abonnement Unibet Coolblue
pi_189202960
https://www.omroepbrabant(...)tractor-over-snelweg

quote:
EINDHOVEN - Verspreid over de hele provincie vertrekken maandagnacht tientallen boeren op hun tractor naar Den Haag om er dinsdag mee te doen aan een grote demonstratie tegen de Haagse politiek. Melkveehouder Peter van der Wielen sluit niet uit dat een deel van de 'marsroute' over snelwegen zal gaan. Hij acht het mogelijk dat er 'tegenstand' zal komen van de politie en mogelijk ook het leger.
Ik geef ze groot gelijk. Er zijn veel ergere vervuilers. Pak die eerst aan en laat de boeren met rust.
pi_189203060
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:31 schreef Houtenbeen het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)tractor-over-snelweg
[..]

Ik geef ze groot gelijk. Er zijn veel ergere vervuilers. Pak die eerst aan en laat de boeren met rust.
Ik woon in de achtertuin van Sabic/DSM, geregeld vind je hier een laagje gele of witte stof over de auto's, dit komt op momenten zelfs op wekelijks basis voor. Je ziet de gele rotzooi de lucht in gepompt worden of de fakkel brand weer eens de hele nacht als ze weer overtollig gas dienen af te fakkelen. Ik vraag mij altijd af hoeveel voor hoeveel vervuiling zo'n groot complex (zo groot als een stad) nu zou zorgen, maar zulke bedrijven worden zeer mild of bijna niet aangepakt.
pi_189203066
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik woon in de achtertuin van Sabic/DSM, geregeld vind je hier een laagje gele of witte stof over de auto's, dit komt op momenten zelfs op wekelijks basis voor. Je ziet de gele rotzooi de lucht in gepompt worden of de fakkel brand weer eens de hele nacht als ze weer overtollig gas dienen af te fakkelen. Ik vraag mij altijd af hoeveel voor hoeveel vervuiling zo'n groot complex (zo groot als een stad) nu zou zorgen, maar zulke bedrijven worden zeer mild of bijna niet aangepakt.
NWS / Boeren naar Den Haag met de tractor #2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')