abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:18:02 #51
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189281334
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS met een artikel over Bertgod _O_
_O_

Leuk dat nu het zo goed gaat het monnikenwerk van deze man eindelijk ook eens positief wordt belicht door nationale nieuwsmedia.

Ik weet nog dat toen we ooit onder Kroatie gezakt waren ik lid was van de gesloten facebookgroep "Breek Kassies zijn benen". We hebben toen nog op het punt gestaan om naar zijn huis toe te rijden en de daad bij de posts te voegen. Uiteindelijk bleek dat Hein toen gewetensbezwaren kreeg en naar de politie gelekt had en werden we die zondagochtend allemaal ingerekend bij het verzamelpunt. Achteraf gezien is dat natuurlijk niet goed te praten maar je voelt je kut, ziet je cluppie en land steeds verder het moeras in zakken en dan publiceert zo'n lul tweewekelijks zo'n update. Die taakstraf en electronische enkelband waren toen echter wel terecht, daar zul je me niet meer over horen en voor Bert nu niks dan lof.

Daarom: Bert, hulde!
We have always been at war with Eastasia.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:18:41 #52
426493 crew  PippenScottie
pi_189281347
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe komt dat België eigenlijk zo hoog? Kan mij er niks van voorstellen dat die lui wat gepresteerd hebben in Europa, maar blijkbaar wel.
Je bereikt meer met in de breedte redelijk mee kunnen dan incidenteel een ploeg te hebben met een grote uitschieter.

Als Nederlandse ploegen vanaf nu nog drie wedstrijden winnen, maar allemaal de volgende ronde niet halen. En dat Europese seizoen zouden ze de komende vier jaar herhalen, dan kan je zeggen dat Nederland Europees niets heeft gepresteerd. Nederland staat dan wel op 35 punten. Ongeveer het huidige aantal van België.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:19:21 #53
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189281359
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

_O_

Leuk dat nu het zo goed gaat het monnikenwerk van deze man eindelijk ook eens positief wordt belicht door nationale nieuwsmedia.

Ik weet nog dat toen we ooit onder Kroatie gezakt waren ik lid was van de gesloten facebookgroep "Breek Kassies zijn benen". We hebben toen nog op het punt gestaan om naar zijn huis toe te rijden en de daad bij de posts te voegen. Uiteindelijk bleek dat Hein toen gewetensbezwaren kreeg en naar de politie gelekt had en werden we die zondagochtend allemaal ingerekend bij het verzamelpunt. Achteraf gezien is dat natuurlijk niet goed te praten maar je voelt je kut, ziet je cluppie en land steeds verder het moeras in zakken en dan publiceert zo'n lul tweewekelijks zo'n update. Die taakstraf en electronische enkelband waren toen echter wel terecht, daar zul je me niet meer over horen en voor Bert nu niks dan lof.

Daarom: Bert, hulde!
Zo hee :P
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:30:37 #54
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189281506
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

_O_

Leuk dat nu het zo goed gaat het monnikenwerk van deze man eindelijk ook eens positief wordt belicht door nationale nieuwsmedia.

Ik weet nog dat toen we ooit onder Kroatie gezakt waren ik lid was van de gesloten facebookgroep "Breek Kassies zijn benen". We hebben toen nog op het punt gestaan om naar zijn huis toe te rijden en de daad bij de posts te voegen. Uiteindelijk bleek dat Hein toen gewetensbezwaren kreeg en naar de politie gelekt had en werden we die zondagochtend allemaal ingerekend bij het verzamelpunt. Achteraf gezien is dat natuurlijk niet goed te praten maar je voelt je kut, ziet je cluppie en land steeds verder het moeras in zakken en dan publiceert zo'n lul tweewekelijks zo'n update. Die taakstraf en electronische enkelband waren toen echter wel terecht, daar zul je me niet meer over horen en voor Bert nu niks dan lof.

Daarom: Bert, hulde!
Serieus?
Makkelijk tweede.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:39:24 #55
426493 crew  PippenScottie
pi_189281628
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Serieus?
Was een paar jaar geleden best groot in het nieuws.
Er moet ook nog wel een topic over zijn op FOK! maar met deze zoekfunctie ga ik niet proberen om doe te vinden.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:57:22 #56
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189281839
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 06:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ontken eens dat het klopt wat ik zeg?
Jullie gingen eruit tegen Petrolul en het zwakste Basel in jaren die gewoon te pakken waren, dat PSV er tegen uitging was ook een schande.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 06:46 schreef yats het volgende:

[..]

Je bedoeld de hele top 6? Utrecht heeft Zuidenbalch ook verbouwd en dat Papendal (op dit komemt) zelfs betere faciliteiten heeft als de top 3 is algemeen bekend. Leuk dat je het alleen op de topclubs wil betrekken, maar het is breder dan dat dat. Of denk je dat het toeval is dat jong Utrecht nu zo hoog staat?
Vitesse heeft al wel langer een modern complex staan nu, maar prima dat de middenmoters ook die stappen zetten :)
Oh.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:59:40 #57
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189281858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

_O_

Leuk dat nu het zo goed gaat het monnikenwerk van deze man eindelijk ook eens positief wordt belicht door nationale nieuwsmedia.

Ik weet nog dat toen we ooit onder Kroatie gezakt waren ik lid was van de gesloten facebookgroep "Breek Kassies zijn benen". We hebben toen nog op het punt gestaan om naar zijn huis toe te rijden en de daad bij de posts te voegen. Uiteindelijk bleek dat Hein toen gewetensbezwaren kreeg en naar de politie gelekt had en werden we die zondagochtend allemaal ingerekend bij het verzamelpunt. Achteraf gezien is dat natuurlijk niet goed te praten maar je voelt je kut, ziet je cluppie en land steeds verder het moeras in zakken en dan publiceert zo'n lul tweewekelijks zo'n update. Die taakstraf en electronische enkelband waren toen echter wel terecht, daar zul je me niet meer over horen en voor Bert nu niks dan lof.

Daarom: Bert, hulde!
Wow wist niet dat Yannick de Vos ook op Facebook zat.
Oh.
pi_189281966
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

_O_

Leuk dat nu het zo goed gaat het monnikenwerk van deze man eindelijk ook eens positief wordt belicht door nationale nieuwsmedia.

Ik weet nog dat toen we ooit onder Kroatie gezakt waren ik lid was van de gesloten facebookgroep "Breek Kassies zijn benen". We hebben toen nog op het punt gestaan om naar zijn huis toe te rijden en de daad bij de posts te voegen. Uiteindelijk bleek dat Hein toen gewetensbezwaren kreeg en naar de politie gelekt had en werden we die zondagochtend allemaal ingerekend bij het verzamelpunt. Achteraf gezien is dat natuurlijk niet goed te praten maar je voelt je kut, ziet je cluppie en land steeds verder het moeras in zakken en dan publiceert zo'n lul tweewekelijks zo'n update. Die taakstraf en electronische enkelband waren toen echter wel terecht, daar zul je me niet meer over horen en voor Bert nu niks dan lof.

Daarom: Bert, hulde!
:D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_189282159
Bertgod
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 14:38:15 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189282321
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS met een artikel over Bertgod _O_
Link?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 14:39:52 #61
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189282337
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wow wist niet dat Yannick de Vos ook op Facebook zat.
:D

Erg jammer dat de arrogante klootzak Bert Kassies weer een UEFA-ranglijst op internet heeft gepubliceerd. Ik hoop dat Kassies allebei zijn benen gaat breken en ik hoop dat dit snel gebeurt zodat hij heel lang niets kan publiceren.
Makkelijk tweede.
pi_189282433
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_189282564
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

_O_

Leuk dat nu het zo goed gaat het monnikenwerk van deze man eindelijk ook eens positief wordt belicht door nationale nieuwsmedia.

Ik weet nog dat toen we ooit onder Kroatie gezakt waren ik lid was van de gesloten facebookgroep "Breek Kassies zijn benen". We hebben toen nog op het punt gestaan om naar zijn huis toe te rijden en de daad bij de posts te voegen. Uiteindelijk bleek dat Hein toen gewetensbezwaren kreeg en naar de politie gelekt had en werden we die zondagochtend allemaal ingerekend bij het verzamelpunt. Achteraf gezien is dat natuurlijk niet goed te praten maar je voelt je kut, ziet je cluppie en land steeds verder het moeras in zakken en dan publiceert zo'n lul tweewekelijks zo'n update. Die taakstraf en electronische enkelband waren toen echter wel terecht, daar zul je me niet meer over horen en voor Bert nu niks dan lof.

Daarom: Bert, hulde!
wat is dit voor tokkie?
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:27:11 #64
416931 yats
(non) Average Joe
pi_189284429
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jullie gingen eruit tegen Petrolul en het zwakste Basel in jaren die gewoon te pakken waren, dat PSV er tegen uitging was ook een schande.
[..]

Vitesse heeft al wel langer een modern complex staan nu, maar prima dat de middenmoters ook die stappen zetten :)
Middenmoters? _O-

Structureel 5e de afgelopen 5 jaar met een flinke voorsprong op nummer 7 tm 9, dat heet gewoon subtop hoor.

Verder was het Basel waar wij tegen speelden sterker dan het Basel waar PSV tegen speelde en heeft Basel een begroting vergelijkbaar met die van Ajax. Hoe vaak winnen we daar van? Oh wacht...je hebt gelijk...vaak...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:30:19 #65
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189284486
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:27 schreef yats het volgende:

[..]

Middenmoters? _O-

Structureel 5e de afgelopen 5 jaar met een flinke voorsprong op nummer 7 tm 9, dat heet gewoon subtop hoor.
Ik zie Ajax & PSV als de top, Feyenoord en AZ als de subtop en Vitesse/Utrecht/Groningen/Heerenveen/Heracles als de middenmoot.
quote:
Verder was het Basel waar wij tegen speelden sterker dan het Basel waar PSV tegen speelde en heeft Basel een begroting vergelijkbaar met die van Ajax. Hoe vaak winnen we daar van? Oh wacht...je hebt gelijk...vaak...
Nee hoor, dat Basel was zwakker want ze vlogen er daarna meteen uit in de voorronde erna waar ze nu in elk geval nog resultaten boeken in de EL-groepsfase. En volgens mij heeft Vitesse best vaak van Ajax gewonnen het afgelopen decennium, en dan zag ik dat Basel van vorig jaar nog meer als het niveau Feyenoord van nu dan Ajax.
Oh.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:31:02 #66
416931 yats
(non) Average Joe
pi_189284494
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 14:59 schreef standaard-viezerik het volgende:

[..]

wat is dit voor tokkie?
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

:D

Erg jammer dat de arrogante klootzak Bert Kassies weer een UEFA-ranglijst op internet heeft gepubliceerd. Ik hoop dat Kassies allebei zijn benen gaat breken en ik hoop dat dit snel gebeurt zodat hij heel lang niets kan publiceren.
Zelfde type persoon?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:35:16 #67
416931 yats
(non) Average Joe
pi_189284552
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie Ajax & PSV als de top, Feyenoord en AZ als de subtop en Vitesse/Utrecht/Groningen/Heerenveen/Heracles als de middenmoot.
[..]

Nee hoor, dat Basel was zwakker want ze vlogen er daarna meteen uit in de voorronde erna waar ze nu in elk geval nog resultaten boeken in de EL-groepsfase. En volgens mij heeft Vitesse best vaak van Ajax gewonnen het afgelopen decennium, en dan zag ik dat Basel van vorig jaar nog meer als het niveau Feyenoord van nu dan Ajax.
Als je het verschil tussen Utrecht/Vitesse en Heerenveen/Groningen/Heracles niet ziet zegt dat genoeg over jou. Het verschil tussen de nummer 5/6 en de nummer 7/8/9 is groter dan tussen de nummer 3/4 en 5/6, zeker dit seizoen...

Het draait overal om geld JR. Uiteindelijk zal de club met het meeste geld in de meeste gevallen ook winnen. Een begroting van 25 miljoen tegenover bijna 80 miljoen is natuurlijk een flink verschil. Dat PSV niet van Basel won is mijns inziens daarom schandaliger. Hun budget scheelt immers weinig met die van Basel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:41:18 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189284622
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:35 schreef yats het volgende:

[..]

Als je het verschil tussen Utrecht/Vitesse en Heerenveen/Groningen/Heracles niet ziet zegt dat genoeg over jou. Het verschil tussen de nummer 5/6 en de nummer 7/8/9 is groter dan tussen de nummer 3/4 en 5/6, zeker dit seizoen...
Wat is het verschil dan? Aan al die clubs heb je geen ene reet in Europa want ze vliegen er toch altijd uit.
quote:
Het draait overal om geld JR. Uiteindelijk zal de club met het meeste geld in de meeste gevallen ook winnen. Een begroting van 25 miljoen tegenover bijna 80 miljoen is natuurlijk een flink verschil. Dat PSV niet van Basel won is mijns inziens daarom schandaliger. Hun budget scheelt immers weinig met die van Basel.
Ja en Ajax won vorig jaar van Real en Juventus die allebei een veel hogere begroting hebben, zelfs Valencia heeft een hogere begroting volgens mij. AZ speelde gewoon gelijk tegen Manchester United en waren de betere. Geld zegt niet alles, want met wanbeleid kan je dan alsnog een kutelftal hebben staan wat niet loopt.

Vorig jaar in de ronde na Vitesse vloog Basel eruit tegen Apollon Limassol, hoe hoge begroting zullen die hebben? Het lijkt wel alsof je niet wil dat Vitesse ambities heeft want je neemt er genoegen mee als ze verliezen van iedereen met een hogere begroting.
Oh.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 19:43:38 #69
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189286541
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:31 schreef yats het volgende:

[..]


[..]

Zelfde type persoon?
Nee Yannick is een internetautist die gewoon heel graag wil dat enkele darters alles breken, dat staat los van de aanval op Kassies.
Makkelijk tweede.
  zondag 6 oktober 2019 @ 00:59:17 #70
416931 yats
(non) Average Joe
pi_189292383
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan? Aan al die clubs heb je geen ene reet in Europa want ze vliegen er toch altijd uit.
[..]

Ja en Ajax won vorig jaar van Real en Juventus die allebei een veel hogere begroting hebben, zelfs Valencia heeft een hogere begroting volgens mij. AZ speelde gewoon gelijk tegen Manchester United en waren de betere. Geld zegt niet alles, want met wanbeleid kan je dan alsnog een kutelftal hebben staan wat niet loopt.

Vorig jaar in de ronde na Vitesse vloog Basel eruit tegen Apollon Limassol, hoe hoge begroting zullen die hebben? Het lijkt wel alsof je niet wil dat Vitesse ambities heeft want je neemt er genoegen mee als ze verliezen van iedereen met een hogere begroting.
Het verschil op de ranglijst gaat het uiteindelijk toch om? Of vind jij PSV ook geen topper meer nadat ze de afgelopen jaren in Europa ook geen ene r@$t presteerden? En dan begin ik maar niet over de prestaties van Feyenoord in Europa de laatste jaren...

En ja, aan een Heracles of een Groningen heb je in Europa inderdaad niets. Die liggen er vrijwel altijd na 1 ronde uit. Dat Utrecht dat ook deed tegen semiprofs was natuurlijk een schande, maar normaliter mag je van Utrecht en Vitesse op zijn minst 1 ronde door komen verwachten (wat Vitesse de laatste keer ook 'gewoon' deed overigens). De ronde daarna tref je zoals gezegd bijna altijd een team als Basel of Zenith, en dan mag je verliezen inderdaad als Nederlandse nummer 5.

Ben ik daar dan blij mee? Nee, zeker niet! Ik denk dat als Basel een paar weken later was gekomen we best een kans hadden gehad. Nu moesten er nog teveel spelers ingepast worden en dan ga je inderdaad onderuit tegen een rijkere tegenstander. Net zoals Ajax normaliter 7 van de 10 keer van teams als Juventus en Real zou verliezen, ware het niet dat Ajax de laatste jaren door goed beleid een team opgebouwd heeft wat nu wel van dergelijke teams kan winnen. Maar ga dat nou niet als iets normaals zien, dat is het namelijk zeker niet!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 6 oktober 2019 @ 03:59:00 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189293459
Yats :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 6 oktober 2019 @ 04:29:01 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_189293488
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 03:59 schreef Dven het volgende:
Yats :')
Dven :')

Sneu figuur ben je toch.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 6 oktober 2019 @ 05:55:47 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189293523
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 04:29 schreef yats het volgende:

[..]

Dven :')

Sneu figuur ben je toch.
Bijna sneu genoeg om zo'n matige visie op voetbal te hebben maar het iedere keer toch blijven proberen en mijzelf gelijktijdig continu belachelijk te maken met m'n vitesse-syndroom.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189293765
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

_O_

Leuk dat nu het zo goed gaat het monnikenwerk van deze man eindelijk ook eens positief wordt belicht door nationale nieuwsmedia.

Ik weet nog dat toen we ooit onder Kroatie gezakt waren ik lid was van de gesloten facebookgroep "Breek Kassies zijn benen". We hebben toen nog op het punt gestaan om naar zijn huis toe te rijden en de daad bij de posts te voegen. Uiteindelijk bleek dat Hein toen gewetensbezwaren kreeg en naar de politie gelekt had en werden we die zondagochtend allemaal ingerekend bij het verzamelpunt. Achteraf gezien is dat natuurlijk niet goed te praten maar je voelt je kut, ziet je cluppie en land steeds verder het moeras in zakken en dan publiceert zo'n lul tweewekelijks zo'n update. Die taakstraf en electronische enkelband waren toen echter wel terecht, daar zul je me niet meer over horen en voor Bert nu niks dan lof.

Daarom: Bert, hulde!
Nice man :)
pi_189293865
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

_O_

Leuk dat nu het zo goed gaat het monnikenwerk van deze man eindelijk ook eens positief wordt belicht door nationale nieuwsmedia.

Ik weet nog dat toen we ooit onder Kroatie gezakt waren ik lid was van de gesloten facebookgroep "Breek Kassies zijn benen". We hebben toen nog op het punt gestaan om naar zijn huis toe te rijden en de daad bij de posts te voegen. Uiteindelijk bleek dat Hein toen gewetensbezwaren kreeg en naar de politie gelekt had en werden we die zondagochtend allemaal ingerekend bij het verzamelpunt. Achteraf gezien is dat natuurlijk niet goed te praten maar je voelt je kut, ziet je cluppie en land steeds verder het moeras in zakken en dan publiceert zo'n lul tweewekelijks zo'n update. Die taakstraf en electronische enkelband waren toen echter wel terecht, daar zul je me niet meer over horen en voor Bert nu niks dan lof.

Daarom: Bert, hulde!
Wtf...
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')