abonnement Unibet Coolblue
pi_189196418
Fokkers,0

Ik heb het volgende aan de hand.

Heb een iPhone besteld, maar het verkeerde product ontvangen namelijk een oplaad bank.

De webshop beticht mij van fraude want deze reactie kreeg ik per mail wat ik ongelofelijk vindt.

Eerste bestelling ooit bij dit bedrijf. Uit fatsoen noem ik bedrijfsnaam niet.


Reactie webshop:

Beste meneer,

Vanmorgen heb je met mij en een aantal van mijn collega's gesproken via Twitter. In ons gesprek gaf je aan dat je het besluit van ons hoofdkantoor graag zwart op wit wilde hebben. Zoals beloofd is hier dan ook de mail die dit besluit bevestigd.

In je eerdere contact liet je weten dat je een powerbank had ontvangen in plaats van de bestelde iPhone. De collega die je toen hebt gesproken heeft deze kwestie bij ons hoofdkantoor neergelegd om te kijken wat we voor je konden betekenen.

Het hoofdkantoor heeft op haar beurt laten weten dat er onvoldoende bewijs is aangeleverd om aan te tonen dat er inderdaad een powerbank is geleverd in plaats van de iPhone. Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen. Hoe graag ik je ook zou helpen, het besluit van het hoofdkantoor staat vast.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende kunnen informeren. Voor nu in ieder geval nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Webshop x


Dit is zo bizar. Wat kan ik nou doen, of wie heeft dit ook al meegemaakt?


Zie vorige topic reeks hier: WGR / Grote webwinkel levert fout artikel

[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 30-09-2019 22:08:46 ]
  maandag 30 september 2019 @ 20:04:38 #2
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_189196633
Heb gelukkig nog nooit zoiets aan de hand gehad bij de bekende website, maar pfff wat een ellende heb je ervan zeg.
Ben reuze benieuwd hoe het verder gaat en hoop dat je snel je geld terug zult krijgen TS.

Succes.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_189196685
quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2019 20:04 schreef MissHobje het volgende:
Heb gelukkig nog nooit zoiets aan de hand gehad bij de bekende website, maar pfff wat een ellende heb je ervan zeg.
Ben reuze benieuwd hoe het verder gaat en hoop dat je snel je geld terug zult krijgen TS.

Succes.
Dankje!!
pi_189196700
Morgen krijgt Bol dus je retour binnen? Dan moeten ze lijkt me toch weer iets laten weten deze week!
pi_189196705
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:08 schreef kol7680 het volgende:
Morgen krijgt Bol dus je retour binnen? Dan moeten ze lijkt me toch weer iets laten weten deze week!
Ja, morgen volgens track en trace.
pi_189198956
Hebben hun geen hoofdkantoor waar je even een bak koffie kunt halen en de desbetreffende persoon kunt opzoeken?
pi_189199390
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:45 schreef cunial het volgende:
Hebben hun geen hoofdkantoor waar je even een bak koffie kunt halen en de desbetreffende persoon kunt opzoeken?
En je denkt dat je daar wordt binnen gelaten?
pi_189199509
Heb je je klacht al op klacht.nl gezet?
Daar houden ze namelijk niet zo van.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 september 2019 @ 22:12:33 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189199537
in vorig topic heeft TS aangegeven een aangetekende brief gezonden te hebben (of nog gaan doen).
denk dat het handiger is om daarvan de twee weken af te wachten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189199815
quote:
99s.gif Op maandag 30 september 2019 22:12 schreef Nizno het volgende:
in vorig topic heeft TS aangegeven een aangetekende brief gezonden te hebben (of nog gaan doen).
denk dat het handiger is om daarvan de twee weken af te wachten.
TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189199856
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.
Wow erg zeg!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 september 2019 @ 22:26:00 #12
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189199858
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.
ik dacht dat hij een kopie per sociale media had gestuurd
verkeerd begrepen door mij
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189199864
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 22:11 schreef quirina het volgende:
Heb je je klacht al op klacht.nl gezet?
Daar houden ze namelijk niet zo van.
Gedaan, op klacht.nl en klachtenkompas.
pi_189199873
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

TS heeft vanmiddag gezegd die brief per mail verstuurd te hebben, en daarover via twitter al vernomen dat zijn case gesloten is en dat dat antwoord leidend was.
Via mail ook dat ze er niks mee gaan doen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 september 2019 @ 22:27:13 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189199891
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:26 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Via mail ook dat ze er niks mee gaan doen.
had je ook per post aangetekend verzonden of alleen via mail en sociale media?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189199919
Kan je niet naar een juridisch loket of zo?
pi_189199947
quote:
99s.gif Op maandag 30 september 2019 22:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

had je ook per post aangetekend verzonden of alleen via mail en sociale media?
Ook per post.
pi_189199953
quote:
99s.gif Op maandag 30 september 2019 22:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

had je ook per post aangetekend verzonden of alleen via mail en sociale media?
Email beschouwen ze ook als bewijs he. Gewoon alles bewaren en indien nodig uitprinten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 september 2019 @ 22:30:29 #19
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189199960
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 22:30 schreef quirina het volgende:

[..]

Email beschouwen ze ook als bewijs he. Gewoon alles bewaren en indien nodig uitprinten.
dat is niet waarom ik het vroeg.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189200038
“Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen“


Dus je besteld een foon en die betaal je.

? Dat is een onbetrouwbare omstandigheid?

Begrijp ik iets niet?
pi_189200112
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 22:34 schreef quirina het volgende:
“Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen“


Dus je besteld een foon en die betaal je.

? Dat is een onbetrouwbare omstandigheid?

Begrijp ik iets niet?
Daar begrijp ik ook niets van. Heb al gevraagd wat ik anders had moeten met bestellen maar kreeg ik geen antwoord op.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 30 september 2019 @ 22:41:18 #22
408813 crew  trein2000
pi_189200194
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 22:29 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ook per post.
Nou ja ze hebben er op gereageerd en hem dus ook ontvangen. Simpel.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189200292
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 22:34 schreef quirina het volgende:
“Daarnaast vond het hoofdkantoor de omstandigheden waarin de bestelling is geplaatst niet betrouwbaar genoeg om ons het groene licht te geven om de bestelling te annuleren of te vervangen“


Dus je besteld een foon en die betaal je.

? Dat is een onbetrouwbare omstandigheid?

Begrijp ik iets niet?
en vervolgens is de telefoon kwijt/verloren in de post en wil (een nieuwe!) klant zijn geld terug..
ja dat is alle rode vlaggen omhoog.

sowieso is het verhaal dat het in papier ingepakt was raar, dat heb ik echt nog nooit van hen gezien, alles altijd in eeen bol. com doosje
pi_189200322
Naming and shaming was toch niet toegestaan......
pi_189200346
In mijn retour status staat inmiddels dit.

Dit is toch zwart op wit dat de retour ontvangen is of....?


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')