quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:47 schreef Jemoederniet het volgende:
Het lekt in de boot, precies boven het bed
Ja, dat weet hij.....maar druk druk druk.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:47 schreef Jemoederniet het volgende:
Kan de schimmel zich goed gaan nestelen in het doek. Bravo weer voor de grote baas die alles zo goed weet en doet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:47 schreef chufi het volgende:
De tenten moeten opgevouwen in tassen .... lekker dan zeiknat doek in een tas zien te proppen ... dit gaat zo niet werken ... Jessie: schudden we ff het water er af ... lappen tentdoek van 10 x 25 of zo ...
Terwijl ze dit al weten er tóch niets aan doen. Ach, het is in ieder geval niet aan Merel's kant.quote:
En wel zich heel druk maken over de gym.....quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Terwijl ze dit al weten er tóch niets aan doen. Ach, het is in ieder geval niet aan Merel's kant.
Dus dát!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wel zich heel druk maken over de gym.....
Titanic.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:47 schreef Jemoederniet het volgende:
Die ga je toch nooit meer geloven als ze een keer echt huilt.Wat een derderangs actricequote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
Tering.. Ik kan er niet veel over zeggen... ik was al 21 toen toen.. boehoehoeeeeee" scheitwijf hou op...
Make-up bleef prima in tact
[ afbeelding ]
Wist niet eens dat dat bestond?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:56 schreef schizolientje het volgende:
nog even over het scheiding onderwerp, een nichtje was in gesprek met mijn kleindochter, de 1 zit met een vechtscheidende ouders en de ander in met wat tnt rustig verloopt, zegt de ene, zit jij op school ook in de ehgo? toen ze vroeg wat dat was : eerste hulp bij gescheiden ouders. Mssch leidde Hiske zo n groepje
Stormbestendige make-upquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
Tering.. Ik kan er niet veel over zeggen... ik was al 21 toen toen.. boehoehoeeeeee" scheitwijf hou op...
Make-up bleef prima in tact
[ afbeelding ]
Het was nog beroerder dan Sjel in haar clipquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:57 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die ga je toch nooit meer geloven als ze een keer echt huilt.Wat een derderangs actrice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |