abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189181796
Ik denk niet dat Mercedes nog lang in de F1 zit. Lijkt mij geen goede stap.
pi_189181880
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 20:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De zin begon met "als" en het was niet de ziekte
[..]

Leclerc zit nu ook bij Ferrari en zie hoe dat gaat
Ja dat gaat lekker soepel idd. :')
  zondag 29 september 2019 @ 20:18:39 #128
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189182185
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik denk dat Mexico ook tegen gaat vallen omdat ze niet meer met Renault motoren rijden.
Ik snap ook niet zo goed waarom velen de hele tijd claimen dat de races waar ze met Renault goed waren, ook goed haan zijn met de Honda. Totaal andere drivetrain en dus karakteristieken. Aero is leuk enzo, maar daar alleen redden ze 't niet mee.
Iets met garanties, resultaten en toekomst wat ze tig jaren geleden ook al zeiden .....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_189182373
Ik snap de kritiek op Leclerc niet zo. Hij komt wel ietwat gestrest over maar hij is nog jong en bezig om de nummer 1 positie bij Ferrari over te nemen. Dat gaat niet vanzelf natuurlijk. Aan het begin van het seizoen werd Vettel duidelijk als kopman behandeld door Ferrari dus Leclerc moet zich wel een beetje laten gelden om dat om te draaien en duidelijk te maken dat hij geen carrière zoals die van Rubens Barrichello ambieert. Zodra Vettel weg is en hij de duidelijke kopman is zal hij wel wat meer relaxt worden denk.

Beetje hetzelfde als hoe de carrière van Verstappen verlopen is. Max gedroeg zich ook als een opgefokt gestrest mannetje bij Toro Rosso omdat hij perse niet van Sainz wilde verliezen. Zo werkt het nu eenmaal.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 29 september 2019 @ 20:26:31 #130
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189182389
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 19:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als Verstappen veel beter is als de 2de coureur, waarom zou een team hem niet willen hebben?
Teams willen races en kampioenschappen winnen, die zijn er niet bij gebaat om de concurrentie sterker te maken
Mercedes wil een duidelijke tweede rijder, geen concurrent voor Hamilton. En zo lang ze zo'n goede auto hebben is dat een goede keus, constructeurstitel winnen ze evengoed wel.

Dat Verstappen beter is dan Bottas lijkt me de discussie niet eens waard.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189183126
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:04 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik denk niet dat Mercedes nog lang in de F1 zit. Lijkt mij geen goede stap.
Zodra Hamilton stopt of ze gaan hard verliezen, dan zijn ze zo weg.

Ferrari was weer lekker aan het rommelen vandaag.. En dan valt Vettel ook nog uit..

Hamilton was aan het janken dat ze snelheid hebben. Is totaal niet gewend om ergens achteraan te moeten rijden en te vechten.. Laat hem maar snel wegwezen, vervelend figuur.
pi_189183437
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 20:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mercedes wil een duidelijke tweede rijder, geen concurrent voor Hamilton. En zo lang ze zo'n goede auto hebben is dat een goede keus, constructeurstitel winnen ze evengoed wel.

Dat Verstappen beter is dan Bottas lijkt me de discussie niet eens waard.
Dat is helemaal niet duidelijk. Bottas is de perfecte tweede rijder en geen concurrent voor Hamilton. Maar in plaats van hem een contract te geven voor dezelfde termijn als Hamilton moet hij ieder jaar weer een éénjarig contract verdienen.
pi_189183581
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:14 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet duidelijk. Bottas is de perfecte tweede rijder en geen concurrent voor Hamilton. Maar in plaats van hem een contract te geven voor dezelfde termijn als Hamilton moet hij ieder jaar weer een éénjarig contract verdienen.
Mercedes houdt hun opties gewoon open, doen ze slim.

Bottas speelt 2de viool en dat vind ie blijkbaar prima.
  zondag 29 september 2019 @ 21:27:11 #134
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189183743
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:14 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet duidelijk. Bottas is de perfecte tweede rijder en geen concurrent voor Hamilton. Maar in plaats van hem een contract te geven voor dezelfde termijn als Hamilton moet hij ieder jaar weer een éénjarig contract verdienen.
Wat is er niet duidelijk aan? Als ze een concurrent voor Hamilton wilden hadden ze die allang aan boord gehad.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 29 september 2019 @ 21:30:37 #135
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_189183820
Iedere coureur van een ander team wil o zo graag teamgenoot van Hamilton worden en hem het snot voor de ogen rijden.
Echter zijn er verdomd weinig die de mogelijkheid krijgen en het kunnen.
pi_189183899
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat is er niet duidelijk aan? Als ze een concurrent voor Hamilton wilden hadden ze die allang aan boord gehad.
Zoals?
  zondag 29 september 2019 @ 21:49:52 #137
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189184162
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:35 schreef opreis het volgende:

[..]

Zoals?
Bijvoorbeeld Ricciardo toen hij op de markt was of de keus maken voor jong talent als Russell of zelfs Ocon met de gretigheid en wellicht potentie om het hem de komende seizoenen wel lastig te maken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189184324
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:49 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Ricciardo toen hij op de markt was of de keus maken voor jong talent als Russell of zelfs Ocon met de gretigheid en wellicht potentie om het hem de komende seizoenen wel lastig te maken.
Het moment dat Ricciardo op de markt kwam werd hij ruimschoots verslagen door Max.
Ocon kon nauwelijks Perez de baas, die moet dan Hamilton gaan verslaan? Russell is een rookie bij Williams. Waarom denk je dat hij het beter zou doen dan Bottas tov Lewis?
Dat zijn dus geen concurrenten maar ook 2de rijders
pi_189184452
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:43 schreef potjecreme het volgende:
Der Vettel heeft verloren en er deugd weer niks aan Hamilton.

Sad
Misschien moeten al die HAM fans die Vettel inrace (en daarbuiten) (intens) gaan haten, gewoon eens dimmen. Zeker omdat die haat alleen maar voortkomt uit vrij normale dingen, zoals vandaag door bijvoorbeeld de start waarbij Vettel blitzschnell de tweede positie van hun "foutloze" HAM innam en daarna ook snel de eerste positie.

Leclerc wordt ook alleen maar gehaat door velen omdat hij Max zijn meest geduchte tegenstander in wording is. Dat soort hatende fans zijn echt :').

Dat Vettel fouten maakt is niet te ontkennen, maar wat HAM betreft hebben veel van zijn fans last van een nogal kort geheugen. Dat het schandalig is dat hij in Duitsland wilde opgeven valt niet te ontkennen. Een 5x WDC die op wil geven zodra het even tegenzit. Dan wil ik al helemaal niet weten hoe hij het allemaal in Vettel zijn schoenen zou handlen. Ga. toch. weg.
pi_189184483
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mercedes houdt hun opties gewoon open, doen ze slim.

Bottas speelt 2de viool en dat vind ie blijkbaar prima.
Tuurlijk vindt hij dat niet prima. Hij is alleen machteloos tegen HAM. Als hij echt wat kon uitrichten zou hij dat echt wel doen.
  zondag 29 september 2019 @ 22:10:26 #141
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189184505
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 21:59 schreef opreis het volgende:

[..]

Het moment dat Ricciardo op de markt kwam werd hij ruimschoots verslagen door Max.
Ocon kon nauwelijks Perez de baas, die moet dan Hamilton gaan verslaan? Russell is een rookie bij Williams. Waarom denk je dat hij het beter zou doen dan Bottas tov Lewis?
Dat zijn dus geen concurrenten maar ook 2de rijders
Riccardo en uiteindelijk ook Russel schat ik hoger in dan Bottas, en zeker minder bereid tweede viool te spelen. Maar belangrijkste punt is dat Mercedes dat risico nooit heeft willen nemen en vasthielden aan Bottas die op zeker nooit een bedreiging zal zijn.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189184513
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:07 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Misschien moeten al die HAM fans die Vettel inrace (en daarbuiten) (intens) gaan haten, gewoon eens dimmen. Zeker omdat die haat alleen maar voortkomt uit vrij normale dingen, zoals vandaag door bijvoorbeeld de start waarbij Vettel blitzschnell de tweede positie van hun "foutloze" HAM innam en daarna ook snel de eerste positie.

Leclerc wordt ook alleen maar gehaat door velen omdat hij Max zijn meest geduchte tegenstander in wording is. Dat soort hatende fans zijn echt :').

Dat Vettel fouten maakt is niet te ontkennen, maar wat HAM betreft hebben veel van zijn fans last van een nogal kort geheugen. Dat het schandalig is dat hij in Duitsland wilde opgeven valt niet te ontkennen. Een 5x WDC die op wil geven zodra het even tegenzit. Dan wil ik al helemaal niet weten hoe hij het allemaal in Vettel zijn schoenen zou handlen. Ga. toch. weg.
Knap hoor met een zachtere band. Sainz moet dan helemaal geweldig zijn dat hij bijna 2 Mercs te pakken had bij de start.
pi_189184530
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:07 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Misschien moeten al die HAM fans die Vettel inrace (en daarbuiten) (intens) gaan haten, gewoon eens dimmen. Zeker omdat die haat alleen maar voortkomt uit vrij normale dingen, zoals vandaag door bijvoorbeeld de start waarbij Vettel blitzschnell de tweede positie van hun "foutloze" HAM innam en daarna ook snel de eerste positie.

Leclerc wordt ook alleen maar gehaat door velen omdat hij Max zijn meest geduchte tegenstander in wording is. Dat soort hatende fans zijn echt :').

Dat Vettel fouten maakt is niet te ontkennen, maar wat HAM betreft hebben veel van zijn fans last van een nogal kort geheugen. Dat het schandalig is dat hij in Duitsland wilde opgeven valt niet te ontkennen. Een 5x WDC die op wil geven zodra het even tegenzit. Dan wil ik al helemaal niet weten hoe hij het allemaal in Vettel zijn schoenen zou handlen. Ga. toch. weg.
In al die jaren denkt hij de auto te sparen door naar binnen te gaan. Poeh poeh.
  zondag 29 september 2019 @ 22:13:38 #144
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_189184564
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:07 schreef Gruj0 het volgende:

[..]
Leclerc wordt ook alleen maar gehaat door velen omdat hij Max zijn meest geduchte tegenstander in wording is. Dat soort hatende fans zijn echt :').
Wat is dit nou weer voor kwats?
pi_189184792
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]

In al die jaren denkt hij de auto te sparen door naar binnen te gaan. Poeh poeh.
Hij wilde helemaal niet naar binnen om de auto te sparen, hij wilde naar binnen omdat hij zelf aan het kloten was, niet ergens vooraan reed, toen buiten de punten viel en er daarom helemaal geen zin meer in had. :+

Kom geen ander verhaal ophangen, want zijn eigen engineer liet hem buiten blijven en zei dat ze niet moeten opgeven omdat er altijd wel ergens een voordeel uit te halen valt en zo bleek.

Altijd prachtig hoe HAM fans het VET fans kwalijk nemen dat ze het straatje van VET oppoetsen, terwijl ze het zelf ook doen, al is het in case of HAM meer schoonvegen dan oppoetsen. :+
pi_189184959
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hij wilde helemaal niet naar binnen om de auto te sparen, hij wilde naar binnen omdat hij zelf aan het kloten was, niet ergens vooraan reed, toen buiten de punten viel en er daarom helemaal geen zin meer in had. :+

Kom geen ander verhaal ophangen, want zijn eigen engineer liet hem buiten blijven en zei dat ze niet moeten opgeven omdat er altijd wel ergens een voordeel uit te halen valt en zo bleek.

Altijd prachtig hoe HAM fans het VET fans kwalijk nemen dat ze het straatje van VET oppoetsen, terwijl ze het zelf ook doen, al is het in case of HAM meer schoonvegen dan oppoetsen. :+
Ik haal gewoon mijn schouders op. Echte fans blijven trouw. Nepfans schrijven coureurs na iedere misstap af.

Ik heb Vettel nooit afgeschreven of gezegd dat hij fouten maakt. Hij gaat ervoor. Soms gaat het goed en soms lukt het niet. Klaar. Meteen roepen dat hij er niks van kan of fout op fout maakt vind ik tenenkrommend. We willen racen zien en dan hoort dat er ook bij.
pi_189185036
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik haal gewoon mijn schouders op. Echte fans blijven trouw. Nepfans schrijven coureurs na iedere misstap af.

Ik heb Vettel nooit afgeschreven of gezegd dat hij fouten maakt. Hij gaat ervoor. Soms gaat het goed en soms lukt het niet. Klaar. Meteen roepen dat hij er niks van kan of fout op fout maakt vind ik tenenkrommend. We willen racen zien en dan hoort dat er ook bij.
Daar zijn we het dan over eens. Ik ben Vettel en Kvyat fan en heb altijd al mijn schouders opgehaald als de "moment fans" weer eens over hen vielen en ze voor alles en nog wat uitmaakten.

Je hebt Vettel nooit afgeschreven, maar je leek wel erg anti Vettel deze race, terwijl hij ook maar zijn werk deed. :P

We zullen nooit weten hoe de exacte afspraak in elkaar stak, daarom was dat "karma" geroep van jou vandaag imo een beetje misplaatst. Misschien zat hij wel volledig in zijn recht.
  zondag 29 september 2019 @ 23:20:08 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189185497
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:44 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Daar zijn we het dan over eens. Ik ben Vettel en Kvyat fan en heb altijd al mijn schouders opgehaald als de "moment fans" weer eens over hen vielen en ze voor alles en nog wat uitmaakten.

Je hebt Vettel nooit afgeschreven, maar je leek wel erg anti Vettel deze race, terwijl hij ook maar zijn werk deed. :P

We zullen nooit weten hoe de exacte afspraak in elkaar stak, daarom was dat "karma" geroep van jou vandaag imo een beetje misplaatst. Misschien zat hij wel volledig in zijn recht.
Ze is die hard HAM-fan.
En graag tegendraads om het tegendraads zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 29 september 2019 @ 23:21:49 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189185518
En ze liegt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 29 september 2019 @ 23:24:24 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189185554
Beetje schijnheilig ook wel..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')