abonnement Unibet Coolblue
pi_189204578
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:20 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Wat is dat toch dat mensen die de politie niet vertrouwen zo vaak aanwezig zijn bij aanhoudingen? Ik heb volgens mij nog nooit een aanhouding gezien. En, zoals eerder gezegd: gewoon weg blijven / weg gaan als er iets aan de hand is. Hoe moeilijk kan het zijn?
Gewoon je bek houden wegwezen en doen wat ze zeggen. :)

Als je tegenstribbelt mag je best een paar correctieve tikken krijgen.
pi_189204608
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:01 schreef Elan het volgende:
Ok zij heeft dus wel degelijk geslagen. Na Beau geloofde ik haar, maar ze liegt dus glashart.
Optreden bij Beau is damage control voor haar carrière/contracten. Ze loopt nog steeds goed te praten. Je blijft met je poten van hulpverleners af.

Valt mij mee dat ze niet gewoon naar de grond is gewerkt en in de boeien is geslagen. Dat moet de standaard worden. Lik op stuk als iemand maar een vinger uitsteekt.
pi_189204672
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:09 schreef Elan het volgende:

[..]


0:43 zie je haar een slaande beweging maken. Zit ik die stinkhoer hier nog half te verdedigen.
In de uitgaanswereld in de VS heb ik wel eens zo'n opstootje meegemaakt. Je denkt toch niet dat je zo aan een Amerikaanse agent komt, zonder dat je nog al je tanden hebt? Op de een of andere manier zijn dat ook altijd enorme krachtpatsers, waarbij je je wel drie keer bedenkt voordat je daar iets tegen zegt. Laat staan dat je het in je bolle hoofd haalt om met ze te gaan vechten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189204792
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:27 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

In de uitgaanswereld in de VS heb ik wel eens zo'n opstootje meegemaakt. Je denkt toch niet dat je zo aan een Amerikaanse agent komt, zonder dat je nog al je tanden hebt? Op de een of andere manier zijn dat ook altijd enorme krachtpatsers, waarbij je je wel drie keer bedenkt voordat je daar iets tegen zegt. Laat staan dat je het in je bolle hoofd haalt om met ze te gaan vechten.
Klopt. Die bodyslammen je de andere wereld in. _O_

Ik zie wel vaker arrestatie filmpjes van Nederlandse agenten. Ik verbaas mij altijd over de knulligheid en hoeveel moeite het ze kost om iemand neer te krijgen. :{

Met wat jiu jitsu of krav maga technieken heb je dat toch zo gedaan. Het is altijd maar dat gehang, wat heel veel energie kost...
pi_189204837
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:54 schreef TomStall het volgende:

[..]

Sorry om je sprookjes zeepbelletje stuk te moeten prikken, maar dat soort agenten heb je wel degelijk. Er zijn zeker wel agenten die "niet helemaal wijs" zijn. Succes als je ooit eens het pad met ze kruist.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 09:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb rondom voetbalwedstrijden bizarre dingen meegemaakt met politie/ME. Onschuldige vaders met kinderen die bij het wachten bij een tramhalte zomaar rake klappen kregen.

Zelfde in het uitgaanswereldje, die smerissen gaan er al met de instelling in dat iedereen die ze tegen komen per definitie een dronken agressieve mongool is die alleen maar op geweld uit is en dus geëlimineerd dient te worden.

Ergens wel te begrijpen maar er lopen ook normale mensen rond die misschien (bijvoorbeeld) alleen maar ff wat willen vragen. De goeden hebben te lijden onder de kwaden.
Precies dit. Ik heb daar dingen zien gebeuren door agenten die echt totaal het boekje te buiten gingen. En nee, er was niets aan de hand. Vervolgens lees je hierover helemaal niets meer in de media, ook niet lokaal.

En als het eenmalig was, soit, maar het is inmiddels zo vaak voorgevallen, dat ik moet bekennen dat ik een agent niet meer zie als diegene die z'n roeping uitvoert.

Ze zijn vast niet allemaal zo, maar dat hebben de slechte collega's dan voor de goede verpest.

Wat ik overigens ook niet snap is dat er agenten buiten rondlopen die (in ieder geval op het oog) niet fit zijn. Of wel fit zijn, maar armieterig dun, of kleine vrouwen. Dat straalt geen gezag uit tijdens een escalerende situatie. Doordat de agent vast ook wel in de gaten heeft dat diegene tegenover hem veel sterker is, kan ik me voorstellen dat er daardoor veel sneller wordt gegrepen naar andere middelen. Een kat in nood.....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2019 10:41:53 ]
pi_189205020
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:27 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

In de uitgaanswereld in de VS heb ik wel eens zo'n opstootje meegemaakt. Je denkt toch niet dat je zo aan een Amerikaanse agent komt, zonder dat je nog al je tanden hebt? Op de een of andere manier zijn dat ook altijd enorme krachtpatsers, waarbij je je wel drie keer bedenkt voordat je daar iets tegen zegt. Laat staan dat je het in je bolle hoofd haalt om met ze te gaan vechten.
Heb een poos in de VS gewoond, de politie gaat daar veel gerichter te werk. De raddraaiers worden opgepakt, inderdaad desnoods met veel geweld. De Nederlandse politie kan geen onderscheid maken tussen raddraaiers en mensen die toevallig ergens staan en/of helemaal geen agressieve intenties hebben. En dan heb je hier nog van die idioten die dat gaan verdedigen onder de noemer "eigen schuld. dan moet je je er maar niet mee bemoeien :') " Als je vriend wordt opgepakt mag je toch vragen wat er aan de hand is, zonder meteen een paar tikken op je bakkes of een nekklem te krijgen? Wat is dat voor absurd agressief gedrag.

Ze zijn hier te soft voor de feitelijke agressors en te hard voor onschuldige omstanders, daardoor escaleert het ook zo vaak met groepen.
blablablabla
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:55:20 #132
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189205101
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb een poos in de VS gewoond, de politie gaat daar veel gerichter te werk. De raddraaiers worden opgepakt, inderdaad desnoods met veel geweld. De Nederlandse politie kan geen onderscheid maken tussen raddraaiers en mensen die toevallig ergens staan en/of helemaal geen agressieve intenties hebben. En dan heb je hier nog van die idioten die dat gaan verdedigen onder de noemer "eigen schuld. dan moet je je er maar niet mee bemoeien :') " Als je vriend wordt opgepakt mag je toch vragen wat er aan de hand is, zonder meteen een paar tikken op je bakkes of een nekklem te krijgen? Wat is dat voor absurd agressief gedrag.

Ze zijn hier te soft voor de feitelijke agressors en te hard voor onschuldige omstanders, daardoor escaleert het ook zo vaak met groepen.
Als de agent zegt dat je naar achter moet en afstand moet bewaren, moet je niet de discussie aangaan terwijl de agent stijf van de adrenaline staat. Dat is vragen om problemen.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:57:49 #133
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189205146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:38 schreef LosMuertos het volgende:

[..]


[..]

Precies dit. Ik heb daar dingen zien gebeuren door agenten die echt totaal het boekje te buiten gingen. En nee, er was niets aan de hand. Vervolgens lees je hierover helemaal niets meer in de media, ook niet lokaal.

En als het eenmalig was, soit, maar het is inmiddels zo vaak voorgevallen, dat ik moet bekennen dat ik een agent niet meer zie als diegene die z'n roeping uitvoert.

Ze zijn vast niet allemaal zo, maar dat hebben de slechte collega's dan voor de goede verpest.

Wat ik overigens ook niet snap is dat er agenten buiten rondlopen die (in ieder geval op het oog) niet fit zijn. Of wel fit zijn, maar armieterig dun, of kleine vrouwen. Dat straalt geen gezag uit tijdens een escalerende situatie. Doordat de agent vast ook wel in de gaten heeft dat diegene tegenover hem veel sterker is, kan ik me voorstellen dat er daardoor veel sneller wordt gegrepen naar andere middelen. Een kat in nood.....
Een deel van de agenten op straat zijn nog van ‘de politie is je beste vriend’ en ‘die pet past ons allemaal’ Lekker divers etc. Maar je hebt gewoon een stel van die houthakkers nodig, type uitsmijter. Eerst slaan, daarna praten figuren.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_189205167
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:55 schreef Kamover het volgende:

[..]

Als de agent zegt dat je naar achter moet en afstand moet bewaren, moet je niet de discussie aangaan terwijl de agent stijf van de adrenaline staat. Dat is vragen om problemen.
Dat is gewoon erg dom. De agenten hebben wel meer te doen dan een lulletje aan de zijlijn te woord te staan.
pi_189205172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:49 schreef Elan het volgende:

Als je vriend wordt opgepakt mag je toch vragen wat er aan de hand is, zonder meteen een paar tikken op je bakkes of een nekklem te krijgen? Wat is dat voor absurd agressief gedrag.
In de VS is dat niet zo'n handige zet. Er zijn daar mensen voor minder neergeschoten.

Het is ook wel erg Nederlands om verhaal te halen, en niet in te zien dat mensen onder hoogspanning staan. Ga dan later naar het bureau om daar verhaal te halen, en spreek met politiepersoneel dat minder geemotioneerd is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189205180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:55 schreef Kamover het volgende:

[..]

Als de agent zegt dat je naar achter moet en afstand moet bewaren, moet je niet de discussie aangaan terwijl de agent stijf van de adrenaline staat. Dat is vragen om problemen.
Van een autoriteit mag je verwachten dat hij het onderscheid kan maken tussen iemand die dronken wat staat te schreeuwen, een nieuwsgierige omstander en iemand die daadwerkelijk agressief is.
blablablabla
pi_189205213
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:59 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

In de VS is dat niet zo'n handige zet. Er zijn daar mensen voor minder neergeschoten.

Het is ook wel erg Nederlands om verhaal te halen, en niet in te zien dat mensen onder hoogspanning staan. Ga dan later naar het bureau om daar verhaal te halen, en spreek met politiepersoneel dat minder geemotioneerd is.
Dat is weer een hele andere discussie. Ze gaan in elk geval gericht te werk in een menigte, niet dat random geneuzel wat je hier zo vaak ziet waar ze eerst over zich heen laten lopen en de boel vervolgens escaleert en er amper onderscheid is tussen dader en omstander.
blablablabla
pi_189205570
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:27 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

In de uitgaanswereld in de VS heb ik wel eens zo'n opstootje meegemaakt. Je denkt toch niet dat je zo aan een Amerikaanse agent komt, zonder dat je nog al je tanden hebt? Op de een of andere manier zijn dat ook altijd enorme krachtpatsers, waarbij je je wel drie keer bedenkt voordat je daar iets tegen zegt. Laat staan dat je het in je bolle hoofd haalt om met ze te gaan vechten.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:56:02 #139
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189205998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:38 schreef LosMuertos het volgende:
...
Wat ik overigens ook niet snap is dat er agenten buiten rondlopen die (in ieder geval op het oog) niet fit zijn. Of wel fit zijn, maar armieterig dun, of kleine vrouwen. Dat straalt geen gezag uit tijdens een escalerende situatie. Doordat de agent vast ook wel in de gaten heeft dat diegene tegenover hem veel sterker is, kan ik me voorstellen dat er daardoor veel sneller wordt gegrepen naar andere middelen. Een kat in nood.....
Dat zal vermoedelijk wel komen door diversiteitspolitiek op alle fronten. Van een bepaalde afmeting (minimale lengte bv) zijn zoals in het leger vroeger zal wel "fout" zijn. Ook vrouwen op een gezagsfunctie waarbij mogelijk geweld aan te pas komt is gewoon niet handig. Sommige vrouwen kunnen het goed handelen zowel fysiek als mentaal, maar over het algemeen is het gewoon geen handige functie om door een vrouw te laten doen. Maar er moet een quota gehaald worden blijkbaar, of de standaard moet omlaag omdat er weinig mensen te krijgen zijn of wat voor excuus dan ook wel of niet moedwillig is ge-creeerd. Dan krijg je dit soort dingen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:35 schreef Craptacular het volgende:
...
Ik zie wel vaker arrestatie filmpjes van Nederlandse agenten. Ik verbaas mij altijd over de knulligheid en hoeveel moeite het ze kost om iemand neer te krijgen. :{

Met wat jiu jitsu of krav maga technieken heb je dat toch zo gedaan. Het is altijd maar dat gehang, wat heel veel energie kost...
Eens. Wellicht zijn de standaarden gewoon te laag waarop mensen geselecteerd worden voor een bepaalde functie. Misschien is de fysieke training bij de politie zelf gewoon onder de maat, qua kwaliteit maar misschien ook kwantiteit. Moeten agenten het sporten in hun eigen tijd doen, en doen dat dan niet. Zoveel mensen sporten niet naast hun werk, gezinsleven en dergelijke. Maar als dat het geval zou zijn bij de politie dan kan dat natuurlijk niet: het IS een fysieke baan.
pi_189206279
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:56 schreef TomStall het volgende:

Dat zal vermoedelijk wel komen door diversiteitspolitiek op alle fronten. Van een bepaalde afmeting (minimale lengte bv) zijn zoals in het leger vroeger zal wel "fout" zijn. Ook vrouwen op een gezagsfunctie waarbij mogelijk geweld aan te pas komt is gewoon niet handig. Sommige vrouwen kunnen het goed handelen zowel fysiek als mentaal, maar over het algemeen is het gewoon geen handige functie om door een vrouw te laten doen. Maar er moet een quota gehaald worden blijkbaar, of de standaard moet omlaag omdat er weinig mensen te krijgen zijn of wat voor excuus dan ook wel of niet moedwillig is ge-creeerd. Dan krijg je dit soort dingen.
Kijk maar naar de filmpjes op Dumpert. Vrouwelijke agenten lopen alleen maar in de weg als het fysiek wordt. Ze voegen werkelijk niks toe op het gebied van autoriteit en uitstraling. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
pi_189206427
Een ander probleem is dat er een slag volk is dat vrouwen als minderwaardig ziet en alleen daarom al niet doet wat er gevraagd wordt.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:24:11 #142
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189206535
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:18 schreef CarbonC het volgende:
Een ander probleem is dat er een slag volk is dat vrouwen als minderwaardig ziet en alleen daarom al niet doet wat er gevraagd wordt.
Dat ook.

Simpel gezegd imho: in bepaalde homogene beschavingen zou een vrouwelijke agent misschien kunnen. In multiculti samenleving kun je het eigenlijk wel schudden.
pi_189206631
https://www.gids.tv/video(...)s-in-elkaar-geslagen

Even teruggekeken. Beau _O_ _O_

Ik vond het mooi dat hij belichte dat haar woorden: "in mijn beleving" waarschijnlijk door plasman zijn ingefluisterd.

Enorm huilverhaal waar ze eigenlijk de agenten probeert zwart te maken en zelf geen blaam treft. Heel onterecht en dom aangezien de beelden en logica voor zich spreken. Ik wacht nog altijd op een reactie van Rimmel hierop aangezien ze een model van dat merk is.
pi_189206689
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:11 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Kijk maar naar de filmpjes op Dumpert. Vrouwelijke agenten lopen alleen maar in de weg als het fysiek wordt. Ze voegen werkelijk niks toe op het gebied van autoriteit en uitstraling. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ik kan me ook voorstellen dat je minder lekker naar een escalerende situatie gaat als je weet dat je partner het niet kan handelen.
pi_189206726
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef TomStall het volgende:

[..]

Dat ook.

Simpel gezegd imho: in bepaalde homogene beschavingen zou een vrouwelijke agent misschien kunnen. In multiculti samenleving kun je het eigenlijk wel schudden.
De vraag is (open deur): wat is oorzaak en wat is het gevolg?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:44:18 #146
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189206942
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:27 schreef Craptacular het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)s-in-elkaar-geslagen

Even teruggekeken. Beau _O_ _O_

Ik vond het mooi dat hij belichte dat haar woorden: "in mijn beleving" waarschijnlijk door plasman zijn ingefluisterd.

Enorm huilverhaal waar ze eigenlijk de agenten probeert zwart te maken en zelf geen blaam treft. Heel onterecht en dom aangezien de beelden en logica voor zich spreken. Ik wacht nog altijd op een reactie van Rimmel hierop aangezien ze een model van dat merk is.
Lekker wijffie hoor.



:r

[ Bericht 4% gewijzigd door KillemWieft op 01-10-2019 12:56:22 ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_189207075
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 14:49 schreef CarbonC het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Kan het onnodig gebruik van Engelse taal stoppen a.u.b.? Dit is een Nederlandstalig forum. Wees toch eens wat trotser op het Nederlands! Alvast bedankt!
:Y :Y ^O^

Ik heb mij vanochtend weer zitten ergeren aan de '"community" bij Spraakmakers (op Radio 1)
pi_189207090
Haar slachtoffer post op instagram :{

https://www.instagram.com/p/B3EN89doCkx/

quote:
Bedankt voor alle lieve berichten en woorden! Hartverwarmend ❤
  Spellchecker dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:08:36 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189207449
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Lekker wijffie hoor.

[ afbeelding ]

:r
Volgens mij heeft ze geen Rimmel meer. Dit is een naturel huilgezicht.
  Miss 200.000.000! dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:13:39 #150
367000 roos94
pi_189207549
Al die kontelikkers op haar Insta :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')