Als Vetter haar PR van 58m benaderd komt ze ook nog in de buurt van bronsquote:
Zullen we op BBC wel niet zien, want KJT moet getoond wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Vetter haar PR van 58m benaderd komt ze ook nog in de buurt van brons
De NOS kan nog wat van ze leren van zo weinig mogelijk live sport laten zienquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zullen we op BBC wel niet zien, want KJT moet getoond worden
Ik denk dat het 73,4% KJT in beeld is, 10,5% Thiam en verder af en toe een andere speerwerpsterquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
De NOS kan nog wat van ze leren van zo weinig mogelijk live sport laten zien
Ze laten zo goed als alle worpen zien?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat het 73,4% KJT in beeld is, 10,5% Thiam en verder af en toe een andere speerwerpster
Nu wel, in de eerste 2 rondes hebben ze zo wat de helft gemistquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze laten zo goed als alle worpen zien?
Nou dat valt ook wel mee. Wel lichtelijke overdrijving van mijn kant, maar net was het KJT voor en na.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze laten zo goed als alle worpen zien?
Ik heb ze bijna allemaal gezien, in alle drie de rondesquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu wel, in de eerste 2 rondes hebben ze zo wat de helft gemist
Ik heb in ieder geval geen 1 worp van oosterwegel gezien, ook een poging van vetter nietquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal gezien, in alle drie de rondes
Van de livetickerquote:NEWS
Actual news.
I'm hearing Orlando Ortega will receive a bronze medal from last night's 110m hurdles race. The Spaniard was in silver medal position before a tumbling Omar McLeod interrupted his stride between the final two barriers, causing him to slow considerably and cross the line fifth.
The original bronze medallist, Pascal Martinot-Lagarde, will keep his medal.
https://iaafworldathleticschamps.com/doha2019/time-table/quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:45 schreef PippenScottie het volgende:
Wat komt er nog vanavond?
Behalve de finales van de meerkampen.
Thanks.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://iaafworldathleticschamps.com/doha2019/time-table/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |