Waarom dan niet allemaalquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:56 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Om te zien of ze niet losdraaien.
Normaal zitten ze ook overal en zijn per 2 tal op elkaar gericht.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom dan niet allemaal
Dan pleurt die wiel er zo te zien bijna er van afquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Normaal zitten ze ook overal en zijn per 2 tal op elkaar gericht.
De kapjes die er nog zijn zitten nog goed, maar de chauffeur is inderdaad niet echt zuinig op z'n materiaalquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:38 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dan pleurt die wiel er zo te zien bijna er van af
Heeft het iets met twitter te maken?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:24 schreef Postbus100 het volgende:
Het zijn vogeltjes, van bovenaf gefotografeerd. Twee zitten met elkaar te kwekken, de derde zit ergens anders.
Nee, die vogeltjes zijn blauw.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft het iets met twitter te maken?
Zo big zijn ze nietquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee, die vogeltjes zijn blauw.
Maar Big Bird uit Sesamstreet zou heel goed kunnen
Check mijn post #8quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat het kan zijn?
Gejat, niet teruggezet, verloren, zoiets.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom dan niet allemaal
Als je je wagen ophaalt van de bandenboer "moet" je meestal na x kilometer de moeren nog een keer aantrekken. Deze kapjes zijn blijkbaar een soort hulpstuk. Als dat hok een paar maanden geleden een keer binnen is geweest dan boeit het echt helemaal niks dat de helft er inmiddels een keer vanaf geflikkerd is.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De kapjes die er nog zijn zitten nog goed, maar de chauffeur is inderdaad niet echt zuinig op z'n materiaal
Gewoon verklikkers zodat je kunt zien of er iets losloopt.. een gemiddelde vrachtwagen heeft iets van 80 - 100 moeren op de wielen, natrekken is een kutklus, en dus kun je nu binnen 2 minuten (rondje lopen en kijken) checken of alles vast gaat blijven zitten onderwegquote:Op zondag 29 september 2019 00:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je je wagen ophaalt van de bandenboer "moet" je meestal na x kilometer de moeren nog een keer aantrekken. Deze kapjes zijn blijkbaar een soort hulpstuk. Als dat hok een paar maanden geleden een keer binnen is geweest dan boeit het echt helemaal niks dat de helft er inmiddels een keer vanaf geflikkerd is.
Ook al weet ik niet meer zo zeker of die dingen nog enig nut hebben in Nederland, als er iets mis zou gaan en je bij de rechtbank eindigt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon verklikkers zodat je kunt zien of er iets losloopt.. een gemiddelde vrachtwagen heeft iets van 80 - 100 moeren op de wielen, natrekken is een kutklus, en dus kun je nu binnen 2 minuten (rondje lopen en kijken) checken of alles vast gaat blijven zitten onderweg
Maar idd de helft is pleite; geen porem, en dan werkt het natuurlijk niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |