Ze hebben daar een spreekwoord voor. Iets met een bal ketsen.quote:Op maandag 30 september 2019 01:28 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ook nog ff doorgaan twee keer, oh wat voelt die zich de hele meneer
Aldus de steuntrekker die nog om kwart over 1 denkt dat normale werkenden mensen nog wakker zijnquote:Op maandag 30 september 2019 01:14 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Echt genieten. Die knul gaat normaal altijd oeverloos door in discussies. Eerste keer dat ik hem met de staart tussen de benen zie wegrennen omdat ie volledig - maar dan ook echt volledig - wordt uitgeluld door Faux![]()
[ afbeelding ]
Ah daar hebben we TS al.quote:Op maandag 30 september 2019 10:01 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Aldus de steuntrekker die nog om kwart over 1 denkt dat normale werkenden mensen nog wakker zijn
Nee niet zoveel, was laat thuis vannacht va schiphol. Jij je eerste schultenbrau al op dikke pad?quote:Op maandag 30 september 2019 10:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ah daar hebben we TS al.
Nog een beetje kunnen slapen gisteren?
Zozo, het milieu weer verder vervuild?quote:Op maandag 30 september 2019 10:09 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nee niet zoveel, was laat thuis vannacht va schiphol. Jij je eerste schultenbrau al op dikke pad?
Wat zal jij een stijve hebben gehad toen je hier reageerde en iedereen zijn reacties daarop las.quote:Op maandag 30 september 2019 09:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ze hebben daar een spreekwoord voor. Iets met een bal ketsen.
Je bent de tweede in dit topic die over mn pik begint. Wat doet jou denken dat wat hier gezegd wordt ook maar enigszins met de jonkheer te maken heeft?quote:Op maandag 30 september 2019 12:28 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wat zal jij een stijve hebben gehad toen je hier reageerde en iedereen zijn reacties daarop las.
Omdat je maar door bleef gaan terwijl het eigenlijk al klaar was. Doet me vermoeden dat je nog niet op je hoogtepunt was en je nog wat reacties van andere users nodig had om uiteindelijk klaar te komen.quote:Op maandag 30 september 2019 12:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je bent de tweede in dit topic die over mn pik begint. Wat doet jou denken dat wat hier gezegd wordt ook maar enigszins met de jonkheer te maken heeft?
quote:Op maandag 30 september 2019 12:35 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat je maar door bleef gaan terwijl het eigenlijk al klaar was. Doet me vermoeden dat je nog niet op je hoogtepunt was en je nog wat reacties van andere users nodig had om uiteindelijk klaar te komen.
De metafoor wordt nu wel een beetje gedetailleerd en eng hoor.quote:Op maandag 30 september 2019 12:35 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat je maar door bleef gaan terwijl het eigenlijk al klaar was. Doet me vermoeden dat je nog niet op je hoogtepunt was en je nog wat reacties van andere users nodig had om uiteindelijk klaar te komen.
Dan kunnen we murp aanklagen voor moord na jouw permbanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:19 schreef Hyaenidae het volgende:
De enige hobby die ik nog heb is fok, zonder fok mogen ze mij wel in laten slapen.
heb je een handleiding voor dummys, die boekenreeks. ...voor dummys ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:19 schreef Hyaenidae het volgende:
De enige hobby die ik nog heb is fok, zonder fok mogen ze mij wel in laten slapen.
Ben jij de geweldige vriendin van ts?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:32 schreef TheGentleman het volgende:
Terechte klacht.
Het verlengde hiervan - iets wat mij persoonlijk raakt - is dat ik al meerdere keren meegemaakt heb dat iets lekkers en unieks uit de supermarkt is verdwenen omdat er blijkbaar niet genoeg interesse voor was. Basic kut bitchesga maar weer aan de aardappelen.. maar steek ze dit keer in je hol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |