abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189206499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Walsh is een teaparty racist.
Doe die maar niet dan. Die lui lijken sowieso teveel op Trump. Een Trump 2 gaat het niet winnen tegen himself. Iemand die de GOP weer terug kan brengen naar hun kernwaarden zou meer succes hebben, denk ik. Hoe hypocriet die kernwaarden dan ook zijn, alles beter dan openlijke corruptie.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:27:10 #152
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189206610
oke nu weer serieus.

heeft Scott Morrison al een reactie gegeven?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:38:13 #153
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189206830
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:20 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb niet meer op met de GOP. Ik heb meer op met de grondwet. en welke partij zich er voor inzet om die te volgen.
Nouhou, gisteren was je anders nog bereid die met voeten te treden door Pelosi haar grondwettelijk recht op het presidentschap te ontnemen, mocht de kop van Pence ook op het hakblok gaan... :P
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:39:11 #154
236264 crew  capricia
pi_189206851
Off topic zaken verwijderd.
Definitely not CIA
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:01:28 #155
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189207283
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:39 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
Off topic zaken verwijderd.
[/modbreak]
dank je
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:04:16 #156
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189207359
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:38 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Nouhou, gisteren was je anders nog bereid die met voeten te treden door Pelosi haar grondwettelijk recht op het presidentschap te ontnemen, mocht de kop van Pence ook op het hakblok gaan... :P
allicht niet. Ik ben gewoon van mening dat (omdat de republikeinen zowel het huis, de senaat én de president hadden gewonnen in 2016 . eigenlijk het recht van het presidentschap niet mag worden ontnomen. Maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189207530
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

allicht niet. Ik ben gewoon van mening dat (omdat de republikeinen zowel het huis, de senaat én de president hadden gewonnen in 2016 . eigenlijk het recht van het presidentschap niet mag worden ontnomen. Maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Wat een vreemde gedachte. Er is in een democratie helemaal niet zoiets als 'het recht om x periode een functie te vervullen'. Er zijn maximale termijnen. Als politici er een zooitje van maken, dan is het in een democratie volkomen normaal dat (andere) verkozen politici ze weg kunnen sturen. Waar komt dat bizarre idee van recht hebben op een presidentsschap vandaan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:13:40 #158
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189207551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

allicht niet. Ik ben gewoon van mening dat (omdat de republikeinen zowel het huis, de senaat én de president hadden gewonnen in 2016 . eigenlijk het recht van het presidentschap niet mag worden ontnomen. Maar dat is een persoonlijke voorkeur.
Dat had Obama toch ook gedurende de eerste 2 jaar van z'n presidentschap?

Je gaat me toch niet vertellen dat je blij was toen de Dems bij de midterms van 2010 de meerderheid in, ik dacht het huis, maar kan ook de senaat zijn geweest, verloren waardoor hij letterlijk niets meer voor elkaar kon krijgen?

Als de Dems dit keer eens echt flink door willen pakken, dan zullen ze 'all three branches of government' nog hard nodig hebben, ga daar maar vanuit.

Overigens niet echt een reply op wat je zegt, maar ik zag dat Mono dat al had gedaan en heb je post dus maar even misbruikt voor een beetje wensdenken mijnerzijds.

[ Bericht 4% gewijzigd door kladderadatsch op 01-10-2019 13:26:05 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:35:49 #159
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189207991
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat een vreemde gedachte. Er is in een democratie helemaal niet zoiets als 'het recht om x periode een functie te vervullen'. Er zijn maximale termijnen. Als politici er een zooitje van maken, dan is het in een democratie volkomen normaal dat (andere) verkozen politici ze weg kunnen sturen. Waar komt dat bizarre idee van recht hebben op een presidentsschap vandaan?
Zooitje of niet; in 2016 hadden de republikeinen ALLES in handen. Op het moment wordt een impeachment misschien wel geblokkeerd omdat ze nu denken dat dit allemaal is bekokstoofd door de democraten om de macht te kunnen grijpen. Dan is de keuze voor een republikeinse opvolger eigenlijk niet zo vreemd. zo niet, vervroeg dan de verkiezingen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:38:59 #160
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189208059
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zooitje of niet; in 2016 hadden de republikeinen ALLES in handen.
Ja, en dat moet je ze nageven, zij hebben er wel 'goed' gebruik van gemaakt... :{
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:42:39 #161
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189208124
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:38 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ja, en dat moet je ze nageven, zij hebben er wel 'goed' gebruik van gemaakt... :{
Hoe zoet een pelosi presidentschap ook is, ze moeten wel waken voor een algehele opstand, op het moment is de polarisatie erg groot. En dat mag van mij wel wat veranderen. Ik zie liever een verzoenende republikein dan een democraat op die positie. Dat heeft mijn persoonlijke voorkeur.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189208254
Er is een line of succession. Zie niet waarom daar van afgeweken moet worden. Aparte gedachte.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:50:56 #163
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189208275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:49 schreef OMG het volgende:
Er is een line of succession. Zie niet waarom daar van afgeweken moet worden. Aparte gedachte.
Hoe willen ze dan ooit een 2/3 meerderheid in de senaat krijgen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:01:40 #164
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189208490
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:42 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hoe zoet een pelosi presidentschap ook is, ze moeten wel waken voor een algehele opstand, op het moment is de polarisatie erg groot. En dat mag van mij wel wat veranderen. Ik zie liever een verzoenende republikein dan een democraat op die positie. Dat heeft mijn persoonlijke voorkeur.
Waarom denk je dat een verzoenende Republikein niet voor verrader zal worden uitgemaakt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189208607
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hoe willen ze dan ooit een 2/3 meerderheid in de senaat krijgen?
Snap niet helemaal hoe deze vraag iets met het afwijken van de line of succession van doen heeft.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:11:10 #166
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189208655
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom denk je dat een verzoenende Republikein niet voor verrader zal worden uitgemaakt?
Ik denk dat dit het minder schadelijk is dan dat ze het gevoel krijgen dat ze iets afgenomen. Toen hier indertijd Fortuyn werd vermoord, resulteerde dit in een decennia lange rancune die zelfs nu nog actief is, omdat de kiezer dacht dat ze iets was afgestolen door de andere politieke kant. Normaliseren kan politiek pas als er een of andere vorm van dialoog komt. Want daar schort het nog aan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:14:04 #167
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189208714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:07 schreef OMG het volgende:

[..]

Snap niet helemaal hoe deze vraag iets met het afwijken van de line of succession van doen heeft.
dat ze dat systeem hebben is een manco. Net als de kiesmannen. Trump week af op allerlei manieren, misschien is het nu tijd om de republikeinse partij te redden, door Trump te verwijderen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:17:48 #168
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189208788
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat dit het minder schadelijk is dan dat ze het gevoel krijgen dat ze iets afgenomen. Toen hier indertijd Fortuyn werd vermoord, resulteerde dit in een decennia lange rancune die zelfs nu nog actief is, omdat de kiezer dacht dat ze iets was afgestolen door de andere politieke kant. Normaliseren kan politiek pas als er een of andere vorm van dialoog komt. Want daar schort het nog aan.
Nogmaals zie de periode Obama, ga me nou niet vertellen dat het sindsdien beter is geworden, integendeel. Het ligt aan de Republikeinen, dus waarom zouden de Democraten die lui hun zin maar moeten blijven geven? Dat is juist veel te lang gebeurd en het enige wat daar mee bereikt is, is dat ze nu denken alles maar te kunnen flikken. Rule of law? Niks mee te maken, so fuck it. Dát is wat er aan de hand is en dat doorbreek je niet door op dezelfde voet door te blijven gaan.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_189208861
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]
Normaliseren kan politiek pas als er een of andere vorm van dialoog komt. Want daar schort het nog aan.
Hoe kom je daarbij dan? Lijkt me nergens op slaan. Je kan iets als bijvoorbeeld homohuwelijk gewoon normaliseren door het toe te staan. Dan hoef je niet meteen iederee zoals evangalicals mee te hebben. Het lijkt me eerder andersom door het dialoog normaliseer je onredelijke standpunten.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:23:33 #170
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189208908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Nogmaals zie de periode Obama, ga me nou niet vertellen dat het sindsdien beter is geworden, integendeel. Het ligt aan de Republikeinen, dus waarom zouden de Democraten die lui hun zin maar moeten blijven geven? Dat is juist veel te lang gebeurd en het enige wat daar mee bereikt is, is dat ze nu denken alles maar te kunnen flikken. Rule of law? Niks mee te maken, so fuck it. Dát is wat er aan de hand is en dat doorbreek je niet door op dezelfde voet door te blijven gaan.
Op het moment lijkt de politiek wel een jojo-systeem. je zakt van het ene uiterste in het andere. 8 jaar Obama heeft ook niet gebracht wat ze er van verwachten. dan kun je zeggen dat hij te maken had een republikeins huis. Maar je kunt ook zeggen dat hij misschien niet de verbinder was die de VS zo nodig heeft.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189209024
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:14 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dat ze dat systeem hebben is een manco. Net als de kiesmannen. Trump week af op allerlei manieren, misschien is het nu tijd om de republikeinse partij te redden, door Trump te verwijderen.
Wat is er precies mis met dat systeem? Als Trump morgen de pijp uit gaat dan moet Pence hem niet mogen opvolgen omdat in een omgekeerde argumentatie die Ds laatst veel zetels hebben gewonnen en de Rs daarom moeten waken voor algehele opstand?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:31:33 #172
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_189209070
nee, jij dan!
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:32:59 #173
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189209101
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:31 schreef Gehenna het volgende:
Was dit akkefietje al gepost? https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper
min of meer ja.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189209291
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:23 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Op het moment lijkt de politiek wel een jojo-systeem. je zakt van het ene uiterste in het andere. 8 jaar Obama heeft ook niet gebracht wat ze er van verwachten. dan kun je zeggen dat hij te maken had een republikeins huis. Maar je kunt ook zeggen dat hij misschien niet de verbinder was die de VS zo nodig heeft.
Hoe bedoel je van het ene uiterste naar het andere, Trump kan misschien een uiterste zijn maar verder is Amerikanse politiek toch eigenlijk nooit radicaal? Obama lijkt me niet wezenlijk anders dan Bush die niet heel anders was dan Clinton. Daarbij wie zou de verbinder zijn die Amerika nodig heeft? Een kruising van Gandhi, Jezus en de Kerstman?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:48:12 #175
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_189209468
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:43 schreef MangoTree het volgende:

-weg-
Dat het anoniem is juist de kracht. Dan kan Trump z'n standaard persoonlijke aanval retoriek niet gebruiken. Je ziet hoeveel moeite hij nu (tevergeefs) doet om de aandacht op allerlei 'misstappen' van anderen te verschuiven. Op de inhoud kan hij ze niet pakken, dus moet het persoon erachter kapot worden gemaakt. Maar dat lukt dus niet met anonieme mensen, en dan raakt ie duidelijk helemaal in de stress (zie Twitter-feed van afgelopen tijd).

Sowieso is een klokkenluider onder Trump z'n leven niet zo veilig, gezien z'n recente uitlatingen daarover.

[ Bericht 1% gewijzigd door trein2000 op 01-10-2019 15:14:31 ]
nee, jij dan!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')