Onderdanige mannen misschien?quote:Op zondag 29 september 2019 13:04 schreef zodeju het volgende:
Zullen nu al die mannen geen race liefhebbers zijn, of zijn het mannen die stapelgek op hun vrouw zijn????
Dacht dat het een verkapte sneer was maar ik zat fout ook neemt hij Jessie en Merel op de hak met ze slaapt nu in de boot maar voor hoe lang......quote:Op zondag 29 september 2019 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Het huisje van John is het enige huisje wat niet lekt, zegt Ger
[ afbeelding ]
Die baalt als een stekker en heeft nu al spijt dat ze gekomen is.quote:Op zondag 29 september 2019 13:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
hahahaaa, die laatste blik op links.![]()
quote:Op zondag 29 september 2019 13:08 schreef 5thencounter het volgende:
Zoveel mensen, en niet één met wat lekkers te vreten….
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wil graag bij tv gaan werken......zie hem wel als publiek opwarmer voor de show gaat beginnen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dit doet Gerrit dan wel weer leuk vind ik. Is dan ook het enige jammer genoeg.
Divaatje in de dop.quote:Op zondag 29 september 2019 13:10 schreef Dotteke het volgende:
Leuk koppie die kleine meid
[ afbeelding ]
Dat heb ik dan gemist, sorry.quote:Op zondag 29 september 2019 13:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
Er was gister een tijdstip dat je gelijk had maar ik heb begrepen dat er een paar tenten weer retour gaan en? vrijdag? weer terug komen.
Dus, ( hou mij ten goede) moeten er straks? morgen? Nog wat tenten of misschien wel allemaal afgebroken worden.
Geeft niks.quote:
Als je schoonmoeder erin past met de uitvaart ben je wel goeiekoop klaarquote:Op zondag 29 september 2019 13:25 schreef renevanlaaren het volgende:
wat moeten ze toch met die lelijke kistjes, het is nog lang geen moederdag.
anders kan je hem je schoonloeder geven
Heel slecht voor hun ego, want ze wanen zich al sterren.quote:Op zondag 29 september 2019 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Iemand weet niet wie wie is
Hiske stelt zich voor, en dit is Merel zegt ze
Eigenlijk schandalig, wij op tv en ................... weg geluid bij Hiske
Beetjuh proppenquote:Op zondag 29 september 2019 13:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als je schoonmoeder erin past met de uitvaart ben je wel goeiekoop klaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |