abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:09:17 #226
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189279703
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:07 schreef AnneX het volgende:

[..]

Doe Sjeng de groeten. B-)
Ik heb hem nog niet gezien.
pi_189279730
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:08 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Je mag langskomen, ik mag nog een gratis introducé meenemen. Lokatie is de Nieuwe Liefde in Amsterdam.
Da's heel lief, maar al een vol programma vandaag en Amsterdam is niet helemaal om de hoek. Maar ik ga volgend jaar eens kijken of het de moeite waard is om heen te gaan.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:12:50 #228
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189279750
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Da's heel lief, maar al een vol programma vandaag en Amsterdam is niet helemaal om de hoek. Maar ik ga volgend jaar eens kijken of het de moeite waard is om heen te gaan.
Het aanbod om gratis binnen te komen blijft staan. ^O^

Dat Amsterdam niet om de hoek is, heb ik gemerkt. }:|
pi_189279768
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:12 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Het aanbod om gratis binnen te komen blijft staan. ^O^
Dat stel ik op prijs! ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189279849
Vanmorgen om 5.40 opgestaan. Wafels gegeten met de monsters, naar de semi-lokale AH gereden voor de laatste boodschappen. Nu zo mount washmore wegstrijken, met Downton Abbey in de herhaling.

Kijk mijn monster nr. 2 nu:
pi_189279879
Interessant Zilverberk!
Ik vind het zelf ingewikkeld. Ik ben tegen kwakzalverij ;) maar de toon waarop er tegen geageerd wordt zorgt soms voor verdere polarisatie. De behoefte achter de drang tot allerlei bewezen onzinnige geneeswijzen, en hoe je die behoefte vervuld binnen de reguliere zorg, dat vind ik interessanter.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_189279909
:D @ JT’s little monster.
pi_189279944
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Vanmorgen om 5.40 opgestaan. Wafels gegeten met de monsters, naar de semi-lokale AH gereden voor de laatste boodschappen. Nu zo mount washmore wegstrijken, met Downton Abbey in de herhaling.

Kijk mijn monster nr. 2 nu:
Grapjas O+ Wat een lel van een woonkamer joh!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189279954
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Vanmorgen om 5.40 opgestaan. Wafels gegeten met de monsters, naar de semi-lokale AH gereden voor de laatste boodschappen. Nu zo mount washmore wegstrijken, met Downton Abbey in de herhaling.

Kijk mijn monster nr. 2 nu:
Da’s wel heel erg vroeg. Wanneer stort hij dan in?

Wel een heerlijk filmpje, zo’n opruimer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189279974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:20 schreef Lot_1 het volgende:
Interessant Zilverberk!
Ik vind het zelf ingewikkeld. Ik ben tegen kwakzalverij ;) maar de toon waarop er tegen geageerd wordt zorgt soms voor verdere polarisatie. De behoefte achter de drang tot allerlei bewezen onzinnige geneeswijzen, en hoe je die behoefte vervuld binnen de reguliere zorg, dat vind ik interessanter.
Ja eens hoor. Ik probeer zelf ook gedegen uitleg te geven als mensen vragen hebben over methodes die wetenschappelijk niet bewezen zijn en alternatieven (harhar :+ ) aan te reiken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189279979
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s wel heel erg vroeg. Wanneer stort hij dan in?

Wel een heerlijk filmpje, zo’n opruimer.
hij zit nu nog vrolijk een krentenbol weg te werken...Jammer dat het schone zakdoekjes zijn die hij weggooit!

@CS: heerlijk he. We hebben hier zo'n ruimte. De kinderen hebben een speelkamer, we hebben een woonkamer, en een eetkamer. Ik hou van dit huis, toch wil ik verhuizen naar iets met een tuin....
pi_189280062
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hij zit nu nog vrolijk een krentenbol weg te werken...Jammer dat het schone zakdoekjes zijn die hij weggooit!

@:CS: heerlijk he. We hebben hier zo'n ruimte. De kinderen hebben een speelkamer, we hebben een woonkamer, en een eetkamer. Ik hou van dit huis, toch wil ik verhuizen naar iets met een tuin....
Je moet ergens beginnen met opruimen (zoon van vrienden ruimde mijn sleutels op, duurde een paar uur voordat we ze gevonden hadden)
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:38:04 #238
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189280128
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 05:40 schreef Barreltje het volgende:
Nu dan maar even vlooien?
Uit weemoed?
Vlooien? :o Wie? Wij? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:40:12 #239
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189280149
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:20 schreef Lot_1 het volgende:
Interessant Zilverberk!
Ik vind het zelf ingewikkeld. Ik ben tegen kwakzalverij ;) maar de toon waarop er tegen geageerd wordt zorgt soms voor verdere polarisatie. De behoefte achter de drang tot allerlei bewezen onzinnige geneeswijzen, en hoe je die behoefte vervuld binnen de reguliere zorg, dat vind ik interessanter.
De toon van de vereniging is zojuist ook weer besproken in de jaarvergadering.
Het is het enige wapen dat de vereniging heeft.
Tevens komen er méér protesten van kwakzalvers als er een 'scherp' stuk op de website is geplaatst. De klacht is dan "haal weg, ik heb er last van". Blijkbaar werken zulke scherpe stukken beter dan vriendelijke teksten.

Ik ben zelf ook zo'n softie, zit vaak ook te remmen op de scherpte van de uitingen. :+
pi_189280185
nav het gesprek laatst: Wie heeft er een fijn recept voor pita- of naanbrood?
freedom is just another word for nothing left to lose
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:43:44 #241
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189280219
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:42 schreef Lot_1 het volgende:
nav het gesprek laatst: Wie heeft er een fijn recept voor pita- of naanbrood?
Hebben wel, maar niet hier in Amsterdam.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:45:53 #242
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189280262
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 05:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Sowieso een goed idee! ^O^
Wel een leuker woord eigenlijk he :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189280601
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:42 schreef Lot_1 het volgende:
nav het gesprek laatst: Wie heeft er een fijn recept voor pita- of naanbrood?
Vegetus.nl heeft een nogal idiootbestendig recept voor volkoren pita's die je niet eens hoeft te kneden O+
Mijn eerste poging, met nul broodbakervaring, lukte meteen (inclusief opbollen zodat je ze kunt vullen O+ ) dus het is echt niet moeilijk ;)
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:15:46 #244
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189280617
Mooie discussie hier over leefstijlverbeteringen om diabetes type 2 te remmen. Het werkt, maar afvallen is op de lange termijn veel te moeilijk om vol te houden. En nu duiken er 'onderzoekers' in, die patiënten eerst laten betalen om ze vervolgens te zeggen dat ze moeten afvallen (de huisarts kan dat ook zeggen voor minder geld).
pi_189280636
En :W afgelopen dagen waren nogal chaotisch, dus niet meegelezen hier. Inmiddels is al het grootste verhuisgedoe wel geregeld en gepland, dus nu is er weer wat ruimte in m'n hoofd. En manmanman wat ben ik blij dat ik over drie weken van die huisgenoten af ben zeg. Zo heel moeilijk is het niet om een nieuw huisgenootje te vinden om mijn kamer per 1 november te betrekken, maar ze doen alsof het Vreselijk Moeilijk en Erg Zwaar en Allemaal Tele's Schuld is. :') :') :')
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:20:36 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189280663
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 12:17 schreef Tele6 het volgende:
En :W afgelopen dagen waren nogal chaotisch, dus niet meegelezen hier. Inmiddels is al het grootste verhuisgedoe wel geregeld en gepland, dus nu is er weer wat ruimte in m'n hoofd. En manmanman wat ben ik blij dat ik over drie weken van die huisgenoten af ben zeg. Zo heel moeilijk is het niet om een nieuw huisgenootje te vinden om mijn kamer per 1 november te betrekken, maar ze doen alsof het Vreselijk Moeilijk en Erg Zwaar en Allemaal Tele's Schuld is. :') :') :')
Het is gewoon niet jouw probleem *O* Daar heb je met de verhuurder een opzegtermijn voor. Joe! :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189280674
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 12:15 schreef Zilverberk het volgende:
Mooie discussie hier over leefstijlverbeteringen om diabetes type 2 te remmen. Het werkt, maar afvallen is op de lange termijn veel te moeilijk om vol te houden. En nu duiken er 'onderzoekers' in, die patiënten eerst laten betalen om ze vervolgens te zeggen dat ze moeten afvallen (de huisarts kan dat ook zeggen voor minder geld).
De afdeling waar ik lang stage heb gelopen in het onderzoeksgedeelte van het ziekenhuis, is lid van de Vereniging tegen de Kwakzalverij :D

Ik heb de indruk dat mensen erg weinig begrijpen van diabetes. De pa van m'n ex heeft type 2 en hij en z'n vrouw (toch universitair opgeleid beide) dachten het te kunnen genezen door veel suikervrije zooi te eten (stevia :r ) en alle suiker te vervangen door vette zoute troep. Ja want "afvallen is ook ongezond op zijn leeftijd" :?
pi_189280688
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het is gewoon niet jouw probleem *O* Daar heb je met de verhuurder een opzegtermijn voor. Joe! :W
Dat houdt ze niet tegen om bij ieder ditje of datje aan m'n deur te komen kloppen om te mopperen hč. En ik ben dan zo'n watje dat luistert en zegt "nou, dat gaat toch wel? Je wilt toch ook zelf je huisgenoot kiezen?" in plaats van de deur in hun gezicht te klappen en te zeggen dat ik niet lastiggevallen wil worden over iets waar ik niks mee van doen heb.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:23:41 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189280700
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 12:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat houdt ze niet tegen om bij ieder ditje of datje aan m'n deur te komen kloppen om te mopperen hč. En ik ben dan zo'n watje dat luistert en zegt "nou, dat gaat toch wel? Je wilt toch ook zelf je huisgenoot kiezen?" in plaats van de deur in hun gezicht te klappen en te zeggen dat ik niet lastiggevallen wil worden over iets waar ik niks mee van doen heb.
Mooi, dan hoef ik dus niks meer te zeggen :* ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189280749
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 12:15 schreef Zilverberk het volgende:
Mooie discussie hier over leefstijlverbeteringen om diabetes type 2 te remmen. Het werkt, maar afvallen is op de lange termijn veel te moeilijk om vol te houden. En nu duiken er 'onderzoekers' in, die patiënten eerst laten betalen om ze vervolgens te zeggen dat ze moeten afvallen (de huisarts kan dat ook zeggen voor minder geld).
Overal is geld aan te verdienen helaasch -O- Interessant congres lijkt me!

En Jagar, geweldig, hij weet hoe vieze doekjes op te ruimen *O* dat er nog een stapje tussen zit komt vanzelf goed _O-

Tele nog ff geduld *) *)

AX g gebruikt mijn achternaam vaak met iets afspreken.. voorkomt eindeloos spellen :P

En Mini, fijn dat je je goed voelt ^O^

/oudpost :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')