Gezellig stelquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie en Merel ook wakker en gelijk praten zonder zender, volgens Merel zeurt Jessie...
Jessie stapt z'n bed uit en gelijk 'n SL.
Goedemorgen Cos
Gm Fritsiequote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie en Merel ook wakker en gelijk praten zonder zender, volgens Merel zeurt Jessie...
Jessie stapt z'n bed uit en gelijk 'n SL.
Goedemorgen Cos
Ik vind Katy een beetje droefgeestig geworden sinds Adje weg is.quote:
Mariska waggelt als Katrien Duckquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:12 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Katie loopt galanter dan Maris, Merel en Shelley bij elkaar
Komt van de veren die ze zichzelf in haar reet stoptquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mariska waggelt als Katrien Duck
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:25 schreef Setje72 het volgende:
Goeiemorgenwat een heerlijk gezicht als ik me streams open en zie Katy lekker scharrelen
Zijn het vast veren van Volvo trucksquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Komt van de veren die ze zichzelf in haar reet stopt
Nou dan moet ze er zelf voor betalen, je krijgt de griep niet zo maar.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:27 schreef PTLe het volgende:
Miep moet de griepprik, ze is vroeger erg ziek geweest .
[ afbeelding ]
Die weet altijd weer iets opnieuw te verzinnen om aandacht te vragen..quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:27 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hem ook volgende week .quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan moet ze er zelf voor betalen, je krijgt de griep niet zo maar.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn het vast veren van Volvo trucks
Of ff de poort uit voor die prik, en ondertussen mama ff zien/sprekenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die weet altijd weer iets opnieuw te verzinnen om aandacht te vragen..
Jij snapt hemquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ff de poort uit voor die prik, en ondertussen mama ff zien/spreken
Precies!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ff de poort uit voor die prik, en ondertussen mama ff zien/spreken
Toch is het mooi om te zien dat de natuur gewoon zijn gang gaat..quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik krijg hem ook volgende week .
[ afbeelding ]
wat een geweldige poll pfffquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:25 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Liggend je wenkbrauwen epileren ?
• Ja, altijd
• Nee
• Ik scheer mijn wenkbrauwen
• Ik heb geen wenkbrauwen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
![]()
Voor de wasgoed fetisjisten onder de streamersquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:32 schreef PTLe het volgende:
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten filmen .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel ja, haal je een griepprink daar wordt je best beroerd van, en kan blijkt achteraf dat je niet eens beschermt ben tegen griep, heerst er weer een andere griep.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:27 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb meest al de dag er na koorts .quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wel ja, haal je een griepprink daar wordt je best beroerd van, en kan blijkt achteraf dat je niet eens beschermt ben tegen griep, heerst er weer een andere griep.
Is ook niet bedoeld om serieus te nemen Jacq.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat een geweldige poll pfff
Dan reageer je wel heftig!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb meest al de dag er na koorts .
Ik haal die griepprik nooit!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mooi capquote:
Goedemorgen Jacq leuk dat je er ook bentquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat een geweldige poll pfff
Ik neem de griepprik niet meer sinds ik kanker heb gehad...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze, 14 mensen die al niets winnen kunnen behalve wat ze nu te pakken kunnen krijgen, en die éne winnaar krijgt ook al nix mee.. dus pakke wat je pakken kan...núquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
13,000 winst en toch in de min , er word te veel gekocht zegt Hitske
[ afbeelding ]
Mijn jongste zoon heeft Astma en heeft hier weinig last van, maar als hij geen griepprik neemt is hij 2 a 3 weken doodziek. (uitgeprobeerdquote:
Wie zorgt er eigenlijk voor licht en geluid bij het rap gebeuren komende week, dat kost ook normaal gesproken heel wat met op en afbouw.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar hoef je geen helder licht voor te zijn om dat te concluderenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:41 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft maar een long vertelde ze laatst, rook nog ff lekker doorquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:27 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Die man was er gister met Jessie overleg hoe en wat licht en geluidquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:43 schreef goldback het volgende:
[..]
Wie zorgt er eigenlijk voor licht en geluid bij het rap gebeuren komende week, dat kost ook normaal gesproken heel wat met op en afbouw.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon heeft Astma en heeft hier weinig last van, maar als hij geen griepprik neemt is hij 2 a 3 weken doodziek. (uitgeprobeerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Misschien hebben ze daar niet aan gedachtquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:43 schreef goldback het volgende:
[..]
Wie zorgt er eigenlijk voor licht en geluid bij het rap gebeuren komende week, dat kost ook normaal gesproken heel wat met op en afbouw.
Das niet bestquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze heeft maar een long vertelde ze laatst, rook nog ff lekker door
4/5 van de kandidaten weten al dat ze kansloos zijn ik geef ze groot gelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze, 14 mensen die al niets winnen kunnen behalve wat ze nu te pakken kunnen krijgen, en die éne winnaar krijgt ook al nix mee.. dus pakke wat je pakken kan...nú
Dat dus , gewoon paar pakken en jattenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze, 14 mensen die al niets winnen kunnen behalve wat ze nu te pakken kunnen krijgen, en die éne winnaar krijgt ook al nix mee.. dus pakke wat je pakken kan...nú
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:44 schreef PTLe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wie betaald dat zogenaamd ? Of is het weer marktconform een sponserdeal zogenaamd.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die man was er gister met Jessie overleg hoe en wat licht en geluid
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Ja dan ga je wel griepprik halen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon heeft Astma en heeft hier weinig last van, maar als hij geen griepprik neemt is hij 2 a 3 weken doodziek. (uitgeprobeerd)
zei ze dat????quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:48 schreef puzziepie het volgende:
Ah Merel zit er maar mee ...Jens ...zou hij nog verliefd op haar zijn
Ze staan helemaal niet in de min. BS verhaal van Jessie.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nou daar hoef je geen helder licht voor te zijn om dat te concluderen
dan is ze nog gekker dan ik al dachtquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Jens nog verliefd op haar is
Merel zei net dat ze er over had geschreven ,..zal wel voor haar column zijn geweest danquote:
Ja natuurlijk. Want er moet toch een reden zijn waarom iemand lelijk tegen Merel doet. Aan haar kan het niet liggen, dus de enige reden kan zijn dat hij verliefd op haar is.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:48 schreef puzziepie het volgende:
Precies dit zei zequote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Want er moet toch een reden zijn waarom iemand lelijk tegen Merel doet. Aan haar kan het niet liggen, dus de enige reden kan zijn dat hij verliefd op haar is.
En dat haar colum dus klopte .quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel zei net dat ze er over had geschreven ,..zal wel voor haar column zijn geweest dan
Precies, het "misgunnen" komt niet voor niets uit de lucht vallen.. het is ieder voor zich omdat ze weten dat er niets te winnen is , nog erger geworden na het stopnieuwsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:46 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat dus , gewoon paar pakken en jatten![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik heb nog niet eens de streams aan.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, het "misgunnen" komt niet voor niets uit de lucht vallen.. het is ieder voor zich omdat ze weten dat er niets te winnen is , nog erger geworden na het stopnieuws
Dat lach ik me rot , een winnaar zonder geldquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, het "misgunnen" komt niet voor niets uit de lucht vallen.. het is ieder voor zich omdat ze weten dat er niets te winnen is , nog erger geworden na het stopnieuws
Ow is er een alparte pot ? en dat terwijl ze 13000 in de min staanquote:
Waan denkbeeldenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan is ze nog gekker dan ik al dacht
Volgens Jessie staan ze 1400 in de min, in de pot zit 5500,- euro en hij heeft gezegd dat er nog facturen betaald moeten worden, die al betaald zijn. Dus dat klopt ook niet. Kortom: ze staan niet in de min.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:57 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow is er een alparte pot ? en dat terwijl ze 13000 in de min staan![]()
![]()
Nee een foutje van mij , ze hadden 13000 winst en toch in de min staan .quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens Jessie staan ze 1400 in de min, in de pot zit 5500,- euro en hij heeft gezegd dat er nog facturen betaald moeten worden, die al betaald zijn. Dus dat klopt ook niet. Kortom: ze staan niet in de min.
Toen Jens er net was is er wel eens gezegd dat hij verliefd was op haarquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou ze dat echt in haar column hebben gezet ?
Dat klopt dus niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nee een foutje van mij , ze hadden 13000 winst en toch in de min staan .
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
dat beweerde ze van de week
Jens deed zo naar tegen haar, omdat hij verliefd is op haar
Volgens Jessie staan ze nog steeds in de min, en met hun huidigen uitgave patroon gaat dat ook zo blijven , ze geven steeds meer uit om perfecte evenementen te willen en de echtergestelde facturen gaan steeds harder op de Poort bonzen voor hun geld, het stopt namelijk..quote:
Hij voerde toen een toneelstukje op dat hij verliefd op haar was.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen Jens er net was is er wel eens gezegd dat hij verliefd was op haar
Ze heeft het er vast in die tijd een keer in haar column over gehad?
Ik dacht dat ze het over haar column had die ze van de week heeft geschreven.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen Jens er net was is er wel eens gezegd dat hij verliefd was op haar
Ze heeft het er vast in die tijd een keer in haar column over gehad?
Ja dat ! die periodequote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij voerde toen een toneelstukje op dat hij verliefd op haar was.
Ze hebben geen "achtergestelde" factures, alles is betaald en staan niet in de min.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens Jessie staan ze nog steeds in de min, en met hun huidigen uitgave patroon gaat dat ook zo blijven , ze geven steeds meer uit om perfecte evenementen te willen en de echtergestelde facturen gaan steeds harder op de Poort bonzen voor hun geld, het stopt namelijk..
Dat boekhouden daar ? ik zet er mijn vraagteken bijquote:
Oeiii dus Jessie liegt.. zozoquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hebben geen "achtergestelde" factures, alles is betaald en staan niet in de min.
Je moet vooral je vraagtekens bij de BS van Jessie zetten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat boekhouden daar ? ik zet er mijn vraagteken bij
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oeiii dus Jessie liegt.. zozo
En precies op het kruisje op de grond stoppen zodat ze goed in beeld zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:58 schreef puzziepie het volgende:
Hey Meer..ff over ons....'
[ afbeelding ]
Jessy zei vanmorgen anders tegen Hotske , dat ze in de min staan ondanks de winst.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hebben geen "achtergestelde" factures, alles is betaald en staan niet in de min.
precies, hij nam haar gewoon op de hakquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij voerde toen een toneelstukje op dat hij verliefd op haar was.
Ja, dat zegt hij tegen iedereen, behalve tegen Merel. Jens heeft dat wel door en wilde het bespreken en op dat moment tijdens de vergadering stonden die kisten er ineens.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Jessy zei vanmorgen anders tegen Hotske , dat ze in de min staan ondanks de winst.
Tja dat zegt Jessiequote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
DE 'STERREN' van de showquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En precies op het kruisje op de grond stoppen zodat ze goed in beeld zijn
Er zou zo een vergadering komen , dus ik wacht het af .quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij tegen iedereen, behalve tegen Merel. Jens heeft dat wel door en wilde het bespreken en op dat moment tijdens de vergadering stonden die kisten er ineens.
SL de Febo schut ze nu hun nest uitquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:07 schreef puzziepie het volgende:
Zo te zien gaan er een aantal niet bij de vergadering zijn
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er zou zo een vergadering komen , dus ik wacht het af .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde stemmen op de popie poll
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ik hoor haar net zeggen dat ze er niet bij is. Ze gaat zich voorbereiden op de spreker die komt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
duurt nog ff, Sjellie heeft honger
ja dat kan niet zonder lege maagquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hoor haar net zeggen dat ze er niet bij is. Ze gaat zich voorbereiden op de spreker die komt.
nogmaals het is fake en het blijft fakequote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat boekhouden daar ? ik zet er mijn vraagteken bij
Van wat ik gelezen heb wel, en dacht ook gelezen te hebben dat hij niet mee doet met het interviewquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:44 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de vergadering: vooral over het mekkezien van Shell
Er waren er een aantal die terechte vraagtekens hadden bij de vragen van Shell en Jordy zou het daar nog met haar over gaan hebben. Geen idee of dat ook is gebeurt
dat is dan te laat, want hij heeft het al gedaanquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik gelezen heb wel, en dacht ook gelezen te hebben dat hij niet mee doet met het interview
Ja, ik las het. Hoe komt ze er bij he.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:48 schreef puzziepie het volgende:
Hij is al geïnterviewdquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik gelezen heb wel, en dacht ook gelezen te hebben dat hij niet mee doet met het interview
Lijkt wel een SF film, ik sta te wachten op het moment dat de kogels rondvliegen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
Tegen Dree, Als ze vragen waar ik ben zeg maar dat ik me aan het voorbereiden ben voor mijn Spreker
Met extra grote tieten in haar geile glimmende truitje…
[ afbeelding ]
Terminator VI? zou ze wel wulle...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lijkt wel een SF film, ik sta te wachten op het moment dat de kogels rondvliegen.![]()
Barbarellaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lijkt wel een SF film, ik sta te wachten op het moment dat de kogels rondvliegen.![]()
Jammer dat er niet met hem meegekeken wordt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens Jessie staan ze 1400 in de min, in de pot zit 5500,- euro en hij heeft gezegd dat er nog facturen betaald moeten worden, die al betaald zijn. Dus dat klopt ook niet. Kortom: ze staan niet in de min.
die bikini's hangen daar ook al dagen zoniet weken te rotten aan de lijnquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:32 schreef PTLe het volgende:
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten filmen .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is precies wat Jens maandag zei.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:20 schreef 5thencounter het volgende:
Als er geld in een pot zit zeg dan niet dat je in de min staat
Maar hoe komen ze in de plus dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:20 schreef 5thencounter het volgende:
hoe simpel wil je het hebben?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:20 schreef 5thencounter het volgende:
Moest ff denken aan Wizzard of Oz, Tin manquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:23 schreef Bramenstruik het volgende:
die rechter wenkbrauw van Merel zit bijna midden op haar voorhoofd
die van mij ook nietquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:26 schreef puzziepie het volgende:
Wenkies zijn nooit gelijk , die van mij ook niet
Ze tekent haar wenkies op haar hoofd.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die van mij ook niethaat het, haal ook altijd te veel weer weg dan, om het gelijk te krijgen
maar bij Merel is wel heel erg, de botox trekt die rechterkant teveel op, en de linker blijft achter
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die van mij ook niethaat het, haal ook altijd te veel weer weg dan, om het gelijk te krijgen
maar bij Merel is wel heel erg, de botox trekt die rechterkant teveel op, en de linker blijft achter
Symmetrie is ook maar een ding.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:26 schreef puzziepie het volgende:
Wenkies zijn nooit gelijk , die van mij ook niet
Die grote tieten komt door het glimmende truitje , echt wat een raar mokkel is het ook .quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
Tegen Dree, Als ze vragen waar ik ben zeg maar dat ik me aan het voorbereiden ben voor mijn Spreker
Met extra grote tieten in haar geile glimmende truitje…
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:36 schreef chufi het volgende:
Ik stel voor om heaters te regelen voor onder de tenten
Met de kwik en andere troep zou het juist heel verkwikkend moeten werken .quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:38 schreef Bramenstruik het volgende:
Aww zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
en nu al aanzetten worden de tenten nog droogquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:36 schreef chufi het volgende:
Ik stel voor om heaters te regelen voor onder de tenten
Ja het mocht tot zaterdag blijven staan, alleen de FEBO besloot om het af te laten breken ivm zich denk ik, en ligt alles te rotten op de natte vochtige grond ...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:39 schreef Giggio het volgende:
[..]
en nu al aanzetten worden de tenten nog droog
hoe ze daar met geleende/gehuurde spullen omgaan
Ahhhhquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
ja, zit helemaal te trillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Zeg ff tegen Merel dat die volgende keer z'n helmpje moet op zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Geen enkel gezicht helft is hetzelfde .quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Symmetrie is ook maar een ding.
Een afwijking ervan kan juist veel leuker zijn en meer persoonlijkheid geven aan iemand.
Ik stem al maanden op Jensiequote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
We kunnen eindelijk stemmen.
Tip van Flip: Jens staat nu 3e.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]Triest hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]Als er mensen zijn met tips of vragen en advies dan graag verder in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UTO / [UTO SC #2610] Raad u mee? En andere zaken.
Of Dm.
Zou mooi zijn als dat kleine vogeltje gered kan worden.
Dus alle advies en vragen verder graag via DM of UTO / [UTO SC #2610] Raad u mee? En andere zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja Punk wilde dat al doen, is goedquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als er mensen zijn met tips of vragen en advies dan graag verder in:
UTO / [UTO SC #2610] Raad u mee? En andere zaken.
Of Dm.
Zou mooi zijn als dat kleine vogeltje gered kan worden.
Dus alle advies en vragen verder graag via DM of UTO / [UTO SC #2610] Raad u mee? En andere zaken.
Top!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja Punk wilde dat al doen, is goed
NP and no worries.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Toevallig zat ik hier te COSsen, toen het gebeurde, en moest het ff kwijt
Merel holt straks als eerste weer naar boven om te UR'enquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:58 schreef Giggio het volgende:
wat een toneelspel met dat zakgeld
lekker boeiend - ze kopen toch gewoon wat ze wullen
allemaal promotie Sambal, (voor die walgvogel dan)quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Waarom alleen over Shelly die in de min staat? Eigenlijk heeft Merel nog meer geld uitgegeven, maar Jessie heeft haar geld gegeven.
Ja Jessie die ook rood stond heeft haar geld gegeven (uit de kas?)quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Waarom alleen over Shelly die in de min staat? Eigenlijk heeft Merel nog meer geld uitgegeven, maar Jessie heeft haar geld gegeven.
Of ze bestelt zogenaamd voor de verkoop en hangt het in haar eigen kast.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Merel holt straks als eerste weer naar boven om te UR'en
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
allemaal promotie Sambal, (voor die walgvogel dan)
Van zijn zakgeld.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Jessie die ook rood stond heeft haar geld gegeven (uit de kas?)
Zo werkt ze, vraagt de pinpas voor een evenementen bestelling en pleurt wat extra in de winkelmandquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of ze bestelt zogenaamd voor de verkoop en hangt het in haar eigen kast.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo werkt ze, vraagt de pinpas voor een evenementen bestelling en pleurt wat extra in de winkelmand
en allerhande kadootjes, zijn ook allemaal voor haarquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo werkt ze, vraagt de pinpas voor een evenementen bestelling en pleurt wat extra in de winkelmand
De truc het aflever adres invullen van Mama's buurvrouw werkt niet meer?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en allerhande kadootjes, zijn ook allemaal voor haar
toen ze net binnenkwam, dacht dat er een jonge frisse meid binnenkwam, ik heb nog nooit iemand in een zo een snelle recordtijd, op haar moeder doen zien lijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:05 schreef magnaal het volgende:
Onze eigen : Wendy, Linda...met haar eigen Glossy...Haar carriere heeft wel een vlucht genomen
[ afbeelding ]
als je frituren, koken noemtquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:07 schreef chufi het volgende:
Merel wil niet meer koken op zaterdag ... nog minder doen ....
Oh ja vroeger had je die vuilniszakken die je aan de weg moest zettenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:05 schreef magnaal het volgende:
Onze eigen : Wendy, Linda...met haar eigen Glossy...Haar carriere heeft wel een vlucht genomen
[ afbeelding ]
He wat hatelijk allemaalquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:12 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Oh ja vroeger had je die vuilniszakken die je aan de weg moest zetten
FEBOlijstje moet nog ff snel afgewerkt wordenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Sprekers frenzy.. 11 okt een ehhh
ehhhhh
Altzheimer spreker.. vinnde de NaarGeest hastikke leuk , de Sprekers moeten snel op blijkbaar..
Maar als er voor ouderen wat georganiseerd moet worden, dan rennen ze weg..quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
Sprekers frenzy.. 11 okt een ehhh
ehhhhh
Altzheimer spreker.. vinnde de NaarGeest hastikke leuk , de Sprekers moeten snel op blijkbaar..
Toen ze binnenkwam was het al een weirdo. Ze sprong toen toch gelijk die vijver in in haar bh?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
toen ze net binnenkwam, dacht dat er een jonge frisse meid binnenkwam, ik heb nog nooit iemand in een zo een snelle recordtijd, op haar moeder doen zien lijken
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen ze binnenkwam was het al een weirdo. Ze sprong toen toch gelijk die vijver in in haar bh?
De Spreker over Hoeregedrag binnen gesloten gemeenschappen voor Frustie verwacht ik nog…quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
FEBOlijstje moet nog ff snel afgewerkt worden
Dat was ook een afgang he? Die moet ineens weer doekoes verdienen...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:18 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zag Conny Breukhoven er gisteren ook in , was mijn eerste gedachte
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:20 schreef puzziepie het volgende:
Shell dacht:'ik zet mijn verstand ff opzij'
Mag ze wel oppassen dat ze er niet over struikeltquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:20 schreef puzziepie het volgende:
Shell dacht:'ik zet mijn verstand ff opzij'
ger heeft huilend verklaard aan Jessie dat hij fout had gehandeld door hem niet te steunen met zijn pitch voor bezoek.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:22 schreef magnaal het volgende:
He? Jessie wilde Ger toch kaput machen??
[ afbeelding ]
Lekker makkelijk, toen was het al gebeurd... He, ik verheugde me er zo opquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ger heeft huilend verklaard aan Jessie dat hij fout had gehandeld door hem niet te steunen met zijn pitch voor bezoek.
overdreven gedoe ook van Gerrit, hij was echt aan het huilenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, toen was het al gebeurd... He, ik verheugde me er zo op
Het is de beste acteur daar hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:26 schreef Verida het volgende:
[..]
overdreven gedoe ook van Gerrit, hij was echt aan het huilen
Ze heeft toch een spiraaltje? (Dacht ik)quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:32 schreef magnaal het volgende:
Jessie komt checken of Mylene zwanger is... Ze heeft Anti conceptie zegt Jens, dan maar hopen dat ze het slikt zegt Jessie..Hoe durft hij!!
De rest fluistert het achter hen rug om en hij stapt erop af en vraagt het gewoon. Dat zie ik toch echt 1000 keer liever.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:32 schreef magnaal het volgende:
Jessie komt checken of Mylene zwanger is... Ze heeft anti conceptie zegt Jens, dan maar hopen dat ze het slikt zegt Jessie..Hoe durft hij!!
Ongelooflijk zoals Jessie dat zegt... Moet hij aan zijn eigen varken vragen, die zou zoiets flikkenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft toch een spiraaltje? (Dacht ik)
dan zou hij het aan Mylene moeten vragenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
De rest fluistert het achter hen rug om en hij stapt erop af en vraagt het gewoon. Dat zie ik toch echt 1000 keer liever.
Die is niet aanspreekbaar. Die ligt al vijf maanden in bed.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
dan zou hij het aan Mylene moeten vragen
In alles wat hij zegt of vraagt zit een soort van beschuldiging ...beste wat je kan doen is er zo min mogelijk op in gaan , maar ik kan me voorstellen dat dat wel eens lastig isquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ongelooflijk zoals Jessie dat zegt... Moet hij aan zijn eigen varken vragen, die zou zoiets flikken
Of ga lekker naar Sanatorium "Zonnestraal"quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:32 schreef mazaru het volgende:
Ach gut leen wil haar nest weer niet uitkomen. Daar komen de smoezen weer.... moe....verdrietig....ze voelt zich niet lekker![]()
![]()
Hoog tijd dat ze de poort uitgaat en lekker thuis in bed gaat liggen.
Vind je nou, dat ik er niet op in moet gaan? Ik ben keiverbaasd over de brutaliteit..Maar op een podium durft hij amper te staan, gaat hij zich achter een brede rug verstoppenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In alles wat hij zegt of vraagt zit een soort van beschuldiging ...beste wat je kan doen is er zo min mogelijk op in gaan , maar ik kan me voorstellen dat dat wel eens lastig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Merel wil gelijk 'n tweeling, is ze er in 1 keer van afquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ongelooflijk zoals Jessie dat zegt... Moet hij aan zijn eigen varken vragen, die zou zoiets flikken
Ik snap niet dat ze niet gewoon eruit gezet wordt. Stel je voor dat ze allemaal hele dagen in bed zouden gaan liggen. Ze komen daar om tv te maken, niet om in een slachtofferrol te kruipen en niet te bewegen tenzij er drank op tafel komt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ga lekker naar Sanatorium "Zonnestraal"
Die flikte dat ook. Ze wilde de pil niet slikken ivm vreemde stoffen in haar lichaam, maar neukte wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zou hem toch recht voor zijn smoel slaanquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:32 schreef magnaal het volgende:
Jessie komt checken of Mylene zwanger is... Ze heeft anti conceptie zegt Jens, dan maar hopen dat ze het slikt zegt Jessie..Hoe durft hij!!
Jessie is gewoon een onbeschoft stuk bemoeiachtig vreten!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Eerder werd hier beweerd dat het door haar drankmisbruik kwam, later omdat ze aan het afkicken was...Iedereen is hier zo deskundig en haten dat meisje, zonder te weten waarom..Het kan best zijn, dat ze zich klote voelt en niet iedereen kan een borgsom laten lopenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet gewoon eruit gezet wordt. Stel je voor dat ze allemaal hele dagen in bed zouden gaan liggen. Ze komen daar om tv te maken, niet om in een slachtofferrol te kruipen en niet te bewegen tenzij er drank op tafel komt.
Ik haat niemand. En laten we ff niet gaan wijzen over haatposten want dan kan ik er ook nog wel een paar duizend aanwijzen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Eerder werd hier beweerd dat het door haar drankmisbruik kwam, later omdat ze aan het afkicken was...Iedereen is hier zo deskundig en haten dat meisje, zonder te weten waarom..Het kan best zijn, dat ze zich klote voelt en niet iedereen kan een borgsom laten lopen
Hoezo dat meisje zo haten?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:44 schreef mazaru het volgende:
Oh god daar komt het! It's alive!! Even wat puisten uitknijpen en dan gelijk de broodzak in met die gore klauwen
[ afbeelding ]
Misschien kan Mylene het zich niet veroorloven om haar borg te verspelen?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet gewoon eruit gezet wordt. Stel je voor dat ze allemaal hele dagen in bed zouden gaan liggen. Ze komen daar om tv te maken, niet om in een slachtofferrol te kruipen en niet te bewegen tenzij er drank op tafel komt.
dan zouden er al heel wat mensen uitgezet moeten zijn. Maris bijv heeft ook hele dagen op bed gelegen, weigerde zelfs om bij de oudjes te zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb een hekel aan dat onbeleefde, onbeschofte stuk vreten wat daar denkt de koning te zijn! Geheel terecht ...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik haat niemand. En laten we ff niet gaan wijzen over haatposten want dan kan ik er ook nog wel een paar duizend aanwijzen.
de aannames zijn niet van de lucht.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Eerder werd hier beweerd dat het door haar drankmisbruik kwam, later omdat ze aan het afkicken was...Iedereen is hier zo deskundig en haten dat meisje, zonder te weten waarom..Het kan best zijn, dat ze zich klote voelt en niet iedereen kan een borgsom laten lopen
Moet ik me gaan verantwoorden aan jou over wat ik post? Er worden hier veel ergere dingen geschreven over een andere utopiaan. Spring daar maar eens bovenop dan krijg je het druk en begin dan gelijk bij jezelf.quote:
weet ik niet, de hele tendens van UTO2 was om mensen kapot te maken, ja en dan pak je de zwakste, dat is ook wel degelijk gebeurd, iedere keer een anderquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word niet persoonlijk, stel het algemeen ...Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet ik me gaan verantwoorden aan jou over wat ik post? Er worden hier veel ergere dingen geschreven over een andere utopiaan. Spring daar maar eens bovenop dan krijg je het druk en begin dan gelijk bij jezelf.
Daar heb je een goed punt iddquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik haat niemand. En laten we ff niet gaan wijzen over haatposten want dan kan ik er ook nog wel een paar duizend aanwijzen.
Klopt en als je niet meedoet en je post over een ander haat je die gelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:49 schreef mazaru het volgende:
Voor 12en mogen hier alleen Jessie en Merel vervloekt worden blijkbaar.
Ow echt? Ik keek het ook... Dat klinkt niet bestquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:52 schreef Bramenstruik het volgende:
gisteren bij opgelicht een heel ding over bitcoins, en dat is niet erg, zelf minen, of er verstanidig mee omgaan, maar dat hele middenstuk van brokers, en affiliate gedoe, is exact wat Jessie wil gaan doen
het programma komt ook totaal niet overeen wat Talpa ons heeft doen voorkomen in hun aanwervings spotjesquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet ik niet, de hele tendens van UTO2 was om mensen kapot te maken, ja en dan pak je de zwakste, dat is ook wel degelijk gebeurd, iedere keer een ander
Eendeneieren in Sep/Oct ?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:54 schreef puzziepie het volgende:
Oh Dear ,...ze krijgen weer een nest jonge eendjus ?![]()
Lex wil de eitjes niet verwijderen , want zielig . Ze weten niet eens waar de eieren liggen.
Ik erger me weer kapot aan Lex
als ze niet weten waar de eieren liggen, hoe weten ze dan dat er jonge eendjes komen?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:54 schreef puzziepie het volgende:
Oh Dear ,...ze krijgen weer een nest jonge eendjus ?![]()
Lex wil de eitjes niet verwijderen , want zielig . Ze weten niet eens waar de eieren liggen.
Ik erger me weer kapot aan Lex
in 1 was het goud, trouwens bij die brokers weet je helemaal niet waar je in investeert, kan net zo goed goud of andere valuta zijn, ze doen maar wat, en gokken op hoge winsten, zoiets als op het slechtste paard wedden en hopen dat de besten accuut kreupel wordenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow echt? Ik keek het ook... Dat klinkt niet best
Het gaat er mij vooral om hoe erover wordt gesprokenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
als ze niet weten waar de eieren liggen, hoe weten ze dan dat er jonge eendjes komen?
zulke late nesten hebben overigens geen kans van overleven, maar dat is een ander verhaal.
ze zijn knettergek wat dat betreft.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat er mij vooral om hoe erover wordt gesproken
Voor vandaag hou ik het tenminste voor gezien...Eerder dan 12 uur..Opgelucht??quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:54 schreef goldback het volgende:
[..]
het programma komt ook totaal niet overeen wat Talpa ons heeft doen voorkomen in hun aanwervings spotjes
Ja preciesquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zijn knettergek wat dat betreft.
Zou wel een baantje zijn dat bij Jessie past.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:02 schreef Bramenstruik het volgende:
van dat geld krijgen de brokers een gedeelte terug, marktbeinvloeding, en dat steken ze in hun eigen zak, en jij bent je geld kwijt, zo zit het
Niet alleen voor 12 uur hoor Daantjequote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt en als je niet meedoet en je post over een ander haat je die gelijk![]()
![]()
Voor 12 uur is er geen flikker meer aan hier![]()
zoals hij zegt, ambieert hij dat ookquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou wel een baantje zijn dat bij Jessie past.
Klopt Fritsie maar ik dacht ik hou het ff netjes nogquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Niet alleen voor 12 uur hoor Daantje
Ik zat het net te denken.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou wel een baantje zijn dat bij Jessie past.
Dordt moet vast nog stemmenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:37 schreef Bramenstruik het volgende:
tis nog vroeg, maar Jens schiet omhoog
Ik zie Jessie eerder als Heer Olivier IIquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zat het net te denken.
Is hem op het lijf geschreven
mocht ie willen, niet dat ik dat romantiseer hoor, want dat is ook een ratquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie Jessie eerder als Heer Olivier II
huh ??? Ook een fijne dag gewenstquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Voor vandaag hou ik het tenminste voor gezien...Eerder dan 12 uur..Opgelucht??
Ik wil er nog wel wat over zeggen.
Als ik iemand bekritiseer, dan is dat omdat ik waarneem, dat diegene zich onheus gedraagt of vreemd of idioot..In ieder geval verzin ik er niets bij, maar hou me aan feiten. Dat ik daar een mening over heb, is mijn goed recht.
Over Mylene en ook over anderen worden dingen verzonnen, aannames gemaakt..Die niemand kan funderen..
Tot zover..prettige dag allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |