abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 oktober 2019 @ 20:58:38 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189233280
Zo jong nog, :{. net 42 jaar. Je hoort wel eens dat een groot gedeelte van de mensen slecht uit een reanimatie komt, maar lijkt bij haar niet per se het geval te zijn, gelukkig :).

quote:
Vivian Reijs is vorige week woensdag getroffen door een hartstilstand, meldt ze woensdag op Instagram. De voormalig presentatrice van Huizenjacht moest gereanimeerd worden door ambulancepersoneel.

"Als zij er niet waren geweest, weet ik niet hoe het was afgelopen. De schrik zit er even behoorlijk in, zowel voor mijn omgeving, als voor mij. Want het voelt zo onwerkelijk, het lijkt alsof het niet over mij gaat", aldus Reijs.

De oud-presentatrice, die tegenwoordig onder meer werkt als motivatiespreker en hormoontherapeut, laat weten een stapje terug te nemen en beter naar haar lichaam te gaan luisteren. "Vanuit mijn vak en passie weet ik altijd hoe ik voor mezelf moet zorgen. Maar één ding vergat ik de afgelopen jaren: te luisteren naar mijn eigen grenzen, mijn stress te beperken en tijd voor mezelf te nemen", aldus Reijs.

Naast Huizenjacht presenteerde Reijs De 24, Fix this Kitchen en werkte ze als gezondheidsexpert mee aan Shownieuws. De voormalig presentatrice was van 2005 tot 2010 getrouwd met componist John Ewbank.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_189233481
Damn,zo jong nog, sportief, niet vadsig, rookte niet.
Gezond leven zegt dus ook geen kloot.
blablablabla
pi_189233524
Teveel gesnoven?
pi_189233537
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef Elan het volgende:
Damn,zo jong nog, sportief, niet vadsig, rookte niet.
Gezond leven zegt dus ook geen kloot.
Nou, dat enge macrobiotische wat ze at, ik weet niet of dat onder de noemer ‘gezond leven’ valt hoor
  woensdag 2 oktober 2019 @ 21:13:39 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189233844
Eerst al Rita Reijs, en nu dit!!!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 oktober 2019 @ 21:13:55 #6
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189233857
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nou, dat enge macrobiotische wat ze at, ik weet niet of dat onder de noemer ‘gezond leven’ valt hoor
Ik heb haar niet echt gevolgd ofzo, maar at ze zo extreem dan? Leek me dat ze gewoon 'gezonde keuzes' maakte als ik eea zo lees, :o?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_189234416
Lekker chikie
Ik zwaai naar dieren.
pi_189237407
quote:
17s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb haar niet echt gevolgd ofzo, maar at ze zo extreem dan? Leek me dat ze gewoon 'gezonde keuzes' maakte als ik eea zo lees, :o?
ezelinnenmelk en rechts rollende spelt crackers ofzo toch :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_189237622
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2010 11:06 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

_O_ _O-

Op de een of andere manier moet ik bij het hele 'plaatjes'-verhaal steeds denken aan John die het op Ibiza toch niet kan laten om op zijn laptop te checken hoe de bom is gevallen, in Nederland, en die hier leest over zijn afgebrokkelde kaakbot, zijn gebleekte hoektanden en zijn kaakholte.

- "Viv, ze denken dat ik een plaatje heb."
- "Je bent een klootzak."
- "Weet ik, Viv. Ik zal er alles aan doen om het goed te maken... maar een plaatje. Hoe vind jij mijn tanden?"
- "Doe die mond in godsnaam dicht, John."
- "Heb ik scherpe hoektanden?"
- "Je hebt een rotkop."
- "Viv, ik snap dat je boos bent, ik heb een grote fout gemaakt. Maar kijk nou heel even naar m'n tanden. Ziet het er erg nep uit?"
- "Alles aan jou is nep. Je songteksten in de eerste plaats."
- "Sorry, Nance. Ik bedoel: Viv."
- "Wat zei je nou?"
- "Niks, Viv. Zal ik nog een bakje sojayoghurt met lijnzaad voor je maken?"
- "Rot op."
- "Een peltboterham met ezelinnenkaas?"
*;
Als je vanaf hier leest... T plaatje is stuk maar de rest zegt genoeg :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 2 oktober 2019 @ 23:16:42 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189237663
Zo’n hartstilstand hoeft helemaal geen verband te hebben met stress, leefstijl en/of eetgewoonten. Mensen willen graag geloven dat dat wel zo is, omdat dat de illusie geeft dat ze er zelf controle over kunnen hebben. Hartstilstand, hersenbloeding op relatief jonge leeftijd is vaak domme pech, helaas.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189240677
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als je vanaf hier leest... T plaatje is stuk maar de rest zegt genoeg :+
Ja, dat topic zocht ik _O_
pi_189241311
quote:
9s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Zo’n hartstilstand hoeft helemaal geen verband te hebben met stress, leefstijl en/of eetgewoonten. Mensen willen graag geloven dat dat wel zo is, omdat dat de illusie geeft dat ze er zelf controle over kunnen hebben. Hartstilstand, hersenbloeding op relatief jonge leeftijd is vaak domme pech, helaas.
Hoorde laatst iemand iets vergelijkbaars zeggen over een familielid die herstellende is van een hartoperatie. Mensen denk veel te vaak dat het leven maakbaar is.
pi_189241387
Niet de dood is eerlijk maar het verlangen er naar
de gebroken snaar die niet onder doet want ze weten hé zo goed
  donderdag 3 oktober 2019 @ 11:07:49 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189242427
quote:
9s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Zo’n hartstilstand hoeft helemaal geen verband te hebben met stress, leefstijl en/of eetgewoonten. Mensen willen graag geloven dat dat wel zo is, omdat dat de illusie geeft dat ze er zelf controle over kunnen hebben. Hartstilstand, hersenbloeding op relatief jonge leeftijd is vaak domme pech, helaas.
Inderdaad. Ze reageert zelf ook alsof het een oorzaak zou hebben in stress of overwerkt zijn. Volgens mij is het net als bij bepaalde vormen van kanker, gewoon domme pech. Hartkloppingen ok, maar een hartstilstand is een stuk heftiger.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 09:41 schreef 01100101 het volgende:

Mensen denk veel te vaak dat het leven maakbaar is.
Dit. Misschien is het te beangstigend om anders te beseffen, namelijk dat sommige zaken nou eenmaal niet te sturen zijn.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189258988
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:29 schreef Geerd het volgende:
Lekker chikie
John Ewbank heeft wel smaak
pi_189263731
motivatiespreker en hormoontherapeut :') :')

Anyway, beterschap Viv!
Alius aliud dicit
pi_189270785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 07:34 schreef Max23 het volgende:

[..]

John Ewbank heeft wel smaak
Zij niet.
pi_189695832
En haar huwelijk is ook voorbij https://www.nu.nl/achterk(...)jaar-uit-elkaar.html
  zondag 10 november 2019 @ 10:22:12 #19
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_189876273
Mooi koppie.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')