abonnement Unibet Coolblue
pi_189223960
Ik heb thuis een router van TP-link (Archer C2). Deze geeft op de begane grond mooi wifi. Maar ik wil graag in de achtertuin ook wifi.
Nu heb ik al bekabeld internet in de garage die een stuk in de achtertuin staat. Kan ik vanuit hier bijvoorbeeld onderstaand accespoint plaatsen?

TP-Link EAP225-Outdoor

Kan ik deze dan instellen met dezelfde wifi gegevens als de router?
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:23:02 #2
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_189224105
Het simpele antwoord is: Ja.

Je kan hem eraan hangen en waarschijnlijk geeft de software de mogelijkheid om aan te geven hoe je hem gebruikt:

* Accesspoint
* Stand-alone router
* Accesspoint met andere credentials.

Vrijwel iedere router kan dit, dus het hoeft niet per se een accesspoint te zijn. Je kan dit altijd van te voren checken in de handleiding
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_189241702
Ja. Gewoon een ander access point plaatsen met exact dezelfde SSID(s) en WPA2 sleutel(s) als die in huis. Maakt totaal niet uit wat voor merk.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_189241725
Buiten antenne plaatsen van ubiquity of linksys gegarandeerd succes 100 meter bereik. (8>
pi_189242891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ja. Gewoon een ander access point plaatsen met exact dezelfde SSID(s) en WPA2 sleutel(s) als die in huis. Maakt totaal niet uit wat voor merk.
Hoe ga je er dan voor zorgen dat je apparaten automatisch overschakelen?
Powered by JanetjeŽ
pi_189246863
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:37 schreef Dubbeldrank het volgende:

Hoe ga je er dan voor zorgen dat je apparaten automatisch overschakelen?
Andere kanalen instellen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')