Dankje!!quote:Op maandag 30 september 2019 20:04 schreef MissHobje het volgende:
Heb gelukkig nog nooit zoiets aan de hand gehad bij de bekende website, maar pfff wat een ellende heb je ervan zeg.
Ben reuze benieuwd hoe het verder gaat en hoop dat je snel je geld terug zult krijgen TS.
Succes.
Ja, morgen volgens track en trace.quote:Op maandag 30 september 2019 20:08 schreef kol7680 het volgende:
Morgen krijgt Bol dus je retour binnen? Dan moeten ze lijkt me toch weer iets laten weten deze week!
En je denkt dat je daar wordt binnen gelaten?quote:Op maandag 30 september 2019 21:45 schreef cunial het volgende:
Hebben hun geen hoofdkantoor waar je even een bak koffie kunt halen en de desbetreffende persoon kunt opzoeken?
TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.quote:Op maandag 30 september 2019 22:12 schreef Nizno het volgende:
in vorig topic heeft TS aangegeven een aangetekende brief gezonden te hebben (of nog gaan doen).
denk dat het handiger is om daarvan de twee weken af te wachten.
Wow erg zeg!quote:Op maandag 30 september 2019 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.
ik dacht dat hij een kopie per sociale media had gestuurdquote:Op maandag 30 september 2019 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.
Gedaan, op klacht.nl en klachtenkompas.quote:Op maandag 30 september 2019 22:11 schreef quirina het volgende:
Heb je je klacht al op klacht.nl gezet?
Daar houden ze namelijk niet zo van.
Via mail ook dat ze er niks mee gaan doen.quote:Op maandag 30 september 2019 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.
had je ook per post aangetekend verzonden of alleen via mail en sociale media?quote:Op maandag 30 september 2019 22:26 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Via mail ook dat ze er niks mee gaan doen.
Ook per post.quote:Op maandag 30 september 2019 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je ook per post aangetekend verzonden of alleen via mail en sociale media?
Email beschouwen ze ook als bewijs he. Gewoon alles bewaren en indien nodig uitprinten.quote:Op maandag 30 september 2019 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je ook per post aangetekend verzonden of alleen via mail en sociale media?
dat is niet waarom ik het vroeg.quote:Op maandag 30 september 2019 22:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Email beschouwen ze ook als bewijs he. Gewoon alles bewaren en indien nodig uitprinten.
Daar begrijp ik ook niets van. Heb al gevraagd wat ik anders had moeten met bestellen maar kreeg ik geen antwoord op.quote:Op maandag 30 september 2019 22:34 schreef quirina het volgende:
“Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen“
Dus je besteld een foon en die betaal je.
? Dat is een onbetrouwbare omstandigheid?
Begrijp ik iets niet?
Nou ja ze hebben er op gereageerd en hem dus ook ontvangen. Simpel.quote:
en vervolgens is de telefoon kwijt/verloren in de post en wil (een nieuwe!) klant zijn geld terug..quote:Op maandag 30 september 2019 22:34 schreef quirina het volgende:
“Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen“
Dus je besteld een foon en die betaal je.
? Dat is een onbetrouwbare omstandigheid?
Begrijp ik iets niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |