abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189198178
Dit filmpje moet je eens kijken..
https://www.pscp.tv/va_shiva/1yoKMBMPeNnGQ
zie je gelijk waarom Donald uit het klimaatakkoord van Parijs is gestapt
De democrats zijn volgens mij met iets bezig om de hele wereld te controleren, waarbij geen miljarden maar triljarden naar een foundation gaan.
Waarom moet er zoveel geld verzameld worden? Waar is dit voor nodig?
Waarom zijn de wereldleiders niet eerlijk naar ons?
Wat gaan ze met dit geld doen?
  maandag 30 september 2019 @ 21:44:45 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189198951
Je stelt de goede vragen.
Dat het klimaat een hoax is mag zo onderhand wel duidelijk zijn. De vraag is nog wat er als diepere gedachte achter zit. Wat willen ze uiteindelijk bereiken? Als het alleen maar zonnepanelen en windmolens zijn dan is het nog niet zo'n ramp.
Maar iets zegt me dat dat het niet is. Het is iets dat in de agenda van Soros past, anders propageerde en sponsorde hij het niet zo.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189199903
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:44 schreef LXIV het volgende:
Je stelt de goede vragen.
Dat het klimaat een hoax is mag zo onderhand wel duidelijk zijn. De vraag is nog wat er als diepere gedachte achter zit. Wat willen ze uiteindelijk bereiken? Als het alleen maar zonnepanelen en windmolens zijn dan is het nog niet zo'n ramp.
Maar iets zegt me dat dat het niet is. Het is iets dat in de agenda van Soros past, anders propageerde en sponsorde hij het niet zo.
Bij Soros hoeft er geen diepe gedachte achter te zitten. Het gaat hem erom chaos te creëren, want daarop kan hij dan gaan speculeren en grof geld verdienen. Dat is alles wat er achter zit. Geld.
  maandag 30 september 2019 @ 22:29:44 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189199949
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Bij Soros hoeft er geen diepe gedachte achter te zitten. Het gaat hem erom chaos te creëren, want daarop kan hij dan gaan speculeren en grof geld verdienen. Dat is alles wat er achter zit. Geld.
Wat moet een 90-jarige miljardair met nog meer geld?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189200169
Globale nivellering.
pi_189200257
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat moet een 90-jarige miljardair met nog meer geld?
Dat is gewoon zijn ziekte.
pi_189207279
Ah Soros wordt weer genoemd, dan mag dit topic wel naar BNW. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189210744
https://opiniez.com/2019/(...)aatcrisis/cadelange/

quote:
Er is geen klimaatcrisis

In Nederland is de Stichting CLINTEL actief die tot doel heeft een nuchtere wetenschappelijke kijk op klimaat te bevorderen en natuurwetenschappelijk debat te stimuleren. CLINTEL organiseert op diverse plaatsen discussieavonden en nodigt daarvoor gerenommeerde sprekers uit. CLINTEL is opgericht door Prof. Guus Berkhout en wetenschapsjournalist Marcel Crok.

Recent heeft Guus Berkhout het initiatief genomen om een manifest op te stellen en een aangetekende brief te schrijven aan António Guterres, Secretaris-Generaal van de Verenigde Naties. In deze brief, wereldwijd ondertekend door meer dan 500 gekwalificeerde wetenschappers waaronder veel Nederlandse deskundigen, wordt gesteld dat de huidige klimaatpolitiek op zinloze en gevaarlijke wijze het economische systeem bedreigt en de levens van mensen op het spel zet door hen de toegang tot betrouwbare en betaalbare energie te ontzeggen.
pi_189214749
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:44 schreef LXIV het volgende:
Dat het klimaat een hoax is mag zo onderhand wel duidelijk zijn.
En vaccins veroorzaken autisme.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189240843
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
Ah Soros wordt weer genoemd, dan mag dit topic wel naar BNW. ^O^
Wordt hier wel gemoddereerd? Ik heb dit topic een paar dagen geleden al gerapporteerd. Het lijkt me toch vanzelfsprekend dat dit geen W&T topic is....
pi_189259440
quote:
13s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 08:59 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Wordt hier wel gemoddereerd? Ik heb dit topic een paar dagen geleden al gerapporteerd. Het lijkt me toch vanzelfsprekend dat dit geen W&T topic is....
Dit is wel degelijk wetenschap, het moment dat er niet meer over gediscussieerd mag worden dan is het geen wetenschap meer.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:52:35 #12
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189259548
Ha, het dagelijkse klimaatpropaganda is een hoax-draadje op fok ... O+

Geen breitbart links dit keer. Vooruitgang. _O_

Wel weer meneer Soros genoemd. Is het jodencomplot al langsgekomen?
pi_189259621
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:40 schreef DarkSand het volgende:

[..]

Dit is wel degelijk wetenschap, het moment dat er niet meer over gediscussieerd mag worden dan is het geen wetenschap meer.
Waar is de wetenschap dan? Ik lees alleen maar conspiracy geblaat. Het filmpje in de OP is van iemand die senator in de VS worden. Hij heeft het over dat volgens het Parijs akkoord, bedrijven belasting over hun uitstoot moeten betalen aan het ipcc, waar Al Gore en de Bushes onderdeel van zijn..... Verder heb ik niet gekeken.
pi_189259622
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:40 schreef DarkSand het volgende:

[..]

Dit is wel degelijk wetenschap, het moment dat er niet meer over gediscussieerd mag worden dan is het geen wetenschap meer.
Als het wetenschap is gaan we feiten benoemen, ik zie hier tot nu toe alleen ongefundeerde complottheorieën. :D
pi_189259657
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als het wetenschap is gaan we feiten benoemen, ik zie hier tot nu toe alleen ongefundeerde complottheorieën. :D
Weg censureren is helemaal geen wetenschap, zoals ze het bij Nu.nl bijvoorbeeld doen. belachelijk. Zodra dingen weggemoffeld worden dien je scherp te blijven. Je kunt zeggen wat je wilt over het klimaat, er wordt vanuit beide kampen enorm gelogen en bedrogen.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:03:56 #16
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189259680
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:01 schreef DarkSand het volgende:

[..]

Weg censureren is helemaal geen wetenschap, zoals ze het bij Nu.nl bijvoorbeeld doen. belachelijk. Zodra dingen weggemoffeld worden dien je scherp te blijven. Je kunt zeggen wat je wilt over het klimaat, er wordt vanuit beide kampen enorm gelogen en bedrogen.
Dat zie je verkeerd. Oogkleppen op en achter een boze puber aanlopen is het devies.
And so is the past
pi_189259727
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. Oogkleppen op en achter een boze puber aanlopen is het devies.
En gemanipuleerd inderdaad. Tel daarbij op dat de wereldleiders bakken en bakken met geld ruiken, duizenden en duizenden miljarden wat allemaal door hun handen mag stromen.En neem van mij aan, dit eindigt nooit.
pi_189259809
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:01 schreef DarkSand het volgende:

[..]

Weg censureren is helemaal geen wetenschap, zoals ze het bij Nu.nl bijvoorbeeld doen. belachelijk. Zodra dingen weggemoffeld worden dien je scherp te blijven. Je kunt zeggen wat je wilt over het klimaat, er wordt vanuit beide kampen enorm gelogen en bedrogen.
Ook wederom een bewering zonder enige aantoonbare feiten te bewijzen. Dit heeft niets met wetenschap te maken en past idd zoals iemand anders ook al opmerkte perfect in BNW. :D
pi_189259834
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:09 schreef DarkSand het volgende:

[..]

En gemanipuleerd inderdaad. Tel daarbij op dat de wereldleiders bakken en bakken met geld ruiken, duizenden en duizenden miljarden wat allemaal door hun handen mag stromen.En neem van mij aan, dit eindigt nooit.
Geloof wel dat er wat aan de hand is maar dit is in potentie een oneindige melkkoe want hoeveel er ook gebeurt het kan altijd beter (lees duurder). Dus dat het misbruikt word voor geld of macht stoor ik mij aan.
pi_189260012
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ook wederom een bewering zonder enige aantoonbare feiten te bewijzen. Dit heeft niets met wetenschap te maken en past idd zoals iemand anders ook al opmerkte perfect in BNW. :D
https://www.nu.nl/blog/57(...)er-mag-op-nujij.html
pi_189260059
quote:
Als er weer eens voor de 1000e keer beweerd wordt dat we als mensheid het co2 niveau niet zouden beïnvloeden terwijl dit feitelijk onjuist is, is het logisch dat men deze maatregel neemt. Het interne reinigingsvermogen van de klimaatsceptici schiet ernstig tekort. :D
pi_189260391
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ook wederom een bewering zonder enige aantoonbare feiten te bewijzen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 09:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als er weer eens voor de 1000e keer beweerd wordt dat we als mensheid het co2 niveau bla bla bla
Maar ik had dus toch gelijk dat Nujij censurereert. Daar heb ik problemen mee, niet de wetenschap.

“When you tear out a man's tongue, you are not proving him a liar, you're only telling the world that you fear what he might say.”

En voor het overige, dat er mensen liegen en bedriegen in beide kampen, zie hier:

https://wattsupwiththat.c(...)-gone-by-2020-signs/

Heb jij trouwens een bron dat er 1000 keer beweerd is op nujij dat CO2 niveau niet mede door mensen wordt beïnvloed? Of is dat een bewering zonder enige aantoonbare feit?
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:19:48 #23
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_189260492
Jaja, wel de lusten, niet de lasten. Ik zou graag willen dat wetenschapsontkenners op een manier die minder afhankelijk is van de wetenschap hun boodschap de wereld in zouden slingeren. Met rooksignalen ofzo.
Ik ga naar huis.
pi_189260676
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:19 schreef nietzman het volgende:
Jaja, wel de lusten, niet de lasten. Ik zou graag willen dat wetenschapsontkenners op een manier die minder afhankelijk is van de wetenschap hun boodschap de wereld in zouden slingeren. Met rooksignalen ofzo.
Het zou mooi zijn als de ontkenners ook eens hun stukjes zouden laten peer reviewen, en als de stukken blijken te kloppen ook in gerespecteerde journals gepubliceerd worden. :D
pi_189260817
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:12 schreef -Chakotay- het volgende:
Dit filmpje moet je eens kijken..
https://www.pscp.tv/va_shiva/1yoKMBMPeNnGQ
zie je gelijk waarom Donald uit het klimaatakkoord van Parijs is gestapt
De democrats zijn volgens mij met iets bezig om de hele wereld te controleren, waarbij geen miljarden maar triljarden naar een foundation gaan.
Waarom moet er zoveel geld verzameld worden? Waar is dit voor nodig?
Waarom zijn de wereldleiders niet eerlijk naar ons?
Wat gaan ze met dit geld doen?
"Ik geloof niet wat wetenschappers beweren... eh... oh, wacht, deze zegt precies wat ik wil horen... ik geloof deze wetenschapper wel"...
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:01:57 #26
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189261172
Propaganda?
Wat?
Wetenschap is tegenwoordig propaganda?

Hoe dom kan je zijn?
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:02:50 #27
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189261186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 19:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

En vaccins veroorzaken autisme.
En de aarde is plat niet te vergeten.
En 5G!!!1!
pi_189261425
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:19 schreef nietzman het volgende:
Jaja, wel de lusten, niet de lasten. Ik zou graag willen dat wetenschapsontkenners op een manier die minder afhankelijk is van de wetenschap hun boodschap de wereld in zouden slingeren. Met rooksignalen ofzo.
Ik ben geen wetenschapontkenner. Ik ben zelf een wetenschapper. Maar de vraag hier is of de wetenschap wordt gebruikt (of misbruikt) voor een politiek doel.

Het is een wetenschappelijk feit dat CO2 een "broeikasgas" is. Met de aantekening dat "broeikasgas" geen wetenschappelijke term is, maar gebruikt wordt omdat het dan voor de leek wat begrijpelijker is.

Het is tevens een wetenschappelijk feit dat de mens in de afgelopen ca. 150 jaar heeft gezorgd voor een toename van CO2 in de atmosfeer.

Tot zover de feiten. Nu komen de hypothesen.

Het is een nog onbewezen hypothese dat de door de mens veroorzaakte verhoging van het CO2-gehalte in de atmosfeer heeft geleid tot een toename van de gemiddelde temperatuur op aarde. Het is ook mogelijk dat hier andere, nog niet opgehelderde, oorzaken aan ten grondslag liggen. Ook behoort het tot de mogelijkheden dat de verhoogde CO2-uitstoot slechts voor een deel verantwoordelijk is voor de temperatuurstijging, waarbij het onbekend is hoe groot dat deel is.

Een andere geliefde hypothese is dat we de verdere stijging van de temperatuur kunnen tegengaan door de uitstoot van CO2 te beperken. Dit is slechts een aanname die nog niet door wetenschappelijk onderzoek bevestigd kan worden.

Er zijn legio mensen, waaronder ook legio wetenschappers, die deze hypothesen voorshands nog niet willen accepteren als waren het wetenschappelijke feiten. Daarmee zijn deze mensen nog geen "wetenschapsontkenners"!

Het probleem is echter dat de politici nu een enorme haast hebben. Zij willen het wetenschappelijke bewijs niet afwachten (dit kan nog tientallen jaren duren), maar nu meteen al maatregelen nemen waarvan het effect nog totaal onbekend is. Deze maatregelen zijn echter extreem duur. Om die reden komt er steeds meer verzet.
pi_189261678
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

"Ik geloof niet wat wetenschappers beweren... eh... oh, wacht, deze zegt precies wat ik wil horen... ik geloof deze wetenschapper wel"...
precies we weten het niet maar je maakt wel een keuze
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:02:06 #30
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_189262062
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:35 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

precies we weten het niet maar je maakt wel een keuze
We weten het wel, het wetenschappelijke bewijs voor klimaatverandering is allang geleverd en dat dat door menselijk toedoen komt is ook gewoon zeker.

Dat er wat lobbygroepjes opstaan die opgericht zijn door ex medewerkers van de olie industrie en automobiel clubjes die wat anders roepen doet daar niets aan af. Je bent echt een gigantische sukkel als je dat soort nepnieuws gelooft.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_189262638
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ik ben geen wetenschapontkenner. Ik ben zelf een wetenschapper. Maar de vraag hier is of de wetenschap wordt gebruikt (of misbruikt) voor een politiek doel.

Dan nog horen topics als deze, waar allerlei smoezelige, niet-wetenschappelijk onderlegde figuren hun complottheorietjes spuien, niet op dit forum thuis. De moderator faalt behoorlijk.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_189262858
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 12:32 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Dan nog horen topics als deze, waar allerlei smoezelige, niet-wetenschappelijk onderlegde figuren hun complottheorietjes spuien, niet op dit forum thuis. De moderator faalt behoorlijk.
Onzin, dit soort complottheorietjes zijn eenvoudig te ontkrachten met bewijs. Echter wat SjoukjeHooynaayer zegt, zie ik niet als complottheorietjes. Daar herken ik me wel in.

Is het dan verstandig om te wachten? voor bepaalde dingen niet. Zuinig omspringen met energie is, los van het klimaat, sowieso een goed ding. Maar om direct mensen voor duizenden miljarden te laten betalen voor dingen welke nog niet geheel duidelijk zijn vind ik dan weer een andere uiterste.

Destijds is dit ook gebeurd met de ozonlaag, dat hebben we opgelost met al die koelmiddelen in koelkasten, vriezers en Airco's te vervangen door een andere. Blijkt nu echter dat die andere koelmiddelen duizenden keren meer een broeikas gas zijn dan CO2. Dat hebben we destijds fout gedaan, misschien te gehaast. Daar moet nu voor gewaakt worden.

Een hoop technieken lijken dan veelbelovend, maar we weten ook dat er veel haken en ogen aan zitten.

Bijvoorbeeld zoiets als dit: https://www.ad.nl/nieuws/(...)gooid-geld~adf24748/
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:11:06 #33
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189263276
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:35 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

precies we weten het niet maar je maakt wel een keuze
Ga dan lekker in Tsjernobyl wonen als de mens het klimaat toch niet kan veranderen :')
pi_189263360
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:11 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Ga dan lekker in Tsjernobyl wonen als de mens het klimaat toch niet kan veranderen :')
Wat is dit voor onzin opmerking?
pi_189263390
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 12:02 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

We weten het wel, het wetenschappelijke bewijs voor klimaatverandering is allang geleverd en dat dat door menselijk toedoen komt is ook gewoon zeker.

Dat er wat lobbygroepjes opstaan die opgericht zijn door ex medewerkers van de olie industrie en automobiel clubjes die wat anders roepen doet daar niets aan af. Je bent echt een gigantische sukkel als je dat soort nepnieuws gelooft.
jij weet helemaal niks :D
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:18:08 #36
487625 Lupardi
vanaf Pinguineiland
pi_189263395
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:35 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

precies we weten het niet maar je maakt wel een keuze
We weten het wel, maar jij negeert opzettelijk de mensen die er verstand van hebben om liever te luisteren naar mensen die overal tegenin gaan maar nergens verstand van hebben, omdat je dan zo lekker "tegen het systeem" bent en je jezelf voor kunt houden dat jij veel meer weet dan al die gewone domme mensen.
Je moet niet alles geloven wat je denkt.
pi_189263399
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:11 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Ga dan lekker in Tsjernobyl wonen als de mens het klimaat toch niet kan veranderen :')
:|W -O- }:|
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:20:28 #38
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189263440
Vroeger toen ik nog tiener was geloofde ik ook in illuminati en complotjes :Y

Maar nu zie ik volwassenen wetenschap een conplot noemen en halen platte aarde, vaccin autisme en klimaatontkenning bij

Supertriest en supergrappig tegelijkertijd
pi_189263501
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:18 schreef Lupardi het volgende:

[..]

We weten het wel, maar jij negeert opzettelijk de mensen die er verstand van hebben om liever te luisteren naar mensen die overal tegenin gaan maar nergens verstand van hebben, omdat je dan zo lekker "tegen het systeem" bent en je jezelf voor kunt houden dat jij veel meer weet dan al die gewone domme mensen.
Ik weet dat ik het probleem niet ben
dat weet ik

Dat de mens het probleem kan zijn, wil ik nog best tot het rijtje van mogelijkheden zetten
maar het zijn de mensen met de globalisering agenda die dit op hun geweten hebben. Massa immigratie, terwijl de autochtone bevolking niet groeit.. importeren en het blijven importeren van mensen onder de noemer globalisering. Het is niet mijn keuze, dus het klimaat is daarmee ook niet mijn probleem. Buiten dat is het probleem India en China, niet Nederland. Wij zijn het meest innovatieve land op de aardkloot. Laten we schiphol maar lekker opdoeken.. want dat is niet alleen slecht voor het milieu en de klimaat, het is ook kankerverwekkend en slecht voor de gezondheid. Bouw maar een luchthaven op de noordzee.
Daarnaast heb ik zelf geen kinderen en eet ik gezond.
Ik draag op mijn manier bij aan het klimaat door geen reet te doen. Ik verbruik weinig (heb 365 dagen per jaar mijn verwarming uit en loop met warme truien binnen)

De maat is vol en ik heb er schijt aan
pi_189263532
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 12:02 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

We weten het wel, het wetenschappelijke bewijs voor klimaatverandering is allang geleverd en dat dat door menselijk toedoen komt is ook gewoon zeker.

Dat er wat lobbygroepjes opstaan die opgericht zijn door ex medewerkers van de olie industrie en automobiel clubjes die wat anders roepen doet daar niets aan af. Je bent echt een gigantische sukkel als je dat soort nepnieuws gelooft.
niet mijn toedoen
pi_189263630
Daarnaast, is in het verleden ook altijd geroepen dat de oorzaak te wijten is aan de baan tussen de aarde en de zon. Dat eens in de zoveel tijd de afstand tussen aarde en zon korter is en dat de temperatuur daarmee op aarde oploopt.
Soms is de afstand juist ruimer en dat zou misschien een ijstijd tot gevolg kunnen hebben.

Ik vind het soms arrogant overkomen dat het klimaat bëinvloedbaar is door de mens. Ik denk namelijk dat het wel meevalt. Ik vind milieu een veel belangrijker thema dan het klimaat. Plastic baart mij namelijk wat meer zorgen.

NL moet zich in gaan zetten op meer groen en minder immigratie

Het is het een of het ander
pi_189263633
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:20 schreef dagobertE6 het volgende:
Vroeger toen ik nog tiener was geloofde ik ook in illuminati en complotjes :Y

Maar nu zie ik volwassenen wetenschap een conplot noemen en halen platte aarde, vaccin autisme en klimaatontkenning bij

Supertriest en supergrappig tegelijkertijd
Mensen zoals jij maken er een enorme puinzooi van, één grote wandelende logical fallacy.

Niemand hier heeft het over illuminati
Niemand hier heeft het over platte aarde
Niemand hier heeft het over Vaccin Authisme
Niemand hier ontkent het klimaat, er worden enkel kanttekeningen gezet bij een aantal zaken hierover waar nog onduidelijkheden zijn, heel gezond, in de wetenschap moet je dat altijd doen. Dat was eigenlijk de reden dat we van een platte aarde model zijn overgestapt naar het huidige model. Als we jouw standaard hadden gehouden en het hadden gecensureerd dan hadden we nu nog een platte aarde model.

Niemand heeft iets aan jouw opmerkingen.
pi_189263663
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:34 schreef -Chakotay- het volgende:

Ik vind het soms arrogant overkomen dat het klimaat bëinvloedbaar is door de mens. Ik denk namelijk dat het wel meevalt.

Ah oke. Dan kunnen we weer rustig gaan slapen. :')
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_189263670
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:37 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ah oke. Dan kunnen we weer rustig gaan slapen. :')
deed jij dat niet dan?
pi_189265034
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:44 schreef LXIV het volgende:
Je stelt de goede vragen.
Dat het klimaat een hoax is mag zo onderhand wel duidelijk zijn. De vraag is nog wat er als diepere gedachte achter zit. Wat willen ze uiteindelijk bereiken? Als het alleen maar zonnepanelen en windmolens zijn dan is het nog niet zo'n ramp.
Maar iets zegt me dat dat het niet is. Het is iets dat in de agenda van Soros past, anders propageerde en sponsorde hij het niet zo.
Je kunt er echt alles aan hangen, een soort joker. Bijvoorbeeld,met z'n allen van het gas af voor het klimaat (terwijl in Duitsland het juist andersom is) Kijk, Nederland heeft een probleem. Ze hebben leverafspraken naar het buitenland en naar de burger, echter nu gaat er een grote gasbron dicht en blijft er net genoeg gas over voor al die lever afspraken naar het buitenland. Dan moeten we dus voor onze burger weer importeren, en dat willen we niet want dat is meestal duurder en ... Rusland...Oh, dan roepen we gewoon CO2 CO2! KLIMAAT KLIMAAT en iedereen van het gas af.
pi_189267469
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:34 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik vind het soms arrogant overkomen dat het klimaat bëinvloedbaar is door de mens.
Is het ook arrogant dat een minieme bacterie een mens kan vellen?

Wat is dit nou voor argument? "Arrogant"? :D
-
pi_189303353
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 18:08 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Is het ook arrogant dat een minieme bacterie een mens kan vellen?

Wat is dit nou voor argument? "Arrogant"? :D
Ik vind die bacterie ook best arrogant!
pi_189305648
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:23 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ik weet dat ik het probleem niet ben
dat weet ik

Dat de mens het probleem kan zijn, wil ik nog best tot het rijtje van mogelijkheden zetten
maar het zijn de mensen met de globalisering agenda die dit op hun geweten hebben. Massa immigratie, terwijl de autochtone bevolking niet groeit.. importeren en het blijven importeren van mensen onder de noemer globalisering. Het is niet mijn keuze, dus het klimaat is daarmee ook niet mijn probleem. Buiten dat is het probleem India en China, niet Nederland. Wij zijn het meest innovatieve land op de aardkloot. Laten we schiphol maar lekker opdoeken.. want dat is niet alleen slecht voor het milieu en de klimaat, het is ook kankerverwekkend en slecht voor de gezondheid. Bouw maar een luchthaven op de noordzee.
Daarnaast heb ik zelf geen kinderen en eet ik gezond.
Ik draag op mijn manier bij aan het klimaat door geen reet te doen. Ik verbruik weinig (heb 365 dagen per jaar mijn verwarming uit en loop met warme truien binnen)

De maat is vol en ik heb er schijt aan
Je zet toch echt de paard achter het wagen op deze manier. Er was eerst klimaatverwarring en toen pas de massa immigratie. En je haalt het bekende stokpaardje van de immigratie en dat onze bevolking niet groeit gehuil aan, want verder niks met klimaat te maken heeft. Wel met het complotdenken van vele mensen. Veel mensen die niet in klimaatverandering door de mens geloven geloven ook dat er teveel buitenlanders zijn, dat we uit de EU moeten en dat het blanke ras wordt vernietigd door complotten die ons verstand te boven gaan..

Dat jij het allemaal netjes voor elkaar hebt doet niks af van de mensheid als geheel dat als een virus woekert over de Aarde. Daar valt best wat aan te doen, maar zolang mensen hun straatje schoonvegen en doen of hun neus bloed gaat het de verkeerde kant op. Kunnen we over 1000 jaar alleen nog op Mars wonen vanwege het milde klimaat daar..
  maandag 7 oktober 2019 @ 11:58:53 #49
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189312459
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 08:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ha, het dagelijkse klimaatpropaganda is een hoax-draadje op fok ... O+

Geen breitbart links dit keer. Vooruitgang. _O_

Wel weer meneer Soros genoemd. Is het jodencomplot al langsgekomen?
Waarom mag die meneer nooit genoemd worden als hij wel veel te maken heeft met dit onderwerp.

De klimaatmaatregelen gaan steeds verder ingrijpen in eenieders leven. Dit is geen complotgeneuzel meer het is gewoon feitelijk. Elk huishouden en mens wordt straks flink ge-micromanaged met als smoes CO2. Want koolstof zit in al het leven op aarde. Denk je eens in. Leven op aarde is in 1 klap eigenlijk illegaal geworden. En wordt gezien als onderhevig aan allerlei belastingen en extra heffingen. En waar gaat dat geld allemAl naartoe. Het gaat denk ik niet meer om het klimaat maar om totale controle op bezit (ook dat is onderhevig aan CO2 waanzin) en eenieders leven. Wat je mag verbruiken en van wat. En elke verhoging wordt goedgepraat met de smoes voor het (spookachtige want ongrijpbare en wisselvallige) klimaat. Het betreft voedsel kinderen kleding water bezit. Eigenlijk alles. De utlieme smoes voor totale controle op alles en iedereen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Special-Tee op 07-10-2019 13:00:42 ]
pi_189312678
Soros is dan ook een absolute baas _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 7 oktober 2019 @ 12:58:20 #51
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189313274
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2019 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
Soros is dan ook een absolute baas _O_
Kleine helper van de Duivel. Ben jij het?
pi_191953989
'Klimaatimpact importgas groter dan van biomassa'

De inzet van biomassa leidt tot 70 à 90 procent minder uitstoot van broeikasgassen dan aardgas, als die uit het buitenland wordt geïmporteerd. Het opnieuw aanplanten van gewassen moet dan wel goed op orde zijn. Het verstoken van biomassa zonder aanvullende maatregelen is daarentegen wel slechter voor de luchtkwaliteit dan aardgas. Dat blijkt uit een onderzoek (.pdf) door Royal HaskoningDHV, in opdracht van de Nederlandse Vereniging Duurzame Energie.

De rest van het artikel hier:
https://nos.nl/artikel/23(...)an-van-biomassa.html

Dit is toch gewoon puur bedrog?
  woensdag 11 maart 2020 @ 17:21:52 #53
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_191962632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 08:13 schreef Braindead2000 het volgende:
'Klimaatimpact importgas groter dan van biomassa'

De inzet van biomassa leidt tot 70 à 90 procent minder uitstoot van broeikasgassen dan aardgas, als die uit het buitenland wordt geïmporteerd. Het opnieuw aanplanten van gewassen moet dan wel goed op orde zijn. Het verstoken van biomassa zonder aanvullende maatregelen is daarentegen wel slechter voor de luchtkwaliteit dan aardgas. Dat blijkt uit een onderzoek (.pdf) door Royal HaskoningDHV, in opdracht van de Nederlandse Vereniging Duurzame Energie.

De rest van het artikel hier:
https://nos.nl/artikel/23(...)an-van-biomassa.html

Dit is toch gewoon puur bedrog?
Boerenbedrog is overal.. eerst de boeren afzeiken, daarna toestemming voor een stikstofcentrale krijgen
Hoogcalorisch gas bijmengen met gratis bullshitgas.. en we betaalde ons al blauw vanaf dat stadsgas omgezet werd naar het "hoogcalorische aardas" dus meer betalen… en wat nu ineens laagcalorisch is vergeleken met het gas wat we moeten gaan inkopen buiten ….

We worden met open ogen besodemieterd.. en broeikasgas bestaat niet, het is de waterdamp..heel normaal

..

https://www.nrc.nl/nieuws(...)genveld-uit-a3993179
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')