het laatste seizoen te laten zien en ik vrees hetzelfde voor Z Nation, dus The Americans is zeker niet de enige die in hetzelfde schuitje zit.
pi_189363657
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet tijden geleden, seizoen 6 zou dit jaar uit komen. Rond deze periode normaliter. Al liep Netflix wel een jaar achter, maar dat boeide op zich niet.
Eind mei 2018 pas, goh, voor mijn gevoel was het toch zeker al een jaar eerder. :X Goede serie, jammer dat het via netflix dan toch niet fatsoenlijk te volgen blijkt.
pi_189363685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:25 schreef zipcon het volgende:
The Strain is ook zo'n serie die uit Netflix werd gehaald zonder het laatste seizoen te laten zien
Nouja met het einde dat ze daar uiteindelijk aan gebreid hebben mis je er ook niet heel veel aan. :P
pi_189363694
Heel jammer, ik vind het echt een van de beste series ooit.

Ook een aanrader is Zone Blanche. Beetje die duistere sombere sfeer zoals je ook series hebt die in de Ardennen spelen bijvoorbeeld The Break (La Treve). Deze speelt in de Vogezen. Beetje Twin Peaksachtig soms. Je vraagt je alleen af als er zoveel doden vallen in zo'n klein dorpje hoe er nog mensen over zijn.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 14:29:25 #106
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_189363727
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Geweldig? Ben jij lgbth'er? Ik heb eigenlijk enkel negatieve reacties gehoord behalve één enkele politiek gemotiveerde/representatie betreffende lofzang. _O-
Interesseert mij eigenlijk geen reet wat "internet" er van vindt. Ik vond het supermooi.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_189363750
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Nouja met het einde dat ze daar uiteindelijk aan gebreid hebben mis je er ook niet heel veel aan. :P
Het was idd waardeloze breinloze pulp maar ik heb het laatste seizoen uiteindelijk nog gezien, op reguliere tv is het ztz een populaire serie.
pi_189363806
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:29 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Interesseert mij eigenlijk geen reet wat "internet" er van vindt. Ik vond het supermooi.
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:41 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Dat komt dan goed uit, want ik vínd haar al geweldig
Nee duidelijk. _O- Nouja, goed te zien dat producenten waardevolle IP's in ieder geval niet voor helemaal niemand ten gronde richten door absolute pulp te maken. :P Niet dat dat op Batwoman echt van toepassing is maar Star Trek, jezus.. alsof de Abrams actiefilms nog niet verkrachting genoeg waren. :')
pi_189364172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja balen he, hebben we het laatste seizoen dat er al wel is niet meer kunnen kijken...
Oh, fuk, die heb ik laatst maar van mijn HD afgegooid omdat 'Netflix straks toch makkelijker is'. Het duurde wel al verdacht lang.
anonieme razernist
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:15:42 #110
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_189364433
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

[..]

Nee duidelijk. _O- Nouja, goed te zien dat producenten waardevolle IP's in ieder geval niet voor helemaal niemand ten gronde richten door absolute pulp te maken. :P Niet dat dat op Batwoman echt van toepassing is maar Star Trek, jezus.. alsof de Abrams actiefilms nog niet verkrachting genoeg waren. :')
Je gaat serieus in mijn posthistorie zitten graven hiervoor?
Wow :o
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_189364456
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:15 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Je gaat serieus in mijn posthistorie zitten graven hiervoor?
Wow :o
Mensen waren er zó negatief over (welhaast universeel ook) en de ene still die ik ervan gezien had was zó slecht dat ik gewoon moest weten waar jouw tegenovergestelde mening vandaan kwam, deels ook wel omdat ik het grappig zou vinden als mijn ene gok een schot in de roos zou zijn. :B
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 15:18:43 #112
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_189364480
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Mensen waren er zó negatief over (welhaast universeel ook) en de ene still die ik ervan gezien had was zó slecht dat ik gewoon moest weten waar jouw tegenovergestelde mening vandaan kwam, deels ook wel omdat ik het grappig zou vinden als mijn ene gok een schot in de roos zou zijn. :B
Ok, Nou, als dat de algemene consensus is dan zal het wel waar zijn hè.
Ik zal mijn mening herzien :')
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_189364503
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:18 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Ok, Nou, als dat de algemene consensus is dan zal het wel waar zijn he.
Ik zal mijn mening herzien :')
Smaken verschillen maar ik ben nu toch wel best benieuwd wat ik er zelf van vind. Misschien toch maar kijken. _O- Al vind ik tegenwoordig zelfs The Flash onkijkbaar, de enige van de CW-verse series die ik nog enige tijd gevolgd heb dus ik geef het weinig kans. :')
pi_189364522
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:25 schreef zipcon het volgende:
The Strain is ook zo'n serie die uit Netflix werd gehaald zonder het laatste seizoen te laten zien en ik vrees hetzelfde voor Z Nation, dus The Americans is zeker niet de enige die in hetzelfde schuitje zit.
Heeft The Strain op Netflix gestaan :o
Tap tap tap
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 oktober 2019 @ 15:34:08 #115
335263 freaky40
pi_189364724
Eerste seizoen The Politician afgekeken. De serie moet humoristisch zijn. Er zitten wel wat geestige toestanden tussen maar om dit te kwalificeren als comedy gaat wat te ver het is geen 'dijenkletser' deze serie. Verder een uitstekende serie met een leuk en aansprekend plot wel wat 'sprookjes/musical-achtig' en een beetje kitscherig. Een serie wat kan uitgroeien tot een soort House of Cards-light. Er gaan denk ik dus nog wel wat seizoenen volgen. En terecht. Leuke acteurs Bette Midler, en Martina Navratilova die zelfs een rolletje had en Gwyneth Paltrow zelfs.
Ik ga eindelijk maar eens aan Derek beginnen van Ricky Gervais. Die staat al een tijdje op de planning.

[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 10-10-2019 17:55:45 ]
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 oktober 2019 @ 17:55:26 #116
335263 freaky40
pi_189366762
Eerste 2 afleveringen van Derek gezien en die bliezen me echt weg, wat briljant gebracht. Bijna een echte docu. Zo goed gedaan door Rick Gervais, maar ook de andere sterspelers mag ik wel zeggen. Jammer dat hier geen vervolg aan gegeven is maar dat er wel een vervolg gegeven wordt aan After Life wat net zo briljant is trouwens.
Allemaal cabaretteketet!
pi_189367158
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flash, The – [VS] S06E01 2014 12 | Actie, Misdaad
In deze superheldenserie ontwaakt een forensisch expert uit een coma en blijkt verbazingwekkende nieuwe krachten te hebben die hij inzet om de stad te beschermen.

GEN HOSHINO STADIUM TOUR “POP VIRUS” – [Japan] 2019 AL 2:33 uur | Feelgood, Rock- en popconcerten
Concert van singer-songwriter Gen Hoshino in een uitverkochte Tokyo Dome, deel van zijn langverwachte Pop Virus-stadiontournee in 2019.

Hanni & Nanni 3 – [Duitsland] 2013 AL 1:27 uur | Drama
Als er jongens via een uitwisseling op een meisjesschool terechtkomen en meedoen aan het eindejaarstoneelstuk, wordt een meisjestweeling verliefd op dezelfde jongen.

Riverdale – [VS] S04E01 2017 12 - Netflix Original | Drama, Duister, Mystery, Offbeat
Terwijl Archie en zijn vrienden het nodige meemaken op het gebied van seks, romantiek, school en familie, raken ze verwikkeld in een duister mysterie in Riverdale.

Ultramarine Magmell – [Japan] S01 2019 12 - Netflix Original | Fantasy, Sci-Fi
Decennia na de abrupte geboorte van een nieuw continent biedt een jonge beroepsredder hulp aan avonturiers die deze gevaarlijke onbekende wereld verkennen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_189367321
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Er is inderdaad nog 1 seizoen (6) . Behoorlijk kansloos dat ze het afsluitende seizoen niet gewoon uitgeven voor ze hele serie verwijderen.
Amazon heeft die rechten.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 19:37:06 #119
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189368233
Downton Abbey be like.
A child is born with no state of mind.
pi_189369395
Moet er morgen nog tot een bepaalde tijd gewacht worden tot El Camino te zien is?
pi_189370146
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moet er morgen nog tot een bepaalde tijd gewacht worden tot El Camino te zien is?
9 uur 's ochtends.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_189370306
quote:
7s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:55 schreef Aether het volgende:

[..]

9 uur 's ochtends.
Bedankt.
pi_189383442
El Camino krijgt tot nu toe hele goede waarderingen. Dit weekend toch maar eens wat tijd voor inruimen :)
pi_189383866
Mooi afscheid van Luke Perry aka Fred Andrews in de nwe aflevering van Riverdale.
Met een gastrolletje van Shannen Dorethy

[ Bericht 22% gewijzigd door Laysa op 11-10-2019 17:39:10 ]
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:31:05 #125
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_189384239
In twee weken heel BB opnieuw gekeken, klaar voor El Camino vanavond :D
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 17:50:14 #126
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189384494
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:23 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
El Camino krijgt tot nu toe hele goede waarderingen. Dit weekend toch maar eens wat tijd voor inruimen :)
Ik ga vanavond kijken.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189385889
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
American Pie 2 – 2001 12 1:44 uur | Comedy
Jim, Oz, Kevin en Stifler zijn terug en geiler dan ooit! Na hun eerste jaar aan de universiteit komen ze weer samen en huren ze een strandhuis voor de zomer.

American Pie Presents: The Naked Mile – 2006 12 1:41 uur | Comedy
Erik, de preutse neef van Matt en Steve Stifler, is nog maagd en komt uit zijn schulp als hij samen met zijn vrienden deelneemt aan de Naked Mile op de campus.

Back to the Future 3 – 1990 6 1:58 uur | Actie, Avontuur, Western
In de laatste aflevering van deze trilogie verlost Marty de DeLorean uit een mijnschacht en zoekt hij Doc op in het Wilde Westen van 1885.

Billy Elliot – 2000 6 1:50 uur | Drama, Feelgood
Wanneer een jongen de boksschool inruilt voor balletlessen, krijgt hij met zijn nieuwe talent de kans om de top bereiken en zijn afkeurende vader voor zich te winnen.

Bling Lagosians, The – 2019 12 1:38 uur | Drama
Het glamoureuze verjaardagsfeest voor een 51-jarige matriarch zet haar naam en erfenis op het spel als de familieschulden aan het licht dreigen te komen.

Dawn of the Dead – 2004 16 1:40 uur | Actie, Bloederige horror, Fantasy, Sci-Fi
Na de pest, wordt Amerika overspoeld door miljoenen kannibalistische zombies. Een kleine groep overlevenden probeert te schuilen in een winkelcentrum.

Definitely, Maybe – 2008 AL 1:51 uur | Comedy, Romantisch
Maya wil weten hoe haar gescheiden ouders elkaar hebben ontmoet. Haar vader Will vertelt over de drie verschillende vrouwen met wie hij een romantisch verleden deelde.

Despereaux, de dappere muis – 2008 6 1:33 uur | Avontuur
Deze bewerking van Kate DiCamillo's boek vertelt het verhaal van een zeer talentvolle muis die verliefd wordt op een prinses. Nee, geen muis, maar een mens.

El Camino: A Breaking Bad Movie – 2019 16 2:02 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
De voortvluchtige Jesse Pinkman wil breken met zijn verleden. Geschreven en geregisseerd door Breaking Bad-maker Vince Gilligan. Met Aaron Paul in de hoofdrol.

Forest of Love, The – 2019 16 2:31 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een oplichter en een filmcrew dringen het leven binnen van twee door verdriet getekende jonge vrouwen. Maar niets is zoals het lijkt.

Fractured – 2019 12 1:40 uur - Netflix Original | Psychologische thriller
Nadat zijn vrouw en gewonde dochter verdwijnen op de eerste hulp, gaat een man in paniek op zoek en raakt ervan overtuigd dat het ziekenhuis iets achterhoudt.

Green Zone – 2010 12 1:54 uur | Actie, Thriller
Een inlichtingenofficier wil niet horen wat een adjudant te zeggen heeft over het niet vinden van massavernietigingswapens in Irak. Waarom die doofpot?

Haunted – S02 2018 16 - Netflix Original | Duister, Horror
Gewone mensen vertellen vrienden en familie angstaanjagende waargebeurde verhalen uit hun verleden, vergezeld van ijzingwekkende nagespeelde reconstructies.

Hook Up Plan, The – S02 2018 16 - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Wanneer Elsa uit Parijs niet over haar ex heen kan komen, huren haar beste vriendinnen een gigolo in om haar een handje te helpen. Maar hun plan werkt iets te goed.

Insatiable – S02 2019 16 - Netflix Original | Comedy, Cynisch, Drama
Een gepeste tiener reageert haar wraakgevoelens af via schoonheidswedstrijden. Haar in ongenade gevallen coach beseft al snel wat hij zich op de hals heeft gehaald.

Insidious: The Last Key – 2018 16 1:43 uur | Bovennatuurlijke horror
Helderziende Elise Rainier wordt geplaagd door herinneringen. Ze keert terug naar haar ouderlijk huis om het verleden te begraven en opent de deur naar duistere geheimen.

Jaws – 1975 16 2:04 uur | Actie, Avontuur, Drama, Duister
Wanneer een onverzadigbare grote witte haai Amity Island terroriseert, willen een politiechef, een oceanograaf en een ruige haaienjager het beest vernietigen.

Kick-Ass 2 – 2013 16 1:43 uur | Actie, Comedy
In dit vervolg gaat middelbare scholier en superheld Kick-Ass op zoek naar een partner als Hit Girl ineens niet meer in actie kan komen.

La influencia – 2019 16 1:42 uur - Netflix Original | Bovennatuurlijke horror, Duister
Alicia is terug in haar ouderlijk huis om met haar zus voor hun comateuze moeder te zorgen. Ze krijgt te maken met een duistere kracht van vroeger die haar kind bedreigt.

Les Misérables – 2012 12 2:37 uur | Duister, Historisch drama
Victor Hugo's epos over liefde en opoffering was eerst een musical voor het theater maar is nu op het witte doek te bewonderen.

Love Actually – 2003 AL 2:14 uur | Comedy, Romantisch
Deze romantische comedy vertelt 10 met elkaar verweven Londense liefdesverhalen in de aanloop naar Kerstavond.

Nutty Professor, The – 1996 6 1:35 uur | Comedy, Romantisch, Slapstick
Wanneer de stevige professor Sherman Klump tevergeefs indruk probeert te maken op een knappe studente, neemt hij beschaamd een flinke dosis van zijn nieuwe afslankdrankje.

Olanlar Oldu – 2017 6 1:43 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een moeder probeert haar ongetrouwde zoon te koppelen, maar haar pogingen lopen mis als een nieuwe kanshebster opdaagt en duistere plannen zich ontvouwen.

Paul – 2011 12 1:43 uur | Comedy, Fantasy, Sci-Fi
Twee sci-fi-fanaten willen achterhalen wat er nu precies midden in het beruchte Area 51 in Nevada te vinden is en stuiten op een vluchtend buitenaards wezen.

Purge, The – 2013 16 1:25 uur | Horror, Thriller
In een criminele toekomstige wereld waar politieagenten de anarchie niet kunnen bolwerken klopt er iemand aan op de deur van James Sandin.

Shaun of the Dead – 2004 16 1:39 uur | Comedy, Horror
Shaun heeft geen idee wat hij met zijn leven of zijn relatie aan moet, maar door een bizarre zombieaanval wordt hij plotseling gemotiveerd.

Shrek – 2001 6 1:30 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood
Als een prinses uit de klauwen van een vuurspuwende draak gered moet worden, trekt Shrek met zijn grapjas van een ezel ten strijde.

YooHoo, redder in nood – S02 2019 AL - Netflix Original | Feelgood, Kinderserie
De slimme YooHoo en zijn ijverige vriendjes reizen op een reeks magische missies de hele wereld over om dieren in nood te redden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_189385999
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 17:31 schreef SacreCoeur het volgende:
In twee weken heel BB opnieuw gekeken, klaar voor El Camino vanavond :D
Je had ook de recap kunnen kijken ipv de hele serie weer opnieuw :P
Moeten zij weten
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:04:38 #129
47102 Elvi
miemkwien
pi_189386100
Shaun of the Dead *O*

Ok ik heb die al op dvd maar toch *O*
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:07:32 #130
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_189386148
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 19:58 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Je had ook de recap kunnen kijken ipv de hele serie weer opnieuw :P
Weet ik, maar ik heb toch de tijd joh :P
En het was wel weer leuk.

Vriend gaat zo wel de recap kijken en dan eindelijk El Camino kijken.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:29:52 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189386506
Dawn of the Dead _O_

Die ga ik weer kijken!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189386520
Ze hadden BTTF:III beter op 21 oktober kunnen releasen, gemiste kans...

Hopelijk dat ze met Halloween nog ET en Donnie Darko erop zetten O-)
pi_189387863
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:23 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
El Camino krijgt tot nu toe hele goede waarderingen. Dit weekend toch maar eens wat tijd voor inruimen :)
Filmpje hoor _O_
pi_189392085
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dawn of the Dead _O_

Die ga ik weer kijken!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_189392318
Fractured gezien, echt een goede film, had ik niet verwacht.

El Camino ook, prima film.

Het was een goeie dag om te Netflixen. 8-)
pi_189392718
Allemaal films die er een paar weken geleden zijn afgehaald :')
Tap tap tap
pi_189392833
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal films die er een paar weken geleden zijn afgehaald :')
Nieuw in het topic? :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189392898
RIP

pi_189394688
El Camino
_O_ _O_ _O_
pi_189396475
Fractured is wel een goede film!
pi_189396649
Is er al bekend hoeveel mensen El Camino hebben gekeken? :)
pi_189398199
Insatiable s2 gezien was wel grappig net als s1
pi_189398496
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 11:44 schreef Crabapple het volgende:
El Camino
_O_ _O_ _O_
Ja was leuk. Maar niet om hysterisch lyrisch over naar huis te schrijven vond ik. Gewoon leuk :)
pi_189398533
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja was leuk. Maar niet om hysterisch lyrisch over naar huis te schrijven vond ik. Gewoon leuk :)
Ik was voorbereid op andere zaken dat ik uiteindelijk zag, daarom was ik aangenaam verrast. ;)
pi_189399364
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is er al bekend hoeveel mensen El Camino hebben gekeken? :)
Ik ga er vanavond voor zitten.
Rossoneri siamo noi.
pi_189400260
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 16:23 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
El Camino krijgt tot nu toe hele goede waarderingen. Dit weekend toch maar eens wat tijd voor inruimen :)
8,4 vanmiddag is inmiddels al gezakt naar 8,0...

El Camino: A Breaking Bad Movie (2019) - IMDb

Was ook geen geweldige film verder.
pi_189400903
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:47 schreef illusions het volgende:
Fractured gezien, echt een goede film, had ik niet verwacht.
Ik ook :Y prima filmpje.
Wel beetje voorspelbaar opzich..
Maar dat komt omdat ik vaker zulke films kijk...


Ben nu bezig aan Toy Boy Summerhouse Geen idee meer zo 123 wie hem tipte. Maar vind hem zeker wel lekker wegkijken.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:51:37 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189401117
Net Dawn of the Dead weer gekeken, blijft een heerlijke zombiefilm. Maar! Als je keer voor 'meer zoals dit' krijg je verrassende resultaten _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Spellchecker zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:59:04 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189401249
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net Dawn of the Dead weer gekeken, blijft een heerlijke zombiefilm. Maar! Als je keer voor 'meer zoals dit' krijg je verrassende resultaten _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Werkt dat andersom ook zo?
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:05:35 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189401366
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:59 schreef maily het volgende:

[..]

_O-
Werkt dat andersom ook zo?
Nee helaas :D Het is ook niet bij Day of the Dead ofzo, die toont wel zombie-series en -films.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189404461
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:58 schreef Nober het volgende:

[..]

8,4 vanmiddag is inmiddels al gezakt naar 8,0...

El Camino: A Breaking Bad Movie (2019) - IMDb

Was ook geen geweldige film verder.
Wel vermakelijk maar haalt het bij lange na niet bij de serie.
Rossoneri siamo noi.
pi_189404725
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net Dawn of the Dead weer gekeken, blijft een heerlijke zombiefilm. Maar! Als je keer voor 'meer zoals dit' krijg je verrassende resultaten _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Phil van Modern Family in een iets andere rol..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:46:46 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189404917
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:58 schreef Nober het volgende:

8,4 vanmiddag is inmiddels al gezakt naar 8,0...

El Camino: A Breaking Bad Movie (2019) - IMDb

Was ook geen geweldige film verder.
Vond er ook niet veel aan. Wel grappig om een aantal acteurs uit BB weer te zien, maar verder slap verhaaltje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189406429
Net El Camino afgekeken, heb in tweeen gekeken maar kennelijk wat dingen gemist, dus van de week even in herhaling :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 13 oktober 2019 @ 07:57:20 #155
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189407136
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Vond er ook niet veel aan. Wel grappig om een aantal acteurs uit BB weer te zien, maar verder slap verhaaltje.
Eens.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189415565
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:40 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik ook :Y prima filmpje.
Wel beetje voorspelbaar opzich..
Maar dat komt omdat ik vaker zulke films kijk...

Ben nu bezig aan Toy Boy Summerhouse Geen idee meer zo 123 wie hem tipte. Maar vind hem zeker wel lekker wegkijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189417236
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:10 schreef illusions het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die sfeer is 'Dream house' ook wel een aanrader ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_189420872
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Banlieusards – 2019 16 1:36 uur - Netflix Original | Drama
Drie broers – een gangster, een academicus en een beïnvloedbare tiener – leren harde lessen en proberen zich staande te houden in een ruige wijk.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 13 oktober 2019 @ 23:03:17 #159
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_189422492
Net El Camino gezien. En voor mij is het altijd series -------->>> en dan pas films. Twee uur lang zitten kijken naar een verhaal wat veel te kort is. Hier hadden ze prima een serie van kunnen maken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_189423980
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:36 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Banlieusards – 2019 16 1:36 uur - Netflix Original | Drama
Drie broers – een gangster, een academicus en een beïnvloedbare tiener – leren harde lessen en proberen zich staande te houden in een ruige wijk.
Op mijn te kijken lijst gezet. Tnx.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 14 oktober 2019 @ 01:38:22 #161
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_189424015
Ik zit Rhythm + Flow te kijken en ik vind het zo leuk! :D
pi_189425369
NetflixNL twitterde op maandag 14-10-2019 om 08:00:00 Er was eens een dame uit ZeistDie elke dag Netflix-shows eistZe stelt dan de vraag:"Wat kijk ik vandaag?”“Nou sowieso niks uit Mijn Lijst." reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 14 oktober 2019 @ 09:41:56 #163
71048 Tokay
makes your day!
pi_189425630
Er waren maar twee series die mij de afgelopen tijd wisten te boeien: Inside Bill’s brain (Decoding Bill Gates) - de gedrevenheid van die man! - en The Politician (zeer vermakelijke en actuele satire, leuke gastrollen ook, en de hoofdrolspeler acteert én zingt heel goed!).
Ben begonnen aan Call me by your name; fijne film in een jaren tachtig-setting.

Raising Dion heb ik geprobeerd, alsook The I-land, maar in beide series wordt zo tenenkrommend geacteerd, dat ik bij beide niet verder kwam dan de eerste aflevering. Echt om te huilen zo slecht!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 11:39:58 #164
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189426916
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:41 schreef Tokay het volgende:
Er waren maar twee series die mij de afgelopen tijd wisten te boeien: Inside Bill’s brain (Decoding Bill Gates) - de gedrevenheid van die man! - en The Politician (zeer vermakelijke en actuele satire, leuke gastrollen ook, en de hoofdrolspeler acteert én zingt heel goed!).
Ben begonnen aan Call me by your name; fijne film in een jaren tachtig-setting.

Raising Dion heb ik geprobeerd, alsook The I-land, maar in beide series wordt zo tenenkrommend geacteerd, dat ik bij beide niet verder kwam dan de eerste aflevering. Echt om te huilen zo slecht!
Heeft iemand je wel eens verteld dat je okay bent tokay :D

Trouwens dan moet ik snel maar eens inside bill kijken :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189427782
quote:
Dit was van Ziggo toch?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_189427955
quote:
17s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:11 schreef Aether het volgende:
NetflixNL twitterde op maandag 14-10-2019 om 08:00:00 Er was eens een dame uit ZeistDie elke dag Netflix-shows eistZe stelt dan de vraag:"Wat kijk ik vandaag?”“Nou sowieso niks uit Mijn Lijst." reageer retweet
Wat slecht
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_189431745
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2019 21:36 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Banlieusards – 2019 16 1:36 uur - Netflix Original | Drama
Drie broers – een gangster, een academicus en een beïnvloedbare tiener – leren harde lessen en proberen zich staande te houden in een ruige wijk.
Staat genoteerd. Ben benieuwd.

Eerst nog top boy afkijken O+
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_189432720
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arctic – 2018 12 1:37 uur | Actie, Avontuur, Drama, Duister, Thriller
Een neergestorte piloot is gestrand in een ijskoude woestenij en zet alles op het spel om een andere zwaargewonde overlevende te helpen voor het te laat is.

Martin Matte: La vie, la mort...eh la la..! – 2019 6 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Comedian Martin Matte uit Québec deelt gênante verhalen uit zijn persoonlijke leven, een oplossing voor trollen op sociale media en meer in deze onvoorspelbare special.

My Country: The New Age – S01E02 2019 12 - Netflix Original | Historisch drama, Politiek
Aan het einde van de Goryeo-periode waren er degenen die het initiatief namen tot het uitroepen van een nieuwe tijd, en de gewone mensen die alles riskeerden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 14 oktober 2019 @ 18:43:19 #169
71048 Tokay
makes your day!
pi_189432982
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:

Heeft iemand je wel eens verteld dat je okay bent tokay :D

Trouwens dan moet ik snel maar eens inside bill kijken :)
Ha die Bosbeetle, jij ook nog steeds hier?! :)

Ja, moet je zeker doen, het is een leuke korte docu-serie. Je leert de mens achter de Microsoft-tycoon kennen, en die blijkt een eigenzinnige en zeer gedreven kerel te zijn, die leeft op blikjes Coca Cola light en stápels wetenschappelijke boeken om zijn kennishonger te blijven stillen. Ondertussen investeert hij veel geld en tijd in gezondheidsprojecten in derde wereldlanden.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_189438707
Momenteel Signal aan het kijken.

Een Koreaanse detective serie met een vleugje tijdreizen :+

Een detective heeft een walkietalkie waarmee hij in contact staat met een detective van 15 jaar geleden.

Hierdoor proberen ze elkaar te helpen met het oplossen van cold cases.

Vind het tot nu toe erg vermakelijk zoals ik gewend ben van Koreaanse series :D
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:18:51 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189438782
Eerste seizoen Mindhunter af. Echt een zeer goede serie. Boeiend, spannend en interessante materie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 14 oktober 2019 @ 23:56:56 #172
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189439544
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 17:00 schreef amp25 het volgende:
Insatiable s2 gezien was wel grappig net als s1
Ik ben nu bezig aan seizoen 2.
Vanaf het begin vraag ik mij af waar ik nou eigenlijk naar zit te kijken. Onderwerp met de schoonheidswedstrijden is helemaal kut, verhaal slaat eigenlijk nergens op, Die 2 Bob's zijn rare gasten, etc, etc.

En toch kijk ik elke keer weer en kan ik er ook wel weer om lachen :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_189440954
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste seizoen Mindhunter af. Echt een zeer goede serie. Boeiend, spannend en interessante materie.
Zeker. Seizoen 2 is ook erg sterk. Iets minder dan SE01 maar dat mag de pret niet drukken.
pi_189441069
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:15 schreef Solid-Snake het volgende:
Momenteel Signal aan het kijken.

Een Koreaanse detective serie met een vleugje tijdreizen :+

Een detective heeft een walkietalkie waarmee hij in contact staat met een detective van 15 jaar geleden.

Hierdoor proberen ze elkaar te helpen met het oplossen van cold cases.

Vind het tot nu toe erg vermakelijk zoals ik gewend ben van Koreaanse series :D
Doet me denken aan Frequency. Goede serie, helaas na één seizoen gestopt...
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:27:44 #175
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_189442927
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:43 schreef JustinK het volgende:

[..]

Doet me denken aan Frequency. Goede serie, helaas na één seizoen gestopt...
Ja, dat was echt superjammer vond ik dat dat stopte.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_189444372
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 08:43 schreef JustinK het volgende:

[..]

Doet me denken aan Frequency. Goede serie, helaas na één seizoen gestopt...
Ik vond de film stukken beter...
Frequency (2000) - IMDb
pi_189444399
Tijd voor meer horrors en thrillers.

Overigens Unbelievable gezien, ik denk wel de beste serie die ik dit jaar heb gezien.
SOONY
pi_189445027
In oktober o.a.

16-10 - Ghosts of Sugar Land
16-10 - Molly's Game
16-10 - Park Na-rae: Glamour Warning
16-10 - Silver Linings Playbook
18-10 - Avlu (s01)
18-10 - Baby (S02)
18-10 - Diecisiete
18-10 - Eli
18-10 - Interior Design Masters (S01)
18-10 - Kleine Bheem: Dilawi-special (S01)
18-10 - La Casa de las Flores (S02)
18-10 - Living with Yourself (S01)
18-10 - MeatEater (S08)
18-10 - Spirit: Samen Vrij – Ponyverhalen (S02)
18-10 - Tatlim Tatlim
18-10 - Tell Me Who I Am
18-10 - The Laundromat
18-10 - Toon (S01 + S02)
18-10 - Unnatural Selection (S01)
18-10 - Upstarts
18-10 - Wounds
20-10 - The Warriors Gate
22-10 - Berlin, I Love You
22-10 - Jenny Slate: Stage Fright
22-10 - The Lies Within
24-10 - Daybreak (S01)
25-10 - BoJack Horseman (S06A)
25-10 - Dolemite is My Name
25-10 - Greenhouse Academy (S03)
25-10 - Kominksy Method (S02)
25-10 - Nailed It! – Frankrijk (S01)
25-10 - Nailed It! – Spanje (S01)
25-10 - Prank Encouters (S01)
25-10 - Rattlesnake
28-10 - Escape Room
28-10 - Little Miss Sumo
29-10 - Arsenio Hall: Smart & Classy
30-10 - Pose (S02)
31-10 - The Bucket List
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:42:40 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189445137
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:58 schreef Nober het volgende:

[..]

8,4 vanmiddag is inmiddels al gezakt naar 8,0...

El Camino: A Breaking Bad Movie (2019) - IMDb

Was ook geen geweldige film verder.
Ik vond het enorm tegenvallen.
Ben zelfs in slaap gevallen :@
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:44:44 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189445172
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:58 schreef Nober het volgende:

[..]

8,4 vanmiddag is inmiddels al gezakt naar 8,0...

El Camino: A Breaking Bad Movie (2019) - IMDb

Was ook geen geweldige film verder.
7,7 nu
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_189445197
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:36 schreef Aether het volgende:
In oktober o.a.

16-10 - Ghosts of Sugar Land
16-10 - Molly's Game
16-10 - Park Na-rae: Glamour Warning
16-10 - Silver Linings Playbook
18-10 - Avlu (s01)
18-10 - Baby (S02)
18-10 - Diecisiete
18-10 - Eli
18-10 - Interior Design Masters (S01)
18-10 - Kleine Bheem: Dilawi-special (S01)
18-10 - La Casa de las Flores (S02)
18-10 - Living with Yourself (S01)
18-10 - MeatEater (S08)
18-10 - Spirit: Samen Vrij – Ponyverhalen (S02)
18-10 - Tatlim Tatlim
18-10 - Tell Me Who I Am
18-10 - The Laundromat
18-10 - Toon (S01 + S02)
18-10 - Unnatural Selection (S01)
18-10 - Upstarts
18-10 - Wounds
20-10 - The Warriors Gate
22-10 - Berlin, I Love You
22-10 - Jenny Slate: Stage Fright
22-10 - The Lies Within
24-10 - Daybreak (S01)
25-10 - BoJack Horseman (S06A)
25-10 - Dolemite is My Name
25-10 - Greenhouse Academy (S03)
25-10 - Kominksy Method (S02)
25-10 - Nailed It! – Frankrijk (S01)
25-10 - Nailed It! – Spanje (S01)
25-10 - Prank Encouters (S01)
25-10 - Rattlesnake
28-10 - Escape Room
28-10 - Little Miss Sumo
29-10 - Arsenio Hall: Smart & Classy
30-10 - Pose (S02)
31-10 - The Bucket List
Thanks, wat ik er zo even uit kan halen wat ik zeker wil zien zijn Kominsky Method seizoen 2 en Pose seizoen 2
pi_189446039
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 13:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vond het enorm tegenvallen.
Ben zelfs in slaap gevallen :@
ow dat zegt mij helemaal niks. Ik val vrij vaak in slaap als ik savonds een toffe serie kijk :P

Ik ben ergens in seizoen 2 van Breaking Bad. Dus ik wacht nog even met de film :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_189446272
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 12:57 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor meer horrors en thrillers.

Overigens Unbelievable gezien, ik denk wel de beste serie die ik dit jaar heb gezien.
Misschien is dit een tip voor je:
https://horrify.nl/
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:41:16 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_189447289
Over tien dagen weer Bojack Horseman bingen _O_

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:06:35 #185
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_189447834
Ik vind Raising Dion best wel goed eigenlijk.

Ik hoop op een S2 maar hoe?

Pat!!!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_189450429
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andes Mágicos – S01 2019 AL | Documentaire
Deze sublieme documentaire volgt vijf personages die een diepe verbintenis delen met de machtige bergen van Zuid-Amerika, van Argentinië tot Colombia.

Baahubali: The Beginning (Hindi Version) – 2015 16 2:38 uur | Actie, Avontuur
In deze Hindi versie van het epos van S.S. Rajamouli redden dorpelingen in het koninkrijk Mahismati een baby die is voorbestemd voor een heroïsche zoektocht.

Hearts Beat Loud – 2018 12 1:37 uur | Comedy, Drama, Feelgood
De zaken in de muziekwinkel van Frank gaan slecht en zijn dochter Sam gaat studeren aan de universiteit. Nu hoopt hij dat muziek en liefde hem uit de put zullen helpen.

Müslüm – 2018 12 2:12 uur | Biografisch drama, Duister
Na een moeilijke jeugd schudt de Turkse arabeskzanger Müslüm Gürses zijn duistere verleden van zich af om een geliefd icoon te worden. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.

Professor Marston and the Wonder Women – 2017 12 1:48 uur | Biografisch drama, Intellectueel
Een gerespecteerde Harvard-psycholoog, en de bedenker van 'Wonder Woman’, leidt een geheim dubbelleven als een van de drie personen in een polyamoreuze relatie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_189450964
Damn, ben ik ineens bij met Good Place. Ik dacht dat seizoen 4 in z'n geheel erop stond.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:41:24 #188
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189454646
El Camino, tja...

Spannend, meeslepend of intrigerend wordt het niet. Wel is het leuk om weer even in de Breaking Bas sfeer te komen. Het verwachtingspatroon lag ook erg hoog natuurlijk. Niet echt een toevoeging aan de serie wat mij betreft. Wel leuk om wat oude personages terug te zien. Aaron Paul deed het prima als hoofdrol speler. Hij oogde wel ineens een stukje zwaarder, en Todd al helemaal 😄. Dat is natuurlijk iet wat ongeloofwaardig.
  Spellchecker dinsdag 15 oktober 2019 @ 22:51:59 #189
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189454855
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 04:47 schreef illusions het volgende:
Fractured gezien, echt een goede film, had ik niet verwacht.
Net aan begonnen, naar aanleiding van jouw post ;)
Valt nog niet tegen .....
  woensdag 16 oktober 2019 @ 06:01:09 #190
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189457564
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 19:58 schreef Nober het volgende:

[..]

8,4 vanmiddag is inmiddels al gezakt naar 8,0...

El Camino: A Breaking Bad Movie (2019) - IMDb

Was ook geen geweldige film verder.
Inmiddels gezakt naar 7.7. Zeer tegenvallende, overbodige film.
Nee, ik bewaar mijn herinneringen aan die fantastische serie. Naar mijn mening de aller, aller, allerbeste ooit.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  woensdag 16 oktober 2019 @ 06:03:55 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189457574
Of, en dit is iets dat ik altijd al heb gezegd, misschien, heel misschien, is Breaking Bad ook gewoon tyfus saai en overhyped.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 16 oktober 2019 @ 08:43:40 #192
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189458579
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of, en dit is iets dat ik altijd al heb gezegd, misschien, heel misschien, is Breaking Bad ook gewoon tyfus saai en overhyped.
Grapje zeker? 8-)
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189458963
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of, en dit is iets dat ik altijd al heb gezegd, misschien, heel misschien, is Breaking Bad ook gewoon tyfus saai en overhyped.
IMDb scores geef ik nooit zoveel om, zeker niet de eerste twee weken als de score veel hoger is door de negens en tienen. Amerikanen geven over het algemeen ook een hogere waardering dan Europeanen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 10:30:52 #194
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189460099
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 09:13 schreef Aether het volgende:

[..]

IMDb scores geef ik nooit zoveel om, zeker niet de eerste twee weken als de score veel hoger is door de negens en tienen. Amerikanen geven over het algemeen ook een hogere waardering dan Europeanen.
IMDB scores zijn voor mij altijd een goede richtlijn om te beslissen of ik mijn kostbare tijd besteed aan beeldschermtijd.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189463119
Een combinatie van IMDb score en metacritic score is vaak een betere graadmeter dan slechts 1 van die scores.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_189463520
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 10:30 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

IMDB scores zijn voor mij altijd een goede richtlijn om te beslissen of ik mijn kostbare tijd besteed aan beeldschermtijd.
Mijn ervaring is:
* Star Wars / Marvel krijgt in de eerste twee weken vaak een 9 of 10 en daarna lager
* Amerikanen geven veel hogere scores dan anderen (dit is ook bij marktonderzoeken het geval)
* Men kraakt series op achterlijke punten af: Dark krijgt van sommige Amerikanen een onvoldoende omdat de Engelse dub slecht zou zijn
* Intellectuele / filosofische films krijgt onterecht vaak lagere scores
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 15:19:39 #197
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189465651
quote:
7s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:40 schreef Aether het volgende:

[..]

Mijn ervaring is:
* Star Wars / Marvel krijgt in de eerste twee weken vaak een 9 of 10 en daarna lager
* Amerikanen geven veel hogere scores dan anderen (dit is ook bij marktonderzoeken het geval)
* Men kraakt series op achterlijke punten af: Dark krijgt van sommige Amerikanen een onvoldoende omdat de Engelse dub slecht zou zijn
* Intellectuele / filosofische films krijgt onterecht vaak lagere scores
Mijn ervaring is dat ik mij kan vinden in 80% tot 90% van de gemiddelde scores.
Af en toe zit ik er naast, bijvoorbeeld Stranger Things met een IMDB-score van 8,8 .... ik vind er geen reet aan.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189467813
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of, en dit is iets dat ik altijd al heb gezegd, misschien, heel misschien, is Breaking Bad ook gewoon tyfus saai en overhyped.
:{
  woensdag 16 oktober 2019 @ 17:17:13 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189467972
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of, en dit is iets dat ik altijd al heb gezegd, misschien, heel misschien, is Breaking Bad ook gewoon tyfus saai en overhyped.
Wij zijn geen vrienden meer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189468746
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avatar: The Last Airbender – S01 2005 6 | Kinderserie
Zus Katara en broer Sokka wekken de jonge Aang uit een lange winterslaap en ontdekken dat hij een Avatar is. Zijn speciale krachten kunnen de slechte Vuurnatie verslaan.

Game Changers, The – 2019 12 1:25 uur | Lifestyle
Commandotrainer James Wilks vraagt topsporters om de voordelen van vlees, eiwitten en planten met elkaar te vergelijken qua krachtopbouw. Spoiler: de planten winnen.

Ghosts of Sugar Land – 2019 12 0:21 uur - Netflix Original | Biografische documentaire, Duister, Provocerend
Een aantal Amerikaanse moslims in Texas zijn geschokt dat hun vriend extremistisch wordt. Ze kijken terug op hun vriendschap en delen theorieën over zijn geloof.

Kara Para Ask – S01 2014 12 | Drama, Misdaad
Als de verloofde van een politieagent en de vader van een sieradenontwerpster dood worden aangetroffen, raken de twee nabestaanden betrokken bij een gevaarlijke diefstal.

League of Legends Origins – 2019 AL 1:17 uur | Wetenschap & technologie
Fans, experts en de makers van Riot Games vertellen over de opkomst van het gamebedrijf, van gratis demo tot wereldwijde gigant.

Molly's Game – 2017 12 2:20 uur | Biografie, Misdaad
Voormalig olympiër Molly Bloom organiseert poker met hoge inzet voor beroemdheden, maar door haar vorstelijke levensstijl verdwijnt ze bijna achter de tralies.

Park Na-rae: Glamour Warning – 2019 AL 1:02 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Korea’s geliefde comedian en favoriete grote-zusfiguur praat over seks, relaties en het celebrityleven. Ze is brutaler en schunniger dan ooit.

PAW Patrol – S01-02 2013 AL | Feelgood, Kinderserie
Zes heldhaftige puppy's gaan onder leiding van een technisch onderlegde 10-jarige op gewaagde reddingsacties vol humor, probleemoplossend vermogen en coole voertuigen.

Silver Linings Playbook – 2012 6 2:02 uur | Comedy, Drama, Offbeat, Romantisch
Silver Linings Playbook is een romantische comedy met Bradley Cooper en beschrijft de moeilijke perioden in het leven die gelukkig een keerzijde hebben.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 18:54:47 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189469435
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wij zijn geen vrienden meer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189469909
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 14:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien is dit een tip voor je:
https://horrify.nl/
Ik heb al eens naar die lijst gekeken, niet best qua titels.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')