abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:25:54 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189268911
quote:
Villawijken Bilthoven worden volgebouwd met tientallen woningen
Om de komst van 845 woningen mogelijk te maken, heeft de gemeente De Bilt 13 locaties aangewezen waar gebouwd kan worden. Daarbij worden dure villawijken in Bilthoven-Noord niet gespaard. Op de iconische Bachlaan worden 34 woningen gebouwd en het Biltsche Meertje wordt volgebouwd met 24 woningen. Op de Algemene Begraafplaats is ruimte ingetekend voor 42 woningen.

Nils de Kruijff 04-10-19, 16:46
Laatste update: 19:17
1

De woningnood is hoog. De wachtlijsten voor sociale-huurwoningen zijn lang en koopwoningen worden steeds duurder. Verantwoordelijk wethouder Dolf Smolenaers: ,,Veel mensen raken tussen wal en schip. Ouders zien het aan hun kinderen, die vaak geen woning kunnen vinden. Ook hebben ouderen een andere woonbehoefte en willen ze een woning die bij hen past. Het belangrijkste is dat we nu gaan bouwen. Want de gemeente is er niet alleen voor de mensen die zich gelukkig prijzen met een mooi huis, maar ook voor diegenen die dat nu nog moeten missen. Daarom ligt er nu een samenhangend pakket om de woningmarkt een impuls te geven.”

Middenhuurwoningen
De gemeente stimuleert projectontwikkelaars om niet alleen koopwoningen, maar ook goedkope huurwoningen te gaan bouwen. Daarnaast gaat de gemeente bouwen op eigen grond, in een mix van huur en koop, gespreid over het grondgebied van de gemeente. Samen met de al bestaande plannen bieden de beoogde bouwlocaties ruimte aan meer dan 845 woningen. De gemeente wil de beoogde 450 sociale- en middenhuurwoningen tegen 2030 gebouwd hebben.

Daarnaast gaat het college in overleg met de provincie om buiten de bebouwde kom te mogen bouwen, zoals op een nog nader te bepalen locatie bij Maartensdijk. Dolf Smolenaers. ,,Het bouwen binnen de dorpen kent zijn grenzen; we willen ook groenplekken behouden. Maar om daar buiten te bouwen, hebben we de provincie Utrecht nodig.”

Stap voor stap
Als de gemeenteraad zich kan vinden in de plannen van het college, kan de gemeente aan de slag. ,,Dat zal over een periode van jaren stap voor stap gaan, want we kunnen niet alles in een keer bouwen”, zegt de wethouder. ,,Ook willen we per bouwlocatie omwonenden betrekken bij de plannen. Sommige mensen zullen niet blij zijn dat er nieuwe huizen komen op een stukje gemeentegrond bij hen in de buurt. Dat begrijp ik heel goed. Het gaat immers om ingrepen in de eigen straat of buurt. De bouw van nieuwe woningen kan ook ruimte scheppen voor investeringen in de buurt, het groen of de bescherming tegen klimaatverandering; een goed moment om daar ook samen mee aan de slag te gaan.”
https://www.ad.nl/utrecht(...)n-woningen~ada3a276/

Daar ben je dan mooi klaar mee als je 1M5 hebt neergelegd voor een huisje in het groen en de gemeente gaat opeens schreeuwerige paupers naast je plaatsen. Daarom adviseer ik mensen ook altijd om alle losse grond in de omgeving op te kopen. Dat is goedkoper dan dit aan je broek.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189268974
En dan een onteigeningsprocedure en toedeloe grond, hallo paupers? :)
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:29:25 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189268984
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:28 schreef smizy het volgende:
En dan een onteigeningsprocedure en toedeloe grond, hallo paupers? :)
Ik denk gewoon in het gemeentegroen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  PR/Manusje van alles vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:29:39 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_189268990
Ga in krimpregios wonen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_189268996
Mooi. Weet dit volk eindelijk ook eens hoe fijn het is om asielzoekers en andere overlast veroorzakende immigranten om je heen te hebben.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189269004
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi. Weet dit volk eindelijk ook eens hoe fijn het is om asielzoekers en andere overlast veroorzakende immigranten om je heen te hebben.
Dit ja.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:31:54 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189269036
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi. Weet dit volk eindelijk ook eens hoe fijn het is om asielzoekers en andere overlast veroorzakende immigrant om je heen te hebben.
Ja, maar als ze dit geweten hadden dan zouden ze nooit D’66 gestemd hebben!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:32:00 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189269040
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi. Weet dit volk eindelijk ook eens hoe fijn het is om asielzoekers en andere overlast veroorzakende immigranten om je heen te hebben.
Scheelt weer een hoop linkse stemmen, ooit komt het goed :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:32:14 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189269044
Maakt mij niet uit waar, als ze maar gaan bouwen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189269136
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi. Weet dit volk eindelijk ook eens hoe fijn het is om asielzoekers en andere overlast veroorzakende immigranten om je heen te hebben.
Als je het zo bekijkt. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189269145
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/utrecht(...)n-woningen~ada3a276/

Daar ben je dan mooi klaar mee als je 1M5 hebt neergelegd voor een huisje in het groen en de gemeente gaat opeens schreeuwerige paupers naast je plaatsen. Daarom adviseer ik mensen ook altijd om alle losse grond in de omgeving op te kopen. Dat is goedkoper dan dit aan je broek.
Het zijn toch de rijken die altijd veel schreeuwen, oefenen in vechten met wapens en drukte maken? De armen kregen daar noooit de gelegenheid voor.
pi_189269167
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/utrecht(...)n-woningen~ada3a276/

Daar ben je dan mooi klaar mee als je 1M5 hebt neergelegd voor een huisje in het groen en de gemeente gaat opeens schreeuwerige paupers naast je plaatsen. Daarom adviseer ik mensen ook altijd om alle losse grond in de omgeving op te kopen. Dat is goedkoper dan dit aan je broek.
Too little too late. Laat ze er maar een AZC neergooien.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:39:48 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189269206
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:32 schreef Fir3fly het volgende:
Maakt mij niet uit waar, als ze maar gaan bouwen.
Echt bijbouwen is niet de bedoeling natuurlijk, daarvoor is het stikstofprobleem in het leven geroepen :o
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:42:09 #14
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189269255
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:39 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Echt bijbouwen is niet de bedoeling natuurlijk, daarvoor is het stikstofprobleem in het leven geroepen :o
De hele stikstof probleem is aangezwengeld om de bouw van woningen te stoppen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_189269260
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi. Weet dit volk eindelijk ook eens hoe fijn het is om asielzoekers en andere overlast veroorzakende immigranten om je heen te hebben.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:44:03 #16
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_189269289
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi. Weet dit volk eindelijk ook eens hoe fijn het is om asielzoekers en andere overlast veroorzakende immigranten om je heen te hebben.
Rijkelui in gemeenten zoals De Bilt zijn doorgaans niet bepaald links.
pi_189269308
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:44 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Rijkelui in gemeenten zoals De Bilt zijn doorgaans niet bepaald links.
Want VVD en D66 staan alle vormen van migratie niet voor?
pi_189269309
Net als dat filmpje van "jij bent welkom". Dat zijn ook allemaal lui die zelf in een dik huis wonen ver weg van alle problemen. Is altijd makkelijk roepen als je er zelf geen hinder van ondervindt. Nu gaan ze persoonlijk meemaken dat dochters niet meer over straat kunnen fietsen in een kort rokje. Zullen ze dan nog steeds zeggen jij bent welkom?
Land of the free. Home of the brave.
pi_189269316
lol kijk de paupers mad doen
-nee-
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:46:16 #20
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189269338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:30 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi. Weet dit volk eindelijk ook eens hoe fijn het is om asielzoekers en andere overlast veroorzakende immigranten om je heen te hebben.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/utrecht(...)n-woningen~ada3a276/

Daar ben je dan mooi klaar mee als je 1M5 hebt neergelegd voor een huisje in het groen en de gemeente gaat opeens schreeuwerige paupers naast je plaatsen. Daarom adviseer ik mensen ook altijd om alle losse grond in de omgeving op te kopen. Dat is goedkoper dan dit aan je broek.
daar is inderdaad grond zat

mooie parken ,
Maar ik denk dat dit niet doorgaat hoor. Echt niet, de halve Universiteit Utrecht woont daar
die zetten wel even de lobby machine aan

Geen Flodder in onze WIJK


When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_189269370
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:45 schreef Marsenal het volgende:
lol kijk de paupers mad doen
Wie zie jij boos zijn dan? Volgens mij vinden mensen het vooral hilarisch. Ik persoonlijk in ieder geval wel. Dat het slag mensen dat normaal zelf dit soort onzin jargon spuit "Dat begrijp ik heel goed. Het gaat immers om ingrepen in de eigen straat of buurt. De bouw van nieuwe woningen kan ook ruimte scheppen voor investeringen in de buurt, het groen of de bescherming tegen klimaatverandering" er nu zelf mee geconfronteerd wordt werkt bij mij absoluut op de lachspieren. Meer, meer, meer van dit! _O- ^O^
pi_189269388
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

[..]

daar is inderdaad grond zat

mooie parken ,
Maar ik denk dat dit niet doorgaat hoor. Echt niet, de halve Universiteit Utrecht woont daar
die zetten wel even de lobby machine aan

Geen Flodder in onze WIJK

[ afbeelding ]
Maar Keith Bakker, wat doet u nu? :o Had die oude smeerpijp toch goed voor elkaar.
pi_189269389
Ik vind vrouw Flodder wel weer een leuk mens
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:48:47 #24
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189269391
Dit worden binnenkort toch maar zeer luxe penthouses
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:50:11 #25
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189269431
In Bilthoven staan al best veel portiekflats en doorsnee woonwijken. Iedereen die denkt dat het enkel villa's zijn daar lult uit zn nek om goedkoop te scoren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')