quote:Je weet pas of je ze verneukt hebt wanneer je je cijfers terug krijgt.. Best kans dat als iedereen een slecht cijfer heeft dat ze een paar vragen niet mee laten tellen.
Op dinsdag 14 januari 2003 08:46 schreef marno het volgende:
Nou vooruit zal ik (geheel tegen mijn natuur) nog eens posten.
Gisteren tentamens gehad in Gent, organische chemie, algemene chemie en fysica.
En ik heb ze alledrie hartstikke goed verneukt... beetje jammer natuurlijk, maargoed er is altijd een tweede kans.
30 jan. heb ik overigens weer tentamens, fysiologie, biochemie en cytologie. De cursussen daarvan heb ik nog nooit gezien dus ik ga maar eens aan de slag ipv achter de computer te hangen.
quote:Ben je al naar een ziekenhuis geweest Vava?
ps. Vava zie je wel dat het allemaal wel meeviel, beterschap
Ik ga vandaag proberen een hotel te boeken in Nepal voor de eerste nacht(en). Malariatabletten moet ik ook nog steeds gaan halen.
Vanavond weer 1,5 uur cursus geven. Excel voor beginners. Ik hoop dat mijn boek eindelijk aanwezig is want anders is het heel lastig lesgeven.
En voor de rest staat er niet zoveel boeiends op mijn planning vandaag.
quote:Ga de natuurlijk van Zeeland bekijken!
Op dinsdag 14 januari 2003 11:56 schreef Wozzy het volgende:
quote:Je doelt op m'n reactie in dat Zeeland topic bij Travel?
Op dinsdag 14 januari 2003 11:58 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ga de natuurlijk van Zeeland bekijken!.
quote:Ja, precies!
Op dinsdag 14 januari 2003 12:02 schreef Wozzy het volgende:[..]
Je doelt op m'n reactie in dat Zeeland topic bij Travel?
Opzich zou dat wel kunnen.. vanmiddag ofzo
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 11:51 schreef Wozzy het volgende:[..]
Je weet pas of je ze verneukt hebt wanneer je je cijfers terug krijgt.. Best kans dat als iedereen een slecht cijfer heeft dat ze een paar vragen niet mee laten tellen.
Die kans bestaat inderdaad ja, maar ik heb het donkerbruin vermoeden dat ik het niet gehaald hebBen je al naar een ziekenhuis geweest Vava?
ze had toch ontstoken nieren stond hier ergens? iets wat ontstoken is kan (uit zichzelf) genezen
quote:Malariatabletten... dat klinkt ver weg
Op dinsdag 14 januari 2003 11:56 schreef Wozzy het volgende:
Ohwjah.. goede smorgens allemaal voordat ik dat weer eens vergeet.Ik ga vandaag proberen een hotel te boeken in Nepal voor de eerste nacht(en). Malariatabletten moet ik ook nog steeds gaan halen.
Vanavond weer 1,5 uur cursus geven. Excel voor beginners. Ik hoop dat mijn boek eindelijk aanwezig is want anders is het heel lastig lesgeven.
Computercursus zou ik echt niet kunnen geven, ik denk dat ik compleet gestoord zou worden.
Mensen die dubbelklikken waar je niet moet dubbelklikken en vice versa.
Mensen die je tien keer iets uitlegt en dan doen ze het nog verkeerd.
Mensen die .. die... nahja gewoon achterlijk zijn.
Op den duur zou ik op tafel klimmen en roepen: "KUNNEN JULLIE NOU HELEMAAL NIETS AALLLLEEEEN!!"
[Dit bericht is gewijzigd door marno op 14-01-2003 13:31]
hier nog maar even een nutteloze mededeling dan:
* marno is aan het leren hoe je een amfoliet met meer zure dan basische groepen mooi kan kleuren
Leuk dat jullie eindelijk eens reageren zeg.
Ik heb net een pagina gemaakt op www.leukestart.nl
over de Beatles neem ook een kijkje!!!
Vava maakt er 1 over Iran!!
Ja mijnes is al klaar maar die van haar nog laaaaaaaaang niet!!!
Eik moet ik leren ik heb donderdag een bloktoets echt heel erg veel shit maar ja het komt er maar nie van hey.
quote:valt mee.. ik ga een rondje om de wereld doen.. letterlijk... gelukkig stop ik niet in elk land
Op dinsdag 14 januari 2003 13:29 schreef marno het volgende:
Malariatabletten... dat klinkt ver weg![]()
Computercursus zou ik echt niet kunnen geven, ik denk dat ik compleet gestoord zou worden.
Mensen die dubbelklikken waar je niet moet dubbelklikken en vice versa.
Mensen die je tien keer iets uitlegt en dan doen ze het nog verkeerd.
Mensen die .. die... nahja gewoon achterlijk zijn.Op den duur zou ik op tafel klimmen en roepen: "KUNNEN JULLIE NOU HELEMAAL NIETS AALLLLEEEEN!!"
Ach jah.. de regulieren gaan nogwel, maar sommige senioren kunnen beter een andere hobby gaan zoeken dan internetten en e-mailen.
Opslaan en openen kost ze heel veel moeite.."ik kan [bestand] niet vinden". Ze vergeten steeds om eerst naar de cursusdiskette te gaan, zelfs na het uitdelen van een blaadje met plaatjes en instructies.
quote:over wat we allemaal deze periode hebben gehad
Op dinsdag 14 januari 2003 13:40 schreef marno het volgende:
Bloktoets waarover?en wat is veel?
en nog veel en veel meer ![]()
vrijdag heb ik een voetbaltoets....nou vraag ik je wat the heck moet ik daarmee?
quote:Ehm.... ik heb op 3 februari een afspraak in Middelburg, medisch centrum. In Goes kon ik pas 19 februari dus dat scheelt alweer.
Op dinsdag 14 januari 2003 11:51 schreef Wozzy het volgende:
Ben je al naar een ziekenhuis geweest Vava?
Dat je ook op kunt slaan en openen in verschillende mappen.
Slaan ze iets op op c: en proberen ze het weer te openen in 'my documents' dat gaat dus niet
En bij emails... bij 'aan' hardnekkig de naam van de geadresseerde in blijven vullen in plaats van het emailadres
quote:Dat klinkt als scheikunde.. nooit gehad... Maar ik zou gewoon een glas water nemen en daar wat carvan cevitan siroop door mengen. Kan je genoeg kleurtjes mee maken
Op dinsdag 14 januari 2003 13:29 schreef marno het volgende:
Shit, ik druk steeds op de quote knop in de plaats van de edit knop...hier nog maar even een nutteloze mededeling dan:
* marno is aan het leren hoe je een amfoliet met meer zure dan basische groepen mooi kan kleuren
quote:Hmm, klinkt nog vrij moeilijk allemaal...
Op dinsdag 14 januari 2003 13:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
over wat we allemaal deze periode hebben gehad
trainingswetmatigheden
supercompensatie
organisatievormen
beginsituatie
doelstellingenen nog veel en veel meer
vrijdag heb ik een voetbaltoets....nou vraag ik je wat the heck moet ik daarmee?
En wat je met dat voetbal moet? geen idee...
Er is een sport waar ik echt heel slecht in ben en dat is voetballen, brr afschuwelijke sport.
Ik ben laatst wezen kijken bij rugby, dat is echt wel lachen, denk dat ik dat maar ga doen
quote:Eigenlijk is het cytologie (celleer).
Op dinsdag 14 januari 2003 13:44 schreef Wozzy het volgende:[..]
Dat klinkt als scheikunde.. nooit gehad... Maar ik zou gewoon een glas water nemen en daar wat carvan cevitan siroop door mengen. Kan je genoeg kleurtjes mee maken
Snap er alweer bar weinig van
quote:Voetbaltoets.. dan kunnen alleen de winnaars van de wedstrijd slagen
Op dinsdag 14 januari 2003 13:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
over wat we allemaal deze periode hebben gehad
trainingswetmatigheden
supercompensatie
organisatievormen
beginsituatie
doelstellingenen nog veel en veel meer
Moek helpen??
quote:Ik ook niet, ik doe alleen net alsof
Op dinsdag 14 januari 2003 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
O jee wat een hoog gelul hiero...Snap er alweer bar weinig van
Gewoon alle moeilijke woorden en termen die je kent in een post proppen, dat staat wel interessant
quote:Dat komt omdat er slechts die gesprekken doorelkaar heen lopen.. das gewoon veel te weinig
Op dinsdag 14 januari 2003 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
O jee wat een hoog gelul hiero...Snap er alweer bar weinig van
Ik ook weer blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |