quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey eindelijk wat kwaliteit in klb sc
Veel plezier Flipje.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar Den Haag voor wedstrijd van AZ. Wat verwacht jij dat het gaat worden, prof?
Hopelijk vermaak je je daar ook. Ik vermoed dat het een nederlaag gaat worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, heb er erg veel zin in (ondanks de regen)
Ik niet. Pogba en andere spelers doen al niet mee vanwege kunstgras, AZ is gewend aan kunstgras.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk vermaak je je daar ook. Ik vermoed dat het een nederlaag gaat worden.
Ieder punt is mooi meegenomen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik niet. Pogba en andere spelers doen al niet mee vanwege kunstgras, AZ is gewend aan kunstgras.
Denk dat gelijkspel sowieso wel lukt, winst misschien ook nog wel.
Oeh nice, veel plezier! Als je United kan pakken, dan is het vanavond. Zijn ontzettend bedroevend en AZ doet het geweldig dit jaar. Vooral dat kunstgras kan erg positief uitpakken vanavond voor jullie, dus als bepalende spelers er staan vanavond moet het zeker te doen zijn. 2-1.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar Den Haag voor wedstrijd van AZ. Wat verwacht jij dat het gaat worden, prof?
Precies, leuk voor coëfficiënten gebeurenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder punt is mooi meegenomen.
Kijken of Koopmeiners weer een pingeltje bagger inschiet en toch raakt.
Laten we hopen dat je gelijk krijgt, profquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oeh nice, veel plezier! Als je United kan pakken, dan is het vanavond. Zijn ontzettend bedroevend en AZ doet het geweldig dit jaar. Vooral dat kunstgras kan erg positief uitpakken vanavond voor jullie, dus als bepalende spelers er staan vanavond moet het zeker te doen zijn. 2-1.
Ga je wel lopen tieren en schreeuwen naar de scheids bij dubieuze beslissingen? Ga je je ongenoegen uiten wanneer de mannen met te veel angst en de handrem op spelen? Ga je een poging doen een wave in te zetten? Heb je fakkels bij je?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, leuk voor coëfficiënten gebeuren
[..]
Laten we hopen dat je gelijk krijgt, prof
Inmiddels ook gestopt met regenen dus ik zie het positief in
Ik zing altijd dat de scheids zijn moeder een hoer isquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je wel lopen tieren en schreeuwen naar de scheids bij dubieuze beslissingen? Ga je je ongenoegen uiten wanneer de mannen met te veel angst en de handrem op spelen? Ga je een poging doen een wave in te zetten? Heb je fakkels bij je?
Jij hebt ook een belangrijke rol te vervullen natuurlijk.
Hard gewordenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zing altijd dat de scheids zijn moeder een hoer is
En ik fluit als ze angsthazen voetbal spelen
Wave is voor dagjesmensen
Fakkels doe ik alleen tijdens de entrada
En ik schreeuw retteketet AZ zodra wedstrijd begint
Je bent zelf te blauw.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:27 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
ja die hoeveelheid blauw in deze sc zal je bedoelen
Ja, volgens de policy mag dit dus niet meer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf te blauw.
Zeker lang geen seks gehad gefrustreerde user dat je bent
Ondertussen draag je ook geen flikker bij aan FOK behalve in de SC's posten. Zeikerd.
Jammerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:31 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Ja, volgens de policy mag dit dus niet meer.
Weet niet wiens kloon je bentquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:35 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Eigenlijk al bij mijn vertrek hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |