abonnement Unibet Coolblue
pi_189204082
Ik ben met dit soort zaken nog een halve digibeet wellicht, wie weet de handigste manier om video's die ik op de pc ge-edit heb beschikbaar te maken op mijn mobiel Android? Veel te zwaar om gewoon te verzenden per email. De bedoeling is dat ik ze vanaf mijn mobiel weer gemakkelijk kan delen op Facebook/Instagram etc. Direct vanaf de pc naar Instagram is ook nogal lastig nu Gramblr niet meer bestaat. (Een goed gratis Gramblr-alternatief voor video's heb ik nog niet gevonden).
Dropbox (als dat werkt) heb ik op de één of andere manier een hekel aan, als anderen iets via Dropbox met mij willen delen gaat er meestal wel ergens iets fout...
pi_189204182
Voor een digibeet is denk ik een app handig.

Dit zijn 2 voorbeelden van apps die hetzelfde doen: via wifi bestanden naar je telefoon sturen (en andersom).

- WiFi File Transfer: https://play.google.com/s(...)oid.wififiletransfer

- WiFi File Explorer: https://play.google.com/s(...)lou.WiFiFileExplorer

Telefoon en computer moeten in hetzelfde wifi-netwerk zitten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2019 09:55:16 ]
pi_189205085
WeTransfer, makkelijker wordt het niet.
Powered by Janetje®
pi_189205239
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
WeTransfer, makkelijker wordt het niet.
Efficiënt is het niet.
pi_189207331
Gewoon je telefoon aansluiten op de computer en kopiëren naar je telefoon in Explorer.
pi_189207894
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Efficiënt is het niet.
Klopt, maar ik had het dan ook alleen over makkelijk. :+
Powered by Janetje®
pi_189210873
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:54 schreef zarGon het volgende:
Voor een digibeet is denk ik een app handig.

Dit zijn 2 voorbeelden van apps die hetzelfde doen: via wifi bestanden naar je telefoon sturen (en andersom).

- WiFi File Transfer: https://play.google.com/s(...)oid.wififiletransfer

- WiFi File Explorer: https://play.google.com/s(...)lou.WiFiFileExplorer

Dank, bij de eerste liep ik een beetje vast omdat ik niet kon ontdekken hoe te uploaden van pc naar telefoon (wel omgekeerd). Bij de tweede was dat iets gemakkelijker. Alleen heeft die een grens van 50 gratis uploads, daarna wordt het betalen ;) Maar ik kan er even mee vooruit en het werkt verder simpel. De video kwam automatisch in de galerie terecht en kon ik meteen naar Instagram doorsturen.
pi_189210901
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
WeTransfer, makkelijker wordt het niet.
jawel, de tip van zarGon hierboven is een stuk eenvoudiger ;), heeft geen email nodig zoals weTransfer wél heeft.
pi_189210920
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:03 schreef Telefoonvork het volgende:
Gewoon je telefoon aansluiten op de computer en kopiëren naar je telefoon in Explorer.
Maar daar heb ik weer een kabeltje voor nodig dat ik kwijt ben ;) Maar het lijkt nu dus wel opgelost met de tip van zarGon.
pi_189211030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:02 schreef Lucky53 het volgende:

[..]

Dank, bij de eerste liep ik een beetje vast omdat ik niet kon ontdekken hoe te uploaden van pc naar telefoon (wel omgekeerd). Bij de tweede was dat iets gemakkelijker. Alleen heeft die een grens van 50 gratis uploads, daarna wordt het betalen ;) Maar ik kan er even mee vooruit en het werkt verder simpel. De video kwam automatisch in de galerie terecht en kon ik meteen naar Instagram doorsturen.
Die eerste heeft een 'how to use'-knopje (volgens de screenshots). Misschien heb je daar wat aan.

Verder zijn er de betaalde versies van deze apps (voor een euro geloof ik); mocht het goed zijn kun je ze aanschaffen om nog meer te kunnen.

En verder zijn er tig apps zoals deze, dus misschien gewoon een paar proberen.

Zelf zou ik stiekem zeggen zeggen dat je een kabeltje bij de action kunt kopen, dat maakt het ook makkelijk.
pi_189212227
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:10 schreef zarGon het volgende:

En verder zijn er tig apps zoals deze, dus misschien gewoon een paar proberen.

Zelf zou ik stiekem zeggen zeggen dat je een kabeltje bij de action kunt kopen, dat maakt het ook makkelijk.
Bij de how to use knop liep ik ook een beetje vast op voor mij onduidelijke uitleg in het Engels . Maar daarvoor ben ik halve digibeet ;)
Ik heb wel een USB-kabeltje dat past, maar daar lijk ik alleen de accu mee te kunnen opladen. In de verkenner wordt er geen verbinding gemaakt.... En ja, ik vind nu wel wat andere appjes als het nodig is. Ik heb het juiste spoor nu te pakken, dank ;)
pi_189212657
Waarom niet gewoon uploaden op YouTube ?
pi_189219718
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:38 schreef Sjemmert het volgende:
Waarom niet gewoon uploaden op YouTube ?
Youtube is niet het enige podium voor video ;) Voor hele korte videootjes is ook plaats op Instagram.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')