abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 20:32:29 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189304872
quote:
Chuck Todd: “You dont trust the FBI or CIA?”
Ron Johnson (R-WI): “No, I don’t! I didn’t then and I never have.”

Nogal een uitspraak van een senator.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:50:58 #152
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189305269
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:13:43 #153
64792 Mryc
play me one more song
pi_189306447
quote:
En dat voor de verhoren, dat zou wel apart zijn...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_189306531
quote:
Tsja, ik geloof best dat Republikeinse senatoren achter de schermen walgen van Trump. Dat kan haast ook niet anders als je ook maar een beetje moreel besef in je donder hebt.

Maar het lijkt mij sterk dat ze Trump publiekelijk laten vallen. Wat die anonieme senator zegt in dat stuk: voor Republikeinen betekent dat politieke zelfmoord.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189306580
@Koos...is dat omdat de senator dan een tweetstorm over zich heen krijgt?
Lijkt mij dat juist als de man/vrouw standvastig ertegenin gaat, dat dat positiever werkt.

Anders gaan ze alsnog down.
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:52:06 #157
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189306636
Zodra Trump geen president meer is zal de gehele GOP hem als een baksteen laten vallen. Dat gaat grappig worden volgend jaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:55:14 #158
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189306683
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:48 schreef AnneX het volgende:
@:Koos...is dat omdat de senator dan een tweetstorm over zich heen krijgt?
...
Trump wil Rmoney al impeachen. Op zo'n shitstorm zit je als gemiddelde senator niet te wachten
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_189306711
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:48 schreef AnneX het volgende:
@:Koos...is dat omdat de senator dan een tweetstorm over zich heen krijgt?
Lijkt mij dat juist als de man/vrouw standvastig ertegenin gaat, dat dat positiever werkt.

Anders gaan ze alsnog down.
Zo'n 95 procent van de Republikeinse kiezers blijft Trump tot dusver steunen. Door hem af te vallen jaag je die groep tegen je in het harnas. Niet verstandig voor een Republikeinse senator die hoopt op herverkiezing.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:58:40 #160
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189306748
Als ik de Democraten was zou ik het moddergooien escaleren. Het trucje van Trump om domme bijnamen te verzinnen voor iedereen die kritiek op hem heeft werkt al een tijdje niet meer. Laat hem maar lekker losgaan en zichzelf verder de hoek in verven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:05:00 #161
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_189306842
TVP. Dit gaat de komende tijd weer interessant worden :Y
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_189306861
Nog een aardig stuk over de juridische aspecten omtrent impeachment:
https://www.politico.com/(...)stigate-rival-229341
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 22:09:17 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189306926
quote:
Per @maggieNYT, "no one from the White House" is booked on the Sunday shows this week. Not for lack of trying. "And no one in House or Senate GOP leadership," @JakeTapper adds. Again, not for lack of trying.

Willen ze niet of mogen ze niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189307066
Zijn impeachmentstemmingen publiek of anoniem? Dat maakt blijkbaar nogal een groot verschil (was ook wel te verwachten natuurlijk). Als het anoniem is, kun je Trump laten vallen zonder je herverkiezing op het spel te zetten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 6 oktober 2019 @ 22:23:05 #165
408813 crew  trein2000
pi_189307165
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:18 schreef Hanca het volgende:
Zijn impeachmentstemmingen publiek of anoniem? Dat maakt blijkbaar nogal een groot verschil (was ook wel te verwachten natuurlijk). Als het anoniem is, kun je Trump laten vallen zonder je herverkiezing op het spel te zetten.
“On the record” op naam dus.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Overall beste user 2022 zondag 6 oktober 2019 @ 22:24:13 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189307186
Openbaar. Anders zou Trump al weg zijn. Iets van 35 GOP senatoren zeiden -off the record- dat ze zouden veroordelen bij een geheime stemming.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 6 oktober 2019 @ 22:24:55 #167
408813 crew  trein2000
pi_189307198
Maar dat is een Senate rule. En die kan natuurlijk bij meerderheid gewijzigd worden. Dus dat is misschien een geitenpaadje.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189307419
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:24 schreef trein2000 het volgende:
Maar dat is een Senate rule. En die kan natuurlijk bij meerderheid gewijzigd worden. Dus dat is misschien een geitenpaadje.
Dan zouden de democraten daar de republikeinen moeten helpen, de Pro-Trumpers gaan dat niet doen. En wie daar voor stemt, is natuurlijk anti-Trump, dus dat zou dan wel ook geheim moeten kunnen. Lijkt me een heel lastig begaanbaar geitenpad.

Maar wie weet slaat de stemming nog om onder de Republiekeinse kiezers en is binnenkort de hoofdweg gewoon open.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_189307465
Dus...Trump heeft iedereen in de tang ..van de Rep’s. 🇺🇸
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 6 oktober 2019 @ 22:47:38 #170
408813 crew  trein2000
pi_189307538
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:39 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dan zouden de democraten daar de republikeinen moeten helpen, de Pro-Trumpers gaan dat niet doen. En wie daar voor stemt, is natuurlijk anti-Trump, dus dat zou dan wel ook geheim moeten kunnen. Lijkt me een heel lastig begaanbaar geitenpad.

Maar wie weet slaat de stemming nog om onder de Republiekeinse kiezers en is binnenkort de hoofdweg gewoon open.
Mja dan zijn er 5 Republikeinen nodig die dat durven. Anders 34. Lastig ja, maar minder lastig dan de hoofdweg denk ik.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189307612
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Mja dan zijn er 5 Republikeinen nodig die dat durven. Anders 34. Lastig ja, maar minder lastig dan de hoofdweg denk ik.
Dan ga je er vanuit dat de democraten dat zo maar doen, dat vraag ik me af. Die hebben nu een Republikeinse partij die in de tang van een steeds minder populaire Trump zit. Gaan ze die partij echt helpen daaruit te ontsnappen door anoniem stemmen toe te staan?

Dan hebben ze een jaartje Pence (voor impeachen van hem gaan ze echt geen meerderheid vinden), maar weten ze nog niet wie er de tegenstander zal worden in de verkiezingen. Als dat gebeurt via de normale impeachroute lijkt me dat prima voor de democraten, aangezien zoals gezegd veel senatoren zich dan beschadigen bij de Trumpfans, maar ze helpen dat te voorkomen lijkt me tactisch niet handig voor de democraten.

Ik denk dus dat voor dat geitenpad veel meer republikeinen nodig zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_189307770
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 22:53 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dan ga je er vanuit dat de democraten dat zo maar doen, dat vraag ik me af. Die hebben nu een Republikeinse partij die in de tang van een steeds minder populaire Trump zit. Gaan ze die partij echt helpen daaruit te ontsnappen door anoniem stemmen toe te staan?

Dan hebben ze een jaartje Pence (voor impeachen van hem gaan ze echt geen meerderheid vinden), maar weten ze nog niet wie er de tegenstander zal worden in de verkiezingen. Als dat gebeurt via de normale impeachroute lijkt me dat prima voor de democraten, aangezien zoals gezegd veel senatoren zich dan beschadigen bij de Trumpfans, maar ze helpen dat te voorkomen lijkt me tactisch niet handig voor de democraten.

Ik denk dus dat voor dat geitenpad veel meer republikeinen nodig zijn.
Eens, ik denk dat de Democraten daar ook niet voor zijn. Of Trump nou wel of niet afgezet wordt, het is juist belangrijk dat vastgelegd wordt wie voor en wie tegen stemt anders hoeft niemand daar achteraf verantwoording voor af te leggen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189308154
quote:
Best wel ja. Ron Johnson: er is geen qpq want Trump zei het zelf toen hij dat vroeg. Bovendien zijn de Amerikaanse inlichtingendiensten onbetrouwbaar en is het logisch dat Trump via Oekraine wil uitzoeken wat er gebeurd is in 2016? (let wel: dat land waarvan hij zelf zegt dat het corrupt is)

Reminder: nadat Ron Johnson bij POTUS aan de bel getrokken had of er sprake was van een qpq werd ineens 2 dagen later het toegezegde bedrag aan militaire hulp (door Trump zelf tegengehouden) 'toevallig' vrijgegeven.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 7 oktober 2019 @ 00:00:05 #174
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189308263
quote:
14s.gif Op zondag 6 oktober 2019 23:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Eens, ik denk dat de Democraten daar ook niet voor zijn. Of Trump nou wel of niet afgezet wordt, het is juist belangrijk dat vastgelegd wordt wie voor en wie tegen stemt anders hoeft niemand daar achteraf verantwoording voor af te leggen.
Ze zouden een geheime stemming in het Huis kunnen doen. Dat zou interessant kunnen zijn. Hoewel er gemiddeld genomen nog meer partisan hackery daar is.
pi_189308386
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 00:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze zouden een geheime stemming in het Huis kunnen doen. Dat zou interessant kunnen zijn. Hoewel er gemiddeld genomen nog meer partisan hackery daar is.
Hm ja maar dat zou dan alleen laten zien dat er ook R's zijn die voor impeachment zijn, ze hoeven het niet te doen om een meerderheid te halen. In het Huis daarvoor zijn telt toch minder zwaar dan het goedkeuren ervan in de Senaat met afzetting als gevolg.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')