abonnement Unibet Coolblue
pi_189296265
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 09:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat rechts altijd ageerde tegen links vanwege de utopie van de maakbare samenleving. Maar blijkbaar was het volgens lyrebird geen utopie maar is het echt mogelijk. :D
Ik heb idd een bloedhekel aan maakbare samenlevinkje spelen, vooral als de belastingbetaler daar voor opdraait. Het zijn vaak elitaire klootzakken die dit spelletje spelen.

Dit moet vanuit de mensen zelf komen. Grassroots. Opa’s, oma’s, vaders en moeders die zeggen: tot hier en niet verder.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189317612
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 08:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemiddelde politicus mijlen ver van de straat (volk) afstaat op dit moment. En vrijwel nooit praat met de mensen die werken in zo een omgeving. En wat ze tegen komen. Denk daar bij aan de hulpdiensten en de politie, handhaving. Die vaak doen vaak hun uiterste best. Maar lopen tegen een muur van onbegrip en incompetentie aan als het om de politiek en de leiding gaat. Uitzonderingen daar gelaten.

En met het bovenstaande in gedachte denk ik soms wel eens is de overheid een dienstverlenende organisatie? Of juist een de burger pestende organisatie? Ik ben bang het tweede en niet het eerste. ;( Ook met de recente schandalen rond bijvoorbeeld de belastingdienst en het UWV bijvoorbeeld. :{
Volgens mij kijken ze meer naar wiskundige modelletjes dan naar de werkelijkheid. Ze menen ook echt dat hun cijfertjes waar zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')