abonnement Unibet Coolblue
pi_189263162
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 01:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Als (conservatieve) moslim zijnde, sowieso; wat zoek je hier?

Hoera voor democratie?
Man/vrouw gelijk?
Homo zijn is helemaal okee?

:')
Naar wie is je vraag gericht.
pi_189263992
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:04 schreef p078 het volgende:

[..]

Naar wie is je vraag gericht.
Aan de (conservatieve) moslim en aan één ieder die zich aangesproken voelt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:38:44 #78
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_189264427
> He had been married since 2014, and converted to his wife's religion in 2018 before they had their first child together.

Achterhaal naar welke moskee die knakker ging, laat mensen daar undercover gaan en als blijkt dat je daar gebrainwashed wordt tot het Westen haten en Westerlingen doodmaken sluit de tent en trap die lui het land uit.
pi_189264451
En waarom hebben ze zijn vrouw dan in hechtenis genomen ? wat kan die eraan doen dat haar man geflipt is ???
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189264596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:40 schreef TLC het volgende:
En waarom hebben ze zijn vrouw dan in hechtenis genomen ? wat kan die eraan doen dat haar man geflipt is ???
Wellicht op de hoogte van de plannen van manlief? Dat maakt haar in dat geval medeplichtig. Maar goed, dat zal vast wel uitgezocht worden nu.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189265797
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:40 schreef TLC het volgende:
En waarom hebben ze zijn vrouw dan in hechtenis genomen ? wat kan die eraan doen dat haar man geflipt is ???
De gedachte dat ZIJ misschien een stuwende factor achter zijn radicalisatie is, is onmogelijk?

Godskelere! Married since 2014, converted to his wife's religion (dus islam) in 2018 en nu zitten we in 2019. IK snap het wel dat ze die echtgenote verdenken.
  Spellchecker vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:33:34 #82
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189270502
Dader Parijs neergeschoten door stagiair (24)
quote:
De man die donderdagmiddag vier mensen doodstak in het hoofdbureau van de Parijse politie werd doodgeschoten door een 24-jarige stagiair, die pas zes dagen aan de slag was.
Dat melden Franse media. Het moet een waanzinnig moment geweest zijn, donderdagnamiddag in het politiekantoor van Parijs. De 45-jarige Mickaël H. staat op en valt collega’s die net aan hun lunchpauze willen beginnen aan met een mes.
Hij steekt drie agenten neer, onder wie ook zijn directe leidinggevende overste. In zijn vlucht loopt hij de trappen op en onderweg steekt hij nog twee collega’s neer, van wie er ook één sterft. Uiteindelijk belandt Mickaël H. op het binnenplein van het hoofdkwartier van de politie waar hij oog in oog staat met de 24-jarige stagiair. De stagiair vraagt de man het mes te laten vallen. Als H. dat niet doet, schiet de jongeman. Twee keer, de dader stort in elkaar en sterft.
Politiechef Didier Lallemant prees zijn heldhaftige stagiair vrijdag tijdens een persconferentie. „Het gaat hier niet om jeugd of leeftijd”, zei hij. „Moed en doorzetting zie je bij alle leeftijden. Bovendien toont deze tussenkomst aan hoe goed onze opleiding precies is.”
Die krijgt een vast contract ^O^
pi_189270617
Het Achtuurjournaal kwam ermee!

De 45-jarige man die donderdag drie mannen en een vrouw doodstak op een politiebureau in Parijs, had mogelijk een terroristisch motief. De Franse antiterreureenheid is nu verantwoordelijk voor het onderzoek naar de dodelijke steekpartij, schrijven Franse media.

Donderdag leek het er op basis van uitgelekt politieonderzoek nog op dat de man niet geradicaliseerd was. Nu de antiterreureenheid het onderzoek overneemt van de lokale politie lijkt er nu toch het vermoeden te zijn dat de man contact had met een islamitische terreurorganisatie. Hij had zich anderhalf jaar voor de aanslag bekeerd tot de islam.

De Franse justitie meldde vrijdag niet welk bewijs de aanslagpleger nu aan een terroristisch motief linkt. Een bron meldt aan Le Parisien dat er bewijs zou zijn gevonden op de telefoon van de man.

De IT-medewerker werkte sinds 2003 bij het politiekorps en zou nooit eerder een arbeidsconflict hebben gehad.

Woensdagavond zou hij echter "stemmen in zijn hoofd hebben gehoord" en zich anders hebben gedragen, verklaarde zijn vrouw donderdagmiddag na de aanslag. Daarbij werd de man uiteindelijk doodgeschoten door agenten.

De vrouw is verhoord, maar niet aangeklaagd door de politie, en het huis van het tweetal is doorzocht. Het is niet duidelijk of daar het belastende bewijs is gevonden.

https://www.nu.nl/buitenl(...)lag-parijs-over.html

Zo zou de man kort voor zijn actie zijn vrouw een bericht hebben gestuurd dat hij een mes van 33 centimeter had gekocht. "Alleen God zal over je oordelen", antwoordde zijn vrouw daarop. Renout: "Dat suggereert voorbedachte rade".

Daarnaast melden bronnen tegenover persbureau Reuters dat ondervragingen van naasten van de man rechercheurs achterdochtig hebben gemaakt.
https://nos.nl/artikel/23(...)val-parijs-over.html
pi_189270857
-Computer records and telephone intercepts have linked Harpon to a 'radical Islamist group' such as ISIS of Al-Qaeda, said a source close to the case.

-The nature of the attack corresponded with similar ones carried out by terrorists affiliated to ISIS and Al-Qaeda.

-It is thought that the knifeman shouted 'Allahu Akbar' at his flat the night before he slaughtered four of his colleagues, according to a policeman who lived in the same building as Harpon.
https://www.dailymail.co.(...)or-cops-believe.html

  vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:53:10 #85
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_189270963
quote:
Zo zou de man kort voor zijn actie zijn vrouw een bericht hebben gestuurd dat hij een mes van 33 centimeter had gekocht. "Alleen God zal over je oordelen", antwoordde zijn vrouw daarop. Renout: "Dat suggereert voorbedachte rade".
Mag toch hopen dat die vrouw van hem vervolgd gaat worden.

Uitleveren aan Assad lijkt me wel een gepaste straf.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_189270997
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:53 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat die vrouw van hem vervolgd gaat worden.

Uitleveren aan Assad lijkt me wel een gepaste straf.
Is ze een Syrische dan?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:54:18 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189270998
Maandag weer lekker naar je werk!

Wel beetje extra opletten bij bepaalde collega's :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_189272112
In Frankrijk kennen ze geen verwarde mannen en suikerziekte maar is alles de schuld van een arbeidsconflict.
pi_189273211
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aan de (conservatieve) moslim en aan één ieder die zich aangesproken voelt.
Ik als afstammeling van Hercules voel me niet aangesproken. Als ik een politiebureau zou inlopen en de muur schop stort het hele gebouw in.
pi_189274786
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 22:21 schreef p078 het volgende:

[..]

Ik als afstammeling van Hercules voel me niet aangesproken. Als ik een politiebureau zou inlopen en de muur schop stort het hele gebouw in.
Even dit quoten, voor het nageslacht.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:05:50 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189285002
quote:
Dader mesaanval op politiekantoor Parijs was aanhanger radicale islam



Mikhael Harpon, de man die donderdag vier agenten heeft neergestoken in het politiekantoor van Parijs, had contact met vermoedelijke leden van de salafistische beweging. Dat verklaarde Jean-François Ricard, procureur van het antiterreurparket. De man “zou een radicale visie van de islam hebben aangehangen”.

Volgens Ricard had de 45-jarige man zich ongeveer tien jaar geleden bekeerd tot de islam. Uit het eerste onderzoek is gebleken dat hij “bepaalde gewelddaden gepleegd in naam van die religie” goedsprak, “geen bepaalde contacten met vrouwen meer wou hebben”, de aanslagen op Charlie Hebdo in 2015 rechtvaardigde en sinds enkele maanden zijn kledinggewoonten veranderde, zei de procureur op een persconferentie.

Oestermes
De man had geen strafblad, maar tegen hem liep wel een procedure voor echtelijk geweld in 2009. De procureur omschreef het parcours van de messentrekker donderdag en had het over “extreem geweld”. De dader had de ochtend van de feiten twee messen gekocht: een keukenmes van 33 centimeter en een oestermes. Met die twee messen viel hij tussen 12.53 en 13 uur verschillende collega’s aan, waarna een stagiair hem doodschoot.

33 smsjes
Uit het telefonieonderzoek met zijn echtgenote bleek dat het paar 33 smsjes had uitgewisseld, tussen 11.21 en 11.50 uur die dag. “Tijdens die conversatie zei de dader van de feiten vooral religieus gekleurde zaken die eindigden met twee uitdrukkingen: ‘Allah Akbar’ en ‘volg onze geliefde profeet Mohamed en denk diep na over de Koran’ “, aldus de procureur. Volgens getuigenissen uit de entourage van de man, zou hij ook zulke uitspraken gedaan hebben in de nacht.

Didier Lallement, chef van de politie, zei dat de aanvaller een grondige veiligheidsscreening had ondergaan, zoals alle leden van de inlichtingenafdeling. De stagiair was nog maar zes dagen aan de slag in de prefectuur.

https://www.hln.be/nieuws(...)cale-islam~ab28814c/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189285148
Hier werd nogal krampachtig over gedaan, in eerste instantie bracht de politie al vrij snel naar buiten dat het geen terreurdaad was, maar na huiszoeking en wat teksten op zijn telefoon is die mening inmiddels al helemaal omgedraaid.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189285184
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:05 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

'aan de slag' krijgt een geheel nieuwe inhoud.
De vrouw van de dader heeft hem helemaal gek gemaakt in een jaar tijd. Hoop dat die heel lang wordt opgesloten.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:20:49 #94
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189285221
Je verwacht het allemaal niet.
pi_189285378
Gelukkig is dit maar een geisoleerd incidenteel geval
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:03:14 #97
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189288185
Als je het zo leest, stond er wel iets op knappen die ochtend toen ie die messen kocht en meenam naar het werk. Dat is nooit geen toeval natuurlijk.

Wat is de stemming hier nu precies? Het was natuurlijk een moslim, maar aan de andere kant, was het ook een geboren en getogen Fransman die pas recent was bekeerd. Is het dan wel of niet de schuld van massa-immigratie uit Syrië?
pi_189288255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:03 schreef VoMy het volgende:
Als je het zo leest, stond er wel iets op knappen die ochtend toen ie die messen kocht en meenam naar het werk. Dat is nooit geen toeval natuurlijk.

Wat is de stemming hier nu precies? Het was natuurlijk een moslim, maar aan de andere kant, was het ook een geboren en getogen Fransman die pas recent was bekeerd. Is het dan wel of niet de schuld van massa-immigratie uit Syrië?
Nouja "Frans". Heb je zn foto gezien?
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 21:09:00 #99
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189288311
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nouja "Frans". Heb je zn foto gezien?
Ja, het is heel erg een Fransman... Hij heet Michael Harpon, ik wil je wel wijzen op de christelijke herkomst van de naam Michael, dat zal je vast deugd doen.
'Echte Fransen' zijn geen blonde Zweden he...
pi_189288359
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 21:09 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, het is heel erg een Fransman... Hij heet Michael Harpon, ik wil je wel wijzen op de christelijke herkomst van de naam Michael, dat zal je vast deugd doen.
'Echte Fransen' zijn geen blonde Zweden he...
Hoeft niet. En ja ik weet dat het geen blonde Zweden zijn maar deze meneer is zwart. Fransen zijn blank met donker haar.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')