quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er is wel degelijk ooit iemand geweest die al tot het inzicht kwam dat bredere en hogere treinen een goede oplossing zouden zijn. Die persoon had echter ook wat andere ongewone ideeen, en mede daardoor is er maar weinig van het plan terecht gekomen.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Breitspurbahn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Beetje jammer dat overbevolking bij geen enkele partij op het partijprogramma staat (volgens mij?)quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:32 schreef TomStall het volgende:
[..]
Vlijmscherpe constatering. Dat is nou democratie idd. "Ja maar je kan toch je stem geven en kiezen"
Maar de rijken willen perse drukte in het Noorden. Zodat de Noordelingen nooit meer iets goeds kunnen zien of horen. Een voorbeeld is daarvan de vele mannen die zich verhullen in sombere kleding, lijkt wel als ze geen vrolijk geklede mensen meer willen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:25 schreef Eendenkooi het volgende:
Misschien moeten we niet met 18 miljoen mensen in een land willen wonen. Niet dat er ook maar 1 politieke partij hier iets over zegt in haar programma.
Ja klopt, dat was juist het punt. Sorry als dat onduidelijk was.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:20 schreef Metro2005 het volgende:
Maar we hebben géén overbevolkingsprobleem hoor
[..]
Beetje jammer dat overbevolking bij geen enkele partij op het partijprogramma staat (volgens mij?)
Ik denk dat het nog wel een jaar of dertig duurt voordat zoiets op een partijprogramma staat.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:20 schreef Metro2005 het volgende:
Maar we hebben géén overbevolkingsprobleem hoor
Dat.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:25 schreef Richestorags het volgende:
We hebben meer en meer vrachtverkeer
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er is wel degelijk ooit iemand geweest die al tot het inzicht kwam dat bredere en hogere treinen een goede oplossing zouden zijn. Die persoon had echter ook wat andere ongewone ideeen, en mede daardoor is er maar weinig van het plan terecht gekomen.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Breitspurbahn
Thanks, interessant artikel.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er is wel degelijk ooit iemand geweest die al tot het inzicht kwam dat bredere en hogere treinen een goede oplossing zouden zijn. Die persoon had echter ook wat andere ongewone ideeen, en mede daardoor is er maar weinig van het plan terecht gekomen.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Breitspurbahn
Als het aan Die man had gelegen hadden we de huidige problemen ueberhaupt niet gehad.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er is wel degelijk ooit iemand geweest die al tot het inzicht kwam dat bredere en hogere treinen een goede oplossing zouden zijn. Die persoon had echter ook wat andere ongewone ideeen, en mede daardoor is er maar weinig van het plan terecht gekomen.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Breitspurbahn
Nee, dan hadden we helemaal geen problemen meer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als het aan Die man had gelegen hadden we de huidige problemen ueberhaupt niet gehad.
Het probleem is niet dat we van 9 tot 5 werken, het probleem is dat we met veel teveel mensen op een klein oppervlak wonen en dat de groei onverminderd door gaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:30 schreef Red_85 het volgende:
Als iedereen moet blijven werken van hun 'managers' tussen 9 en 17,
Als er geen gebruik wordt gemaakt van thuiswerken, wie kan en wanneer,
Als er moedwillig geen bottlenecks worden aangepakt in het wegennet, of zelf worden gecreëerd (A4 Leiden, A8 Zaandam....),
Als Tracebesluiten worden gefrustreerd door lokale politici,
Als OV zo duur, oncomfortabel en incompleet blijft zoals het nu is,
Als mensen alleen maar flexibele contracten worden aangeboden, zodat ze nooit de kans krijgen dichter naar hun werk te verhuizen,
Dan blijft het een zooitje in NL.
Er is niet 1 oplossing, het is een pakket om iedereen bewegend te houden.
Het politieke beleid van de afgelopen 25 jaar heeft dit veroorzaakt.
In plaats van kapitalen uit te geven aan extra treinplekken voor fietsen kun je natuurlijk ook dat geld investeren in fietsenstallingen en ov-fietsen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:11 schreef ManianMan het volgende:
Maak hogere treinen met plaats voor fietsen eronder zeg 5 parkeerkplaatsjes en 5 zitplaatsen daarboven...
Dit is file problemen oplossen maar niemand wilt er geld voor geven
De spits duurt anders steeds langer, zeker aan het einde van de dag.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Zolang "we" halsstarrig blijven vasthouden aan 9 tot 5 blijft dit probleem bestaan. Bekende knelpunten, daar moet gewoon meer asfalt bij, maar de voel hoeft niet compleet geasfalteerd te worden.
Op sommige plekken is de infrastructuur exact hetzelfde als die in de jaren 80, alleen een nieuw laagje asfalt..
Je zegt het goed: bekende knelpunten. Overal wegen aanleggen gaat niets helpen als de steden waar die wegen naar toe lopen de aanvoer van al dat (forensen)verkeer niet kunnen verwerken. De A2 van Utrecht naar den Bosch bestaat nu uit 8 banen (4 per richting) maar de aansluiting op de A15 is een fuik die versmalt tot 1 rijbaan in beide richtingen. Dat zijn punten waar de doorstroming stokt. Brede snelwegen hebben alleen zin als op- en afritten op dezelfde capaciteit worden ingericht.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Zolang "we" halsstarrig blijven vasthouden aan 9 tot 5 blijft dit probleem bestaan. Bekende knelpunten, daar moet gewoon meer asfalt bij, maar de voel hoeft niet compleet geasfalteerd te worden.
Op sommige plekken is de infrastructuur exact hetzelfde als die in de jaren 80, alleen een nieuw laagje asfalt..
Of, algemener, blijven vasthouden aan de gedachte dat je werkproductiviteit kan afmeten aan de tijd dat hij of zij op een bepaalde locatie aanwezig is.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Zolang "we" halsstarrig blijven vasthouden aan 9 tot 5 blijft dit probleem bestaan. Bekende knelpunten, daar moet gewoon meer asfalt bij, maar de voel hoeft niet compleet geasfalteerd te worden.
Op sommige plekken is de infrastructuur exact hetzelfde als die in de jaren 80, alleen een nieuw laagje asfalt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |