abonnement Unibet Coolblue
pi_189199967
Hey beste mensen,

Ik speel far cry en krijg als ik te ver weg ga een out of bounds message



Nou ja ik word ook teruggezet dan als ik te ver ga.



Is er een manier om deze uit te schakelen? Zodat ik dat stukje ook kan verkennen?
pi_189200026
Beetje leuk spel? Random rondknallen of wat?
Ik zwaai naar dieren.
pi_189200246
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:33 schreef Geerd het volgende:
Beetje leuk spel? Random rondknallen of wat?
Nou ja zoals je ziet probeer ik wel dingen uit.
Best wel leuke missies trouwens, een stuk leuker dan je misschien zou denken. Ook niet eentonig, ook al wordt het wel wat voorspelbaarder naarmate je meer speelt, maar het blijft leuk en af en toe verrast het je wel.
pi_189200320
Hier bijvoorbeeld mijn 'nieuwe' missie. Gister deels gedaan maar toen gekapt en moet hem blijkbaar nu van het begin af aan weer doen



Iemand die bid tot een monkey king voor een altaar vol alcohol, dan stap ik bij hem in de auto en moeten we een watchtoren veroveren. Dan gliden via kabels naar beneden en tussendoor heeft hij wel grappige verhalen en opmerkingen wat het wel extra leuk maakt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 22:47:08 ]
pi_189200377
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:46 schreef phoenyx het volgende:
Hier bijvoorbeeld mijn 'nieuwe' missie. Gister deels gedaan maar toen gekapt en moet hem blijkbaar nu van het begin af aan weer doen

[ afbeelding ]

Iemand die bid tot een monkey king voor een altaar vol alcohol, dan stap ik bij hem in de auto en moeten we een watchtoren veroveren. Dan gliden via kabels naar beneden en tussendoor heeft hij wel grappige verhalen en opmerkingen wat het wel extra leuk maakt
Als je dan later terug gaan naar die wachttoren zijn dan die zelfde "vijanden" erweer? Dat was met farcry 3 wel, vrij vervelend worden en mee gekapt..
Ik zwaai naar dieren.
pi_189200417
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:48 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als je dan later terug gaan naar die wachttoren zijn dan die zelfde "vijanden" erweer? Dat was met farcry 3 wel, vrij vervelend worden en mee gekapt..
Nou ja die zijn er dan wel weer maar bedoel meestal maak je een missie wel gewoon af, en meestal anders ook wel checkpoints in missies tussendoor. Nu misschien niet omdat ik de stroom gister gewoon uit de pc haalde.
pi_189222913
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:50 schreef phoenyx het volgende:

[..]
ik de stroom gister gewoon uit de pc haalde.
toch niet terwijl hij aanstond he?

wat betreft de out of bounds melding: er zijn wat meldingen te vinden van trainers(cheats) die dit mogelijk zouden maken op de pc
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')