abonnement Unibet Coolblue
pi_189262615
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 12:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Gaat het hier om mensen die al in erg slechte toestand waren, of gewoon 'gezonde' mensen die de dood hebben gevonden?
Ben ik ook benieuwd naar, en blijkbaar speelt dit al langer. Waarom is er niet ingegrepen?
  Spellchecker vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:32:07 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189262641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 01:38 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Ik voel me nu toch wel erg ziek worden. Ik denk dat ik maar eens een advocaat ga bellen ^O^
Heb je bewijs dat je dat besmette spul ook echt gegeten hebt?
pi_189262955
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 01:43 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jij stelt je aan.
Omdat iemand een andere mening heeft, moet ie maar z'n mond houden en 'optiefen'.
Hou gewoon je muil.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189268210
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 12:32 schreef maily het volgende:

[..]

Heb je bewijs dat je dat besmette spul ook echt gegeten hebt?
Nee :@
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189268244
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 12:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Gaat het hier om mensen die al in erg slechte toestand waren, of gewoon 'gezonde' mensen die de dood hebben gevonden?
Ik heb wel gelezen over een jongeman van 25 jaar die ernstig ziek van de bacterie is geworden:

https://www.ad.nl/dossier(...)er-geweest~ab75183d/
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189364047
https://nos.nl/artikel/23(...)me-omelet-maken.html

Eigenlijk wel een hele slimme oplossing.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')