abonnement Unibet Coolblue
pi_189265406


[ Bericht 100% gewijzigd door rareman1 op 04-10-2019 15:53:38 ]
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:51:49 #102
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189265439
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 15:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wat dus niet mag. Waarom heeft daar schijnbaar niemand ooit een klacht over ingediend? Ik zie ook hier veel klagers, maar weinig mensen die op dat gebied daadwerkelijk actie ondernemen. Een klacht hierover indienen bij de politie / overheid verplicht hen tot het ondernemen van actie.
Dat gebeurt dan ook wel hoor. De oppositie in Amsterdam doet hun best.

quote:
Dan gok ik er maar op dat er toch meer aan de hand is.
Dan gok je, zoals gewoonlijk, mis.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189265464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Met welke reispapieren dan? Ook in landen als bijvoorbeeld Eritrea worden mensen zonder reispapieren weer op hetzelfde vliegtuig terug gezet.
[..]

Nee, die problemen zijn er nu eenmaal. Dat jij ze ontkent of bagatelliseert, maakt niet dat ze niet bestaan hoor.
Hier komen ook mensen binnen zonder papieren . Geef je hier overigens toe dat terugsturen wel effect heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door rareman1 op 04-10-2019 16:01:04 ]
pi_189265536
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 15:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat gebeurt dan ook wel hoor. De oppositie in Amsterdam doet hun best.
Schijnbaar niet. Het is namelijk een strafbaar feit en daar kun je gewoon aangifte van doen. Ook als je de oppositie bent.
quote:
Dan gok je, zoals gewoonlijk, mis.
Ik heb dit soort dingen grotendeels genegeerd in deze hele discussie. Elke insinuatie van jouw kant genegeerd. Elke reactie van jou beantwoord. Nu niet meer. Na de zoveelste steek onder water ben ik er wel klaar mee.

Groetjes verder.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:58:08 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189265550
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 15:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Schijnbaar niet. Het is namelijk een strafbaar feit en daar kun je gewoon aangifte van doen. Ook als je de oppositie bent.
En dat heeft geen effect want de politie doet er niets mee. Aangestuurd door de politiek.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189265557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 15:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Schijnbaar niet. Het is namelijk een strafbaar feit en daar kun je gewoon aangifte van doen. Ook als je de oppositie bent.
[..]

Ik heb dit soort dingen grotendeels genegeerd in deze hele discussie. Elke insinuatie van jouw kant genegeerd. Elke reactie van jou beantwoord. Nu niet meer. Na de zoveelste steek onder water ben ik er wel klaar mee.

Groetjes verder.
Welk excuus hadden types als jij daar ook alweer voor bedacht? Priotisering toch? (Vast niet ideologisch gedreven!)
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:59:27 #107
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189265567
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Beschouw het als een bezigheidstherapie en dan is het al direct geen geldverspilling meer. Immers, dan houdt het ze van de straat en dus kunnen zij niet voor overlast zorgen.

En om jou alvast voor te zijn: illegaal of niet, ze zijn hier nu eenmaal dus kun je ze beter bezighouden met goedkope 'cursussen'.
Je bedoelt zorgen dat ze het naar hun zin hebben zodat ze zeker nooit meer weggaan? Ze zijn hier illegaal dus moet alles er op gericht zijn hier langer blijven zo onaangenaam mogelijk te maken. Een signaal afgeven dat ze ongewenst zijn en dat gebeurt op deze manier zeker niet

[ Bericht 2% gewijzigd door the-eye op 04-10-2019 16:14:12 ]
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:00:16 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189265574
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 15:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En dat heeft geen effect want de politie doet er niets mee. Aangestuurd door de politiek.
Dat dus, ze handhaven "gewoon" niet, net als met het boerkaverbod. Hoe dat kan in nederland weet ik ook niet, maar ik zie ook niet in waarom ik me dan wel aan allerlei andere wetten moet houden.

Leg dat eens uit politiek?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_189265596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 15:59 schreef the-eye het volgende:
Je bedoelt zorgen dat ze het naar hun zin hebben zodat ze zeker nooit meer weggaan?
Nee, dat bedoel ik niet.
pi_189265662
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet.
Wat een slappe zak hooi ben jij zeg, godverdomme.
pi_189265788
"bezigheidstherapie" want tja er is hier geen werk meer, dat is allemaal naar china gesubsidieerd, bedankt trouwens, maar kennelijk beschouwen mensen hun eigen genetisch pakket als dusdanig inferieur dat ze behoeftes hebben om versch bloed uit verre landen aan te trekken,

Of weetje, sterker nog: De mensen die lopen te roeptoeteren dat er geen grenzen zijn en "niemand is illegaal" etc, hebben geen flauw benul van hoe een land op socio-economische manier gerund wordt, en daar durven ze ook geen verantwoording voor te nemen. Het is niet alsof het verkrijgen van een onbetaalbare hypotheek het summum van het menselijke bestaan is, terwijl de klimaatgekkies/immigratie supporters wel doen alsof het hier zoveel beter is als waar die mensen vandaan komen. Dat is pas racistisch. Van dat valse verhevene, de echte racisten. Goedpraten dat een land ontwricht en ondermijnd wordt door massa-immigratie omdat we het hier "zoveel beter hebben" ga toch weg man. Enige wat die mensen doen is meer slaven ronselen voor de Rothschild vleesmolen, terwijl ze zich verschuilen achter een valse hoge moraliteit.
pi_189265832
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Met welke reispapieren dan? Ook in landen als bijvoorbeeld Eritrea worden mensen zonder reispapieren weer op hetzelfde vliegtuig terug gezet

Nee, die problemen zijn er nu eenmaal. Dat jij ze ontkent of bagatelliseert, maakt niet dat ze niet bestaan hoor.
Met welke reispapieren komen ze hier dan? Hadden ze toen ook al niet.

Strenger grensbeleid dus. Bij ''geen documenten in bezit'' kom je er niet in. En dat moet dus al beginnen bij landen waar deze ongedocumenteerden aankomen, veelal Spanje, Italië of Griekenland.

Grotendeels einde problemen omtrent de ''ongedocumenteerden'', en de hele smokkel bende.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:20:35 #113
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189265862
Dat krijg je als je GroenLinks stemt, he. Dit soort leuke gebeurtenissen. Zielige migranten die lekker zuipen en Playstation spelen op de kosten van ploeterende Nederlanders.
pi_189265883
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:15 schreef Salvad0R het volgende:
"bezigheidstherapie" want tja er is hier geen werk meer
Je weet dat ze hier niet mogen werken eh? Zelfs nieuwe asielzoekers met een, laten we het maar een legale noemen, status mogen dat niet.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:23:58 #115
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189265906
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Met welke reispapieren komen ze hier dan? Hadden ze toen ook al niet.

Strenger grensbeleid dus. Bij ''geen documenten in bezit'' kom je er niet in. En dat moet dus al beginnen bij landen waar deze ongedocumenteerden aankomen, veelal Spanje, Italië of Griekenland.

Grotendeels einde problemen omtrent de ''ongedocumenteerden'', en de hele smokkel bende.
Punt is dat ze de documenten doorgaans láter kwijtraken. Je moet niet strenger controleren, maar direct een database aanleggen met kopieën van de paspoorten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189265950
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Met welke reispapieren komen ze hier dan? Hadden ze toen ook al niet.
Welke reispapieren? Die hadden ze niet bij zich toen ze in de grens over staken, met een boot de zee opgingen of toen die 'per ongeluk' door de wc van het vliegtuig gespeeld werd. Of reeds ingenomen door de regering van het land van oorsprong. Ofzo iets.
quote:
Strenger grensbeleid dus. Bij ''geen documenten in bezit'' kom je er niet in. En dat moet dus al beginnen bij landen waar deze ongedocumenteerden aankomen, veelal Spanje, Italië of Griekenland.

Grotendeels einde problemen omtrent de ''ongedocumenteerden'', en de hele smokkel bende.
Ook dit klinkt op papier leuk, maar daarmee hou je ook soms de echte politieke vluchtelingen tegen.
pi_189265962
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat krijg je als je GroenLinks stemt, he. Dit soort leuke gebeurtenissen. Zielige migranten die lekker zuipen en Playstation spelen op de kosten van ploeterende Nederlanders.
Ook als iedereen rechts zou stemmen, zouden de rijken toch voor drukte zorgen in het Noorden. Want dan zouden de rijken ons rechts-stemmende dieven sturen.
pi_189265969
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Je weet dat ze hier niet mogen werken eh? Zelfs nieuwe asielzoekers met een, laten we het maar een legale noemen, status mogen dat niet.
Handje ophouden mag ook niet.
pi_189265999
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Welke reispapieren? Die hadden ze niet bij zich toen ze in de grens over staken, met een boot de zee opgingen of toen die 'per ongeluk' door de wc van het vliegtuig gespeeld werd. Of reeds ingenomen door de regering van het land van oorsprong. Ofzo iets.
[..]

Ook dit klinkt op papier leuk, maar daarmee hou je ook soms de echte politieke vluchtelingen tegen.
Leg mij eens uit waarom een ander land wel mensen kan terugsturen.
pi_189266004


"Team Omvolking"

aka Team Genocide .
pi_189266013
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:29 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom een ander land wel mensen kan terugsturen.
Die hebben net zo goed als Nederland problemen mee hoor. Dit soort problemen spelen in elk Europees land.
pi_189266020
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Je weet dat ze hier niet mogen werken eh? Zelfs nieuwe asielzoekers met een, laten we het maar een legale noemen, status mogen dat niet.
Dus daarom maar uitkering + leefgeld + huur betaald met belastinggeld. Aha nee dat is constructief wil je zeggen.
pi_189266022
Amsterdam :')
pi_189266027
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Die hebben net zo goed als Nederland problemen mee hoor. Dit soort problemen spelen in elk Europees land.
En waar komen die illegalen weg?
pi_189266029
Wat een wanstallig bestuur zit er toch in Amsterdam.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')